Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Preferovaný způsob letištního odbavení

Preferovaný způsob letištního odbavení

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Opalecký
Šetření:09. 04. 2012 - 20. 04. 2012
Počet respondentů:151
Počet otázek (max/průměr):29 / 14.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:77,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tímto bych Vás rád požádal o vyplnění krátkého dotazníku zaměřeného na způsoby odbavení na letišti. Výsledky tohoto dotazníku budou použity při zpracování mé diplomové práce.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11173,51 %73,51 %  
Muž4026,49 %26,49 %  

Graf

2. Jaký je váš věk ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-268556,29 %56,29 %  
27-352617,22 %17,22 %  
36-502415,89 %15,89 %  
51-70138,61 %8,61 %  
16-1821,32 %1,32 %  
70 a více10,66 %0,66 %  

Graf

3. Jste :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující6543,05 %43,05 %  
Student3825,17 %25,17 %  
Pracující student3321,85 %21,85 %  
Nezaměstnaný85,3 %5,3 %  
OSVČ42,65 %2,65 %  
V důchodu31,99 %1,99 %  

Graf

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7247,68 %47,68 %  
Vysokoškolské5536,42 %36,42 %  
Vyšší odborné117,28 %7,28 %  
Středoškolské106,62 %6,62 %  
Základní31,99 %1,99 %  

Graf

5. Kolikrát jste za poslední 5 let využil/a leteckou dopravu ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x až 5x 7348,34 %48,34 %  
1x2617,22 %17,22 %  
10x a více2214,57 %14,57 %  
6x až 10x2013,25 %13,25 %  
Nevyužil106,62 %6,62 %  

Graf

6. Kam nejčastěji létáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V rámci EU8858,28 %58,28 %  
Nemohu jednoznačně určit3925,83 %25,83 %  
Mimo EU2415,89 %15,89 %  

Graf

7. Jaký typ leteckého dopravce využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasický dopravce5939,07 %39,07 %  
Nízkonákladový dopravce5234,44 %34,44 %  
Charterový dopravce4026,49 %26,49 %  

Graf

8. Za jakým účelem nejčastěji využíváte leteckou dopravu ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cesta za účelem rekreace12884,77 %84,77 %  
Služební cesta53,31 %3,31 %  
Sport21,32 %1,32 %  
Nevyužívám10,66 %0,66 %  
rodinné setkání10,66 %0,66 %  
rodinná návštěva10,66 %0,66 %  
au-pair10,66 %0,66 %  
obojí, nedá se jednoznačně určit10,66 %0,66 %  
nevyuzivam, bojim se litat, tak proc se me to furt pta? :-D10,66 %0,66 %  
za prací10,66 %0,66 %  
studium, dovolena10,66 %0,66 %  
návštěva rodiny10,66 %0,66 %  
nákupy, práce10,66 %0,66 %  
obě varianty10,66 %0,66 %  
půl na půl10,66 %0,66 %  
osobní důvody10,66 %0,66 %  
studium10,66 %0,66 %  
oboje10,66 %0,66 %  
Rodina10,66 %0,66 %  

Graf

9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Společné odbavení (common check-in)otázka č. 10, Odbavení podle letu nebo podle společnosti (dedicated check-in)otázka č. 10, Odbavení u gatu (gate check-in)otázka č. 14, Samoobslužné odbavení (self check-in)otázka č. 16, Telefonické odbaveníotázka č. 21, Internetové odbavení (web check-in)otázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Společné odbavení (common check-in)4127,15 %27,15 %  
Odbavení podle letu nebo podle společnosti (dedicated check-in)3825,17 %25,17 %  
Internetové odbavení (web check-in)3120,53 %20,53 %  
Odbavení u gatu (gate check-in)2717,88 %17,88 %  
Samoobslužné odbavení (self check-in)149,27 %9,27 %  

Graf

10. Jste obecně spokojen/a s rychlostí odbavení na přepážce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5670,89 %37,09 %  
ne2329,11 %15,23 %  

Graf

11. Proč využíváte právě odbavení u přepážky ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

,,

cestuji s cestovní kanceláří

Clovek je na to zvykly

je mi to příjemnější

je rychlejší

Je to jednoduché, nikdy jsem se tam příliš nezdržela.

je to nejjednodušší pro lidi, co létají minimálně

je to nejpohodlnější, nepřiplácí se za to

Je to nejpohodlnější.

Je to pro mně nejschůdnější.

je to rychlejší

je to standard

Jedná se o běžné odbavení.

jednoduche

jezdím s cestovní kanceláří

jiná možnost mi nebyla nabídnuta

jinak neumím

Jiné jsem nezkoušela.

jine jsem nezkusil

jiné neznám

jiné neznám

jiné neznám

jiné neznám

Jiné odbavení přepravce nenabízí.

Jinou neznam

Jiný systém jsem doposud nerealizoval, tudíž nemohu určit výhody/nevýhody

jistota

jsem na to zvyklá...

jsem ráda v kolektivu

jsem s ním spokojen

Jsem zvyklá

Jsem zvykly a neim, ze to jde jinak

Jsme tak zvyklí

klasika

lenost udelat odbaveni doma

létáme jen na dovolenou,takže jinou možnost jsme zatím využít nemohli

letěl jsem jednou v životě, jiný neznám

Letěl jsem poprvé.

Na základě instrukcí CK

neboť cestuji s cestovní kanceláří

nebyla jiná možnost

nedostala jsem jinou možnost

nejjednodušší

nejznámější

Někdy je to i lepší

Nemám důvod ho nevyužívat.

Nemám informace o jiném způsobu odbavení. Neznám další možnosti.

Nemám jinou možnost

není zřejmě jiná možnost

nepřemýšlela jsem nad tím a ani teď nebudu

nevěděla jsem o jiných možnostech

nevim

nevím

nevím

nevim jak jinak

nevím o jiném způsobu odbavení

nevyuzivam :-D vzdyt to rikam, ja nelitam! :-D

odbavení podle cestovní kanceláře

ono je na výběr?:-)

ono to jde i jinak?

osobní kontakt

osobní kontakt

protože chartery to jinak nedělají. :-D

Protože jezdím na dovolenou s cestovní kanceláří a odbavení je společné

protože jiné neznám

Protože jsem letěla poprvé.

protože to je pro mě osobně nejjednodušší způsob odbavení

Protože to tak společnost vyžaduje:-)

s jinými způsoby nemám zkušenost

standard

V době, kdy jsem uskutečnila cesty v nabídce možnost samoodbavení nebyla.

ve skutečnosti mě jiná možnost nenapadla... dělám to tak vždycky

Většinou létám přes VIP, tato odpověď tam nebyla :-)

většinou nemám jinou možnost

většinou získám informace o přestupech

z důvodu rekreace

zkušenost od přátel

zvyk

12. Měl/a jste někdy problém při odbavení u přepážky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 13, NEotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE7696,2 %50,33 %  
ANO33,8 %1,99 %  

Graf

13. Jaký problém jste při odbavení na přepážce měl/a ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

mnoho zavazadel...

na přepážce byli zapsány neshodné údaje a hrozilo, že nebudu vpuštěna do letadla

váha

14. Měl/a jste někdy problém při odbavení u gatu ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 15, NEotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE2696,3 %17,22 %  
ANO13,7 %0,66 %  

Graf

15. Jaký jste měl/a problém při odbavení u gatu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

fronta

16. Jste spokojen s přehledností systému samoobslužného odbavení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1071,43 %6,62 %  
ne428,57 %2,65 %  

Graf

17. Jste spokojen s rychlostí systému samoobslužného odbavení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14100 %9,27 %  

Graf

18. Proč preferujete právě samoobslužné odbavení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

a

je to rychlejší, nemusím stát frony

Jednoduché a intuitivní ovládání, většinou se obejde bez fronty

jednoduché, nekontaktní

jiné už pomalu na některých linkách není k dispozici

kratsi fronty

Nemusím čekat ve frontě, vyberu si sedadlo.

Nemusím stát frontu a zařídím si odbavení předem

pohodlí

Rychlejší, možnost vybrat si místa.

rychlost

rychlost

rychlost

rychlost odbavení, nečekání na letišti

19. Měl/a jste někdy problém při samoobslužném odbavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 20, NEotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE964,29 %5,96 %  
ANO535,71 %3,31 %  

Graf

20. Jaký jste měl/a problém při samoobslužném odbavení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano, nerozumněla jsem systému

Nepřehlednost

nevěděl jsem si rady

system nebyl schopen dokoncit odbaveni

V USA na malém lokálním letišti nešel načíst český pas

21. Jste spokojen s přehledností internetového, či telefonického odbavení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2993,55 %19,21 %  
ne26,45 %1,32 %  

Graf

22. Jste spokojen s rychlostí internetového, či telefonického odbavení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3096,77 %19,87 %  
ne13,23 %0,66 %  

Graf

23. Proč preferujete internetové, či telefonické odbavení ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Internetové: Je pohodlné a rychlé. Mohu si vybrat sedadlo. Mohu být na letišti později. Zadám snadno a sám číslo věrnostního programu, a tedy se "hned" načtou míle. Při online odbavení zpátečního letu už je číslo vyplněno automaticky.

je to pohodlné

Je to pohodlnější, nemusím čekat nikde fronty.

Je to rychle, necekam ve fronte, muzu prijit na letiste na posledni chvili.

je to rychlejší

levnější

levnější, z pohodlí domova, rychlejší snad

moznost vybrat si misto k sezeni, nemusim byt na letisti 2 hodiny dopredu

Muže se na Letiště prijet později,připadne si vybrat sedadlo...

na letišti už nemusím odbavení věnovat čas, po EU jen s příručním zavazadlem stačí na letišti pak jen chvilka před odletem

Nemusím být dříve na letišti a stát frontu

nemusím čekat dlouhé fronty na letišti, velmi rychlý způsob odbavení

Nemusím se zdržovat na letišti.

nizkonakladovy dopravci ho primo vyzaduji, casto take cestuji jen s prirucnim zavazadlem

odpadá odbavení přímo na letišti

pohodlí

pohodlí, nemusím stát ve frontě

pohodlnost

Protože žiji v 21. století a na letišti je pak vše rychlejší.

rychlé, levné

rychlejsi, zadne fronty

rychlost

rychlost

rychlost

rychlost a pohodlí

rychlost jednoduchost 099

rychlost, pohodlnost

rychlost, zbavení nutnosti čekat ve frontě

samostatnost, rychlost

zdarma

24. Měl/a jste někdy problém při internetovém, či telefonickém odbavení ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 25, NEotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE2993,55 %19,21 %  
ANO26,45 %1,32 %  

Graf

25. Jaký jste měl/a problém při internetovém, či telefonickém odbavení ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Nefungovaly dobre stranky

Nešlo se odbavit

26. Víte o možnosti odbavení přes internet, nebo telefon ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 27, NEotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE6150,83 %40,4 %  
ANO5949,17 %39,07 %  

Graf

27. Proč odbavení přes internet, či telefon nevyužívate ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Při odbavení preferuji osobní kontakt3152,54 %20,53 %  
Jiný důvod1322,03 %8,61 %  
Letecký dopravce tuto možnost odbavení nenabízí915,25 %5,96 %  
Nevím jakým způsobem a kde tuto službu využít813,56 %5,3 %  
Nevěřím tomuto systému813,56 %5,3 %  
Nevlastním připojení k internetu46,78 %2,65 %  

Graf

28. Víte o možnosti odbavení přes samoobslužné kiosky ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 29, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE8556,29 %56,29 %  
ANO6643,71 %43,71 %  

Graf

29. Proč samoobslužné kiosky nevyužíváte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiný2233,33 %14,57 %  
Letecký dopravce tuto možnost odbavení nenabízí1725,76 %11,26 %  
Při odbavení preferuji osobní kontakt1725,76 %11,26 %  
Tento způsob je pro mě příliš složitý812,12 %5,3 %  
Nevěřím tomuto systému69,09 %3,97 %  
Nevím kde se tyto kiosky nachází34,55 %1,99 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký je váš věk ?

  • odpověď 19-26:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 3. Jste :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracující student na otázku 3. Jste :

3. Jste :

  • odpověď Pracující:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-50 na otázku 2. Jaký je váš věk ?

9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?

  • odpověď Internetové odbavení (web check-in):
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Jste spokojen s přehledností internetového, či telefonického odbavení?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Jste spokojen s rychlostí internetového, či telefonického odbavení?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 24. Měl/a jste někdy problém při internetovém, či telefonickém odbavení ?
  • odpověď Odbavení u gatu (gate check-in):
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 14. Měl/a jste někdy problém při odbavení u gatu ?
  • odpověď Samoobslužné odbavení (self check-in):
    • 10.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Jste spokojen s přehledností systému samoobslužného odbavení
    • 10.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Jste spokojen s rychlostí systému samoobslužného odbavení

12. Měl/a jste někdy problém při odbavení u přepážky ?

  • odpověď NE:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Jste obecně spokojen/a s rychlostí odbavení na přepážce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbavení podle letu nebo podle společnosti (dedicated check-in) na otázku 9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Společné odbavení (common check-in) na otázku 9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Jste obecně spokojen/a s rychlostí odbavení na přepážce?

14. Měl/a jste někdy problém při odbavení u gatu ?

  • odpověď NE:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odbavení u gatu (gate check-in) na otázku 9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?

17. Jste spokojen s rychlostí systému samoobslužného odbavení

  • odpověď ano:
    • 10.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samoobslužné odbavení (self check-in) na otázku 9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?
    • 10.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Jste spokojen s přehledností systému samoobslužného odbavení

21. Jste spokojen s přehledností internetového, či telefonického odbavení?

  • odpověď ano:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové odbavení (web check-in) na otázku 9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Jste spokojen s rychlostí internetového, či telefonického odbavení?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 24. Měl/a jste někdy problém při internetovém, či telefonickém odbavení ?

22. Jste spokojen s rychlostí internetového, či telefonického odbavení?

  • odpověď ano:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové odbavení (web check-in) na otázku 9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Jste spokojen s přehledností internetového, či telefonického odbavení?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 24. Měl/a jste někdy problém při internetovém, či telefonickém odbavení ?

24. Měl/a jste někdy problém při internetovém, či telefonickém odbavení ?

  • odpověď NE:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové odbavení (web check-in) na otázku 9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Jste spokojen s rychlostí internetového, či telefonického odbavení?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Jste spokojen s přehledností internetového, či telefonického odbavení?

26. Víte o možnosti odbavení přes internet, nebo telefon ?

  • odpověď ANO:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod na otázku 27. Proč odbavení přes internet, či telefon nevyužívate ?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při odbavení preferuji osobní kontakt na otázku 27. Proč odbavení přes internet, či telefon nevyužívate ?

28. Víte o možnosti odbavení přes samoobslužné kiosky ?

  • odpověď ANO:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný na otázku 29. Proč samoobslužné kiosky nevyužíváte ?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při odbavení preferuji osobní kontakt na otázku 29. Proč samoobslužné kiosky nevyužíváte ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letecký dopravce tuto možnost odbavení nenabízí na otázku 29. Proč samoobslužné kiosky nevyužíváte ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10x a více na otázku 5. Kolikrát jste za poslední 5 let využil/a leteckou dopravu ?
  • odpověď NE:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51-70 na otázku 2. Jaký je váš věk ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk ?

3. Jste :

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Kolikrát jste za poslední 5 let využil/a leteckou dopravu ?

6. Kam nejčastěji létáte?

7. Jaký typ leteckého dopravce využíváte nejčastěji?

8. Za jakým účelem nejčastěji využíváte leteckou dopravu ?

9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?

10. Jste obecně spokojen/a s rychlostí odbavení na přepážce?

12. Měl/a jste někdy problém při odbavení u přepážky ?

14. Měl/a jste někdy problém při odbavení u gatu ?

16. Jste spokojen s přehledností systému samoobslužného odbavení

17. Jste spokojen s rychlostí systému samoobslužného odbavení

21. Jste spokojen s přehledností internetového, či telefonického odbavení?

22. Jste spokojen s rychlostí internetového, či telefonického odbavení?

24. Měl/a jste někdy problém při internetovém, či telefonickém odbavení ?

26. Víte o možnosti odbavení přes internet, nebo telefon ?

27. Proč odbavení přes internet, či telefon nevyužívate ?

28. Víte o možnosti odbavení přes samoobslužné kiosky ?

29. Proč samoobslužné kiosky nevyužíváte ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk ?

3. Jste :

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Kolikrát jste za poslední 5 let využil/a leteckou dopravu ?

6. Kam nejčastěji létáte?

7. Jaký typ leteckého dopravce využíváte nejčastěji?

8. Za jakým účelem nejčastěji využíváte leteckou dopravu ?

9. Jaký způsob odbavení nejčastěji využíváte ?

10. Jste obecně spokojen/a s rychlostí odbavení na přepážce?

12. Měl/a jste někdy problém při odbavení u přepážky ?

14. Měl/a jste někdy problém při odbavení u gatu ?

16. Jste spokojen s přehledností systému samoobslužného odbavení

17. Jste spokojen s rychlostí systému samoobslužného odbavení

21. Jste spokojen s přehledností internetového, či telefonického odbavení?

22. Jste spokojen s rychlostí internetového, či telefonického odbavení?

24. Měl/a jste někdy problém při internetovém, či telefonickém odbavení ?

26. Víte o možnosti odbavení přes internet, nebo telefon ?

27. Proč odbavení přes internet, či telefon nevyužívate ?

28. Víte o možnosti odbavení přes samoobslužné kiosky ?

29. Proč samoobslužné kiosky nevyužíváte ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Opalecký, M.Preferovaný způsob letištního odbavení (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://odbaveni-na-letisti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.