Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oblíbenost supermarketů Albert

Oblíbenost supermarketů Albert

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jirka Vejmelka
Šetření:14. 03. 2010 - 22. 03. 2010
Počet respondentů:154
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

Jsem student VŠE a zpracovávám diplomovou práci na téma marketingové komunikace supermarketů Albert. Tento dotazník bude její součástí.

 

Pokud jste alespoň občasným zákazníkem supermarketů Albert, prosím o vyplnění tohoto dotazníku.

 

Dotazník je velmi krátký (5 – 10 min.)

 

Předem děkuji za spolupráci

Odpovědi respondentů

1. Ve kterých supermarketech nakupujete nejraději ? (mimo albert)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco5737,01 %37,01 %  
Billa3321,43 %21,43 %  
Kaufland2415,58 %15,58 %  
Interspar149,09 %9,09 %  
Lidl95,84 %5,84 %  
Globus63,9 %3,9 %  
Penny market42,6 %2,6 %  
nic21,3 %1,3 %  
Jednota10,65 %0,65 %  
Globus a Tesco10,65 %0,65 %  
tesco - daj mi tašek kolik chci :D 10,65 %0,65 %  
nepreferuji znacku, ale polohu10,65 %0,65 %  
albert10,65 %0,65 %  

Graf

2. Obodujte prosím následující kritéria prodejen Albert (1-nejhorší 5-nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
ochota personálu v prodejně (ochota poradit, pomoci apod.)2.6120.987
ochota personálu u pokladen (rychlost, pozdrav, ochota)2.6781.139
čistota prodejny, atmosféra2.9011.221
široký sortiment2.8491.102
přehlednost, dobrá orientace, najdu co hledám31.013
výhodnost akčních nabídek, slev2.8360.861
počet akčních nabídek a slev2.8290.76
uspořádání prodejny, dostatek prostoru pro pohyb2.9411.279
dostupnost informací (viditelné cenovky, trvání akcí apod.)2.8621.106
kvalita rádia, výběr hudby2.8821.091

Graf

3. Obodujte prosím stejná kritéria u vašeho oblíbeného supermarketu, který jste uvedli v první otázce:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
ochota personálu v prodejně (ochota poradit, pomoci apod.)3.1120.797
ochota personálu u pokladen (rychlost, pozdrav, ochota)3.2371.141
čistota prodejny, atmosféra3.2431.421
široký sortiment3.3552.045
přehlednost, dobrá orientace, najdu co hledám3.2571.533
výhodnost akčních nabídek, slev3.1971.461
počet akčních nabídek a slev3.1121.336
uspořádání prodejny, dostatek prostoru pro pohyb3.1781.725
dostupnost informací (viditelné cenovky, trvání akcí apod.)3.0721.291
kvalita rádia, výběr hudby2.9670.808

Graf

4. Jak byste popsali supermarket Albert z hlediska cen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměr9361,18 %60,39 %  
drahý4026,32 %25,97 %  
levný138,55 %8,44 %  
velmi levný31,97 %1,95 %  
velmi drahý31,97 %1,95 %  

Graf

5. Jak často bývá zboží, které jste plánovali koupit, vyprodané? (opět pouze v Albertu))

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málokdy9260,53 %59,74 %  
poměrně často4730,92 %30,52 %  
vůbec138,55 %8,44 %  

Graf

6. Plánujete předem nákup, nebo se rozhodujete až na místě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několik výrobků plánuji zakoupit, ale další předem neplánuji9965,13 %64,29 %  
Všechny / většinu zakoupených výrobků předem plánuji koupit4026,32 %25,97 %  
Všechny / téměř všechny předem neplánuji138,55 %8,44 %  

Graf

7. Kolik kč průměrně utratíte za jeden nákup v Albertu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 - 300 kč8556,29 %55,19 %  
300 - 500 kč3221,19 %20,78 %  
do 100 kč2516,56 %16,23 %  
více než 500 kč95,96 %5,84 %  

Graf

8. Jaký je hlavní důvod vašich nákupů v Albertu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malá vzdálenost prodejny12884,21 %83,12 %  
zvyk85,26 %5,19 %  
široký sortiment53,29 %3,25 %  
nízké ceny53,29 %3,25 %  
příjemné prostředí31,97 %1,95 %  
kvalita zboží31,97 %1,95 %  

Graf

9. Je něco, co vám na supermarketech Albert vadí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- Nekvalitní nabídka masných výrobků - šunka, salám a maso obecně - Vyšší ceny než u jiných řetězců (Tesco, Globus) - Prodavači jsou dost často otrávení a nepříjemní - Akce s taškou, když je před lidmi fronta nefunguje - prodavači to nedodržují, jen když zákazník požádá, přitom by měli tu tašku dávat automaticky - toto chování vzbuzuje obecně nedůvěru k jejich promo akcím

áááááá, zase fronta ! Jejich slogany, kdyz tam stoji dvacet lidi na jednu pokladnu. Divim se, ze to tam nikdo jeste nevystrilel, kdyz to musel poslouchat. Podvodne cenovky se slevami presunute pod jine vyrobky - hl. jogurty, spagety. Jednu dobu me okradali uplne pri kazdem nakupu (albert spojovaci).

Ano, několikrát se mi stalo, že jsem v albertu na karlově náměstí dostala prošlou potravinu, zejména maso..

asi ani ne

Benzinky Albertu jsou daleko od hypermarketu, ve kterem ziskam slevu 1 Kc na litr. Pani na informacich je vetsinou nerpijemna (Albert Hypermarket Praha 6 - OC Sestka)

cau jirko :)

cena

Ceny

časo nižší kvalita pomerančů

část sortimentu kterou sem si velmi oblíbila zmizela z prodejen (minimálně s té do které chodím), nebo bývá v prodejnách jen nárazově ( hamburgrové bulky, pita chléb, hamburgry albert, černé fazole albert...)

často vyprodané zboží ( i třeba základní typu housky nebo pitná voda ), také malý výběr sortimentu ( v porovnání s třeba billou ), kvalita sortimentu (maso, zelenina) je občas dosti mizerná

čekání ve frontách, kvalita zboží "albert quality"

dylina na pokladnach, malo pokladen

fronty

Fronty na pokladnách

fronty u kas

fronty u pokladen

Hlavně nepříjemné pokladní.

chtělo by to širší sortiment v oblasti pečiva

Chybí čerstvé potraviny, nemají moc široký sortiment.

Krájené salámy balené na prodejně.

Lákání zákazníky na produkty v akci, když nemají dostatečné množství.

malý výběr pečiva, které je navíc předražené

menší sortiment než v jiných supermarketech (některé zboží není v supermarketu Albert k dostání)

mizerná kvalita zboží, podvodné akce - např. olivový olej je po prozkoumání směs olivového a slunečnicového, špatná zelenina - častokrát plesnivá nebo shnilá, už v něm nakupuji málo co

název

ne

nejsou tam bagety

nekonečné fronty a nesmírně neochotný personál

Některé potraviny vůbec nemají, je drahý

neni kam dat kosiky po nakupu

není široký sortiment

Neochota personálu, zápach na prodejně a bezdomovci, kteří si v prodejně shlukují.

neochotný personál, chybějící cenovky u zboží, malý sportiment zboží, často chybějící položky, nezájem personálu o zákazníka

neporadek v prodejne

nepříjemná, pomalá obsluha (a i té bývá nedostatek), často vyprodané běžné potraviny, malý výběr značek (kolikrát je na výběr jen značka Albert, která příliš kvalitní není) výrobky, na které lákají v letáku, ve výsledku vůbec nemají

Nevim jak jine, ale nas Albert ma permanentne nedostatek, toho co potrebuji. Dale kvalitni druhy zbozi postupne meni za znacku Albert Quality a Euroshopper a kvalitnejsi vyrobky vyrazuji ze sortimentu.

Nízká kvalita uzenin, nabízené zboží vypadá nevalně (kromě ovoce a zeleniny, tak je v pořádku). Z mého pohledu si tam nedokážu vybrat, protože většina potravin vypadá jako vyrobená z plastu a ne přírodního původu, ač jsou levná, tak špatně na tom ještě nejsem.

Obrovské fronty a pomalost obsluhy - časté chyby, volání vedoucí, odcházení apod.

ochota personálu, tašky zdarma

Opravdu pomalé pokladní až na vyjímky - zaměstnávání nezaučených cizinek.

otevírací doba do 20:00 v prodejně cestou od VŠE na Žižkově

personal

personál jako za komunismu :D samozřejmě nepovažuju personál obchodu s potravinami za své otroky, ale takové povýšené a stupidní jednání, jakého jsem od nich byla svědkem mě opravdu znechutilo :-! no někdy je to vtipné :D tři prodavačky tak dlouho hledaly u jediné otevřené pokladny sáčky, až v celé hromadící se frontě roztály snad všechny mražené výrobky :D ona klientka, která o něj požádala svou nabídku vzala velmi rychle zpátky, ale s tím, že je stejně musí najít sme, tam stály těch dvacet minut :D přitom jsem kupovala pouze dvě věci, což je určitě výhoda jedné pokladny s omezeným počtem položek, kterou většina obchodů má...nevím, zda ji tahle prodejna má, ale pochybuju, že jsou tam někdy otevřené aspoň dvě pokladny :D chodím do různých prodejen, ale s něčím takovým jsem se vážně nesetkala, stejně jako s tempem, kterým v albertu klienty odbavují i bez nějaké katastrofy:D nevím jestli se smát nebo brečet...kua dyť stačilo zaběhnout pro ty sáčky pár metrů do zeleniny :D

personal, sortiment, vizaz prodejny

personál,čistota prodejen,prodej balených lahůdek

po šesté večer už málokdy doplňují čersvé pečivo

pokladní hovořící špatnou češtinou, nekvalitní potraviny značky Albert, často dlouhé fronty - taška zdarma to nezachrání

pokladní, většinou jsou pomalí a nepříjemní

Pomalé pokladní, častý nedostatek zboží, nepříjemný personál.

prodavacky by mely pockat ney si naloyim veci do voziku

prodavačky nepočkají, než si naskladam veci do tasky a hazi tam veci dalsiho zakaznika

prodejna v Praze, Kobylisých: velmi málo prostoru, nedostatek výrobku - převážně různé druhy čerstvého masa, dlouhé fronty..malý sortiment zeleniny a ovoce

protivný a pomalý personál, dlouhé fronty u kasy, malé místo v uličkách (hlavně Albert ve Veletržní, Praha 7)

protivný personál, vyšší ceny

Především neustálé fronty u pokladen.

převažuje zboží albert quality

Přijďte se někdy podívat do prodejny Albert na Spořilově a poznáte co mi vadí :-)

pultový prodej salámů, uzenin, místo těch předem balených (je to jen někde, myslím zrovna dole na Můstku, zatímco nahoře je pořád ten balený - nechápu :) kvalita je děs a navíc musíš čekat na prodavačku...

rozhádzané cenovky, neochota personálu, nedoložené zboží, väčšinou funguje 1-2, takže dlhé čakanie pri pokladni

Scházejí se tam často homelesáci

Silene fronty na pokladnach, ktere nikdo neresi ikdyz opodal postavaji zamestnanci kteri zjevne nemaji co delat. Neni to specifikum jen jenoho alberta v miste meho bydliste, ale vsech. Díky tomu se nakup na 5min znacne protahne (viz dalsi otazky)

Špatné ovoce a zelenina, špatný sortiment

špinavé prodejny i jejich okolí

TASKY

u pokladen cekam dele ney nakupuji

úzké uličky

VSECHNO

všechno

Všechno, prodavačky nějaký špíny bulharský co se mi snaží okrást snad úplně pokaždý.. Si do mýho nákupu nějaká jiná špína nacpe svou svačinu a pak čumí jak sůva když jí tam sjedu že to fakt platit nebudu. Nejhorší supermarket v ČR!

vůbec nemají široký výběr potravin, dříve měli například párky, šunky - v dobré kvalitě, balené - a teď vše nahrazují jen značkou Albert Quality, která tedy kvalitní není ani trochu. U pultu uzeniny nenakupuji, bývají špatné. Nabídka v pečivu se také zúžila, už nemají rajčatové caibaty. Kdyby nebyl tak blízko, tak do něj vůbec nechodím.

vysoké ceny

způsob organizace personálu, po prodejně se pohybuji podivni skladnici a pomahaci a volaj na sebe, soucasnou vedouci prodejny sem v krame jedinkrat nevidel, mozna proto nevidi fatalni nedostatky na kazdym kroku. minuly vedouci chodil nakupovat a buzeroval pokladni za chyby pri komunikaci se zakaznikem

10. kolik času průměrně strávíte v Albertu nákupem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 - 20 min4143,62 %26,62 %  
5 - 10 min3537,23 %22,73 %  
do 5 min1111,7 %7,14 %  
20 a více minut77,45 %4,55 %  

Graf

11. Kolik času průměrně strávíte čekáním u pokladny v Albertu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - 10 min5154,26 %33,12 %  
do 5 min2930,85 %18,83 %  
více než 10 min1414,89 %9,09 %  

Graf

12. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let13488,16 %87,01 %  
30 - 50 let85,26 %5,19 %  
do 20 let85,26 %5,19 %  
více než 50 let21,32 %1,3 %  

Graf

13. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10367,76 %66,88 %  
muž4932,24 %31,82 %  

Graf

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9764,24 %62,99 %  
středoškolské4932,45 %31,82 %  
základní53,31 %3,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Obodujte prosím stejná kritéria u vašeho oblíbeného supermarketu, který jste uvedli v první otázce:

  • odpověď výhodnost akčních nabídek, slev=5:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi počet akčních nabídek a slev=5 na otázku 3. Obodujte prosím stejná kritéria u vašeho oblíbeného supermarketu, který jste uvedli v první otázce:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ve kterých supermarketech nakupujete nejraději ? (mimo albert)

2. Obodujte prosím následující kritéria prodejen Albert (1-nejhorší 5-nejlepší)

3. Obodujte prosím stejná kritéria u vašeho oblíbeného supermarketu, který jste uvedli v první otázce:

4. Jak byste popsali supermarket Albert z hlediska cen?

5. Jak často bývá zboží, které jste plánovali koupit, vyprodané? (opět pouze v Albertu))

6. Plánujete předem nákup, nebo se rozhodujete až na místě?

7. Kolik kč průměrně utratíte za jeden nákup v Albertu?

8. Jaký je hlavní důvod vašich nákupů v Albertu

10. kolik času průměrně strávíte v Albertu nákupem?

11. Kolik času průměrně strávíte čekáním u pokladny v Albertu?

12. Váš věk

13. Jste

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ve kterých supermarketech nakupujete nejraději ? (mimo albert)

2. Obodujte prosím následující kritéria prodejen Albert (1-nejhorší 5-nejlepší)

3. Obodujte prosím stejná kritéria u vašeho oblíbeného supermarketu, který jste uvedli v první otázce:

4. Jak byste popsali supermarket Albert z hlediska cen?

5. Jak často bývá zboží, které jste plánovali koupit, vyprodané? (opět pouze v Albertu))

6. Plánujete předem nákup, nebo se rozhodujete až na místě?

7. Kolik kč průměrně utratíte za jeden nákup v Albertu?

8. Jaký je hlavní důvod vašich nákupů v Albertu

10. kolik času průměrně strávíte v Albertu nákupem?

11. Kolik času průměrně strávíte čekáním u pokladny v Albertu?

12. Váš věk

13. Jste

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vejmelka, J.Oblíbenost supermarketů Albert (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://oblibenost-supermarketu-albert.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.