Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály

Slevové portály

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Murín
Šetření:18. 11. 2012 - 25. 11. 2012
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

tento dotazník je určen pro respondenty, kteří někdy nakupovali na slevovém portálu nebo úzce spolupracovali při například vyřizování reklamací na slevových portálech.

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc1852,94 %52,94 %  
1x za rok1441,18 %41,18 %  
více než 1x za měsíc12,94 %2,94 %  
1x v životě12,94 %2,94 %  

Graf

2. Byl(a) jste vždy spokojen(á) s nákupem na slevovém portálu? Pokud ne, o jaký problém se jednal (viz.jiná odpověď)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2573,53 %73,53 %  
Ne514,71 %14,71 %  
jak kdy12,94 %2,94 %  
nepříjemná obsluha12,94 %2,94 %  
nepřijmuli mou reklamaci12,94 %2,94 %  
krach dodavatelské společnosti12,94 %2,94 %  

Graf

3. Snažil jste se někdy reklamovat službu, zboží při nespokojenosti na slevovém portálu? Pokud ano, jaký to byl produkt a slevový portál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2779,41 %79,41 %  
Ano411,76 %11,76 %  
voucher na panenku v restauraci u kroužků z portálu slevycz.cz - důrazně nedoporučuji mít něco společné s oběma12,94 %2,94 %  
nereklamovala jsem zatím nic12,94 %2,94 %  
hyperslevy, pobytový víkend12,94 %2,94 %  

Graf

4. Co je pro Vás při výběru konkrétního slevového portálu nejdůležitější? 1 - nejméně důležité, 5 - nejvíce důležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Známost portálu3.2942.502
Větší sleva3.4411.776
Recenze portálu na internetu3.3531.817
Velký sortiment2.8821.398
Garance vrácení peněz3.3821.942

Graf

5. Kolik znáte slevových portálů? Jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

5

5

6

6

7, slevomat, hyperslevy, vykupto, zapakatel, slevin, nakupvakci, amplion

Hodně

konkrétně slevomat, bonybony...využívám slevin.cz...koncentrace všech slevových portálů

Moc, ani je nevyjmenuji.

Slevín

Slevo, slevomat, zlateslevy, kralovskasleva, skrz

slevomat

Slevomat, Amplion, Pepa, Berslevu apod.

slevomat, bonybony, nakupvakci, hyperslevy, nebeslev, slevycz.cz

slevomat, golfoveslevy, vykupto

slevomat, nebeslev

slevomat, skrz - kde jsou slevy většiny portálů, big brands

slevomat, skrz, mydeals, fashion days, sleva za slevou, vykupto

slevomat, slevíci, slevydnes, lima a tonic

Slevomat, Slevin, Vykupto

slevomat, vykupto, nebeslev, grouponuj, ... hodně, hledám je přes skrz.cz

slevomat, vykupto, pepa.cz, slever, nebeslev, hyperslevy, zapakatel

Slevomat, Vykupto, Slevotéka

slevomat, vykupto, zapakatel

Slevomat, Vykupto, Zapakatel, Slevopolis

slevomat, vypln to

slevomat, zapakatel, amplion

slevomat,skrz,zlaté slevy

slevomat,slevin,zapakatel

slevomat.cz

Slevomat.cz Slevin.cz Pepa.cz - 3

slevomat.cz, skrz.cz

Šest. Slevomat, Čapnito, Ulovto, Sleviště, Slevydnes, Zapakatel

vykupto, slevomat, nakupvakci

využívám hlavně slevomat

6. Jaký sortiment si kupujete nejčastěji na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když je výhodná nabídka, cokoliv. ale jedná se zejména o slevy na vstupy, zájezdy...13,03 %2,94 %  
Gastronomie13,03 %2,94 %  
jídlo, fitness doplňkové vitamíny13,03 %2,94 %  
různě13,03 %2,94 %  
Je to různé.13,03 %2,94 %  
péče o tělo, slevové kupony do restaurací13,03 %2,94 %  
jídlo, vyvolání fotek, pobyty v hotelu, oblečení13,03 %2,94 %  
jídlo v restauraci, výlet, sportovní vybavení13,03 %2,94 %  
restaurace-jídlo13,03 %2,94 %  
Predplatne casopisu, exkurze13,03 %2,94 %  
ostatní odpovědi výlety, zájezdy
Žrádlo
slevomat
kadernicke sluzby, sperky, permanentky do solaria
slevy na pokrmy
slevy na sportoviště
jídlo v reastauracích, víkendové pobyty, zboží
oblecenie, kupony na jedlo a napoje
jídlo
cestování a zážitky
kosmetika
jídlo a zážitky
zboží
Relax
služby
jíédlo, pobyty
poukázka do restaurace
dovolená
pití
Ubytování
permanentky do solarii, fitnessu apod.
gastronomie, zážitky
cestování, relaxace
2369,7 %67,65 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Murín, M.Slevové portály (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://ochrana-spotrebitele-na-slev.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.