Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost kuřecích produktů společnosti McDonald´s

Oblíbenost kuřecích produktů společnosti McDonald´s

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Polanská
Šetření:03. 11. 2010 - 07. 11. 2010
Počet respondentů:29
Počet otázek (max/průměr):18 / 13.79
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

Rádi bychom Vás poprosili o vyplnění krátkého dotazníku, týkajícího se společnosti McDonald´s. Tento dotazník slouží jako podpora pro seminární práci studentů Vysoké školy Báňské - Ekonomické fakulty. V této seminární práci je řešen simulovaný problém nízké obliby kuřecích výrobků společnosti McDonald´s. Rádi bychom proto znali Váš názor na tyto výrobky, jelikož právě on je klíčem k řešení.

Děkujeme za Váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Stravujete se ve fast foodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2689,66 %89,66 %  
NE310,34 %10,34 %  

Graf

2. Navštěvujete restaurační zařízení McDonald´s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2492,31 %82,76 %  
NE27,69 %6,9 %  

Graf

3. Máte rádi kuřecí maso?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2395,83 %79,31 %  
NE14,17 %3,45 %  

Graf

4. Jaký typ úpravy jídla při návštěvě fast foodového zařízení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maso v bulce (hamburger…)1773,91 %58,62 %  
Maso s přílohou313,04 %10,34 %  
Salát (s kousky masa)28,7 %6,9 %  
Maso v tortile14,35 %3,45 %  

Graf

5. 5) Upřednostňujete kuřecí produkty u McDonald´s před ostatními (i konkurenčními)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Produkty střídám, chutná mi vše.1252,17 %41,38 %  
Ano, dávám si je častěji, protože mi úprava kuřecího masa u McDonald´s chutná více než u ostatních produktů.730,43 %24,14 %  
Ne, upřednostňuji jiné, protože mi úprava kuřecího masa u McDonald´s nechutná.417,39 %13,79 %  

Graf

6. Uvítali byste možnost výběru mezi klasickým bílým a tmavým (celozrnným) pečivem u kuřecího masa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1773,91 %58,62 %  
ne626,09 %20,69 %  

Graf

7. Ovlivňuje u Vás volbu mezi kuřecím a jiným produktem typ použité omáčky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, na typu omáčky mi nezáleží1356,52 %44,83 %  
Ano, omáčky použité v kuřecích produktech mi chutnají.834,78 %27,59 %  
Ano, omáčky použité v kuřecích produktech mi nechutnají.28,7 %6,9 %  

Graf

8. Využili byste možnost omáčky dle vlastního výběru do jednotlivých kuřecích produktů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1773,91 %58,62 %  
ne626,09 %20,69 %  

Graf

9. Jaký typ úpravy kuřecího masa preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kuře na přírodní způsob (např. na grilu)1565,22 %51,72 %  
Kuře v trojobalu834,78 %27,59 %  

Graf

10. Víte, kolik kuřecích produktů v současné době společnost McDonald´s nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4-61147,83 %37,93 %  
nevím939,13 %31,03 %  
7 a více28,7 %6,9 %  
3 a méně14,35 %3,45 %  

Graf

11. Znáte některé kuřecí výrobky od McDonald´s z televizní reklamy či reklamních bilboardů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1565,22 %51,72 %  
nevím521,74 %17,24 %  
ne313,04 %10,34 %  

Graf

12. Jak jste spokojeni se sortimentem kuřecích výrobků společnosti McDonald´s?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Šířka sortimentu (množství výrobků z kuřecího masa)2.6090.934
Cena kuřecích výrobků3.131.331
Způsob úpravy kuřecího masa (koření apod.)2.3481.096
Chuť přidávaných majonéz a omáček do kuřecích výrobků2.6960.907
Celková chuť kuřecích výrobků2.4351.376

Graf

13. Jak se Vám jeví úroveň nabídky kuřecích produktů McDonald´s oproti produktům konkurence? ( 1 znamená výrazně lepší...5 znamená výrazně horší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Šířka sortimentu (množství výrobků z kuřecího masa)2.7391.062
Cena kuřecích výrobků2.9570.998
Způsob úpravy kuřecího masa (koření apod).2.871.07
Chuť přidávaných majonéz a omáček do kuřecích výrobků2.6091.021
Celková chuť kuřecích výrobků2.6961.081

Graf

14. Pokuste se oznámkovat jako ve škole jednotlivé kuřecí produkty McDonald´s

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
McChicken2.0530.576
Chicken McNuggets2.252.188
Chickenburger2.3891.015
Crispy chicken McWrap2.250.813
Grilled chicken McWrap1.9410.761
Caesar salát crispy chicken21.067
Caesar salát grilled chicken21.125

Graf

15. Dle vlastního uvážení napište, co byste na jednotlivých kuřecích produktech McDonald´s vylepšili nebo změnili.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

je to nechutne rozemlete maso

nemají žádnou chut, je mi z toho skoro vždy špatně ,mám pocit že to není ani maso např. u nuggetek

16. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA1982,61 %65,52 %  
MUŽ417,39 %13,79 %  

Graf

17. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-261773,91 %58,62 %  
26-35521,74 %17,24 %  
35 a více14,35 %3,45 %  

Graf

18. Velikost vašich měsíčních příjmů

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 150001773,91 %58,62 %  
15000-23701(průměrný plat)521,74 %17,24 %  
vice než 2370114,35 %3,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Polanská, P.Oblíbenost kuřecích produktů společnosti McDonald´s (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://oblibenost-kurecich-produktu-spolecnosti-mcdonald-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.