Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Odlišnosti u Coca-Coly

Odlišnosti u Coca-Coly

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patricie Vlková
Šetření:05. 04. 2016 - 16. 04. 2016
Počet respondentů:206
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

V rámci své seminární práce (produktová diferenciace u Coca-Coly) na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze provádím dotazníkové šetření, jež by mělo pomoci k vhodným doporučením pro produkty Coca-Cola na českých trzích.

Dotazník je zaměřen především na to, jestli by nová příchuť, nový tvar lahve či obalu Coca-Coly zapříčinilo Váš nákup, nebo alespoň zájem.

Předem děkuji za Váš čas.

Patricie Vlková

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20599,51 %99,51 %  
ne10,49 %0,49 %  

Graf

2. Znáte nealkoholické nápoje Coca-Cola (klasická Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20398,54 %98,54 %  
ne31,46 %1,46 %  

Graf

3. Pijete některé z produktů Coca-Cola (klasická Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17584,95 %84,95 %  
ne3115,05 %15,05 %  

Graf

4. Zakoupíte si někdy Coca-Colu, Coca-Colu Zero nebo Coca-Colu Light?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17785,92 %85,92 %  
ne2914,08 %14,08 %  

Graf

5. Jste fanouškem ovocně ochucených nápojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10751,94 %51,94 %  
ne9948,06 %48,06 %  

Graf

6. Které z uvedených příchutí byste dali přednost, pokud by se jednalo o novou příchuť Coca-Coly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné z uvedených7536,41 %36,41 %  
Limetková4421,36 %21,36 %  
Malinová4119,9 %19,9 %  
Citronová3316,02 %16,02 %  
Pomerančová136,31 %6,31 %  

Graf

7. Jste fanouškem nějakých sportovních událostí (např. olympijské hry)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12862,14 %62,14 %  
ne7837,86 %37,86 %  

Graf

8. Pokud by se prodávala edice Coca-Coly podporující olympijské hry (viz přiložený obrázek), zakoupili byste si takovou verzi Coca-Coly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11354,85 %54,85 %  
ne9345,15 %45,15 %  

Graf

9. Pokud by se prodávala Coca-Cola připomínající fotbalový míč (tvar lahve by byl kulatý a obal by měl vzor fotbalového míče) zakoupili byste danou Coca-Colu? Pro jasnější volbu přiložen obrázek.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12058,25 %58,25 %  
ano8641,75 %41,75 %  

Graf

10. Jste fanouškem nějakých filmových premiér (např. bondovek)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11153,88 %53,88 %  
ne9546,12 %46,12 %  

Graf

11. Pokud by se prodávala edice Coca-Coly podporující určitou filmovou premiéru (např. špionský přebal Coca-Coly znázorňující siluetu Jamese Bonda na počest nového dílu bondovky), zakoupili byste tento produkt? Obrázek přiložen jako příklad.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10450,49 %50,49 %  
ano10249,51 %49,51 %  

Graf

12. Máte rádi Vánoce a vánoční výzdobu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17283,5 %83,5 %  
ne3416,5 %16,5 %  

Graf

13. Pokud by se prodávala Coca-Cola připomínající vánoční ozdobu (tvar lahve by byl kulatý, a obal by představoval vánoční motivy), zakoupili byste tuto verzi Coca-Coly? Obrázek přiložen jako příklad.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10651,46 %51,46 %  
ano10048,54 %48,54 %  

Graf

14. Zakoupil byste spíše Coca-Colu v klasické lahvi či v kulaté láhvi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasická lahev16077,67 %77,67 %  
kulatá lahev4622,33 %22,33 %  

Graf

15. Znáte módního návrháře Karla Lagerfelda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11254,37 %54,37 %  
ne9445,63 %45,63 %  

Graf

16. Zakoupili byste produkt Coca-Coly, na němž by se zobrazovala silueta návrháře Karla Lagerfelda a jeho podpis (viz obrázek)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12761,65 %61,65 %  
ano7938,35 %38,35 %  

Graf

17. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15474,76 %74,76 %  
muž5225,24 %25,24 %  

Graf

18. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-3014771,36 %71,36 %  
30-403215,53 %15,53 %  
Méně než 20178,25 %8,25 %  
40-5083,88 %3,88 %  
více než 5020,97 %0,97 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Pokud by se prodávala edice Coca-Coly podporující určitou filmovou premiéru (např. špionský přebal Coca-Coly znázorňující siluetu Jamese Bonda na počest nového dílu bondovky), zakoupili byste tento produkt? Obrázek přiložen jako příklad.

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Pijete některé z produktů Coca-Cola (klasická Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Coca-Cola?

2. Znáte nealkoholické nápoje Coca-Cola (klasická Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light)?

3. Pijete některé z produktů Coca-Cola (klasická Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light)?

4. Zakoupíte si někdy Coca-Colu, Coca-Colu Zero nebo Coca-Colu Light?

5. Jste fanouškem ovocně ochucených nápojů?

6. Které z uvedených příchutí byste dali přednost, pokud by se jednalo o novou příchuť Coca-Coly?

7. Jste fanouškem nějakých sportovních událostí (např. olympijské hry)?

8. Pokud by se prodávala edice Coca-Coly podporující olympijské hry (viz přiložený obrázek), zakoupili byste si takovou verzi Coca-Coly?

9. Pokud by se prodávala Coca-Cola připomínající fotbalový míč (tvar lahve by byl kulatý a obal by měl vzor fotbalového míče) zakoupili byste danou Coca-Colu? Pro jasnější volbu přiložen obrázek.

10. Jste fanouškem nějakých filmových premiér (např. bondovek)?

11. Pokud by se prodávala edice Coca-Coly podporující určitou filmovou premiéru (např. špionský přebal Coca-Coly znázorňující siluetu Jamese Bonda na počest nového dílu bondovky), zakoupili byste tento produkt? Obrázek přiložen jako příklad.

12. Máte rádi Vánoce a vánoční výzdobu?

13. Pokud by se prodávala Coca-Cola připomínající vánoční ozdobu (tvar lahve by byl kulatý, a obal by představoval vánoční motivy), zakoupili byste tuto verzi Coca-Coly? Obrázek přiložen jako příklad.

14. Zakoupil byste spíše Coca-Colu v klasické lahvi či v kulaté láhvi?

15. Znáte módního návrháře Karla Lagerfelda?

16. Zakoupili byste produkt Coca-Coly, na němž by se zobrazovala silueta návrháře Karla Lagerfelda a jeho podpis (viz obrázek)?

17. Vaše pohlaví:

18. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Coca-Cola?

2. Znáte nealkoholické nápoje Coca-Cola (klasická Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light)?

3. Pijete některé z produktů Coca-Cola (klasická Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light)?

4. Zakoupíte si někdy Coca-Colu, Coca-Colu Zero nebo Coca-Colu Light?

5. Jste fanouškem ovocně ochucených nápojů?

6. Které z uvedených příchutí byste dali přednost, pokud by se jednalo o novou příchuť Coca-Coly?

7. Jste fanouškem nějakých sportovních událostí (např. olympijské hry)?

8. Pokud by se prodávala edice Coca-Coly podporující olympijské hry (viz přiložený obrázek), zakoupili byste si takovou verzi Coca-Coly?

9. Pokud by se prodávala Coca-Cola připomínající fotbalový míč (tvar lahve by byl kulatý a obal by měl vzor fotbalového míče) zakoupili byste danou Coca-Colu? Pro jasnější volbu přiložen obrázek.

10. Jste fanouškem nějakých filmových premiér (např. bondovek)?

11. Pokud by se prodávala edice Coca-Coly podporující určitou filmovou premiéru (např. špionský přebal Coca-Coly znázorňující siluetu Jamese Bonda na počest nového dílu bondovky), zakoupili byste tento produkt? Obrázek přiložen jako příklad.

12. Máte rádi Vánoce a vánoční výzdobu?

13. Pokud by se prodávala Coca-Cola připomínající vánoční ozdobu (tvar lahve by byl kulatý, a obal by představoval vánoční motivy), zakoupili byste tuto verzi Coca-Coly? Obrázek přiložen jako příklad.

14. Zakoupil byste spíše Coca-Colu v klasické lahvi či v kulaté láhvi?

15. Znáte módního návrháře Karla Lagerfelda?

16. Zakoupili byste produkt Coca-Coly, na němž by se zobrazovala silueta návrháře Karla Lagerfelda a jeho podpis (viz obrázek)?

17. Vaše pohlaví:

18. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vlková, P.Odlišnosti u Coca-Coly (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://odlisnosti-u-coca-coly.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.