Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Oficiální jednotná klasifikace ubytovacích zařízení

Oficiální jednotná klasifikace ubytovacích zařízení

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Čabanová
Šetření:22. 11. 2010 - 11. 12. 2010
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
ráda bych Vás poprosila o vyplnění následujícího dotazníku, jehož výsledky použiju jako součást výzkumu své bakalářské práce na téma: „Oficiální jednotná klasifikace ubytovacích zařízení“. Cílem tohoto výzkumu je zjistit, jaké je veřejné povědomí o „Oficiální jednotné klasifikaci“. Vyplnění dotazníku Vám nezabere víc jak 5 minut.
Děkuji Vám za Váš čas i Vaše odpovědi a přeji pěkný den.
Čabanová Michaela
 

Odpovědi respondentů

1. Jaká kritéria u Vás rozhodují pří výběru ubytování?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Poloha ubytovacího zařízení20.871
Kvalita nabízených služeb2.1770.759
Cenová kategorie1.9190.623
Ekologické provozování ubytovacích zařízení3.9030.087

Graf

2. Slyšeli jste někdy o Oficiální jednotné klasifikaci ubytovacích zařízení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3251,61 %51,61 %  
ano3048,39 %48,39 %  

Graf

3. Je pro Vás počet hvězd rozhodující při výběru ubytování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3048,39 %48,39 %  
ne2946,77 %46,77 %  
nevím34,84 %4,84 %  

Graf

4. Jak rozpoznáte certifikované zařízením od ostatních?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2032,26 %32,26 %  
nepoznam34,84 %4,84 %  
Nevím, asi podle těch posranejch hvězd***11,61 %1,61 %  
zapsáno ve standardech ISO, vytvořeno podle HACCP11,61 %1,61 %  
Podle certifikátu11,61 %1,61 %  
podle počtu hvězd11,61 %1,61 %  
jsou označeny officiální nálepkou11,61 %1,61 %  
Dle garance nabízených služeb.11,61 %1,61 %  
Podle nálepky Oficiální jednotné klasifikace 11,61 %1,61 %  
podle počtu hvězdiček11,61 %1,61 %  
ostatní odpovědi To nevim, holka
většinou má označení na viditelném místě
???
většinou podle zkušeností ostatních ubytovaných.
Většinou jsou označena nějakým logem.
hvězdičky
Nerozumim otazce. Co je to certifikovane zarizeni?
certifikát bude vyditelně vystaven a uveden na web
na internetu
značkou
mělo by mít o tom zmínku na webových stránkách
Podle počtu hvězd, v cizině podle jejich určení..
podle hvězdiček a loga Asociace
není důležité
nezajá mě to, mám jiná kritéria volby
Podle certifikátu hodnocení služeb ???
Nevim presne, podle nejakeho loga nejspis
Nemám šajna.
nerozpoznávám, nezajímá mě to
Podle popisů
Nikdy jsem se o to nezajímal.
nwpoznam
hvězdy
nerozpoznám
jsou označena certifikačnímý logy
má samolepku ofic.jed.klas.ubyt.zar. od asociace
Certifikované jsou ohodnoceny hvězdičkami
kvalitou, nabízené služby
kvalitou služeb, ubytování
má to hvezdicky:)
podle hvězd
3150 %50 % 

Graf

5. Jak často navštěvujete ubytovací zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za 6 měsíců4267,74 %67,74 %  
Jednou za 12 rok a méně1625,81 %25,81 %  
Jednou za měsíc23,23 %3,23 %  
Vícekrát do měsíce23,23 %3,23 %  

Graf

6. Jaký bývá důvod Vaší návštěvy

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soukromá cesta5487,1 %87,1 %  
Pracovní cesta711,29 %11,29 %  
Nenavštěvuji11,61 %1,61 %  

Graf

7. Co znamená Hotelstars Union?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

???

asi úroveň ubytování

asociace hotelů a restaurací ČR

asociace pro klasifikaci hotelů se společnými kritérii

Asociace pro zlepšení kvality hotelů, z různých zemí Evropy.

certifikace hotelů

Federace, která chce sjednotit kvalitu ubytovacích zařízení ve světe.

Hmm... vzhledem k předchozím otázkám asi nějaká síť hotelů s jednotnou klasifikací ubytovacích zařízení :D

hodnocení ubytování

hotelové určení hvězdiček, rozdělení od 1-5 hvězd. 5 hvězd znamená luxus, hvězdy se odvíjí od klasifikace, která je stenovena. pokud nesplňují nějaký z požadavků, nemají na počet hvezd nárok..

Jde o Asociaci hotelů a restaurací. Určuje kategorie ubytovacích zařízení. Sjednocuje klasifikační kritérie v 7 evropských zemích.

je to oficialni jednotne klasifikace ubytovani v hotelech.

Jednotná klasifikace ubytovacích zařízení

Mezinárodní hotelierský spolek

N

netuším

Netuším.

nevim

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

Nevím

nevím

nevím

Nevím

Nevím

nevím

nevím

nevim :)

nikdy jsem o ní neslyšel

nvm

Pravdepodobne asociace sdruzijici ubytovaci zarizeni, ktera tyto zarizeni klasifikuje dle poskytovanych sluzeb.

Sdružení hotelů, které mají hvězdičky... Ne? :)

sem patří hotely, které mají určitý počet hvězd :-P

sjednocuje systém klasifikace ubytovacích zařízení

sjednocující hodnocení

společenství hotelů klasifikovaných hvězdičkami

společenství hotelů s oficiální jednotkou klasifikaci

společná unie hotelových asociací

spolek hotelu

spolek hotelu s ohledem na standardizaci hodnoceni

Svaz hotelových hvězd

Systém hodnocení hotelů podle kvality.

Tato unie zlepšuje kvalitu hotelových zařízení.

unie certifikovaných hotelů

Unie založená několika evropskými zeměmi, která slouží k pozvednutí kvality v odvětví hotelnictví. Určila kritéria k získání určitého počtu hvězdiček.

unie, která uděluje hvězdičky

unii, která si dala za cíl především sjednotit klasifikaci hotelových služeb pomocí jednotné metodiky a využití společného marketingu při propagaci certifikovaných zařízení.

Výborný hotel

Združení hoteliérů pro jednotné hodnocení hotelů pomocí hvězdiček

združení ubytovacích zařízení

ze by nejaky mezinarodni system udelovani hvezdicek?

8. Zaplatili byste radši vetší částku za certifikované zařízení, kde dostanete spolehlivé služby a kvalitu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2845,16 %45,16 %  
nevím1829,03 %29,03 %  
ne1625,81 %25,81 %  

Graf

9. Chtěli byste se o jednotné ubytovací klasifikaci dozvědět více?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3962,9 %62,9 %  
ne2337,1 %37,1 %  

Graf

10. Co nejvíce ve Vámi navštěvovaném ubytovacím zařízení postrádáte?Vyberte dvě možnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ochota a vstřícnost personálu2540,32 %40,32 %  
lepší gastronomické služby2438,71 %38,71 %  
sportovní využití hotelu 2133,87 %33,87 %  
vybavenost pokoje1829,03 %29,03 %  
wellness služby1117,74 %17,74 %  

Graf

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3861,29 %61,29 %  
Muž2438,71 %38,71 %  

Graf

12. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-25 let4267,74 %67,74 %  
26- 35 let812,9 %12,9 %  
46 a více let69,68 %9,68 %  
36-45 let58,06 %8,06 %  
méně než 18 let 11,61 %1,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Chtěli byste se o jednotné ubytovací klasifikaci dozvědět více?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi wellness služby na otázku 10. Co nejvíce ve Vámi navštěvovaném ubytovacím zařízení postrádáte?Vyberte dvě možnosti

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká kritéria u Vás rozhodují pří výběru ubytování?

2. Slyšeli jste někdy o Oficiální jednotné klasifikaci ubytovacích zařízení?

3. Je pro Vás počet hvězd rozhodující při výběru ubytování?

4. Jak rozpoznáte certifikované zařízením od ostatních?

5. Jak často navštěvujete ubytovací zařízení?

6. Jaký bývá důvod Vaší návštěvy

7. Co znamená Hotelstars Union?

8. Zaplatili byste radši vetší částku za certifikované zařízení, kde dostanete spolehlivé služby a kvalitu?

9. Chtěli byste se o jednotné ubytovací klasifikaci dozvědět více?

10. Co nejvíce ve Vámi navštěvovaném ubytovacím zařízení postrádáte?Vyberte dvě možnosti

11. Pohlaví

12. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká kritéria u Vás rozhodují pří výběru ubytování?

2. Slyšeli jste někdy o Oficiální jednotné klasifikaci ubytovacích zařízení?

3. Je pro Vás počet hvězd rozhodující při výběru ubytování?

4. Jak rozpoznáte certifikované zařízením od ostatních?

5. Jak často navštěvujete ubytovací zařízení?

6. Jaký bývá důvod Vaší návštěvy

7. Co znamená Hotelstars Union?

8. Zaplatili byste radši vetší částku za certifikované zařízení, kde dostanete spolehlivé služby a kvalitu?

9. Chtěli byste se o jednotné ubytovací klasifikaci dozvědět více?

10. Co nejvíce ve Vámi navštěvovaném ubytovacím zařízení postrádáte?Vyberte dvě možnosti

11. Pohlaví

12. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čabanová, M.Oficiální jednotná klasifikace ubytovacích zařízení (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://oficialni-jednotna-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.