Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost různých typů prodejců u zákazníků

Oblíbenost různých typů prodejců u zákazníků

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Bursíková
Šetření:12. 03. 2010 - 01. 04. 2010
Počet respondentů:46
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.13
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený dotazovaný, vážená dotazovaná.
Předně bych Vám ráda poděkovala vynaložené úsilí a účast na průzkumu Oblíbenost různých forem prodeje u zákazníků. Tento průzkum je uskutečňován jako součást kreditního projektu pro druhý ročník studia. Žádám Vás o zodpovězení následujících otázek dle Vašeho nejlepšího vědomí a svědomí, v co nejkratší době, pouze tak napomůžete k co nejpřesnějším výsledkům průzkumu. Na otázky odpovídejte prostřednictvím zatrhnutím X obrazce vedle možnosti odpovědi, se kterou nejvíce souhlasíte . 
 

Děkuji za Váš čas a pomoc při vědecké činnosti.
 

Veronika Bursíková
Univerzita Karlova
Fakulta tělesné výchovy a sportu
 

Odpovědi respondentů

1. Které slovo nejlépe charakterizuje služby poskytované e-shopy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupné2247,83 %47,83 %  
Levné1328,26 %28,26 %  
Rychlé1021,74 %21,74 %  
Neznám tohoto prodejce12,17 %2,17 %  

Graf

2. Které slovo nejlépe charakterizuje služby poskytované specializovanými prodejci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitní1941,3 %41,3 %  
Nadprůměrné doprovodné služby1328,26 %28,26 %  
Drahé919,57 %19,57 %  
Dostupné36,52 %6,52 %  
Neznám tohoto prodejce12,17 %2,17 %  
Rychlé12,17 %2,17 %  

Graf

3. Které slovo nejlépe charakterizuje prodej v supermarketech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Levné1839,13 %39,13 %  
Dostupné1532,61 %32,61 %  
Rychlé817,39 %17,39 %  
Standardní doprovodné služby 48,7 %8,7 %  
Nadprůměrné doprovodné služby12,17 %2,17 %  

Graf

4. Pokud by všichni prodejci poskytovali stejné podmínky (cena, kvalita, dostupnost), kde byste si koupili nosiče CD?(Pokud o nákupu tohoto produktu rozhoduje Váš partner, označte tuto odpověď a možnost, kterou si myslíte, že by partner zvolil. )

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alza.cz 1328,89 %28,26 %  
Datart1226,67 %26,09 %  
Tesco1022,22 %21,74 %  
Elektroworld1022,22 %21,74 %  
Globus817,78 %17,39 %  
mall.cz 511,11 %10,87 %  

Graf

5. Máte pro toto rozhodnutí konkrétní důvod? Jaký?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, v Tescu bych rovnou nakoupila i potraviny. 2 v 1 :) .

blízkost bydlišti

Dobrá záruka od Alzy. Většinou nejlevnější elektronika.

dobré zkušenosti

Dostupnost

ew je obchod pro hračky pro dospělé + mám s nimi docela dobré zkušenosti

internetový obchod

Je blízko mého bydliště

je nejblíž

Je v mé blízkosti a mam s nima dobré zkušenosti.

Jedná se o obchod zaměřující se na daný artikl (zaslouží si podporu v daném odvětví)

jedná se o specializovanou prodejnu s elektronikou

již několikrát jsem n aalza.cz nakupoval a mam s tim jen dobre zkusenosti

Kamenny obchod se nachazi nejblize memu bydlisti.

Mám jej nejblíže, se službami personálu jsem spokojená

mám to tam nejblíž

ne

ne

ne, myslim ze je to jedno

Nejbližší obchod

nekupuji na netu

Némam. tipuji ale o nakupu cd rozhoduji sam

nemusím chodit do obchodu, zboží si nechám poslat, a Alza mi není sympatická

Osobní zkušenost

Pokud by byla stejná cena a stejná kvalita, tak bych to koupila tam, kam chodím častěji...

preferuji kamenné obchody a Globus mám nejblíž z domu

prodejnu Tesco mám nejblíž od domova

rada nakupuju pres net.

Rychlá dostupnost.

zkušenost

zvyk

6. Pokud by všichni prodejci poskytovali stejné podmínky (cena, kvalita, dostupnost), kde byste si koupili novou lednici pro Vaší domácnost? (Pokud o nákupu tohoto produktu rozhoduje Váš partner, označte tuto odpověď a možnost, kterou si myslíte, že by partner zvolil. )

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektroworld2555,56 %54,35 %  
Datart1533,33 %32,61 %  
mall.cz613,33 %13,04 %  
alza.cz48,89 %8,7 %  
Globus48,89 %8,7 %  
Tesco48,89 %8,7 %  

Graf

7. Máte pro toto rozhodnutí konkrétní důvod? Jaký?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

blízkost bydlišti

do Globusu to mám nejblíž

dobre zkusenosti

Dostupnost

dtto

Je blízko mého bydliště

moznost si je poradne prohlednout, dostupnost

ne

ne

ne

Nejbližší obchod

nemám

opet tipuji.

preferuji kamenné obchody a Globus mám nejblíž z domu

prodejna je vyzkoušená

prodejnu Tesco mám nejblíž od domova

Protože nakupuji v tomto obchodě několik let a nebyly s ním žádné problémy,ceny mají stejně či nižší než konkurence.

rad nakupuju pres net

specializovaný obchod

Stejný jako v bodě 5

To samé, rovnou bych nakoupila potraviny či drogistické zboží.

Upřímně ani jeden, ale kdyz neni jiná možnost

více zafixované

viz. otázka č. 5

Výběr a možnost osahat si daný výrobek (později ale pravděpodobně objednám z mall.cz)

záleží na dopravě

8. Bydlím:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1533,33 %32,61 %  
v Praze613,33 %13,04 %  
ostrava36,67 %6,52 %  
Zlín24,44 %4,35 %  
Praha - rodinný dům12,22 %2,17 %  
V Praze v bytě12,22 %2,17 %  
Stará Huť (45 km od Prahy)12,22 %2,17 %  
dům12,22 %2,17 %  
Olomoucký kraj12,22 %2,17 %  
rodinný dům, pardubice12,22 %2,17 %  
ostatní odpovědi ČR
Liberec
to je teda špatně formulovaná otázka-odpovědí něko
s rodiči v Praze
Domažlice
jihlava
doma
hl.m.Praha
Mikulov
Olomouc
v čechách
na koleji
okres Znojmo
1328,89 %28,26 % 

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3168,89 %67,39 %  
muž1431,11 %30,43 %  

Graf

10. Můj věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25let3168,89 %67,39 %  
25 - 35let817,78 %17,39 %  
35 - 50let511,11 %10,87 %  
více jak 50let12,22 %2,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bursíková, V.Oblíbenost různých typů prodejců u zákazníků (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://oblibenost-ruznych-typu-prodejcu-u-zakazniku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.