Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ochucená ovocná vína

Ochucená ovocná vína

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Forejtová
Šetření:21. 03. 2016 - 05. 04. 2016
Počet respondentů:213
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.79
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:86,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane

obracím se na Vás s prosbou o vyplnění dotazníku, ve kterém mne bude zajímat Váš názor na nový alkoholický produkt. Tímto produktem budou ochucená ovocná vína. Pod pojmem si můžete představit například bílé víno s příchutí limetky. Vyplnění dotazníku Vám zabere maximálně 5 minut. Prosím Vás, abyste dotazník vyplnil(a) co možná nejpřesněji. Získaná data použiji ve své diplomové práci.

Odpovědi respondentů

1. Jaký alkoholický nápoj konzumujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
víno8338,97 %38,97 %  
pivo7133,33 %33,33 %  
bílé víno94,23 %4,23 %  
pivo, víno62,82 %2,82 %  
Rum52,35 %2,35 %  
žádný41,88 %1,88 %  
červené víno41,88 %1,88 %  
cider41,88 %1,88 %  
Whisky20,94 %0,94 %  
Víno.10,47 %0,47 %  
ostatní odpovědi tekutý
Whiskey
víno, vodku, rum
pivo a bílé víno
Cuba libre
Aperol Spritz
Lambrusco bianco
Nepivo
Víno, pivo, sekt
víno a pivo Pilsner Urquel
Když už si něco dám, tak vodku s džusem
víno - prosecco
Cinzano
Víno/šampaňské
rum, pivo, jagermaister
Vodku
bílé/růžové víno
1) pivo 2) víno 3) rum
likér
pivo, víno (červené i bílé)
Pivo.
Capitán Morgen (rum)
kubansky rum
Pivo a vino.
2411,27 %11,27 % 

Graf

2. Jak často konzumujete víno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velmi často (3x-4x týdně)otázka č. 3, Často (4x-6x měsíčně)otázka č. 3, Příležitostně (1x-3x měsíčně)otázka č. 3, Téměř ne (1x-6x ročně)otázka č. 3, Nekonzumujiotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně (1x-3x měsíčně)9544,6 %44,6 %  
Často (4x-6x měsíčně)6229,11 %29,11 %  
Téměř ne (1x-6x ročně)2511,74 %11,74 %  
Velmi často (3x-4x týdně)219,86 %9,86 %  
Nekonzumuji104,69 %4,69 %  

Graf

3. Kde obvykle víno nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket nebo hypermarket12461,08 %58,22 %  
Vinotéka6331,03 %29,58 %  
Jinde157,39 %7,04 %  
Přes internet10,49 %0,47 %  

Graf

4. Uveďte prosím, jak moc jsou pro Vás níže uvedené parametry při nákupu vína důležité.

(++ je parametr nejdůležitější, -- je parametr nedůležitý)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena0.7640.663
Kvalita1.3840.493
Design výrobku-0.0641.065
Odrůda0.8231.092
Země původu0.5171.304
Místo prodeje0.0441.077
Značka0.3351.07
% alkoholu-0.4681.165

Graf

5. Oslovila by Vás marketingová kampaň na víno na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne. Sociální sítě používám, ale kampaň by mne neoslovila.11958,62 %55,87 %  
Ano. Sociální sítě používám a kampaň by mne oslovila.7034,48 %32,86 %  
Ne, protože sociální sítě nepoužívám.146,9 %6,57 %  

Graf

6. Zaujal by Vás produkt OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO? (Např. bílé víno s příchutí limetky, nebo růžové víno s příchutí malin)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 12, Nevímotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9745,54 %45,54 %  
Ne8841,31 %41,31 %  
Nevím2813,15 %13,15 %  

Graf

7. Vyberte jednu příchuť vína, kterou byste nejraději ochutnali.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Malina4737,6 %22,07 %  
Limetka2419,2 %11,27 %  
Broskev2419,2 %11,27 %  
Grapefruit1713,6 %7,98 %  
Žádnou86,4 %3,76 %  
Pomeranč54 %2,35 %  

Graf

8. V případě že byste se rozhodli OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO koupit, kolik byste byli ochotni zaplatit za lahev o objemu 330 ml v supermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 – 35 Kč5443,2 %25,35 %  
Více než 35 Kč4032 %18,78 %  
20 – 25 Kč2822,4 %13,15 %  
Méně než 20 Kč32,4 %1,41 %  

Graf

9. Jaký název produktu (ochuceného ovocného vína) by se Vám nejvíce líbil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
F&W (fruit and wine)6048 %28,17 %  
VINOLA3528 %16,43 %  
FRUTO1814,4 %8,45 %  
žádný129,6 %5,63 %  

Graf

10. V případě že byste se rozhodli OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO koupit, jaká velikost lahve by Vám přišla ideální?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 ml5040 %23,47 %  
330 ml4334,4 %20,19 %  
750 ml3024 %14,08 %  
Produkt bych si nekoupil(a) v žádném z nabízených balení.21,6 %0,94 %  

Graf

11. Pokud byste si museli vybrat, jaký design lahve by se Vám nejvíce líbil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Návrh číslo 35342,4 %24,88 %  
Návrh číslo 24536 %21,13 %  
Návrh číslo 12721,6 %12,68 %  

Graf

12. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14769,01 %69,01 %  
Muž6630,99 %30,99 %  

Graf

13. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 24 let10750,23 %50,23 %  
25 – 34 let8539,91 %39,91 %  
35 – 45 let115,16 %5,16 %  
46 – 56 let83,76 %3,76 %  
více jak 56 let20,94 %0,94 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské12759,62 %59,62 %  
Středoškolské6530,52 %30,52 %  
Základní136,1 %6,1 %  
Vyšší odborné83,76 %3,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Zaujal by Vás produkt OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO? (Např. bílé víno s příchutí limetky, nebo růžové víno s příchutí malin)

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 750 ml na otázku 10. V případě že byste se rozhodli OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO koupit, jaká velikost lahve by Vám přišla ideální?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký alkoholický nápoj konzumujete nejčastěji?

2. Jak často konzumujete víno?

3. Kde obvykle víno nakupujete?

4. Uveďte prosím, jak moc jsou pro Vás níže uvedené parametry při nákupu vína důležité.

5. Oslovila by Vás marketingová kampaň na víno na sociálních sítích?

6. Zaujal by Vás produkt OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO? (Např. bílé víno s příchutí limetky, nebo růžové víno s příchutí malin)

7. Vyberte jednu příchuť vína, kterou byste nejraději ochutnali.

8. V případě že byste se rozhodli OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO koupit, kolik byste byli ochotni zaplatit za lahev o objemu 330 ml v supermarketu?

9. Jaký název produktu (ochuceného ovocného vína) by se Vám nejvíce líbil?

10. V případě že byste se rozhodli OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO koupit, jaká velikost lahve by Vám přišla ideální?

11. Pokud byste si museli vybrat, jaký design lahve by se Vám nejvíce líbil?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký alkoholický nápoj konzumujete nejčastěji?

2. Jak často konzumujete víno?

3. Kde obvykle víno nakupujete?

4. Uveďte prosím, jak moc jsou pro Vás níže uvedené parametry při nákupu vína důležité.

5. Oslovila by Vás marketingová kampaň na víno na sociálních sítích?

6. Zaujal by Vás produkt OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO? (Např. bílé víno s příchutí limetky, nebo růžové víno s příchutí malin)

7. Vyberte jednu příchuť vína, kterou byste nejraději ochutnali.

8. V případě že byste se rozhodli OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO koupit, kolik byste byli ochotni zaplatit za lahev o objemu 330 ml v supermarketu?

9. Jaký název produktu (ochuceného ovocného vína) by se Vám nejvíce líbil?

10. V případě že byste se rozhodli OVOCNÉ OCHUCENÉ VÍNO koupit, jaká velikost lahve by Vám přišla ideální?

11. Pokud byste si museli vybrat, jaký design lahve by se Vám nejvíce líbil?

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Forejtová, K.Ochucená ovocná vína (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://ochucena-ovocna-vina.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.