Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > on-line nakupování kosmetiky

on-line nakupování kosmetiky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Binková
Šetření:25. 11. 2013 - 02. 12. 2013
Počet respondentů:93
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník se týká on-line nakupování kosmetiky a parfémů a zda je  značka parfums.cz známá.

Výsledky potřebuji do své semestrální práce na předmět Hodnota zákazníka.

Děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte internetové obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8591,4 %91,4 %  
ne88,6 %8,6 %  

Graf

2. Co nejčastěji nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektroniku4245,16 %45,16 %  
kosmetiku2526,88 %26,88 %  
oblečení2324,73 %24,73 %  
bílé zboží33,23 %3,23 %  

Graf

3. Znáte parfums.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7277,42 %77,42 %  
ne2122,58 %22,58 %  

Graf

4. Odkud znáte parfums.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamy na internetu4866,67 %51,61 %  
jiné1013,89 %10,75 %  
doporučení známých811,11 %8,6 %  
z televize45,56 %4,3 %  
z tisku22,78 %2,15 %  

Graf

5. Nakoupili jste na stránce parfums.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4461,11 %47,31 %  
ano2838,89 %30,11 %  

Graf

6. Kolikrát za rok jste nakoupili na stránce parfums.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-4krát1450 %15,05 %  
11242,86 %12,9 %  
5-7krát27,14 %2,15 %  

Graf

7. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7479,57 %79,57 %  
muž1920,43 %20,43 %  

Graf

8. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let6873,12 %73,12 %  
26-30 let99,68 %9,68 %  
31-35 let55,38 %5,38 %  
41-45 let44,3 %4,3 %  
méně než 2044,3 %4,3 %  
46 let a více22,15 %2,15 %  
36-40 let11,08 %1,08 %  

Graf

9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou5660,22 %60,22 %  
vysokoškolské2931,18 %31,18 %  
střední odborné bez maturity33,23 %3,23 %  
základní33,23 %3,23 %  
vyšší odborné22,15 %2,15 %  

Graf

10. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6367,74 %67,74 %  
pracující2324,73 %24,73 %  
nezaměstnaný44,3 %4,3 %  
důchodce22,15 %2,15 %  
na mateřské dovolené11,08 %1,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Nakoupili jste na stránce parfums.cz?

  • odpověď ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 6. Kolikrát za rok jste nakoupili na stránce parfums.cz?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-4krát na otázku 6. Kolikrát za rok jste nakoupili na stránce parfums.cz?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte internetové obchody?

2. Co nejčastěji nakupujete na internetu?

3. Znáte parfums.cz?

4. Odkud znáte parfums.cz?

5. Nakoupili jste na stránce parfums.cz?

6. Kolikrát za rok jste nakoupili na stránce parfums.cz?

7. Pohlaví:

8. Kolik Vám je let?

9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

10. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte internetové obchody?

2. Co nejčastěji nakupujete na internetu?

3. Znáte parfums.cz?

4. Odkud znáte parfums.cz?

5. Nakoupili jste na stránce parfums.cz?

6. Kolikrát za rok jste nakoupili na stránce parfums.cz?

7. Pohlaví:

8. Kolik Vám je let?

9. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

10. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Binková, I.on-line nakupování kosmetiky (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://on-line-nakupovani-kosmetiky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.