Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Odkládání studijních povinností vysokoškoláků
Odkládání studijních povinností vysokoškoláků
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jiří Latner |
---|---|
Šetření: | 20. 04. 2013 - 28. 04. 2013 |
Počet respondentů: | 179 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.12 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:57 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den
Chtěl bych vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku určeného studentům vysokých škol, na téma stres a prokrastinace (chronická tendence odkládat plnění povinností ) ve zkouškovém období.
Děkuji předem za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 129 | 72,07 % | 72,07 % |
Muž | 50 | 27,93 % | 27,93 % |
2. Věk ?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 | 39 | 21,79 % | 21,79 % |
23 | 28 | 15,64 % | 15,64 % |
22 | 26 | 14,53 % | 14,53 % |
24 | 21 | 11,73 % | 11,73 % |
26 | 16 | 8,94 % | 8,94 % |
20 | 16 | 8,94 % | 8,94 % |
25 | 12 | 6,7 % | 6,7 % |
19 | 9 | 5,03 % | 5,03 % |
28 | 3 | 1,68 % | 1,68 % |
27 | 2 | 1,12 % | 1,12 % |
ostatní odpovědi | 7 | 3,91 % | 3,91 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 22.61 |
Minimum: | 19 |
Maximum: | 27 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 3.67 |
Směrodatná odchylka: | 1.92 |
Medián: | 22 |
Modus: | 21 |
3. Jaký ročník vysoké školy studujete ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 40 | 22,35 % | 22,35 % |
2 | 36 | 20,11 % | 20,11 % |
3 | 35 | 19,55 % | 19,55 % |
5 | 29 | 16,2 % | 16,2 % |
4 | 28 | 15,64 % | 15,64 % |
6 | 11 | 6,15 % | 6,15 % |
4. Kolik let již studujete vysokou školu ? ( součet všech studií )
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 42 | 23,46 % | 23,46 % |
4 | 32 | 17,88 % | 17,88 % |
3 | 29 | 16,2 % | 16,2 % |
5 | 25 | 13,97 % | 13,97 % |
1 | 24 | 13,41 % | 13,41 % |
6 | 21 | 11,73 % | 11,73 % |
7 | 4 | 2,23 % | 2,23 % |
12 | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
14 | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.4 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 6 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 2.36 |
Směrodatná odchylka: | 1.54 |
Medián: | 3 |
Modus: | 2 |
5. Máte za sebou minimálně jedno zkouškové období, s jakým předstihem jste se začali na jednotlivé zkoušky učit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než týden | 91 | 50,84 % | 50,84 % |
jeden až dva týdny předem | 60 | 33,52 % | 33,52 % |
asi měsíc předem | 17 | 9,5 % | 9,5 % |
učil(a) jasem se průběžně celý semestr | 11 | 6,15 % | 6,15 % |
6. S jakými pocity se připravujete na zkoušky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
S nervozitou | 76 | 42,46 % | 42,46 % |
S odporem | 57 | 31,84 % | 31,84 % |
Je mi to jedno | 37 | 20,67 % | 20,67 % |
S elánem a nadšením | 9 | 5,03 % | 5,03 % |
7. Jak se vám Váš dosavadní přístup ke zkouškám vyplatil/vyplácí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Většinou funguje | 129 | 72,07 % | 72,07 % |
Funguje spolehlivě | 39 | 21,79 % | 21,79 % |
Nefunguje | 11 | 6,15 % | 6,15 % |
8. Chystáte se použít do budoucna stejný přístup, nebo se k učení chystáte postavit jinak?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stejně | 100 | 55,87 % | 55,87 % |
Nevím | 41 | 22,91 % | 22,91 % |
Jinak | 38 | 21,23 % | 21,23 % |
9. Jak se stavíte ke psaní seminárních, diplomových či jiných prací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nechávám je na závěr semestru | 92 | 51,4 % | 51,4 % |
Postupně plním jednu po druhé | 82 | 45,81 % | 45,81 % |
Začínám okamžitě | 5 | 2,79 % | 2,79 % |
10. Jak se vám Váš dosavadní přístup ke psaní seminárních prací vyplatil/vyplácí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Většinou funguje | 101 | 56,42 % | 56,42 % |
Funguje spolehlivě | 59 | 32,96 % | 32,96 % |
Většinou nefunguje | 19 | 10,61 % | 10,61 % |
11. Chystáte se použít stejný přístup, nebo se ke psaní seminárních prací chystáte postavit jinak?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Steně | 111 | 62,01 % | 62,01 % |
Nevím | 37 | 20,67 % | 20,67 % |
Jinak | 31 | 17,32 % | 17,32 % |
12. Co vám slouží jako motivace k plnění školních povinností?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
/
aby som mohla pokracovat v dalsom semestri
Aby to už bylo za mnou.
aby už to bylo hotové
až to udělám půjdu na pivo :-)
blíží se datum jejich splnění
blížiaci sa koniec. každou skúškou bližšie k titulu a k normálnemu životu.
blížící se deadline
blížící se termín
brzo bude klid :)
Buď to a nebo můžu jít na úřad práce. A když má vysokou každej trouba, tak já jí udělám taky :-)
budoucnost
Budu mít povinnosti za sebou.
budu mít titul a možná větší peníze až nastoupím do zaměstnání, získávání nových informací
být lepší než ostatní
být za chytrou, pak delší volno s přítelem
čas strach, že nedostanu zápočet, neudělám zkoušku když si řeknu, že můžu např. jít ven, číst knížku, dát si čokoládu...až udělám, co je třeba
čas
čím dřív budu mít hotovo, tím dřív bude VOLNO
dávno jsem veškerou ztratil
deadline
Deadline
deadline
deadline
decka
diplom
diplom a titul
dobré hodnocení
Dobré známky
Dobrý pocit ze sebe samého.
Dobrý pocit
Dobrý pocit po získání zkoušky, zadostiučinění, splnění povinností.
dobrý pocit z dobře odvedené práce
Dokonceni skoly
Dokončení studia
dokončení školy
Dokončit to už co nejrychleji
dosažené vzdělání
dosažení titulu
Dovolená v USA po dokončení studia :)
Dozvím se něco nového, zajímavého, co dosud nevím.
hlavní motivací je to,že to snad jednou k něčemu bude
Hrozba toho, že bez splněných povinností budu muset opakovat předmět. Pozitivní motivace není.
chci dostudovat
jak kdy
Již mě nedokáže motivovat vůbec nic.
Jsem rada kdyz neco mam splneneho a muzu pokracovat se svych povinnostech dal. To je moje motivace.
kladné hodnocení
klid, volno, akce s přátely
Lepší práce, poslední šance studovat zdarma.
mít to co nejdřív z krku
mít to co nejdřív za sebou
mít to z krku
mít to za sebou, mít volno
mít vše hotovo bez stresu
mít všechno z krku a užít volný čas
moje vlastni zodpovednost, nikdy nic nedelam na posledni chvili, a nemam na mysli jen uceni
motivace dostudovat
motivací je pouze stanovená deadline, která umocňuje mou snahu
Motivací je pro mne samozřejmě splnění veškerých zkoušek a následné volno. Jako motivátor mi slouží i deadline, který mě donutí danou povinnost splnit.
Motivaci nepotřebuju, studuju, protože chci..
Motorka
možné volno
Možnost mít co nejdříve hotovo a mít volno
Myšlenka "ať už to mám z krku":D
na to jsem ještě nepřišla
Nákup obleční, bot nebo dovolená.
Následný oddych
Nechci dělat skladníka :D
nechci platit za odklad studia
Nemám motivaci, protože mě ta škola nebaví. Prostě ji dělám, možná abych nevypadala jak debil před ostatními.
Nemám motivaci, školní povinnosti plním, aby mě nevyhodili.
nevím
nevim
nevím
Nevím.
nic
Nic
nic
nic
Nic
nic
Nutnost a časový press
Obor je zároveň i koníček.
Oddych po vypracování povinností
odměny
ostatní spolužáci
pak budu mit klid
pocit uspokojení jakoby sama před sebou
Pocit z dobře vykonané práce.
Pocit, že pokud všechno stihnu včas, můžu si užít i několik týdnů volna (kdy ostatní dělají ještě zkoušky).
Pocit, že už to budu mít hotové a můžu se přesunout jinam.
pokračovanie v štúdiu a dosiahnutie vzdelania
Pokud si povinnosti splním dnes, zítra budu mít volno.
postup do dalšího semestru.
povinnost
priemer, vo vysledku diplom
Projít do dalšího ročníku
Předmět studia mě baví!
představa volného času
představa že když to všechno udělám nebudu muset pak dlouho hnout prstem
Představa, že to budu mít za sebou a budu se moci věnovat věcem, co mě baví víc.
ráda bych měla vysokoškolský diplom
ráda bych úspěšně dokončila studium
Radost z dobře vykonané práce
radost z toho že to budu mít za sebou
rodina
rok ve firmě na plný úvazek mě naplnila takovým odporem k práci, že si chci mládí studiem prodloužit co nejvíc a za každou cenu
řádné ukončení studia, práce, osamostatnění se
Sex za odměnu odměnu :D a jako motivace do plnění úkolů.. a tak :D
Složené zkoušky, získané informace
smrt
splnění předmětu
splněný předmět, volný čas
spolužačka, která je vždy o pár kroků přede mnou
strach z neúspěchu
Strach z neúspěchu při studiu
Strach z toho, že toho na mě pak bude příliš mnoho.
stres z toho, že je to na poslední chvíli a že prostě musim
Studium mého oboru mě baví a chtěla bych v něm nadále pokračovat, proto bych nerada, kdyby mě ze školy vyhodili.
termín
termíny
titul
titul
titul
Titul na konci
Titul, Pochvala, Obdiv, Lepší zaměstnání..?
to bych rada vedela
To ze chci dostudovat
To, že je plnit musím.
To, že když neudělám co je třeba, tak jsem dostudovala.
To, že mohu studovat to, co mě baví.
učení mě v podstatě baví, motivací je úspěšné splnění zkoušek, dodélání školy a vyhledání odpovídajícího zaměstnání
Udělat se to musí, tak to udělám :)
udržet se na škole, dostudovat
ukončení předmětu
ukončení školy
úspěch
uspěch
Uspech
úspěšné složení zkoušek a vstup do dalšího semestru
úspěšné ukončen školy
Úspěšně zakončit studium.
V reálném životě nejspíš neexistuje nic jiného než marketing. Tak alespoň ve škole něco zajímavého.
vidina budoucího volna
vidina dokončení školy
vidina titulu
vidina titulu
vidina titulu a možnost získat na základě toho lepší práci. je to sice klišé, nicméně nemyslím si, že by absolvent ekonomického oboru např. na zemědělce měl srovnatelné znalosti jako lidé z VŠE. některé předměty mě bavily a chci se vydat jejich směrem, jiné jsou opruz, ale bez nich se škola dodělat nedá
vidina volna
Vidina zdárného konce
volno po zkouškách
volno, které pak následuje
volný čas
Volný čas strávený s partnerem.
vůbec nic :( (leda titul)
Vyhazov ze školy nebo zájem o problematiku. Zaleží na předmětu
výhled lepší budoucnosti
výsledné (kladné) hodnocení
vysoké školné
zápočet
Zatim nic nezabírá.
závěrečný termín, získané body
ze to jednou skonci
Zelená políčka v ISu = dosažení zápočtu, úspěšné zvládnutí zkoušky. V některých případech i vlastní zvědavost.
získání titulu
zkoušky samotné
znalosti
zvádnutí zkoušek
že je škoda přestávat když už se držím dva roky
že pak bude zas chvíli klid a půjdeme to zapít
že si užiji zasloužené volno po zkouškovém (dovolená - cestování, party apod)
že to udělám pro mou drahou plovičku
že už to brzy skončí
že už to budu mít z krku
Že už to budu mít z krku.
že už to mám za sebou
13. Mění se nějakým způsobem Váš postoj k plnění školních povinností? Jak?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
...
ani ne
ano, co jsem začla na magistru pracovat, nehrotím už to tolik jako na Bc., jsem ve větším klidu, umím už si práci rozvrhnout a KONEČNĚ se mi vedomosti z Bc. a magistra začínají propojovat. a po negativní rodinné situaci si navíc řeknu "je to jen zkouška, vpodstatě o nic nejde"
ano, často mám tendence, studium ukončit, kvůly náročnosti učiva a nestálým podmínkám ke splnění některých předmětů
ano, různě
ano, s věkem jsem zodpovědnější
Ano, teď ke konci studia dělám všechno daleko poctivěji než dříve. Sice na seminárky nadávám, ale přesto jí napíšu dobře (ne za 3 ;-), prostě protože chci, sám pro sebe.
ano, začínám si uvědomovat, že prokrastinace se nevyplácí
asi ne
asi ne
cimdal horsi je se k necemu donutit
Čím blíže je zkouškové, tím jsem pilnější
čím dál víc se snažím
čim ďalej mi je príprava ľahostajnejšia.
čím jsem starší, řekl bych, že plním své povinnosti poctivěji
čím jsem starší, tím jsem laxnější
Čím jsem starší, tím víc se snažím neodkládat věci do školy
dám si kafe
horší se. Nechávám si stále méně času na učení
Chci se více učit, ale nejde to.
Chci se začít učit dříve, ale nutím se jen těžko. Nicméně jsem si začal lépe plánovat čas.
jde to čím dál hůř
je laxnější než v nižších ročnících
Je to porad horsi
jsem čím dál línější
jsem čím dál tim línější :D
jsem trochu zodpovědnější, ale ne o moc
každý zkouškový si říkám, že to další se začnu dřív učit. Ale nikdy to neudělám
Když už opravdu musím,tak je splním.
Mění se spíše k horšímu - stále více odkládám psaní prací a přípravu na zkoušky.
Mění se spíše k horšímu, postupem času je pro mě důležitější zkoušku splnit co nejdříve a napoprvé. To je však dáno určitým omezením díky zaměstnání.
mění se v průběhu každého zkouškového - od nadšení z učení po únavu
mění, čím dál víc se mi nechce
Mění, čím jsem starší tím víc mě to nebaví. Mám chuť dělat jiné věci a ne psát semestrální práce nebo dělat nějaké práce v terénu, které jsou sice užitečné, ale potom nestíhám chodit na brigádu (vzhledem ke špatnému rozvrhu ve škole) a věnovat se svým zálibám. Více prostoru by neuškodilo.
Mění, na začátku jsem byla hrozná šprtka a měla jsem tendenci všechno hrotit, po 4 letech školy už jsem laxnější a neřeším známky, jde mi o to udělat zkoušku a dostat kredity.
moc ne
moc ne
Moje motivace je každé zkouškové období menší a menší.
na stará kolena se pomalu mění... začínám se připravovat i během semestru
Na začátku každého semestru si říkám, že začnu se vším včas (hlavně se semestrálkami), ale asi jako většina studentů to opět nechám na poslední chvíli, protože mám pocit, že mám dost času :( Ale s diplomkou včas snad začnu :D
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
NE
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
NE
ne
ne
ne
Ne
Ne
ne
ne
ne
ne, ale chtěla bych, ale není během roku čas :/
Ne, jen je to s věkem čím dál větší dřina.
Ne, nemění, sotva to stíhám, proto jedu pořád stejně.
Ne, vždy jsem jel na co "nejnižší plyn" tak aby mi to stačilo na úspěšné ukončení třídy, semestru ...
Ne.
Ne.
Ne.
Ne.
Ne.
nejdříve jsem plná elánu a nadšení a chci mít vše hned hotové, ale pak se mi najednou nějak nechce a klasicky vše dělám na poslední chvíli.
nemění
Nemění
nemění
nemeni
Nemění
nemění
nemění
nemění
Nemění
nemění
nemění
Nemění
nemění
nemění
nemění
nemění
nemění
nemění
nemění
Nemeni
nemění
Nemění
Nemění :D
nemění se
Nemění se vůbec
nemění, je to smutné :D
Nemění, jsem pořád stejnej lůzr, co na všechno kašle.. :(
Nemění, můj přístup je de facto stále stejný.
Nemění.
Nemění.
neměnil se v průběhu studia, jen více opadala nervozita
nevím
nevím
nevím
nie
nie
nijak
nijak
Nijak se nemění
nijak se nemění - když už, tak spíše negativně (chce se mi čím dál méně)
od důslednosti k laxnímu přístupu
odkládám na později
Plnění školních povinností odbývám víc než na začátku studia.
Po každém zkouškovém si říkám, že to příští vychytám časově líp.
podle množství času, který mám, protože mám dlouhodobou brigádu a samozřejmě velký vliv má i počasí
podle počasí
pokaždé na to kašlu víc než předtím, a stejně to vychází
pořád stejné, prostě když musím, tak musím
posledni dobou si nektere seminarni prace vypracovavam driv.
Postupem času se mi daří plnit je více za včasu a předcházet tak velkým shonům na konci zkouškového období.
předmět od předmětu je to jiný, něco mě více zajímá, to se učí snáz a s chutí, něco mě nezajímá a nemůžu se tak k tomu dokopat
Přestal jsem cítit stres před zkouškami, protože vím, že je udělám i když se budu učit minimálně.
Připravuji se dříve než dřív.
Přistupuji ke školním povinnostem s větší zodpovědností.
S postupujícím časem a blížícím se koncem studia se zhoršuje
s postupujícím semestrem můj elán opadá, dochází šťáva a nejsem v plnění svých povinností tolik důsledný
Se začátkem akademického roku vždy největší nadšení, s postupem roku a obzvlášť pak v letním semestru čím dál tím víc prokrastinace a únava...
Se zvyšováním obtížnosti předmětů k nim přistupuji lehce zodpovědněji, ale opravdu jen lehce.
Snazim se pracovat sestematicky a neodkladat "ukoly" na posledni chvili.
snažím se být zodpovědnější, ale moc mi to nejde
Snažím se dělat vše s předstihem a nenechávat to na poslední chvíli.
snažím se ho zlepšit
snažím se je změnit, ale někdy to prostě nejde, lenost opravdu vítězí
snažím se učit dříve
snažím se vše dělat ještě s větším předstihem
snažím se zlepšovat se
Spíše ne. Pokud ano, tak spíš momentálně (špatná nálada, přepracovanost, únava etc.) než dlouhodobě.
stále s větším odporem
stále víc zjišťuji, že bych se svou prokrastinací měla něco dělat, ale stále to odkládám :D
Stále více si uvědomuji, že bych fakt měla začít něco dělat.
stále více zodpovědněji
Studuji prvním rokem a zatím nic nepozoruji.
Tak vždycky si říkám, že každý semestr se budu pilně učit v průběhu semestr a že si vypracuji seminární práce, referáty a jiné eseje nejlépe v první půlce semestru, abych toho neměla mnoho.., jenže.. to tak většinou nikdy není..:-D s tímto předsevzetím začínám každý semestr, ale většinou to vše vždycky odsouvám na později.., respektive na poslední chvíli..:-D
Tento postoj mám již od střední školy.
U běžných studijních povinností se nemění nic, pořád prokratinuji. Ale na státnice už se budu připravovat jinak. Snad!
Už mám vypozorováno, na co je třeba se učit více a déle, co mi dělá potíže a co zvládám snadno.
V době presenčních studií to bylo lepší, od doby kdy studuji dálkově, se přístup zhoršil z důvodu nedostatku času
v průběhu zkouškové jsem otrávenější a otrávenější, posledním zkouškám se většinou věnuji méňě co se týče studia
V prváku jsem se snažila víc, postupně polevuji a připravuji se méně/je mi jedno, jestli u zkoušky uspěju, nestresuju se před ní tolik.
v závislisti na rádobynadřezenosti vyučujícího
ve zkouškovém období jsem rok od roku nervóznější
Velice individuálně.
Velmi. Na začátku studia (v prvním, druhém ročníku) jsem byla schopná vše splnit včas, s velkým předstihem a pak mít volno; čím déle studuji, tím více vše odkládám na poslední chvíli.
větší a větší odpor
víc a víc mám pocit že to na poslední chvíli celkem funguje a že se to dá
Vždycky chci začít dřív, ale ne vždy se to povede...
z počátku jsem byla zodpovědná a nadšená, teď to chci mít hlavně za sebou
začínám být postupně zodpovědnější, a začínám se připravovat s větším předstihem
Záleží na učiteli, ke každému předmětu mám jiný přístup dle požadavků učitelů a jak si dokážou za tím požadavkem učitelé stát
záleží na vyučujícím (kladně, pokud je vyučující dobrý, záporně pokud nedosahuje určitých kvalit)
zefektnění
zhoršuje se celkově
Zjištění, že není třeba šrotit se tolik.
zjišťuji, že když vše nechávám na poslední chvíli jsem víc ve stresu chtěla bych začínat plnit školní povinnosti dřív než mi hoří termín
14. Pokud máte nějaké připomínky k tématu, nebo k samotným dotazníkům, vypište.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
Až někdo vymyslí spolehlivou a nenáročnou metodu na zbavení se prokrastinace, ať mi dá vědět :D
Dotazník má málo otázek, opravdu nevím jaká data z toho získáš. Očekávala bych otázky např. jak dlouho odkládáš věci, čemu jinému se věnuješ než učení, děláš to tak od začátku studia... atd.
Dotazník mi připadá správně formulovaný :))
chybí mi odpověď jak ke kterým zkouškám:)
identifikační otázky by měly být na závěr
konečně dotazník na smysluplné téma :-)
Motivace je klíčem
ne
nemám
nemam
nemám žádné připomínky
nemám žiadne
Nic
odkládám co to jde a nikdy pak nestíhám
OK
Ono strašně záleží na tom, o jakou zkoušku jde. Někdy se člověk učí díky pověsti zkoušky už rok předem. Většinou ale nechávám vše na poslední chvíli. Krátkodobá paměť je prostě nejlepší ;)
otazka cislo 7 je zle polozena. Podla Dismana- su tam dve kladne, jedna negativna moznost, s najvacsou pravdepodobnosou to vyhodnotis ako "ANO" ale nemusi to byt pravda
Trochu se nudím a trochu prokrastinuju, než se pustím do nové seminárky. Jinou jsem dopsal minulý týden :)
u otázek 7,8,10,11, by byla příhodná možnost otevřené odpovědí. Konkrétně v mém případě, by odpověď zněla: " můj přístup ke studiu není plánovaný, mění se v závislosti na okolnostech, nemohu tedy říci zda funguje/nefunguje, nejsem si ho obecně vědoma."
uvítala bych otázku pro důvod, proč to takhle dělám
velice zajímavé, ale nemáte tam rozděleno denní a kombinované studium
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.