Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > On-line prodej zájezdů v ČR
On-line prodej zájezdů v ČR
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Havlovic |
---|---|
Šetření: | 07. 04. 2010 - 17. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 57 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6.88 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Byli jste v posledních 5 letech na dovolené?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 56 | 98,25 % | 98,25 % |
ne | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
2. Dáváte přednost dovolené zařízené individuálně nebo pořádané cestovní kanceláří?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cestovní kanceláří | 38 | 66,67 % | 66,67 % |
Individuálně | 19 | 33,33 % | 33,33 % |
3. Kolik průměrně utratíte za dovolenou?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15000 | 13 | 22,81 % | 22,81 % |
10000 | 9 | 15,79 % | 15,79 % |
12000 | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
5000 | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
20000 | 3 | 5,26 % | 5,26 % |
6000 | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
15.000 | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
30000 | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
2000 | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
4000 | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
ostatní odpovědi | 12 | 21,05 % | 21,05 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 13830.94 |
Minimum: | 15 |
Maximum: | 50000 |
Variační rozpětí: | 49985 |
Rozptyl: | 100468578.9 |
Směrodatná odchylka: | 10023.4 |
Medián: | 12000 |
Modus: | 15000 |
4. Zařídili jste si už někdy v minulosti dovolenou přes internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 46 | 80,7 % | 80,7 % |
ne | 11 | 19,3 % | 19,3 % |
5. Pokud ano, byli jste spokojeni s kvalitou služeb?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 48 | 84,21 % | 84,21 % |
ne | 9 | 15,79 % | 15,79 % |
6. Jak jste realizovali platbu za on-line koupený zájezd?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
platba v hotovosti na pobočce | 22 | 44 % | 38,6 % |
bankovním převodem v bance | 14 | 28 % | 24,56 % |
internetbankingem | 12 | 24 % | 21,05 % |
vkladem na účet | 4 | 8 % | 7,02 % |
7. Jaké znáte on-line prodejce dovolených v ČR?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
invia | 8 | 14,04 % | 14,04 % |
INVIA.CZ | 7 | 12,28 % | 12,28 % |
neznám | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
Invia, NetTravel | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
www.invia.cz | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
dobré zkušenosti | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
invia, ckklic | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
dovolena.cz | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
invia, čedok, fisher, net travel, blue style | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
Invie, Campana Tur, Čedok, Fhisher, Pampeliška | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
ostatní odpovědi | 31 | 54,39 % | 54,39 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (81,8 %)
- facebook.com (10,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.