Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > oblíbenost úklidových služeb v domácnosti

oblíbenost úklidových služeb v domácnosti

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucka Jankova
Šetření:06. 09. 2010 - 13. 09. 2010
Počet respondentů:55
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.53
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník chci nejen využit pro svuj podnikatelský záměr  své začinající firmy,ale i celkově mě zajíma jaky mají nazor lide na uklidovou službu

Odpovědi respondentů

1. Uklízíte doma rádi?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím2341,82 %41,82 %  
spíše souhlasím1832,73 %32,73 %  
nesouhlasím59,09 %9,09 %  
nevím59,09 %9,09 %  
souhlasím47,27 %7,27 %  

Graf

2. Využili byste úklidové služby v domácnosti například utíraní prachu, vytíraní podlah, mytí oken..

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3156,36 %56,36 %  
ne2443,64 %43,64 %  

Graf

3. Za jakých podmínek byste tuto službu využili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedostatek času2038,46 %36,36 %  
Můžu si to finančně dovolit1426,92 %25,45 %  
Nemoc1223,08 %21,82 %  
Protože mne to prostě nebaví611,54 %10,91 %  

Graf

4. Jestliže ano, jak často?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
JEDNOU TÝDNĚ1936,54 %34,55 %  
1 MĚSÍČNĚ1834,62 %32,73 %  
CO 14 DNÍ1528,85 %27,27 %  

Graf

5. Jakou částu jste ochotni za jednorázové úklidové služby zaplatit?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300-5oo KČ3669,23 %65,45 %  
500 - 800 KČ1528,85 %27,27 %  
1ooo a víc11,92 %1,82 %  

Graf

6. Znáte nějakou úklidovou firmu ve vašem okolí?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2647,27 %47,27 %  
ano2443,64 %43,64 %  
nevím59,09 %9,09 %  

Graf

7. Jaké používáte ekologické čistíci prostředky ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepoužívám žádné2451,06 %43,64 %  
prací prášky1429,79 %25,45 %  
prostředky na nádobí1021,28 %18,18 %  
prostředky na nábytek36,38 %5,45 %  

Graf

8. Při nákupu čistících prostředků podléháte vlivum reklamy?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3361,11 %60 %  
ano2138,89 %38,18 %  

Graf

9. Využili byste nadstandartních služeb jako žehlení prádla, mytí oken, malé opravy oděvu např.přišítí knoflíků

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2952,73 %52,73 %  
ano2647,27 %47,27 %  

Graf

10. Uvítali byste čištení koberců a sedaček?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4685,19 %83,64 %  
ne814,81 %14,55 %  

Graf

11. Byli byste ochotní připlatit za jizdné např. 100kč?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2138,18 %38,18 %  
ano1730,91 %30,91 %  
nevím1730,91 %30,91 %  

Graf

12. Kdyby vám vyhovoval úklid?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dopoledné3769,81 %67,27 %  
odpoledné1222,64 %21,82 %  
o víkendu47,55 %7,27 %  

Graf

13. Měli byste tak velkou důvěru dát úklidové službě , klíče od domu,aby mohla uklidit dopoledne?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2953,7 %52,73 %  
ano2546,3 %45,45 %  

Graf

14. Podle čeho byste vybírali úklidovou službu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze na doporučení4888,89 %87,27 %  
leták,reklama v novinách35,56 %5,45 %  
inzerát35,56 %5,45 %  

Graf

15. Pokud byste byli spokojení předali byste kontakt a reference svým známý?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5298,11 %94,55 %  
ne11,89 %1,82 %  

Graf

16. Jste muž nebo žena

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3970,91 %70,91 %  
muž1629,09 %29,09 %  

Graf

17. Jaká věková kategorie

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 302750 %49,09 %  
30 - 502648,15 %47,27 %  
50 a více11,85 %1,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Měli byste tak velkou důvěru dát úklidové službě , klíče od domu,aby mohla uklidit dopoledne?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpoledné na otázku 12. Kdyby vám vyhovoval úklid?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uklízíte doma rádi?

2. Využili byste úklidové služby v domácnosti například utíraní prachu, vytíraní podlah, mytí oken..

3. Za jakých podmínek byste tuto službu využili?

4. Jestliže ano, jak často?

5. Jakou částu jste ochotni za jednorázové úklidové služby zaplatit?

6. Znáte nějakou úklidovou firmu ve vašem okolí?

7. Jaké používáte ekologické čistíci prostředky ?

8. Při nákupu čistících prostředků podléháte vlivum reklamy?

9. Využili byste nadstandartních služeb jako žehlení prádla, mytí oken, malé opravy oděvu např.přišítí knoflíků

10. Uvítali byste čištení koberců a sedaček?

11. Byli byste ochotní připlatit za jizdné např. 100kč?

12. Kdyby vám vyhovoval úklid?

13. Měli byste tak velkou důvěru dát úklidové službě , klíče od domu,aby mohla uklidit dopoledne?

14. Podle čeho byste vybírali úklidovou službu?

15. Pokud byste byli spokojení předali byste kontakt a reference svým známý?

16. Jste muž nebo žena

17. Jaká věková kategorie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uklízíte doma rádi?

2. Využili byste úklidové služby v domácnosti například utíraní prachu, vytíraní podlah, mytí oken..

3. Za jakých podmínek byste tuto službu využili?

4. Jestliže ano, jak často?

5. Jakou částu jste ochotni za jednorázové úklidové služby zaplatit?

6. Znáte nějakou úklidovou firmu ve vašem okolí?

7. Jaké používáte ekologické čistíci prostředky ?

8. Při nákupu čistících prostředků podléháte vlivum reklamy?

9. Využili byste nadstandartních služeb jako žehlení prádla, mytí oken, malé opravy oděvu např.přišítí knoflíků

10. Uvítali byste čištení koberců a sedaček?

11. Byli byste ochotní připlatit za jizdné např. 100kč?

12. Kdyby vám vyhovoval úklid?

13. Měli byste tak velkou důvěru dát úklidové službě , klíče od domu,aby mohla uklidit dopoledne?

14. Podle čeho byste vybírali úklidovou službu?

15. Pokud byste byli spokojení předali byste kontakt a reference svým známý?

16. Jste muž nebo žena

17. Jaká věková kategorie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jankova, L.oblíbenost úklidových služeb v domácnosti (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://oblibenost-uklidovych-sluzeb-v-domacnosti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.