Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-24
59
60,82 %
60,82 %
25-29
14
14,43 %
14,43 %
40-44
9
9,28 %
9,28 %
45-49
7
7,22 %
7,22 %
50-54
3
3,09 %
3,09 %
30-34
2
2,06 %
2,06 %
35-39
1
1,03 %
1,03 %
60-64
1
1,03 %
1,03 %
55-59
1
1,03 %
1,03 %
2. Jaké je Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
70
72,16 %
72,16 %
Muž
27
27,84 %
27,84 %
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
50
51,55 %
51,55 %
Středoškolské - s maturitou
43
44,33 %
44,33 %
Vyšší odborné
2
2,06 %
2,06 %
Středoškolské - bez maturity
2
2,06 %
2,06 %
4. Absolvovali jste v uplynulých 5 letech zájezd s cestovní kaceláří či agenturou sídlící v ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
70
72,16 %
72,16 %
Ne
27
27,84 %
27,84 %
5. S jakou z následujících cestovních kanceláří či agentur jste cestovali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
nezařizoval jsem, ale tuším něco přes student agency
1
1,43 %
1,03 %
CK Mundo, Redok
1
1,43 %
1,03 %
ABC Tour Znojmo
1
1,43 %
1,03 %
CK Victoria
1
1,43 %
1,03 %
aspen tour
1
1,43 %
1,03 %
Travel Sport
1
1,43 %
1,03 %
Crocus
1
1,43 %
1,03 %
HAPTOUR
1
1,43 %
1,03 %
I am Traveling
1
1,43 %
1,03 %
6. Probíhala vždy veškerá komunikace s CK či CA od zaplacení zájezdu až do doby nástupu na zájezd bez komplikací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
67
95,71 %
69,07 %
Ne
3
4,29 %
3,09 %
7. Prosím specifikujte o kterou cestovní kacelář se jednalo a jaký byl problém?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Alexandria - mailová komunikace, problém byl s tím, že přišlo vždy několik mailů a v každém stálo něco jiného, pak nepřesná specifikace pokynů pro cestující, kteří jedou s tou CK a na toto místo poprvé... Přišlo mi (a pak se mi to i potvrdilo), že s do Primorska v Bulharsku a s CK Alexandria jezdí každý rok ti samí klienti.
Blue style - měnil termíny odjezdu, ještě 5 dnů před odjezdem jsme neměli pokyny k odjezdu
čedok, problém s delegátkou
8. Byli jste vždy spokojeni s průběhem Vaší dovolené (tj. službami, které byli zahrnuté v ceně zájezdu: s dopravou, kvalitou ubytování, úrovní stravování delegátem, pořádanými výlety, aj.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
52
74,29 %
53,61 %
Ne
18
25,71 %
18,56 %
9. Prosím specifikujte o kterou cestovní kacelář se jednalo a jaký byl problém?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Alexandria - stravování jako v závodní jídelně, za danou cenu chápu, ale v popisu zájezdu jej pojmenovali super all inclusive a ve finále byl v ceně jeden nápoj k obědu a jeden k večeři
azure reizen-předražené fakultativní výlety nabízené cestovní kanceláří + delegát se o hosty příliš nezajímal
blue style - delegáti
Blue style, neochota a neinformovanost delegáta
Campana, původně špatné ubytovaní v mobilhomu s dalšími lidmi ačkoliv jsme si ho zaplatili celý pro sebe.
CK Fisher - na poslední cchvíli změnila hotel, v kterém jsme měli být ubytováni za jiný, v horší lokalitě
CK Geops - nepříliš schopná průvodkyně
CK I am Traveling, která již zanikla. Delegát nepočkal na naše odbavení na letišti a odjel s výpravou.
CK Mile - zaplatili jsme si polopenzi na řeckém ostrově Lefkada a když jsme tam doletěli, cena jídel byla mnohem levnější, než kolik jsme zaplatili
CK MIle, nekvalitní ubytování v hotelu
CK Shenko´s na pokoji nebyla lednice, která byla psaná v katalogu
Marine Tour - předražené fakultativní výlety, které jsme u domorodců v Turecku nakoupili za poloviční ceny, v katalogu byla psaná sauna bez poplatků a nakonec byla za příplatek
jinak žádné větší problémy nebyly
Čedok - poznávací zájezd, technické problémy na cestě s autobusem, v důsledku kterých došlo ke změnám v plánovaném programu
Čedok - ubytovani a strava neodpovidalo informacim v inzerci
Exim, Egypt - ubytování ve staveništi (klasika - české ck mají nasmlouvané horší pokoje než např. ck německé)
nedorozumnění ohledně klimatizace....ck jsme ji zaplatili a na místě nám bylo řečeno že se platí jedině tam na místě v hotovosti....po návratu do Čech jsme museli řešit storno poplatku v ck
nevím již
Pux travel - neschopní delegáti
reklamace služeb v hotelu
10. Byli jste nuceni přistoupit k reklamaci některé služby absolvovaného zájezdu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
12
66,67 %
12,37 %
Ano
6
33,33 %
6,19 %
11. Jak reagovala cestovní kancelář či agentura, která zastupuje CK na reklamaci zájezdu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Reklamace byla vyřízena již v průběhu samotného zájezdu s delegátem CK → otázka č. 12, Reklamaci uznala do 30-ti dnů a odpovídajícím způsobem provedla kompenzaci → otázka č. 12, Reklamaci uznala do 30-ti dnů, avšak kompenzace nebyla odpovídající → otázka č. 12, Reklamaci uznala ve lhůtě delší než 30 dnů → otázka č. 12, Reklamaci neuznala → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reklamaci neuznala
3
50 %
3,09 %
Reklamaci uznala do 30-ti dnů a odpovídajícím způsobem provedla kompenzaci
2
33,33 %
2,06 %
Reklamace byla vyřízena již v průběhu samotného zájezdu s delegátem CK
1
16,67 %
1,03 %
12. Koupili jste si po reklamaci další zájezd u této CK?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
2
66,67 %
2,06 %
ano
1
33,33 %
1,03 %
13. Pokud nebyla reklamace uznána, řešili jste situaci jinou cestou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
2
50 %
2,06 %
nic
1
25 %
1,03 %
Ano. Řešli jsme přes ministerstvo, ale nebyla ocota něco řešit
1
25 %
1,03 %
14. Prosím napište, jaký byl výsledek dalšího postupu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
byla přiznána náhrada ve výši 10%z vcelkové ceny zájezdu za všechny osoby
CK následně šla do konkurzu a nemělo význam s touto záležitostí dále ztrácet čas.
CK odpověděla, že za vzniklé nedostatky se omluvila už delegátka CK přímo na zájezdu, která účastníky také odškodnila (láhev vína). Dál jsme to neřešili.
peníze nám přišli na účet a omluva emailem
žádný
15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Členství v některé z profesních organizaci
4.457
2.448
Doporučení známých
2.657
1.768
Internetové recenze
3.314
1.587
Inzerce v novinách, televizi či rádiu
4.729
1.741
Kvalita internetových stránek CK
4.014
1.5
Vlastní zkušenost
1.829
2.228
16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Cena nabízených služeb
1.886
2.273
Emailová či telefonická komunikace s prodejci
4.243
3.641
Jedinečnost nabízených služeb
4.186
3.466
Osobní návštěva pobočky
4.857
3.351
Porovnání s konkurencí
3.029
2.113
Pročtení všeobecných smluvních podmínek cestovní kanceláře či agentury
4.686
2.93
Pročtení storno podmínek cestovní kanceláře či agentury
5.114
2.273
17. Myslíte, že recenze na CK uveřejněné na internetu mají pravdivou vypovídající hodnotu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
53
75,71 %
54,64 %
Spíše ne
10
14,29 %
10,31 %
Nevím
5
7,14 %
5,15 %
Rozhodně ne
1
1,43 %
1,03 %
Rozhodně ano
1
1,43 %
1,03 %
18. Píšete recenze na internet po absolvování zájezdu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
57
81,43 %
58,76 %
ano
13
18,57 %
13,4 %
19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Právo na náhradu škody
56
80 %
57,73 %
Právo na ochranu zdraví a bezpečnosti
39
55,71 %
40,21 %
Žádné
11
15,71 %
11,34 %
Právo na ochranu ekonomických zájmů
10
14,29 %
10,31 %
Právo na srovnávací informace
10
14,29 %
10,31 %
Právo na zakládání spotřebitelských sdružení
10
14,29 %
10,31 %
20. Se kterými z uvedených informací se zpravidla seznámíte ještě před podepsáním cestovní smlouvy
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Všeobecné smluvní podmínky cestovní kanceláře či agentury
54
77,14 %
55,67 %
Storno podmínky (zpravidla bývají součástí Všeobecných smluvních podmínek, ale nemusí) cestovní kanceláře či agentury
53
75,71 %
54,64 %
Zákonné pojištění CK proti úpadku
46
65,71 %
47,42 %
Reklamační řád cestovní kanceláře či agentury
21
30 %
21,65 %
Žádné
5
7,14 %
5,15 %
21. Dbáte na to, aby ve smlouvě byly vždy zapsány všechny Vaše požadavky, které Vám CK či CA slíbila?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
48
68,57 %
49,48 %
nevím
18
25,71 %
18,56 %
ne
4
5,71 %
4,12 %
22. Sjednáváte si při uzavření cestovní smlouvy pojištění proti stornu, které zpravidla nebývá součástí zakoupených služeb u CK?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
47
67,14 %
48,45 %
ano
23
32,86 %
23,71 %
23. Myslíte si, že by se mělo něco zlepšit v české legislativě pro ochranu spotřebitele v oblasti cestovního ruchu z pohledu spotřebitele?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne, ochrana je dostatečná → konec dotazníku, Spíše ano → otázka č. 24, Rozhodně ano → otázka č. 24, Nevím → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
28
40 %
28,87 %
Spíše ano
19
27,14 %
19,59 %
Ne, ochrana je dostatečná
15
21,43 %
15,46 %
Rozhodně ano
8
11,43 %
8,25 %
24. Prosím napište Váš názor na ochranu spotřebitele při poskytování služeb cestovními kancelářemi či agenturami v České republice
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.
Aby bylo více dodržováno při poskytování služeb, to co je uvedeno v katalozích a bylo to více kontrolováno
Aby je cestovka zajistila kvalitni a spolehlivy odjest na dovolenou a prijezd.
Dbát na dodržování legislativy, která je mnohdy pro spotřebitele nepřehledná a umožňuje CK klamat spotřebitele.
Je potřeba vylepšit ochranu spotřebitelů, aby čeští zákazníci neutíkali do zahraničních agentur, kde za stejné peníze dostanou kvalitnější služby.
Lépe by měla být sledována ekonomická situace CK, aby nedocházelo k jejich úpadku uprostřed zájezdů.
Myslím, že je to byrokracie jako všude... Známá reklamovala cenu zájezdu kvůli tomu, že let měl zpoždění a tudíž přišli o první placenou noc v destinaci a dostali s partnerem každý 200 Kč od letecké společnosti jako kompenzaci. Přijde mi to jako směšná částka za cenu jedné noci ve 4* hotelu, když zájezd celý stál cca 20 000 Kč.
Řešení všech problémů týkajících se naší dovolené probíhalo vždy bez problému, cestovní agentury dělaly, co mohly k naší spokojenosti. Zatím si nemůžu stěžovat.
zvýšit výši povinného pojištění CK pro případ úpadku-aby byly klientům v případě krachu CK vyplaceny ceny zájezdů v plné výši
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Právo na srovnávací informace na otázku 19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
odpověď Vysokoškolské:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25-29 na otázku 1. Kolik je Vám let?
8. Byli jste vždy spokojeni s průběhem Vaší dovolené (tj. službami, které byli zahrnuté v ceně zájezdu: s dopravou, kvalitou ubytování, úrovní stravování delegátem, pořádanými výlety, aj.)?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení známých=1 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pročtení storno podmínek cestovní kanceláře či agentury=4 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
odpověď Ne:
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Byli jste nuceni přistoupit k reklamaci některé služby absolvovaného zájezdu?
15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
odpověď Vlastní zkušenost=1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi EXIM tours na otázku 5. S jakou z následujících cestovních kanceláří či agentur jste cestovali?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena nabízených služeb=2 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní návštěva pobočky=5 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Byli jste nuceni přistoupit k reklamaci některé služby absolvovaného zájezdu?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČEDOK na otázku 5. S jakou z následujících cestovních kanceláří či agentur jste cestovali?
16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
odpověď Cena nabízených služeb=1:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní návštěva pobočky=6 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Porovnání s konkurencí=2 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
17. Myslíte, že recenze na CK uveřejněné na internetu mají pravdivou vypovídající hodnotu?
odpověď Spíše ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní návštěva pobočky=6 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emailová či telefonická komunikace s prodejci=4 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastní zkušenost=2 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Píšete recenze na internet po absolvování zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní návštěva pobočky=5 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
18. Píšete recenze na internet po absolvování zájezdu?
odpověď ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firo-tour na otázku 5. S jakou z následujících cestovních kanceláří či agentur jste cestovali?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedinečnost nabízených služeb=5 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 17. Myslíte, že recenze na CK uveřejněné na internetu mají pravdivou vypovídající hodnotu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emailová či telefonická komunikace s prodejci=2 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní návštěva pobočky=4 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové recenze=4 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedinečnost nabízených služeb=7 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení známých=1 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita internetových stránek CK=3 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Porovnání s konkurencí=5 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pročtení storno podmínek cestovní kanceláře či agentury=4 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamační řád cestovní kanceláře či agentury na otázku 20. Se kterými z uvedených informací se zpravidla seznámíte ještě před podepsáním cestovní smlouvy
19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
odpověď Právo na náhradu škody:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamační řád cestovní kanceláře či agentury na otázku 20. Se kterými z uvedených informací se zpravidla seznámíte ještě před podepsáním cestovní smlouvy
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Právo na ochranu ekonomických zájmů na otázku 19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Právo na srovnávací informace na otázku 19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Právo na zakládání spotřebitelských sdružení na otázku 19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inzerce v novinách, televizi či rádiu=5 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení známých=3 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Píšete recenze na internet po absolvování zájezdu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Právo na ochranu zdraví a bezpečnosti na otázku 19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové recenze=4 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Sjednáváte si při uzavření cestovní smlouvy pojištění proti stornu, které zpravidla nebývá součástí zakoupených služeb u CK?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pročtení storno podmínek cestovní kanceláře či agentury=4 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Storno podmínky (zpravidla bývají součástí Všeobecných smluvních podmínek, ale nemusí) cestovní kanceláře či agentury na otázku 20. Se kterými z uvedených informací se zpravidla seznámíte ještě před podepsáním cestovní smlouvy
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení známých=2 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pročtení storno podmínek cestovní kanceláře či agentury=6 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
20. Se kterými z uvedených informací se zpravidla seznámíte ještě před podepsáním cestovní smlouvy
odpověď Storno podmínky (zpravidla bývají součástí Všeobecných smluvních podmínek, ale nemusí) cestovní kanceláře či agentury:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení známých=3 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pročtení všeobecných smluvních podmínek cestovní kanceláře či agentury=5 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena nabízených služeb=2 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Píšete recenze na internet po absolvování zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové recenze=4 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inzerce v novinách, televizi či rádiu=6 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Byli jste nuceni přistoupit k reklamaci některé služby absolvovaného zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inzerce v novinách, televizi či rádiu=5 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pročtení storno podmínek cestovní kanceláře či agentury=4 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamační řád cestovní kanceláře či agentury na otázku 20. Se kterými z uvedených informací se zpravidla seznámíte ještě před podepsáním cestovní smlouvy
odpověď Všeobecné smluvní podmínky cestovní kanceláře či agentury:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emailová či telefonická komunikace s prodejci=6 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Byli jste nuceni přistoupit k reklamaci některé služby absolvovaného zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Členství v některé z profesních organizaci=4 na otázku 15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní návštěva pobočky=4 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pročtení storno podmínek cestovní kanceláře či agentury=5 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČEDOK na otázku 5. S jakou z následujících cestovních kanceláří či agentur jste cestovali?
22. Sjednáváte si při uzavření cestovní smlouvy pojištění proti stornu, které zpravidla nebývá součástí zakoupených služeb u CK?
odpověď ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emailová či telefonická komunikace s prodejci=4 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pročtení storno podmínek cestovní kanceláře či agentury=6 na otázku 16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kolik je Vám let?
2. Jaké je Vaše pohlaví
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Absolvovali jste v uplynulých 5 letech zájezd s cestovní kaceláří či agenturou sídlící v ČR?
5. S jakou z následujících cestovních kanceláří či agentur jste cestovali?
6. Probíhala vždy veškerá komunikace s CK či CA od zaplacení zájezdu až do doby nástupu na zájezd bez komplikací?
8. Byli jste vždy spokojeni s průběhem Vaší dovolené (tj. službami, které byli zahrnuté v ceně zájezdu: s dopravou, kvalitou ubytování, úrovní stravování delegátem, pořádanými výlety, aj.)?
10. Byli jste nuceni přistoupit k reklamaci některé služby absolvovaného zájezdu?
15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
17. Myslíte, že recenze na CK uveřejněné na internetu mají pravdivou vypovídající hodnotu?
18. Píšete recenze na internet po absolvování zájezdu?
19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
20. Se kterými z uvedených informací se zpravidla seznámíte ještě před podepsáním cestovní smlouvy
21. Dbáte na to, aby ve smlouvě byly vždy zapsány všechny Vaše požadavky, které Vám CK či CA slíbila?
22. Sjednáváte si při uzavření cestovní smlouvy pojištění proti stornu, které zpravidla nebývá součástí zakoupených služeb u CK?
23. Myslíte si, že by se mělo něco zlepšit v české legislativě pro ochranu spotřebitele v oblasti cestovního ruchu z pohledu spotřebitele?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kolik je Vám let?
2. Jaké je Vaše pohlaví
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Absolvovali jste v uplynulých 5 letech zájezd s cestovní kaceláří či agenturou sídlící v ČR?
5. S jakou z následujících cestovních kanceláří či agentur jste cestovali?
6. Probíhala vždy veškerá komunikace s CK či CA od zaplacení zájezdu až do doby nástupu na zájezd bez komplikací?
8. Byli jste vždy spokojeni s průběhem Vaší dovolené (tj. službami, které byli zahrnuté v ceně zájezdu: s dopravou, kvalitou ubytování, úrovní stravování delegátem, pořádanými výlety, aj.)?
10. Byli jste nuceni přistoupit k reklamaci některé služby absolvovaného zájezdu?
15. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru cestovní kancelář či agenturu, u které uvažujete o koupi zájezdu?
16. Co je pro Vás rozdhodující pro uskutečnění koupě zájezdu u dané CK či CA?
17. Myslíte, že recenze na CK uveřejněné na internetu mají pravdivou vypovídající hodnotu?
18. Píšete recenze na internet po absolvování zájezdu?
19. Jaká práva a spotřebitele znáte?
20. Se kterými z uvedených informací se zpravidla seznámíte ještě před podepsáním cestovní smlouvy
21. Dbáte na to, aby ve smlouvě byly vždy zapsány všechny Vaše požadavky, které Vám CK či CA slíbila?
22. Sjednáváte si při uzavření cestovní smlouvy pojištění proti stornu, které zpravidla nebývá součástí zakoupených služeb u CK?
23. Myslíte si, že by se mělo něco zlepšit v české legislativě pro ochranu spotřebitele v oblasti cestovního ruchu z pohledu spotřebitele?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.