Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Odměny a tresty
Odměny a tresty
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Helena Vrátníková |
---|---|
Šetření: | 02. 05. 2010 - 04. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 24 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 21.88 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 13,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.15:15 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník vznikl na základě zadání našeho referátu. Chceme zjistit, jaké jsou postoje respondentů k odměnám a trestům nejen ve škole, ale i doma.
Díky za váš čas
Helena a Klára
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Pokud se v otázkách vyskytuje nějaká informace týkající se školní docházky, uvažujte, prosím, maximálně do konce střední školy. Stejný věk aplikujte i na otázky týkající se domácího prostředí.
Odpovědi respondentů
1. S jakými tresty se běžně setkáváte doma?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-více domácích prací -snížený kapesný -zákaz televize a počítače -zákaz kamarádů
Bez trestů.
Cimrmanovské trestání učitele učitelem.
Dnes už s žádnými. Když jsem byla malá, trestem byla dřívější večerka nebo zákaz TV. Naši ale v dodržování trastů nebyli moc důslední :)
fyzické tresty, zákaz oblíbené činnosti, odebrání kapesného
Holky, teď vážně žádný, nemam koho trestat a nemam být od koho.
Klasickými domácími tresty pro děti, se kterými jsem se setkala, jsou domácí vězení, zákaz televize nebo her na počítači.
Maminka mě přestala mlátit od doby, kdy jí to začalo bolet více než mě.
Mlčení, ignorování
plesknutí přes ruku
psychické vydírání, zákazy
s žádnými
S žádnými
Teď už z žádnými, dřív to byl zákaz televize a matčino mlčení.
tv, počítač.
Úklid, zákaz vycházek a zábavy
uklízení celého domu
výprask
zákaaz počítače, televize..
zákaz "něčeho"
zákaz tv či pc
Zákazy
Zákazy oblíbených činností, finanční omezení
Zarach a zákazy
žádné
2. S jakými tresty se běžně setkáváte ve škole?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
- být po škole - zápis v třídnici - úkol navíc - jít za dveře
-poznámky do žákovské knížky -přesazení do jiné lavice -zůstat po škole -domácí úkol navíc
Být po škole, důtky, domácí úlohy, zkoušení s výslednou 5.
dutky, dvojky z chování, napomenutí
já osobne se žádnými ae spolužáci s napomenutím..
již s žádnými, dříve poznámky
Kázeňské tresty
Když se na jeden den vypisují zkoušky na které je málo termínů a většinou jsou dost obtížné. Když se to nepovede napsat napoprvé, je to za trest. V případě odhalení taháků zabavení písemky.
Na tv za pozdní příchod něco udělat navíc.
Na VŠ je to snad jen rozsah učiva :)
Napomntutí, vykázání ze třídy, zvláštní úkol
neomluvené hodiny, výhružky
Odsazení od ostatních, zákaz školy v přírodě, zostuzení před celou třídou, informace o přestupcích jednotlivce všem rodičům spolužáků, psaní textů navíc, opisování z učebnice, odnes-přines, častější vyvolávání, těžší domácí úkoly než ostatní
poznámka
Poznámka do žákajdy, nic jiného jsem nikdy nezažila. Ale slyšela jsem o opakování ročníku a pod...
poznámky, pětky, zápis do třídní knihy, snížená známka z chování
Poznámky, úklid kolem školy, pomoc školníkovy, zůstat po škole ..
psycho trest
s žádnými
špatná známka, napomenutí, domácí úkol navíc
úkoly navíc
Úkoly navíc.
Ve škole maximálně poznámky
Ve škole? "Pojď se mnou okamžitě do ředitelny". Takhle to začíná a končí to pokáráním na chodbě, kterému žáci nepřikládají žádnou váhu. Spíše naopak, je to pro ně zvýšení popularity, být takto pokárán.
žádné, jsem dobrý student
3. Jaký je rozsah a frekvence trestů, se kterými se setkáváte doma?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-trest trvá 1-2 týdny -tresty jen vyjímečně
0
0 už jsem dospělá
1 x měsíčně padne nějaký trest
1 za měsíc
1x měsíc
často, ale krátkodobé tresty
Frekvence velmi nízká a rozsah úzký, většinou se jednalo o zákaz nebo omezení nějaké výsady ale pouze krátkodobé :)
jednou za 14 dní až tři týdny, někdy ani to ne
malá frekvence, střední rozsah
malý =oD
minimální
Minimální
Myslím, že velký rozsah, kromě fyzických, ty jen občas, se zkouší vše a frekventovnost je celkem častá, když rodič má pocit, že dítě nezvládá, použije a to je často v pubertě
náhodné
Nedostávám tresty :)
Plácnutí psa přes zadek když něco provede. Mě rodiče nikdy neuhodili a na tresty jiného rázu si už bohužel nevzpomínám.
Prakticky nulový
Rozsah a frekvence trestů dle provinění
V poslední době obojí limitně blíží k nule.
velký
viz první otázka
za celej život 4x facka, jednou vejprask, měsíc zaracha.
Záleží na vážnosti přestupku. Většinou je to týden domácího vězení.
Žádný rozsah, ani frekvence.
4. Jaký je rozsah a frekvence trestů, se kterými se setkáváte ve škole?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-tresty jsou spíše symbolické, netrvají dlouho -jsou udělovány často
0
2x rok
Bohužel si už nepamatuji
Často, denně
Dle provinění - kázeňské, neobjektivní hodnocení studentů
Frekvence trestů ve škole je poslední dobou velmi častá, vzhledem k výchově některých žáků.
furt
Já jednou po škole
malý
malý =oD
Měsíční.
náhodné
Nedostávám tresty :)))
Někdy celkem často.
nevím, co odpovědět, frekvence není příliš vysoká, rozsah je snesitelný
nikdy
nulový
občas
rozšířila bych veškeré pravomoci i intenzitu
setkávám se málokdy
v závislosti na typu a druhu provinění, často zápisy do třídní knihy
Ve škole byly tresty mnohem častější a často přehnané. Například mi ředitel hrozil dvojkou z chování za to že jsem při suplované hodině jedla sušenku.
velký rozsah, střední frekvence
viz druhá otázka
5. Co považujete za adekvátní trest (obecně) doma a co ve škole?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Adekvátní poměr mezi příčinou a tudíž důsledkem a to v obou případech. Rodiče nezvládají vychovávat a tak mnohdy nejsou schopni dát odpovídajíci trest neboť vůbec netuší co vlastně jejich dítě potrestá a co mu ublíží. Učitelé mají pocit, že oni spasí svět a je to jen na nich, tresty jsou někdy až psychopatické-což dle mého názoru odpovídá psychickému stavu učitelů.
Adekvátní trest je třeba rozlišit podle přečinů. Rozhodně je rozdíl, když se dítě opozdí o hodinu s příchodem domů, než když zbije sousedku.
doma - fyzický trest, ve škole úkol na víc
doma - více domácích prací ve škole - více domácích úkolů
doma - zákaz, škola - napomenutí
doma - zakázat na nějaký čas, co dělá člověk rád škola - poznámka + třeba domácí úkol navíc
doma asi občas nějaká ta facka neublíží, když je potřeba. Ve škole, když to beru jak to bylo za nás, tak poznámka.
Doma: domácí vězení není řešení, dítě se pak doma nudí a výsledek je nulový. Vymyslela bych nějaký úkol, např. pro menší děti práce na zahrádce nebo domácí práce, pro větší děti by byla dobrá manuální brigáda, aby si uvědomily že peníze se neválejí na ulici. Škola: nedokážu posoudit.
doma: trest by měl asi přirozeně navazovat na prohřešek, např. rozbiju okno, tak ho zaplatím z kapesnýho... ve škole: podle prohřešku, těžko říct, jestli existuje nějaký vhodný trest
Domácí vězení, sebrání kapesného, pohlavek opisy, zůstat po škole, pohlavek
na čem jsou schopni se účastníci domluvit, třeba i před tím, než vzniknen např. zákazy, sankce, ale je dobré vědět, že když to udělám, budu potrestaný a vím jak
netrestala bych, na to jsou tu kriminálníci
nic
okřikniutí..
práce navíc
Před tresty dávám přednost rozumné komunikaci
Přiměřený provinění, doma i tělesné
trest ve škole - písemka trest doma - nevím
Uklidit si pokoj nebo jít uklidit kolem školy
Ve škole úkol navíc- např. referát, je to trest, který má smysl V domácím prostředí omezení určité výsady.
Źádný trest !!!
zákaz oblíbené činnosti
Zákazy jsou k ničemu. Optimální je opsat několikrát, jaký prohřešek nemám dělat.
zákazy, poznámky
záleží vždy na jedinci, nelze říct
6. Jaký trest pro Vás nic neznamená?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
často opakovaný
Domácí "vězení".
fyzický mě akorát naštve a rodič nebo učitel tím u mě ztrácí
Každý trest má svůj důvod...
Myslím, že poznámky do žákovské knížky už dávno ztratily smysl
nedokáži odpovědět
nevím, co odpovědět
nwm..
odebrání kapesného
poznámka
poznámka
pro mě má význam každý trest
sebrání kapesného
Slovní pokárání.
Stále se opakující a není odpovídající. Snadno si zvyknu. Je to na povaze a na vztahu s rodiči.
Trest od primitivní osoby
Ukldit si pokoj
uklízení celého bytu
Ve škole jsou všechny tresty prakticky bezpředmětné.
Ve škole poznámka, vyloučení z hodiny. Doma zákaz chození ven.
Všechny
všechny tresty pro mě něco znamenají
zákaz čehokoliv
zákaz tv
zakázaná televize, pc
7. Který trest se Vám nelíbí, ale přesto je účinný?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
"domácí vězení"
Asi všechny :)
bití dětí
Finanční omezení
Hodinová přednáška po průšvihu. Když se to několikrát zopakuje, použité fráze si člověk pamatuje jako reklamní slogany :) Pak už si někdy vynadá sám, tak jak to udělají rodiče/učitel, k velké nelibosti trestající osoby. A vlastně mu tím usnadňuje práci.
Ignorování
Když mi maminka schovala rum.
Křik a psychické vydírání.
náprava vzniklého stavu
nelíbí se mi všechny, účinný je trest, který je přiměřený a nějakým způsobme mě donutí zamyslet se nad tím, co jsem provedla
nesmět si dát něco sladkého po obědě
nevím
nevím
práce navíc nebo být bez něčeho co mám ráda
sankce, domácí vězení, zákazy případně práce..
Snížená známka z chování.
Tělesné tresty.
trest smrti :-D
Výprask
zákaz
zákaz chodit ven
zákaz televize a počítače..
Zarach
Zůstat po škole.
žádný
8. Jaký je rozsah trestů doma v porovnání se školou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
0
1:3
Asi tak 1:25
doma - fyzický trest, práce navíc a oblíbená věc zakázána škola - jen slovní pokárání, které člověka nerozhodí :)
doma častější
doma dochází i k fyzickým trestům
doma je rozsáhlejší
doma je rozsáhlejší..
doma minimálně, ve škole vůbec
Doma nulový, ve škole 100%.
Doma přichází více trestů
mnohonásobně vyšší doma než ve škole
Nedostávám trasty ani doma ani ve škole
nemohu hodnotit. Ale myslím si, že doma spíš účinné... z učitelů si moc lidí nic nedělá
nižší frekvence
nulový
osobnějšího rázu
Přibližně stejný
škola nižší rozsah
Ve škole je variace oprávněně omezená. Mělo by jít o tresty kázeňské
Ve škole si toho nemohou tolik dovolit jako doma.
ve škole tresty převažují (na ZŠ a SŠ)
větší
zanedbatelný
žádný
9. Co si myslíte, že nejčastěji vede učitele k uložení nějakého trestu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
bezmoc
Drzost a neúcta studentů studentů.
Chování žáka
ignorance autority
když se naštve a už nemůže dál vydržet nějakou provokaci nebo neposlušnost, když nedávají studenti pozor
Když žáci nedávají při výuce pozor, neustále vyrušují a dělají to schválně!
Mé chování.
narušování v hodině, lítání po chodbě, atd.
nedostatečná autorita
Nedostatečné pedagogické kompetence, neschopnost řešit situaci.
nekázeň, neplnění si povinností
neposlechnutí jeho příkazu/zákazu
Nevhodné chování
nevychovanost těch parchantů z domova :-)
nezvládnutí své role nebo situace
Provinění žáka
snaha o prevenci u ostatních a resocializaci trestaného jedince
špatná kázeň
Trestá ten, kdo nezvládá svoji roli !
učitel už neví, jak žáka zaujmout, zklidnit
většinou opodstatněnej prohřešek
Většinou to, že není schopen být dostatečnou autoritou pro žáky nebo prostě fakt, že si ho žák zaslouží. Je to velmi individuální.
vyrušování při výuce, ignorace, nadávky
za účelem udržení autority a pozornosti žáků
zlobení žáků, nepřinesení úkolu
10. Jaké tresty byste navrhovali zavést ve škole?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
činnostní - připravit referát, sem.práci, ... pro druhé
fyzické tresty (pohlavek)
Myslím, že poznámky jsou dostačující... pokud mládež nezvlčela :)
nedokážu odpovědět
nevím
nevím
nevím
nevím, důležitá je schopnost učitelů umět zvládat děti.. respekt
nic nového
Pozitivní a konstruktivní, ale na to by se muselo přitlačit na kasu, protože to je dost časově náročná záležitost. Například činnosti po vyučování i mimo školu, něco jako veřejně prospěšné práce, samozřemě odpovídající věku žáka.
přilepit děti k židly
Rákoskou.
rákosku :)
Takové které by se neustále měnili. Když si člověk na něco zvykne pak síla trestu klesá.
Tělesné tresty. Mírné, samozřejmě.
tělesné. pohlavky, stání při hodině, klečení v koutě. To co bylo a bylo účinné
Tvrdě přemýšlet o svém provinění !
Úkol navíc, kt. by souvisel s probíranou látkou a žáka něco naučil.
úkoly navíc
v mimořádných případech i tělesné, jinak stačí písemky a zkoušení navíc
vyhazov ze školy
Vyloučení z dané školy, finanční sankce pro rodiče, uveřejnění provinění
zdvojnásobit třídní schůzky :-D
zůstávat tkzv "po škole"
žádné!! =oD maximálně okřiknout!! =oD
11. Jaký zákaz na Vás platí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
domácí práce
domácí vězení
Dřív to byla televize, sladkosti, teď nejspíš znemožnění volného pohybu, či omezení financí.
jít ven
Na mě žádný. :-)
napomenutí ve škole, doma zákaz
nevím
Od doktora.
počítače
pokud pohrozí penězma
práce
skoro všechny
teď už zákazy nedostávám
V podstatě žádný.
Všechny
vyplňovat takhle divný dotazníky
Zákaz chození ven.
Zákaz sportu, zábavy, koníčků
zákaz televize a pc
Zákaz vjezdu, stání a jednosměrná ulice.
zakázat co mám ráda a práce navíc
žádný
žádný
žádný
žádný
12. Jaký zákaz je pro vás bezúčelný?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
bez zdůvodnění
dívání se na televizi
každý
na to už ste se ptali ne?? nwm
nevím
Nevím, protože na každého platí něco jiného
Nevím.
od maminky a tatínka
okřiknutí
teď už zákazy nedostávám
televize
v podstatě fyzický zákaz
viz otázka šest
všechny
všechny
všechny, žádné nedostávám
Všechny.
zákaz kamarádů
zákaz pc
Zákaz televize, počítače
zákaz tv
Zákaz TV, PC.
Zákaz vjezdu na koních.
žádný
žádný
13. S jakými odměnami se běžně setkáváte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
dárky, pochvala, peněžité odměny, uznání
Dobré jídlo, pochvala, výlet, oblečení, květina, kniha, peníze
Doma to bylo formou menších dárečků
Finanční, dobrým jídlem, ale většinou jen dobrý pocit.
materiální, pochvaly, ocenění
ňamkami
občasné malé dárky (např. kniha)
Odměnami? Mě nikdo nikdy nijak neodměnil.
peněžními
peníze dárky - obleční, počítačové hry, návštěva kina, sportovního zápasu apod.
peníze
peníze
penízečky!! =oP
pochvala
Pochvala, poděkování, pohlazení, radost druhého, peníze
Pochvala, odměna ve formě dárku, financí
pochvala, uznání
pochvala, uznání, drobné dárky
pochvala, v práci finančí
prachy, chipsy, jídlo
S finančními :)
s masáží zad
Ve škole s pochvalami, doma s uznáním, v práci s finančními odměnami.
výhody, bonusy..
žádné
14. Jaký je rozsah a frekvence odměn, se kterými se setkáváte doma?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
0
Adekvátní záslužným činům. Většinou práce za dobrý pocit :)
Často, asi v poměru stavu komunikace a domácí atmosféry
Častý. Minimálně jednou za 14 dní.
dle úspěchů
Dle úspěchu
doma většinou berou moje úspěchy jako samozřejmost, tudíž mě moc nechválí ani neodměňují
jednou za měsíc ....
jednou za rok na narozeniny
Maličkosti... bomboniéra, tričko,...
Malý
malý, naši neumí chvállit
nedokáži posoudit
občasné malé dárky (např. kniha)
od přítele často, od rodičů trochu méně, přesto dostatečná (cca 2. týdně)
Odpovídají snaze.
pochvala od maminky, popř. nějaká sladkost
poměrně častá
pusa-penízky =oD
sladkosti, peníze, pochvala
střední a střední
téměř každý den
velice časté, jedná se spíše o maličkosti
více peněz, více lásky...ne moc často
15. Jaký je rozsah a frekvence odměn, se kterými se setkáváte ve škole?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
0
1čka-pochvala
často
Dle úspěchu, adekvátní známkové ohodnocení
chválí se hlavně výkony, dobrá známka je taky odměna, odměny by mohly být častější
Jednička :)
minimální
minimální
Minimální. Maximálně jednou za čtvrtletí.
myslím, že malý, měli by více chválit a oceňovat
né moc velká, moc nás nechválí
Neodpovídají snaze a námaze.
o zkouškovém hotová zkouška
Odměny ve škole většinou vůbec nebývají. Odměnou je pouze dobrá známka z předmětu, nebo slovní pochvala od vyučujícího, na kterou si za nedlouho, kromě spolužáků poukazujících na přezdívku "šprt", nikdo nevzpomene.
pochvala
pochvaly - moc ne
Pochvaly jsou, odměny jsou sporné, záleží oč se jedná, při soutěžích diplomy a sladkosti.
tak to se mi ještě nestalo
tam asi odměny nejsou :D
Ve škole může být někomu odměnou jednička s hvězdičkou, někomu hodina hudební výchovy.
velký
Žádná
žádné
žádný
žádný, minimální
16. Co je pro Vás adekvátní odměnou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
adekvátní odměna je podle mého činu
Adekvátní odměna podle toho za co má být odměněn.
adekvátní práci a výkonu
buď peníze, nebo chtěná věc
dobrá známka, peníze
doma - pochvala v práci - finanční odměna
maličkost
nevím
nwm..
peníze
peníze
PENÍZE !!!
peníze navíc, pochvala slovní, polibek :)
poděkování
Pochvala
pochvala - záleží také za jaký skutek má být odměna udělana
pochvala nebo uznání před více lidmi od někoho, koho si vážím, je fajn, když svoji pochvalu odůvodní, vysvětlí, proč se mu to líbilo
pochvala, uznání
Proporcionálně k významu úspěchu
Společenské ocenění.
Třeba přísný, ale laskavý a lidský přístup. Každý potřebuje něco jiného a myslím si, že pokud to dokázali dříve za horších podmínek tak dnes by to měla být hračka. Kdyby se nekradlo byly by prachy na učitele co za něco stojí.
Uznání, finanční odměna.
uznání, potěšení
záleží na obtížnosti úkolu
Záleží na situaci. Někdy finance, někdy nabídka protislužby....
17. Jaká odměna pro Vás nemá žádný význam?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
"díky"
alkohol ( "díky, máš u mě pivo")
asi každá má nějaký význam
Diplom
Každá odměna má svůj význam
každá odměna potěší
každá odměna pro mě má význam
Láhev alkoholu pro abstinenta.
materiální kupování si
něco co nechci
nevím
Odměna bez příčiny
Peníze
Peníze, samozřejmě, že by se dítě mělo učit jejich hodnotu od jakživa, ale neměl by to být zdroj komunikace.
pochvala
pochvala
pochvala od někoho, kdo o tom nic neví, nerozumí tomu, za co chválí
Sladkost
slovní
Taková, která mi ve výsledku stojí další úsilí.
Všechny mají smysl.
všechny mají význam
všechny odměny mají význam
výlet
žádná.. kažká má svůj význam.. ae nasere me když mam z neceho radost a ostaní řeknou ,, HM ,, !! =o!
18. Jaký je rozsah odměn doma v porovnání se školou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
0
10:0
2:1
25:1
Doma je odměn podstatně více.
doma je vetsi..
doma je více odměn
doma jsou samozřejmě lepší odměny
Doma lepší.
doma mnohem více
Doma se obecně neznámkuje úspěch známkou, ale odměna dle typu úspěchu
doma víc než ve škole
doma vyšší, častější
jednoznačně vyšší
nedokážu posoudit
obrovský
obrovský
podle mě je to velice individuální, ve škole i doma lze realizovat stejné množství odměn, spíš jde o potřeby každého dítěte
stejný
ve škole častější
ve škole žádná, doma pochvala
veliký
velký
vysoký
19. Jaké odměny byste navrhovali zavést ve škole?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
aby o nich vedeli i rodice
alespoň slovní pochvaly
bombony
Finanční motivaci.
finanční odměny
CHváli před celou školou :))
knihy
nevím
nevím
nevím
nevím, ale měly by souviset s motivací
nwm..
odlepit děti od lavic
Odpuštění špatné známky
podle zásluhy, větší zásluha - den volna, menší zásluha - sladkost
Pokud je pěkná paní učitelka -> být s ní sám poškole Ostatní případy -> peníze
prospěchové stipendium
Sladkosti
slovní
Studijní, sportovní......stipendia
Ve škole nejde udělovat moc odměn. Většinou se jedná o slovní pochvalu, a z toho dotyčný moc nemá. Odměnou by bylo například cokoli co si student přeje do určitého finančního limitu. Pokud by se jednalo např o cyklodoplňky, sportovní potřeby, tak v tom nevidím problém. Pokud se dotyčný zajímá například o vojenskou historii a je sběratelem těchto artefaktů, těžko bude škola nakupovat výstrojní doplňky vojáků SS. Nicméně však narážíme na nedostatek finančních prostředků pro školy. Hlavní odměnou by tak měl být pedagog co dokáže naučit, přimět studenty k práci, poutavě vykládat tak, aby si studenti z výuky odnesli co nejvíce. Měl autoritu a nemusel přistupovat k trestům, ze kterých si studenti většinou nic nedělají. Tahle odměna nestojí téměř nic a dobrá nálada je na obou stranách katedry.
Zase opět konstruktivní a vzdělávací. Divadlo, poezie, výlety mimo město i stát, vzdělávání v IT technologiích, exkurze. Co se nenaučí jako mladí tak jako starší už nemusí vůbec pochopit
žádné
žádné, má být respekt.
žádné, žáci chodí do školy kvuli svému vzdělání a ne proto, aby dostávali něco za to
20. Věk
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
22 | 6 | 24 % | 25 % |
26 | 4 | 16 % | 16,67 % |
21 | 3 | 12 % | 12,5 % |
25 | 3 | 12 % | 12,5 % |
24 | 2 | 8 % | 8,33 % |
23 | 2 | 8 % | 8,33 % |
18 | 1 | 4 % | 4,17 % |
32 | 1 | 4 % | 4,17 % |
20 | 1 | 4 % | 4,17 % |
14 | 1 | 4 % | 4,17 % |
ostatní odpovědi | 1 | 4 % | 4,17 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 22.83 |
Minimum: | 18 |
Maximum: | 26 |
Variační rozpětí: | 8 |
Rozptyl: | 5.33 |
Směrodatná odchylka: | 2.31 |
Medián: | 22 |
Modus: | 22 |
21. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 18 | 72 % | 75 % |
Muž | 7 | 28 % | 29,17 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.