Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ochrana spotřebitelů na trhu textilních výrobků

Ochrana spotřebitelů na trhu textilních výrobků

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Leinveberová
Šetření:17. 04. 2011 - 24. 04. 2011
Počet respondentů:17
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

toto je dotazník k mé bakalářské práci na téma "Ochrana spotřebitele na trhu textilních výrobků". Vyplněním dotazníku mi velice pomůžete.

Děkuji za Váš čas

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

 Textilním výrobkem je myšleno veškeré oblečení, látkové doplňky, záclony, koberce, potahy z látky atd.

Odpovědi respondentů

1. Víte, co znamená značka trojúhelníku, která uvádí, jak máme ošetřovat textilní výrobky (oděv, záclony, koberce...)? Stručně popište.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Ano, vím, co znamená.

Ne, nevím, co znamená

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nevím, co znamená1482,35 %82,35 %  
Ano, vím, co znamená.317,65 %17,65 %  

Graf

2. Víte, co znamená následující značka, která uvádí, jak máme ošetřovat textilní výrobky (oděv, záclony, koberce...)? Víte, co znamená podtržená vanička?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Vím, co znamená podtržená vanička.

Vím, co znamená vanička, podtržení nevím.


Nevím, co znamená tato značka.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, co znamená vanička, podtržení nevím.952,94 %52,94 %  
Vím, co znamená podtržená vanička.529,41 %29,41 %  
Nevím, co znamená tato značka.317,65 %17,65 %  

Graf

3. Podle jakého kritéria nakupujete textilní zboží? Podle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzhledu1058,82 %58,82 %  
Kvality výrobku529,41 %29,41 %  
Materiálového složení15,88 %5,88 %  
Značky15,88 %5,88 %  

Graf

4. Reklamovali jste někdy textilní výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, reklamaci mi uznali.952,94 %52,94 %  
Ne741,18 %41,18 %  
Ano, reklamaci mi neuznali.15,88 %5,88 %  

Graf

5. Měli jste někdy problém při nákupu oblečení? (S prodejcem, s kvalitou výrobku, s označením …)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1164,71 %64,71 %  
Ano, problém byl s:635,29 %35,29 %  
kvalitou materialu15,88 %5,88 %  
kvalitou15,88 %5,88 %  

Graf

6. Myslíte si, že znalost prodejců ohledně textilu je dostačující? Domníváte se, že by vám při problému s výrobkem kvalifikovaně poradili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemyslím si, že mají dostačující znalosti ohledně textilu.1164,71 %64,71 %  
Ano, věřím, že jsou dostatečně kvalifikovaní.635,29 %35,29 %  

Graf

7. Víte, zda existuje biooblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, existuje.1482,35 %82,35 %  
Ne, neexistuje.317,65 %17,65 %  

Graf

8. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1270,59 %70,59 %  
Muž529,41 %29,41 %  

Graf

9. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 30 let1482,35 %82,35 %  
od 30 do 50 let317,65 %17,65 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Leinveberová, T.Ochrana spotřebitelů na trhu textilních výrobků (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ochrana-spotrebitelu-na-trhu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.