Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ochrana spotřebitele a nakupování na internetu

Ochrana spotřebitele a nakupování na internetu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Blažková
Šetření:27. 04. 2011 - 04. 05. 2011
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):29 / 25.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku na téma Ochrana spotřebitele a nakupování přes internet, který bude součástí mé bakalářské práce.

 

Dotazník nezabere mnoho času a jeho zodpovězením mi velice pomůžete.

 

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Jak často používáte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně7897,5 %97,5 %  
2-4x týdně11,25 %1,25 %  
méně než 1x týdně11,25 %1,25 %  

Graf

2. Nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7290 %90 %  
ne810 %10 %  

Graf

3. Jak často nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 3 měsíce3345,83 %41,25 %  
1x za měsíc1723,61 %21,25 %  
častěji než 1x za měsíc1115,28 %13,75 %  
1-2x za rok1115,28 %13,75 %  

Graf

4. Jak jste spokojen(a) s nákupy přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem spokojen(a)4156,94 %51,25 %  
velmi spokojen(a), mám jen dobré zkušenosti2027,78 %25 %  
někdy se potýkám s problémy1115,28 %13,75 %  

Graf

5. Vyberte nejčastější důvody pro nákup přes internet:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nižší cena5779,17 %71,25 %  
úspora času (pohodlí domova, 24 hodin denně)5069,44 %62,5 %  
možnost porovnání zboží (dostatek informací)4359,72 %53,75 %  
široká nabídka zboží4258,33 %52,5 %  
snadné vyhledání zboží3345,83 %41,25 %  
doprava až domů2636,11 %32,5 %  

Graf

6. Co je pro Vás důležité při výběru prodejce? Seřaďte následující body dle Vašich preferencí

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena1.8191.259
široký výběr2.9311.231
existence kamenné prodejny, možnost osobního odběru3.2781.367
kvalita prodejce2.5561.525
dodatečné služby prodejce4.4170.938

Graf

7. Jaké zboží nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronika, výpočetní technika5069,44 %62,5 %  
textil, oděvy, doplňky2636,11 %32,5 %  
knihy, filmy, hudba, hry2534,72 %31,25 %  
letenky, zájezdy, ubytování2230,56 %27,5 %  
sportovní potřeby1723,61 %21,25 %  
jiné1520,83 %18,75 %  
drogistické zboží, kosmetika, parfémy1115,28 %13,75 %  
potřeby pro dům a zahradu1013,89 %12,5 %  
erotické zboží68,33 %7,5 %  
dětské zboží, hračky56,94 %6,25 %  
nábytek, bytové doplňky34,17 %3,75 %  
jídlo22,78 %2,5 %  

Graf

8. Jakým způsobem nejčastěji platíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobírkou3143,06 %38,75 %  
převodem z účtu2331,94 %28,75 %  
platební kartou přes internet1216,67 %15 %  
při osobním odběru v kamenné prodejně68,33 %7,5 %  

Graf

9. Čtete vždy obchodní podmínky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4765,28 %58,75 %  
ano2534,72 %31,25 %  

Graf

10. Čtete reklamační řád?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4968,06 %61,25 %  
ano2331,94 %28,75 %  

Graf

11. Prověřujete si před nákupem kvalitu prodejce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy2433,33 %30 %  
ano, vždy2230,56 %27,5 %  
nakupuji jen u několika vyzkoušených prodejců1825 %22,5 %  
ne, vůbec811,11 %10 %  

Graf

12. Znáte certifikaci Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která zaručuje zákazníkům důvěryhodnost internetových obchodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, neznám6387,5 %78,75 %  
ano, znám, ale není pro mě důležitá56,94 %6,25 %  
ano, znám a řídím se podle ní45,56 %5 %  

Graf

13. Požadoval po Vás někdy prodejce před nákupem registraci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5779,17 %71,25 %  
nevím811,11 %10 %  
ne79,72 %8,75 %  

Graf

14. Obdržel(a) jste vždy potvrzení Vaší objednávky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6691,67 %82,5 %  
ne45,56 %5 %  
nevím22,78 %2,5 %  

Graf

15. Obdržel(a) jste někdy poškozené nebo jiné než objednané zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5677,78 %70 %  
ano1622,22 %20 %  

Graf

16. Víte o možnosti vrácení zboží koupeného přes internet do 14 dnů bez uvedení důvodu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6286,11 %77,5 %  
ne1013,89 %12,5 %  

Graf

17. Kolikrát jste ho využila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy5880,56 %72,5 %  
1-2x1115,28 %13,75 %  
3-5x34,17 %3,75 %  

Graf

18. Kolikrát jste byl(a) nucen(a) zboží reklamovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy4461,11 %55 %  
1-2x2331,94 %28,75 %  
3-5x56,94 %6,25 %  

Graf

19. Jak prodejce reklamaci nejčastěji vyřešil?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výměnou zboží za nové1745,95 %21,25 %  
opravou zboží 1129,73 %13,75 %  
vrácením peněz924,32 %11,25 %  

Graf

20. Při zamítnutí reklamaci byste spor s prodejcem řešil(a) spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
opětovnou reklamací3852,78 %47,5 %  
neřešil(a) bych to, smířil(a) bych se s tím1520,83 %18,75 %  
mimosoudní cestou 1419,44 %17,5 %  
soudní cestou (soudní znalec, soud)56,94 %6,25 %  

Graf

21. Podal(a) jste reklamaci vždy, když k ní byl důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 23, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4055,56 %50 %  
ne3244,44 %40 %  

Graf

22. Proč jste nepodal(a) reklamaci, přestože by byla oprávněná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzhledem k ceně zboží by se to nevyplatilo 1448,28 %17,5 %  
je to zdlouhavý proces s nejasným výsledkem1241,38 %15 %  
neměl(a) jsem záruční list, ani účtenku310,34 %3,75 %  

Graf

23. Obrátil(a) jste se někdy na nějaké spotřebitelské sdružení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nebyl důvod6184,72 %76,25 %  
ano, mohu jen doporučit68,33 %7,5 %  
ne, raději využiji jiných odborníků56,94 %6,25 %  

Graf

24. Vyberte spotřebitelské organizace, které znáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdružení obrany spotřebitelů (SOS)5576,39 %68,75 %  
Sdružení spotřebitelů Test2636,11 %32,5 %  
neznám žádnou z uvedených1216,67 %15 %  
Sdružení českých spotřebitelů (SČS)912,5 %11,25 %  
Asociace občanských poraden22,78 %2,5 %  
Černé ovce:-)11,39 %1,25 %  
ČOI11,39 %1,25 %  
Česká obchodní inspekce11,39 %1,25 %  
Evropské spotřebitelské centrum11,39 %1,25 %  

Graf

25. Co vnímáte jako největší nedostatky internetových obchodů, co by měly zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ochrana osobních údajů3244,44 %40 %  
dodržování termínů3143,06 %38,75 %  
zabezpečení plateb2230,56 %27,5 %  
občas neumožňují dopravu Českou poštou11,39 %1,25 %  
prehlednost11,39 %1,25 %  
ještě levnější zboží11,39 %1,25 %  
Komunikace při reklamaci (vrácení peněz)11,39 %1,25 %  
drahá doprava11,39 %1,25 %  
informace o cenách doručení zboží11,39 %1,25 %  
nedostatečné informace o stavu objednávky11,39 %1,25 %  
české eshopy jsou předražené11,39 %1,25 %  

Graf

26. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3954,17 %48,75 %  
muž3345,83 %41,25 %  

Graf

27. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-255779,17 %71,25 %  
26-401216,67 %15 %  
41-5534,17 %3,75 %  

Graf

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou4258,33 %52,5 %  
vysokoškolské2027,78 %25 %  
základní68,33 %7,5 %  
středoškolské bez maturity45,56 %5 %  

Graf

29. Nejvíce času trávím v: (kraj)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praze2534,72 %31,25 %  
kraji Pardubickém912,5 %11,25 %  
kraji Středočeském68,33 %7,5 %  
kraji Zlínském68,33 %7,5 %  
kraji Jihomoravském56,94 %6,25 %  
kraji Jihočeském56,94 %6,25 %  
kraji Moravskoslezském56,94 %6,25 %  
kraji Vysočina45,56 %5 %  
kraji Královehradeckém34,17 %3,75 %  
kraji Plzeňském22,78 %2,5 %  
kraji Olomouckém11,39 %1,25 %  
kraji Karlovarském11,39 %1,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jak jste spokojen(a) s nákupy přes internet?

  • odpověď jsem spokojen(a):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita prodejce=3 na otázku 6. Co je pro Vás důležité při výběru prodejce? Seřaďte následující body dle Vašich preferencí

5. Vyberte nejčastější důvody pro nákup přes internet:

  • odpověď úspora času (pohodlí domova, 24 hodin denně):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký výběr=4 na otázku 6. Co je pro Vás důležité při výběru prodejce? Seřaďte následující body dle Vašich preferencí

6. Co je pro Vás důležité při výběru prodejce? Seřaďte následující body dle Vašich preferencí

  • odpověď cena=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi existence kamenné prodejny, možnost osobního odběru=2 na otázku 6. Co je pro Vás důležité při výběru prodejce? Seřaďte následující body dle Vašich preferencí
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita prodejce=3 na otázku 6. Co je pro Vás důležité při výběru prodejce? Seřaďte následující body dle Vašich preferencí
  • odpověď dodatečné služby prodejce=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi existence kamenné prodejny, možnost osobního odběru=2 na otázku 6. Co je pro Vás důležité při výběru prodejce? Seřaďte následující body dle Vašich preferencí
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakupuji jen u několika vyzkoušených prodejců na otázku 11. Prověřujete si před nákupem kvalitu prodejce?

10. Čtete reklamační řád?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi potřeby pro dům a zahradu na otázku 7. Jaké zboží nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Víte o možnosti vrácení zboží koupeného přes internet do 14 dnů bez uvedení důvodu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 7. Jaké zboží nejčastěji nakupujete?

21. Podal(a) jste reklamaci vždy, když k ní byl důvod?

  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to zdlouhavý proces s nejasným výsledkem na otázku 22. Proč jste nepodal(a) reklamaci, přestože by byla oprávněná?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhledem k ceně zboží by se to nevyplatilo na otázku 22. Proč jste nepodal(a) reklamaci, přestože by byla oprávněná?

26. Pohlaví

  • odpověď žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogistické zboží, kosmetika, parfémy na otázku 7. Jaké zboží nejčastěji nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často používáte internet?

2. Nakupujete přes internet?

3. Jak často nakupujete přes internet?

4. Jak jste spokojen(a) s nákupy přes internet?

5. Vyberte nejčastější důvody pro nákup přes internet:

6. Co je pro Vás důležité při výběru prodejce? Seřaďte následující body dle Vašich preferencí

7. Jaké zboží nejčastěji nakupujete?

8. Jakým způsobem nejčastěji platíte?

9. Čtete vždy obchodní podmínky?

10. Čtete reklamační řád?

11. Prověřujete si před nákupem kvalitu prodejce?

12. Znáte certifikaci Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která zaručuje zákazníkům důvěryhodnost internetových obchodů?

13. Požadoval po Vás někdy prodejce před nákupem registraci?

14. Obdržel(a) jste vždy potvrzení Vaší objednávky?

15. Obdržel(a) jste někdy poškozené nebo jiné než objednané zboží?

16. Víte o možnosti vrácení zboží koupeného přes internet do 14 dnů bez uvedení důvodu?

17. Kolikrát jste ho využila?

18. Kolikrát jste byl(a) nucen(a) zboží reklamovat?

19. Jak prodejce reklamaci nejčastěji vyřešil?

20. Při zamítnutí reklamaci byste spor s prodejcem řešil(a) spíše:

21. Podal(a) jste reklamaci vždy, když k ní byl důvod?

22. Proč jste nepodal(a) reklamaci, přestože by byla oprávněná?

23. Obrátil(a) jste se někdy na nějaké spotřebitelské sdružení?

24. Vyberte spotřebitelské organizace, které znáte:

25. Co vnímáte jako největší nedostatky internetových obchodů, co by měly zlepšit?

26. Pohlaví

27. Věk

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

29. Nejvíce času trávím v: (kraj)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často používáte internet?

2. Nakupujete přes internet?

3. Jak často nakupujete přes internet?

4. Jak jste spokojen(a) s nákupy přes internet?

5. Vyberte nejčastější důvody pro nákup přes internet:

6. Co je pro Vás důležité při výběru prodejce? Seřaďte následující body dle Vašich preferencí

7. Jaké zboží nejčastěji nakupujete?

8. Jakým způsobem nejčastěji platíte?

9. Čtete vždy obchodní podmínky?

10. Čtete reklamační řád?

11. Prověřujete si před nákupem kvalitu prodejce?

12. Znáte certifikaci Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která zaručuje zákazníkům důvěryhodnost internetových obchodů?

13. Požadoval po Vás někdy prodejce před nákupem registraci?

14. Obdržel(a) jste vždy potvrzení Vaší objednávky?

15. Obdržel(a) jste někdy poškozené nebo jiné než objednané zboží?

16. Víte o možnosti vrácení zboží koupeného přes internet do 14 dnů bez uvedení důvodu?

17. Kolikrát jste ho využila?

18. Kolikrát jste byl(a) nucen(a) zboží reklamovat?

19. Jak prodejce reklamaci nejčastěji vyřešil?

20. Při zamítnutí reklamaci byste spor s prodejcem řešil(a) spíše:

21. Podal(a) jste reklamaci vždy, když k ní byl důvod?

22. Proč jste nepodal(a) reklamaci, přestože by byla oprávněná?

23. Obrátil(a) jste se někdy na nějaké spotřebitelské sdružení?

24. Vyberte spotřebitelské organizace, které znáte:

25. Co vnímáte jako největší nedostatky internetových obchodů, co by měly zlepšit?

26. Pohlaví

27. Věk

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

29. Nejvíce času trávím v: (kraj)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Blažková, L.Ochrana spotřebitele a nakupování na internetu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ochrana-spotrebitele-a-nakup.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.