Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ochota českého národa platit ve franchisingové restauraci Vapiano

Ochota českého národa platit ve franchisingové restauraci Vapiano

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Stastna
Šetření:03. 03. 2015 - 09. 03. 2015
Počet respondentů:160
Počet otázek (max/průměr):34 / 31.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ochota českého národa platit ve franchisingové restauraci Vapiano

Může image značky a celkové povědomí o značce zvýšit u zákazníka ochotu platit na českém trku?  Jaká strategie by měla být aplikována na českém trhu aby byli zákazníci ochotni za tuto značku více utrácet?

Vapiano: řetězec casual restaurací, kde kuchař na přání zákazníka uvaří přímo před jeho zrakem velmi kvalitní italský pokrm (těstoviny, pizzy, saláty) cca do 5 minut. Celý proces je spojený se zážitkem, kde se vám kuchaři věnují a snaží se vám už takto krátké čekání zpříjemnit extravagantní show a přátelskou atmosférou. Mimojiné jsou restaurace vybaveny velmi osobitým moderním italským designem. Tento koncept vznikl v Německu a postupem času se uchytil i v mnoha dalších zemích. 

Výzkum je zaměřený především pro obyvatelé žijící v Praze a blízkosti Prahy, nebo pro obyvatelé jiných měst, kteří často navštěvují hlavní město Prahu. Věk korespondentů není nijak omezen.

Předem vám moc děkuji za vaší pomoc a vyplnění dotazníku. 

 

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let9861,25 %61,25 %  
26-50 let6138,13 %38,13 %  
51 a více let10,63 %0,63 %  

Graf

2. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10364,38 %64,38 %  
muž5735,63 %35,63 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské10666,25 %66,25 %  
středoškolské4427,5 %27,5 %  
vyšší odborné53,13 %3,13 %  
základní31,88 %1,88 %  
vyučen21,25 %1,25 %  

Graf

4. Je místo Vašeho bydliště v Praze nebo jejím okolí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9660 %60 %  
ne6440 %40 %  

Graf

5. Pokud nebydlíte v Praze, jak často do Prahy jezdíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou do týdne a více2836,36 %17,5 %  
Více než jednou za měsíc2127,27 %13,13 %  
Méně než jednou za měsíc1418,18 %8,75 %  
Velmi zřídka1316,88 %8,13 %  
Nikdy11,3 %0,63 %  

Graf

6. Jak často chodíte do restaurace?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než jednou do týdne6339,38 %39,38 %  
Více než jednou za měsíc5534,38 %34,38 %  
Každý den2012,5 %12,5 %  
Méně než jednou za měsíc1710,63 %10,63 %  
Velmi zřídka53,13 %3,13 %  

Graf

7. Kdy nejčastěji navštěvujete restauraci?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na obědy i večeřě7748,13 %48,13 %  
Na obědy v polední pauze4326,88 %26,88 %  
Na večeře3521,88 %21,88 %  
Na slavnostní příležitosti53,13 %3,13 %  

Graf

8. Kolik v průměru utratíte v restauraci v Praze při jedné návštěvě za jednu osobu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 250 korun6943,67 %43,13 %  
Do 150 korun4125,95 %25,63 %  
Do 350 korun2918,35 %18,13 %  
350 korun a více1912,03 %11,88 %  

Graf

9. Jaký typ kuchyně preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám preferovanou kuchyni7345,63 %45,63 %  
Italskou4628,75 %28,75 %  
Asijskou2616,25 %16,25 %  
Českou106,25 %6,25 %  
Jiný typ kuchyně53,13 %3,13 %  

Graf

10. Preferujete jít do typické české restaurace nebo poznávat jiný typ zahraniční restaurace, která nabízí jedinečnost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Preferuji navštívit jiný typ zahraniční restaurace10468,87 %65 %  
Preferuji navštívit jiný typ zahraniční restaurace, ale jen v případě, že nabízí jedinečný zážitek3120,53 %19,38 %  
Preferuji jít do typicky české restaurace1610,6 %10 %  

Graf

11. Je pro vás důležitá cena jídla v restauraci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8955,97 %55,63 %  
souhlasím3622,64 %22,5 %  
spíše nesouhlasím2314,47 %14,38 %  
nevím63,77 %3,75 %  
nesouhlasím53,14 %3,13 %  

Graf

12. Je pro vás důležitá kvalita jídla v restauraci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím13886,25 %86,25 %  
spíše souhlasím2113,13 %13,13 %  
nevím10,63 %0,63 %  

Graf

13. Je pro vás důležitá čistota restaurace?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím13081,25 %81,25 %  
spíše souhlasím2616,25 %16,25 %  
nevím31,88 %1,88 %  
spíše nesouhlasím10,63 %0,63 %  

Graf

14. Je pro vás důležitá čerstvost jídla v restauraci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím13383,65 %83,13 %  
spíše souhlasím2415,09 %15 %  
nevím21,26 %1,25 %  

Graf

15. Je pro vás důležitá nabídka jídla v restauraci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8050 %50 %  
spíše souhlasím6641,25 %41,25 %  
nevím116,88 %6,88 %  
spíše nesouhlasím31,88 %1,88 %  

Graf

16. Je pro vás důležité chování obsluhy v restauraci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím11672,96 %72,5 %  
spíše souhlasím3823,9 %23,75 %  
nevím42,52 %2,5 %  
spíše nesouhlasím10,63 %0,63 %  

Graf

17. Je pro vás důležité povědomí o restauraci a image restaurace?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7345,91 %45,63 %  
spíše nesouhlasím3924,53 %24,38 %  
souhlasím1710,69 %10,63 %  
nevím1710,69 %10,63 %  
nesouhlasím138,18 %8,13 %  

Graf

18. Je pro Vás důležitá chuť jídla v restauraci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím14188,68 %88,13 %  
spíše souhlasím1710,69 %10,63 %  
nevím10,63 %0,63 %  

Graf

19. Jsou pro Vás důležité recenze od známých a příbuzných o restauraci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7748,43 %48,13 %  
souhlasím4528,3 %28,13 %  
nevím1710,69 %10,63 %  
spíše nesouhlasím148,81 %8,75 %  
nesouhlasím63,77 %3,75 %  

Graf

20. Preferujete restauraci, která je umístěna v centru města?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8050 %50 %  
ano4628,75 %28,75 %  
nevím3421,25 %21,25 %  

Graf

21. Je pro Vás důležitá atmosféra a hudba v restauraci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8553,13 %53,13 %  
souhlasím4025 %25 %  
nevím1911,88 %11,88 %  
spíše nesouhlasím138,13 %8,13 %  
nesouhlasím31,88 %1,88 %  

Graf

22. Je pro vás důležitý design restaurace?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7949,69 %49,38 %  
souhlasím3723,27 %23,13 %  
nevím2113,21 %13,13 %  
spíše nesouhlasím1710,69 %10,63 %  
nesouhlasím53,14 %3,13 %  

Graf

23. Je pro Vás důležitý celkový dojem restaurace?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8855,35 %55 %  
spíše souhlasím6238,99 %38,75 %  
nevím74,4 %4,38 %  
spíše nesouhlasím10,63 %0,63 %  
nesouhlasím10,63 %0,63 %  

Graf

24. Jak je pro vás důležitá kultura restaurace?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6341,72 %39,38 %  
souhlasím3523,18 %21,88 %  
nevím3321,85 %20,63 %  
spíše nesouhlasím159,93 %9,38 %  
nesouhlasím53,31 %3,13 %  

Graf

25. Jste ochotný zaplatit více v případě, že restaurace splňuje vše, co považujete za důležité?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jsem ochotný zaplatit vyšší částku8352,2 %51,88 %  
Ano, jsem ochotný zaplatit více, ale ne o moc7044,03 %43,75 %  
Ne, nejsem ochotný zaplatit více63,77 %3,75 %  

Graf

26. Používáte internet ke zjišťování informací o restauraci?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, často9559,38 %59,38 %  
Občas5635 %35 %  
Vůbec95,63 %5,63 %  

Graf

27. Hrají pro vás velkou roli webové stránky restaurace?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7345,63 %45,63 %  
ne5131,88 %31,88 %  
nevím3622,5 %22,5 %  

Graf

28. Hraje pro Vás velkou roli propagace restaurace na sociálních sítích (Facebook,..)?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9559,75 %59,38 %  
nevím3320,75 %20,63 %  
ano3119,5 %19,38 %  

Graf

29. Uvítali byste přípravu čerstvého a kvalitního jídla kuchařem přímo před Vaším zrakem, pokud by zabrala maximálně 5 minut?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12276,73 %76,25 %  
ne3723,27 %23,13 %  

Graf

30. Byli byste ochotni za takovýto porkm zaplatit v rozmezí 120 až 200 korun (podle ceny ingrediencí)?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14391,08 %89,38 %  
ne148,92 %8,75 %  

Graf

31. Znáte frančízingový řetězec Vapiano?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12779,87 %79,38 %  
ano3220,13 %20 %  

Graf

32. Pokud ano, zkusili jste už někdy jídlo z restaurace tohoto řetězce?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8077,67 %50 %  
ano2322,33 %14,38 %  

Graf

33. Pokud ano, jak Vám toto jídlo chutnalo?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný1450 %8,75 %  
chvalitebný725 %4,38 %  
dobrý414,29 %2,5 %  
nedostatečný310,71 %1,88 %  

Graf

34. V případě, že by se otevřela restaurace řetězce Vapiano v Praze, stala by se Vaší oblíbenou restaurací?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4960,49 %30,63 %  
ne3239,51 %20 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Je místo Vašeho bydliště v Praze nebo jejím okolí?

  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než jednou za měsíc na otázku 5. Pokud nebydlíte v Praze, jak často do Prahy jezdíte?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi zřídka na otázku 5. Pokud nebydlíte v Praze, jak často do Prahy jezdíte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než jednou za měsíc na otázku 5. Pokud nebydlíte v Praze, jak často do Prahy jezdíte?

28. Hraje pro Vás velkou roli propagace restaurace na sociálních sítích (Facebook,..)?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 21. Je pro Vás důležitá atmosféra a hudba v restauraci?

31. Znáte frančízingový řetězec Vapiano?

  • odpověď ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 32. Pokud ano, zkusili jste už někdy jídlo z restaurace tohoto řetězce?
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 33. Pokud ano, jak Vám toto jídlo chutnalo?

32. Pokud ano, zkusili jste už někdy jídlo z restaurace tohoto řetězce?

  • odpověď ano:
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 33. Pokud ano, jak Vám toto jídlo chutnalo?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jakého jste pohlaví?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Je místo Vašeho bydliště v Praze nebo jejím okolí?

5. Pokud nebydlíte v Praze, jak často do Prahy jezdíte?

6. Jak často chodíte do restaurace?

7. Kdy nejčastěji navštěvujete restauraci?

8. Kolik v průměru utratíte v restauraci v Praze při jedné návštěvě za jednu osobu?

9. Jaký typ kuchyně preferujete?

10. Preferujete jít do typické české restaurace nebo poznávat jiný typ zahraniční restaurace, která nabízí jedinečnost?

11. Je pro vás důležitá cena jídla v restauraci?

12. Je pro vás důležitá kvalita jídla v restauraci?

13. Je pro vás důležitá čistota restaurace?

14. Je pro vás důležitá čerstvost jídla v restauraci?

15. Je pro vás důležitá nabídka jídla v restauraci?

16. Je pro vás důležité chování obsluhy v restauraci?

17. Je pro vás důležité povědomí o restauraci a image restaurace?

18. Je pro Vás důležitá chuť jídla v restauraci?

19. Jsou pro Vás důležité recenze od známých a příbuzných o restauraci?

20. Preferujete restauraci, která je umístěna v centru města?

21. Je pro Vás důležitá atmosféra a hudba v restauraci?

22. Je pro vás důležitý design restaurace?

23. Je pro Vás důležitý celkový dojem restaurace?

24. Jak je pro vás důležitá kultura restaurace?

25. Jste ochotný zaplatit více v případě, že restaurace splňuje vše, co považujete za důležité?

26. Používáte internet ke zjišťování informací o restauraci?

27. Hrají pro vás velkou roli webové stránky restaurace?

28. Hraje pro Vás velkou roli propagace restaurace na sociálních sítích (Facebook,..)?

29. Uvítali byste přípravu čerstvého a kvalitního jídla kuchařem přímo před Vaším zrakem, pokud by zabrala maximálně 5 minut?

30. Byli byste ochotni za takovýto porkm zaplatit v rozmezí 120 až 200 korun (podle ceny ingrediencí)?

31. Znáte frančízingový řetězec Vapiano?

32. Pokud ano, zkusili jste už někdy jídlo z restaurace tohoto řetězce?

33. Pokud ano, jak Vám toto jídlo chutnalo?

34. V případě, že by se otevřela restaurace řetězce Vapiano v Praze, stala by se Vaší oblíbenou restaurací?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jakého jste pohlaví?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Je místo Vašeho bydliště v Praze nebo jejím okolí?

5. Pokud nebydlíte v Praze, jak často do Prahy jezdíte?

6. Jak často chodíte do restaurace?

7. Kdy nejčastěji navštěvujete restauraci?

8. Kolik v průměru utratíte v restauraci v Praze při jedné návštěvě za jednu osobu?

9. Jaký typ kuchyně preferujete?

10. Preferujete jít do typické české restaurace nebo poznávat jiný typ zahraniční restaurace, která nabízí jedinečnost?

11. Je pro vás důležitá cena jídla v restauraci?

12. Je pro vás důležitá kvalita jídla v restauraci?

13. Je pro vás důležitá čistota restaurace?

14. Je pro vás důležitá čerstvost jídla v restauraci?

15. Je pro vás důležitá nabídka jídla v restauraci?

16. Je pro vás důležité chování obsluhy v restauraci?

17. Je pro vás důležité povědomí o restauraci a image restaurace?

18. Je pro Vás důležitá chuť jídla v restauraci?

19. Jsou pro Vás důležité recenze od známých a příbuzných o restauraci?

20. Preferujete restauraci, která je umístěna v centru města?

21. Je pro Vás důležitá atmosféra a hudba v restauraci?

22. Je pro vás důležitý design restaurace?

23. Je pro Vás důležitý celkový dojem restaurace?

24. Jak je pro vás důležitá kultura restaurace?

25. Jste ochotný zaplatit více v případě, že restaurace splňuje vše, co považujete za důležité?

26. Používáte internet ke zjišťování informací o restauraci?

27. Hrají pro vás velkou roli webové stránky restaurace?

28. Hraje pro Vás velkou roli propagace restaurace na sociálních sítích (Facebook,..)?

29. Uvítali byste přípravu čerstvého a kvalitního jídla kuchařem přímo před Vaším zrakem, pokud by zabrala maximálně 5 minut?

30. Byli byste ochotni za takovýto porkm zaplatit v rozmezí 120 až 200 korun (podle ceny ingrediencí)?

31. Znáte frančízingový řetězec Vapiano?

32. Pokud ano, zkusili jste už někdy jídlo z restaurace tohoto řetězce?

33. Pokud ano, jak Vám toto jídlo chutnalo?

34. V případě, že by se otevřela restaurace řetězce Vapiano v Praze, stala by se Vaší oblíbenou restaurací?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stastna, J.Ochota českého národa platit ve franchisingové restauraci Vapiano (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://ochota-ceskeho-naroda-platit.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.