Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost krekrů

Oblíbenost krekrů

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Vavřinová
Šetření:24. 11. 2014 - 26. 11. 2014
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):25 / 24.43
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

dovoluji si Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku. Data získaná z tohoto dotazníku budou sloužit k vypracování seminární práce, která se zabývá známostí značky. Váš názor je pro mě velmi důležitý, jelikož mám omezený počet respondentů a každá odpověď má velký podíl na konečném výsledku. Dotazník je anonymní a je určen osobám starším 15 let. Pokud nebude uvedeno jinak, zakroužkujte vždy jen jednu odpověď.

Předem děkuji za spolupráci a čas věnovaný tomuto dotazníku.

Studentka VŠB-TU Ostrava, Ekonomické fakulty

Odpovědi respondentů

1. Jste konzumentem krekrů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3788,1 %88,1 %  
ne511,9 %11,9 %  

Graf

2. Jakým krekrům dáváte přednost?

možno zaškrtnou maximálně 2 odpovědi

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
solené2457,14 %57,14 %  
sýrové1535,71 %35,71 %  
slaninové1228,57 %28,57 %  
paprikové819,05 %19,05 %  

Graf

3. Jak často kupujete krekry?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často1740,48 %40,48 %  
1x měsíčně1126,19 %26,19 %  
1x týdně716,67 %16,67 %  
1x za dva týdny511,9 %11,9 %  
každý den24,76 %4,76 %  

Graf

4. Jak důležité jsou pro Vás při rozhodování o koupi krekrů tyto faktory?

(1 – nejvíce důležité, 5 – nejméně důležité, 0 – nemohu posoudit)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Které firmy vyrábějící krekry znáte?

můžete vybrat více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bohemia3788,1 %88,1 %  
Bersi3173,81 %73,81 %  
Opavia2559,52 %59,52 %  
Soltino1433,33 %33,33 %  
Vest819,05 %19,05 %  
Zemanka24,76 %4,76 %  

Graf

6. Kupujete výrobky TUC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas1740,48 %40,48 %  
ano1433,33 %33,33 %  
ne1126,19 %26,19 %  

Graf

7. Kde jste se poprvé dozvěděl/a o výrobku TUC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamy2661,9 %61,9 %  
nevím716,67 %16,67 %  
v nabídce obchodních řetězců511,9 %11,9 %  
od známých37,14 %7,14 %  
dávno v zahraničí12,38 %2,38 %  

Graf

8. Jaké barvy má logo výrobku TUC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žlutá, červená, modrá, bílá1842,86 %42,86 %  
nevím1535,71 %35,71 %  
žlutá, červená, modrá716,67 %16,67 %  
červená, černá, bílá24,76 %4,76 %  

Graf

9. Jaký má tvar logo TUC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obdélník1740,48 %40,48 %  
nevím1433,33 %33,33 %  
čtverec511,9 %11,9 %  
trojúhelník37,14 %7,14 %  
kruh24,76 %4,76 %  
hvězda12,38 %2,38 %  

Graf

10. Které z těchto výrobků od TUC znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originál3276,19 %76,19 %  
bacon1842,86 %42,86 %  
cheese1842,86 %42,86 %  
salt and pepper1228,57 %28,57 %  
paprika1023,81 %23,81 %  
mini originals1023,81 %23,81 %  
sour ceam and onion37,14 %7,14 %  
žádné37,14 %7,14 %  

Graf

11. Který druh Vám nejvíc chutná?

můžete označit více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originál2047,62 %47,62 %  
bacon1126,19 %26,19 %  
cheese1023,81 %23,81 %  
nechutnají mi511,9 %11,9 %  
salt and pepper511,9 %11,9 %  
paprika49,52 %9,52 %  
sour ceam and onion24,76 %4,76 %  
mini originals12,38 %2,38 %  

Graf

12. Kupujete výrobky TUTY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3788,1 %88,1 %  
ano37,14 %7,14 %  
občas24,76 %4,76 %  

Graf

13. Kde jste se poprvé dozvědel/a o značce TUTY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2969,05 %69,05 %  
neznám614,29 %14,29 %  
prostřednictvím ochutnávek24,76 %4,76 %  
neznám TUTY12,38 %2,38 %  
z reklamy12,38 %2,38 %  
v nabídce obchodních řetězců12,38 %2,38 %  
neznám ji12,38 %2,38 %  
od známých12,38 %2,38 %  

Graf

14. Jaké barvy má logo TUTY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3685,71 %85,71 %  
zelená, bílá, žlutá37,14 %7,14 %  
žlutá, červená, modrá12,38 %2,38 %  
zelená, černá, bílá12,38 %2,38 %  
zelená, černá, bílá, modrá12,38 %2,38 %  

Graf

15. Jaký má tvar logo TUTY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3276,19 %76,19 %  
obdélník614,29 %14,29 %  
hvězda24,76 %4,76 %  
kruh12,38 %2,38 %  
čtverec12,38 %2,38 %  

Graf

16. Které z těchto výrobků TUTY znáte?

můžete zašktrnout více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný3276,19 %76,19 %  
grahamové original614,29 %14,29 %  
cibule a kmín511,9 %11,9 %  
grahamové s bylinkami49,52 %9,52 %  
tomato a oliva12,38 %2,38 %  

Graf

17. Který druh Vám nejvíce chutná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechutnají mi3071,43 %71,43 %  
grahamové originals49,52 %9,52 %  
tomato a oliva49,52 %9,52 %  
cibule a kmín49,52 %9,52 %  

Graf

18. Které značce dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TUC3276,19 %76,19 %  
Bohemia37,14 %7,14 %  
kdyz tuty neznam, nemuzu soudit12,38 %2,38 %  
bersi12,38 %2,38 %  
Bake rolls12,38 %2,38 %  
Gera12,38 %2,38 %  
bezlepkové12,38 %2,38 %  
nevím12,38 %2,38 %  
soltino12,38 %2,38 %  

Graf

19. Co se Vám nejvíce líbí na značce? TUTY a TUC

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

...

a

cena v akci

chut

chuť

chut

Chuť

krehkost

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

Nic

nic

nic

nic

nic jsou nezdravé šmejdy a drahé

Nic zvláštního

obsah balení

reklama

Slogan natucni se;-)

to je ale pitomá otázka

Tuc - originální Tuty - tradičnost

tuc - příchuť sůl a pepř, velikost balení

tuc - ruzne prichute tuty - cena

Tuc je chutove super. Tuty neznam,

tuty - nevím tuc - obal, chut

Tuty - neznám TUC - jsou křehké, chutné

TUTY - vůbec neznám, TUC - patrně měli na začátku dobrou reklamu, jelikož si vůbec už nepamatuji na základě čeho jsem si je začala kupovat, ale jsou mé oblíbené

Tuty neznám, ani jedny nejím

tuty neznám, tuc jsou křehké

TUTY neznám. TUC nekupuji, ale líbí se mi jejich propagace.

všechno

x

Značka TUC má své jméno i na každém samotném krekru. Měli zajímavou reklamu, kdežto značka TUTY mělo jen reklamu jako sponzor pořadu a více ji nepropaguje.

znám jen Tuc

znám TUC

20. Co vám nejvíc vadí na značce? TUTY a TUC

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

...

b

cena

cena

je mi to jedno

jsou drahé jak prase

jsou nezdravé (jako všechny krekry:))

Název TUTY se moc nehodí pro krekry

nechutnají mi

Nevadí mi nic, jsem bezproblémový člověk

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

Neznám Tuty

Neznám TUTY

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

reklama

Reklama na TUC

stupidni reklama v tv

to je taky pitomá otázka

tuc - cena tuty - neznam

tuc - nevim tuty - malo prichuti, a malo dostupne

Tuc - špatná rozpoznatelnost příchutí v regálech Tuty - nevím

Tuc jsou moc navykove. Kdyz otevru balicek musim ho snist cely tak proto si to kupuju jen vyjimecne. Asi tam davaji hodne zvyraznovacu chuti.

TUC-nevybavuji si tuty- neznám

TUTY - neznám, vybavím si akorát obchodí řetězec TUTY, ale to nejsou krekry TUC - NIC MI VYLOŽENĚ NEVADÍ

TUTY neznám, TUC nekupuji.

Tuty vniklo později než Tuc a svým názvem jsou dosti zavádějící.

viz 19

x

Zpravidla nic, ale jejich nakup je ciste nahodny

že bývají v regálech nejvýše

21. Jaký nový výrobek by Vás nejvíc zaujal?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

Bezlepkový

hospodské crackery

kdyby měl "znovuotevíratelné" balení. Nikdy to nesním vše a druhý den to není již tolik dobré.

levný

Nejvíce mne zaujali slaninové krekry od TUC, jsou opravdu výborné.

nevím

nevim

nevím

nevím

nevybavuji si žádný nový výrobek

oriskove

pistaciove

s příchutí provensálského koření

Ten, po kterém by člověku nesmrdělo z pusy a obnovoval by svěžest dechu

zadny

Zdravejsi varianta tohoto mlsani

Žádný

22. Ve kterém řetězci nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert1228,57 %28,57 %  
Tesco1228,57 %28,57 %  
Kaufland614,29 %14,29 %  
Globus49,52 %9,52 %  
Penny market24,76 %4,76 %  
Billa24,76 %4,76 %  
COOP24,76 %4,76 %  
jiné12,38 %2,38 %  
Lidl12,38 %2,38 %  

Graf

23. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2764,29 %64,29 %  
muž1535,71 %35,71 %  

Graf

24. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2661,9 %61,9 %  
zaměstnaný1023,81 %23,81 %  
nezaměstnaný37,14 %7,14 %  
OSVČ, podnikatel37,14 %7,14 %  

Graf

25. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-303276,19 %76,19 %  
31-4049,52 %9,52 %  
41-5037,14 %7,14 %  
15-2024,76 %4,76 %  
51-6012,38 %2,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jakým krekrům dáváte přednost?

  • odpověď solené:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obal=4 na otázku 4. Jak důležité jsou pro Vás při rozhodování o koupi krekrů tyto faktory?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste konzumentem krekrů?

2. Jakým krekrům dáváte přednost?

3. Jak často kupujete krekry?

4. Jak důležité jsou pro Vás při rozhodování o koupi krekrů tyto faktory?

5. Které firmy vyrábějící krekry znáte?

6. Kupujete výrobky TUC?

7. Kde jste se poprvé dozvěděl/a o výrobku TUC?

8. Jaké barvy má logo výrobku TUC?

9. Jaký má tvar logo TUC?

10. Které z těchto výrobků od TUC znáte?

11. Který druh Vám nejvíc chutná?

12. Kupujete výrobky TUTY?

13. Kde jste se poprvé dozvědel/a o značce TUTY?

14. Jaké barvy má logo TUTY?

15. Jaký má tvar logo TUTY?

16. Které z těchto výrobků TUTY znáte?

17. Který druh Vám nejvíce chutná?

18. Které značce dáváte přednost?

22. Ve kterém řetězci nejčastěji nakupujete?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Jaký je Váš sociální status?

25. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste konzumentem krekrů?

2. Jakým krekrům dáváte přednost?

3. Jak často kupujete krekry?

4. Jak důležité jsou pro Vás při rozhodování o koupi krekrů tyto faktory?

5. Které firmy vyrábějící krekry znáte?

6. Kupujete výrobky TUC?

7. Kde jste se poprvé dozvěděl/a o výrobku TUC?

8. Jaké barvy má logo výrobku TUC?

9. Jaký má tvar logo TUC?

10. Které z těchto výrobků od TUC znáte?

11. Který druh Vám nejvíc chutná?

12. Kupujete výrobky TUTY?

13. Kde jste se poprvé dozvědel/a o značce TUTY?

14. Jaké barvy má logo TUTY?

15. Jaký má tvar logo TUTY?

16. Které z těchto výrobků TUTY znáte?

17. Který druh Vám nejvíce chutná?

18. Které značce dáváte přednost?

22. Ve kterém řetězci nejčastěji nakupujete?

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Jaký je Váš sociální status?

25. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vavřinová, V.Oblíbenost krekrů (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://oblibenost-krekru.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.