Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost supermarketů Albert
Oblíbenost supermarketů Albert
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jirka Vejmelka |
---|---|
Šetření: | 14. 03. 2010 - 22. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 154 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 12.55 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
Jsem student VŠE a zpracovávám diplomovou práci na téma marketingové komunikace supermarketů Albert. Tento dotazník bude její součástí.
Pokud jste alespoň občasným zákazníkem supermarketů Albert, prosím o vyplnění tohoto dotazníku.
Dotazník je velmi krátký (5 – 10 min.)
Předem děkuji za spolupráci
Odpovědi respondentů
1. Ve kterých supermarketech nakupujete nejraději ? (mimo albert)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 57 | 37,01 % | 37,01 % |
Billa | 33 | 21,43 % | 21,43 % |
Kaufland | 24 | 15,58 % | 15,58 % |
Interspar | 14 | 9,09 % | 9,09 % |
Lidl | 9 | 5,84 % | 5,84 % |
Globus | 6 | 3,9 % | 3,9 % |
Penny market | 4 | 2,6 % | 2,6 % |
nic | 2 | 1,3 % | 1,3 % |
Jednota | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
Globus a Tesco | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
tesco - daj mi tašek kolik chci :D | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
nepreferuji znacku, ale polohu | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
albert | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
2. Obodujte prosím následující kritéria prodejen Albert (1-nejhorší 5-nejlepší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
ochota personálu v prodejně (ochota poradit, pomoci apod.) | 2.612 | 0.987 |
ochota personálu u pokladen (rychlost, pozdrav, ochota) | 2.678 | 1.139 |
čistota prodejny, atmosféra | 2.901 | 1.221 |
široký sortiment | 2.849 | 1.102 |
přehlednost, dobrá orientace, najdu co hledám | 3 | 1.013 |
výhodnost akčních nabídek, slev | 2.836 | 0.861 |
počet akčních nabídek a slev | 2.829 | 0.76 |
uspořádání prodejny, dostatek prostoru pro pohyb | 2.941 | 1.279 |
dostupnost informací (viditelné cenovky, trvání akcí apod.) | 2.862 | 1.106 |
kvalita rádia, výběr hudby | 2.882 | 1.091 |
3. Obodujte prosím stejná kritéria u vašeho oblíbeného supermarketu, který jste uvedli v první otázce:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
ochota personálu v prodejně (ochota poradit, pomoci apod.) | 3.112 | 0.797 |
ochota personálu u pokladen (rychlost, pozdrav, ochota) | 3.237 | 1.141 |
čistota prodejny, atmosféra | 3.243 | 1.421 |
široký sortiment | 3.355 | 2.045 |
přehlednost, dobrá orientace, najdu co hledám | 3.257 | 1.533 |
výhodnost akčních nabídek, slev | 3.197 | 1.461 |
počet akčních nabídek a slev | 3.112 | 1.336 |
uspořádání prodejny, dostatek prostoru pro pohyb | 3.178 | 1.725 |
dostupnost informací (viditelné cenovky, trvání akcí apod.) | 3.072 | 1.291 |
kvalita rádia, výběr hudby | 2.967 | 0.808 |
4. Jak byste popsali supermarket Albert z hlediska cen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
průměr | 93 | 61,18 % | 60,39 % |
drahý | 40 | 26,32 % | 25,97 % |
levný | 13 | 8,55 % | 8,44 % |
velmi levný | 3 | 1,97 % | 1,95 % |
velmi drahý | 3 | 1,97 % | 1,95 % |
5. Jak často bývá zboží, které jste plánovali koupit, vyprodané? (opět pouze v Albertu))
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
málokdy | 92 | 60,53 % | 59,74 % |
poměrně často | 47 | 30,92 % | 30,52 % |
vůbec | 13 | 8,55 % | 8,44 % |
6. Plánujete předem nákup, nebo se rozhodujete až na místě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
několik výrobků plánuji zakoupit, ale další předem neplánuji | 99 | 65,13 % | 64,29 % |
Všechny / většinu zakoupených výrobků předem plánuji koupit | 40 | 26,32 % | 25,97 % |
Všechny / téměř všechny předem neplánuji | 13 | 8,55 % | 8,44 % |
7. Kolik kč průměrně utratíte za jeden nákup v Albertu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100 - 300 kč | 85 | 56,29 % | 55,19 % |
300 - 500 kč | 32 | 21,19 % | 20,78 % |
do 100 kč | 25 | 16,56 % | 16,23 % |
více než 500 kč | 9 | 5,96 % | 5,84 % |
8. Jaký je hlavní důvod vašich nákupů v Albertu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
malá vzdálenost prodejny | 128 | 84,21 % | 83,12 % |
zvyk | 8 | 5,26 % | 5,19 % |
široký sortiment | 5 | 3,29 % | 3,25 % |
nízké ceny | 5 | 3,29 % | 3,25 % |
příjemné prostředí | 3 | 1,97 % | 1,95 % |
kvalita zboží | 3 | 1,97 % | 1,95 % |
9. Je něco, co vám na supermarketech Albert vadí?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- Nekvalitní nabídka masných výrobků - šunka, salám a maso obecně - Vyšší ceny než u jiných řetězců (Tesco, Globus) - Prodavači jsou dost často otrávení a nepříjemní - Akce s taškou, když je před lidmi fronta nefunguje - prodavači to nedodržují, jen když zákazník požádá, přitom by měli tu tašku dávat automaticky - toto chování vzbuzuje obecně nedůvěru k jejich promo akcím
áááááá, zase fronta ! Jejich slogany, kdyz tam stoji dvacet lidi na jednu pokladnu. Divim se, ze to tam nikdo jeste nevystrilel, kdyz to musel poslouchat. Podvodne cenovky se slevami presunute pod jine vyrobky - hl. jogurty, spagety. Jednu dobu me okradali uplne pri kazdem nakupu (albert spojovaci).
Ano, několikrát se mi stalo, že jsem v albertu na karlově náměstí dostala prošlou potravinu, zejména maso..
asi ani ne
Benzinky Albertu jsou daleko od hypermarketu, ve kterem ziskam slevu 1 Kc na litr. Pani na informacich je vetsinou nerpijemna (Albert Hypermarket Praha 6 - OC Sestka)
cau jirko :)
cena
Ceny
časo nižší kvalita pomerančů
část sortimentu kterou sem si velmi oblíbila zmizela z prodejen (minimálně s té do které chodím), nebo bývá v prodejnách jen nárazově ( hamburgrové bulky, pita chléb, hamburgry albert, černé fazole albert...)
často vyprodané zboží ( i třeba základní typu housky nebo pitná voda ), také malý výběr sortimentu ( v porovnání s třeba billou ), kvalita sortimentu (maso, zelenina) je občas dosti mizerná
čekání ve frontách, kvalita zboží "albert quality"
dylina na pokladnach, malo pokladen
fronty
Fronty na pokladnách
fronty u kas
fronty u pokladen
Hlavně nepříjemné pokladní.
chtělo by to širší sortiment v oblasti pečiva
Chybí čerstvé potraviny, nemají moc široký sortiment.
Krájené salámy balené na prodejně.
Lákání zákazníky na produkty v akci, když nemají dostatečné množství.
malý výběr pečiva, které je navíc předražené
menší sortiment než v jiných supermarketech (některé zboží není v supermarketu Albert k dostání)
mizerná kvalita zboží, podvodné akce - např. olivový olej je po prozkoumání směs olivového a slunečnicového, špatná zelenina - častokrát plesnivá nebo shnilá, už v něm nakupuji málo co
název
ne
nejsou tam bagety
nekonečné fronty a nesmírně neochotný personál
Některé potraviny vůbec nemají, je drahý
neni kam dat kosiky po nakupu
není široký sortiment
Neochota personálu, zápach na prodejně a bezdomovci, kteří si v prodejně shlukují.
neochotný personál, chybějící cenovky u zboží, malý sportiment zboží, často chybějící položky, nezájem personálu o zákazníka
neporadek v prodejne
nepříjemná, pomalá obsluha (a i té bývá nedostatek), často vyprodané běžné potraviny, malý výběr značek (kolikrát je na výběr jen značka Albert, která příliš kvalitní není) výrobky, na které lákají v letáku, ve výsledku vůbec nemají
Nevim jak jine, ale nas Albert ma permanentne nedostatek, toho co potrebuji. Dale kvalitni druhy zbozi postupne meni za znacku Albert Quality a Euroshopper a kvalitnejsi vyrobky vyrazuji ze sortimentu.
Nízká kvalita uzenin, nabízené zboží vypadá nevalně (kromě ovoce a zeleniny, tak je v pořádku). Z mého pohledu si tam nedokážu vybrat, protože většina potravin vypadá jako vyrobená z plastu a ne přírodního původu, ač jsou levná, tak špatně na tom ještě nejsem.
Obrovské fronty a pomalost obsluhy - časté chyby, volání vedoucí, odcházení apod.
ochota personálu, tašky zdarma
Opravdu pomalé pokladní až na vyjímky - zaměstnávání nezaučených cizinek.
otevírací doba do 20:00 v prodejně cestou od VŠE na Žižkově
personal
personál jako za komunismu :D samozřejmě nepovažuju personál obchodu s potravinami za své otroky, ale takové povýšené a stupidní jednání, jakého jsem od nich byla svědkem mě opravdu znechutilo :-! no někdy je to vtipné :D tři prodavačky tak dlouho hledaly u jediné otevřené pokladny sáčky, až v celé hromadící se frontě roztály snad všechny mražené výrobky :D ona klientka, která o něj požádala svou nabídku vzala velmi rychle zpátky, ale s tím, že je stejně musí najít sme, tam stály těch dvacet minut :D přitom jsem kupovala pouze dvě věci, což je určitě výhoda jedné pokladny s omezeným počtem položek, kterou většina obchodů má...nevím, zda ji tahle prodejna má, ale pochybuju, že jsou tam někdy otevřené aspoň dvě pokladny :D chodím do různých prodejen, ale s něčím takovým jsem se vážně nesetkala, stejně jako s tempem, kterým v albertu klienty odbavují i bez nějaké katastrofy:D nevím jestli se smát nebo brečet...kua dyť stačilo zaběhnout pro ty sáčky pár metrů do zeleniny :D
personal, sortiment, vizaz prodejny
personál,čistota prodejen,prodej balených lahůdek
po šesté večer už málokdy doplňují čersvé pečivo
pokladní hovořící špatnou češtinou, nekvalitní potraviny značky Albert, často dlouhé fronty - taška zdarma to nezachrání
pokladní, většinou jsou pomalí a nepříjemní
Pomalé pokladní, častý nedostatek zboží, nepříjemný personál.
prodavacky by mely pockat ney si naloyim veci do voziku
prodavačky nepočkají, než si naskladam veci do tasky a hazi tam veci dalsiho zakaznika
prodejna v Praze, Kobylisých: velmi málo prostoru, nedostatek výrobku - převážně různé druhy čerstvého masa, dlouhé fronty..malý sortiment zeleniny a ovoce
protivný a pomalý personál, dlouhé fronty u kasy, malé místo v uličkách (hlavně Albert ve Veletržní, Praha 7)
protivný personál, vyšší ceny
Především neustálé fronty u pokladen.
převažuje zboží albert quality
Přijďte se někdy podívat do prodejny Albert na Spořilově a poznáte co mi vadí :-)
pultový prodej salámů, uzenin, místo těch předem balených (je to jen někde, myslím zrovna dole na Můstku, zatímco nahoře je pořád ten balený - nechápu :) kvalita je děs a navíc musíš čekat na prodavačku...
rozhádzané cenovky, neochota personálu, nedoložené zboží, väčšinou funguje 1-2, takže dlhé čakanie pri pokladni
Scházejí se tam často homelesáci
Silene fronty na pokladnach, ktere nikdo neresi ikdyz opodal postavaji zamestnanci kteri zjevne nemaji co delat. Neni to specifikum jen jenoho alberta v miste meho bydliste, ale vsech. Díky tomu se nakup na 5min znacne protahne (viz dalsi otazky)
Špatné ovoce a zelenina, špatný sortiment
špinavé prodejny i jejich okolí
TASKY
u pokladen cekam dele ney nakupuji
úzké uličky
VSECHNO
všechno
Všechno, prodavačky nějaký špíny bulharský co se mi snaží okrást snad úplně pokaždý.. Si do mýho nákupu nějaká jiná špína nacpe svou svačinu a pak čumí jak sůva když jí tam sjedu že to fakt platit nebudu. Nejhorší supermarket v ČR!
vůbec nemají široký výběr potravin, dříve měli například párky, šunky - v dobré kvalitě, balené - a teď vše nahrazují jen značkou Albert Quality, která tedy kvalitní není ani trochu. U pultu uzeniny nenakupuji, bývají špatné. Nabídka v pečivu se také zúžila, už nemají rajčatové caibaty. Kdyby nebyl tak blízko, tak do něj vůbec nechodím.
vysoké ceny
způsob organizace personálu, po prodejně se pohybuji podivni skladnici a pomahaci a volaj na sebe, soucasnou vedouci prodejny sem v krame jedinkrat nevidel, mozna proto nevidi fatalni nedostatky na kazdym kroku. minuly vedouci chodil nakupovat a buzeroval pokladni za chyby pri komunikaci se zakaznikem
10. kolik času průměrně strávíte v Albertu nákupem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 - 20 min | 41 | 43,62 % | 26,62 % |
5 - 10 min | 35 | 37,23 % | 22,73 % |
do 5 min | 11 | 11,7 % | 7,14 % |
20 a více minut | 7 | 7,45 % | 4,55 % |
11. Kolik času průměrně strávíte čekáním u pokladny v Albertu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 - 10 min | 51 | 54,26 % | 33,12 % |
do 5 min | 29 | 30,85 % | 18,83 % |
více než 10 min | 14 | 14,89 % | 9,09 % |
12. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 30 let | 134 | 88,16 % | 87,01 % |
30 - 50 let | 8 | 5,26 % | 5,19 % |
do 20 let | 8 | 5,26 % | 5,19 % |
více než 50 let | 2 | 1,32 % | 1,3 % |
13. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 103 | 67,76 % | 66,88 % |
muž | 49 | 32,24 % | 31,82 % |
14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 97 | 64,24 % | 62,99 % |
středoškolské | 49 | 32,45 % | 31,82 % |
základní | 5 | 3,31 % | 3,25 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.