Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > On line výuka a školení pro uživatele/zájemce o tuto formu kvalifikace
On line výuka a školení pro uživatele/zájemce o tuto formu kvalifikace
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Bořil |
---|---|
Šetření: | 15. 03. 2015 - 29. 03. 2015 |
Počet respondentů: | 37 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 10.46 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 52,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:23 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem průzkumu je vyhodnotit zájem o on-line vzdělávání v ČR. On-line výuka umožňuje snadné školení nebo vyučování odkudkoliv s připojením k internetu. Umožňuje zvýšení kvalifikace mimo účebny i dosažení certifikátů o provedeném školení. Má široké využití. Například v povinných a nepovinných školeních zaměstnanců, manažerů, povinných akreditacích odborných profesí, průběžném školení účetních, zdravotních sester, rekvalifikaci nezaměstnaných, výuce žáků za dobu absence ve škole, studentů středních a vysokých škol nebo školení jakéhokoliv oboru a předmětu zájmu poskytovaných lektory a školícími firmami.
Průzkum je určen pro respondenty, kteří využívají jakoukoliv formu výuky v zaměstnání, studiu nebo v době nezaměstnanosti.
Odpovědi respondentů
1. Jaké formě semináře dáváte přednost, on-line, kurzy off-line nebo výuka osobně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
osobně | 22 | 59,46 % | 59,46 % |
on-line (výuka s vyučujícím) | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
off-line (záznam) | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
2. Máte zájem o tuto formu vzdělávání do budoucna?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 29 | 78,38 % | 78,38 % |
ne | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
3. Byli byste ochotni za zajímavý kurz zaplatit? Pokud ano, jaká by byla maximální částka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 1000 Kč za kurz | 24 | 64,86 % | 64,86 % |
1001 až 3000 Kč za kurz | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
3001 a více Kč za kurz v případě výborného tématu | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
4. Kurzy z jakých oblastí vás zajímají?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jazyky | 26 | 70,27 % | 70,27 % |
obchodní dovednosti | 18 | 48,65 % | 48,65 % |
management | 16 | 43,24 % | 43,24 % |
ekonomika a finance | 15 | 40,54 % | 40,54 % |
soft skills | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
informatika | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
jiné | 10 | 27,03 % | 27,03 % |
novely zákonů (právo) | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
matematika | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
historie | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
bezpečnost práce | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
5. Co konkrétně z těchto nebo jiných oblastí vás zajímá?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
X | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
základy podnikání | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
účetnictví, daně, finanční správa, personalistika, HR, vše kolem podnikání | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
su progamator | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
jak se naučit podnikat - jak se stát drobným živnostníkem | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
zajímavé poznatky, inovace | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
praktické dovednosti | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
. | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
jak rozvíjet osobnost pro lepší uplatnění a pohyb v byznysu | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Neziskový sektor a z jazyků mě zajímají prostě jazyky, myslím si ale že u jazyků nemůže jít o kurz, ale o klasickou výuku. Pokud si vyberu zajímavý kurz, bude skvěle veden, je mi jedno o jaký jazyk půjde. | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 27 | 72,97 % | 72,97 % |
6. Kterou/které z existujících webových platforem pro vzdělávání používáte (pokud žádnou nevyplňujte)?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
momentálně kurzy firmy Atac | 1 | 16,67 % | 2,7 % |
couresa.org | 1 | 16,67 % | 2,7 % |
vyhľadám si informácie z rôznych zdrojov, ktoré momentálne potrebujem. Často sú to vzdelávacie videa, prednášky na youtube, ekonomie často ekospace.cz, ted.com z kurzov coursea.org a potobne | 1 | 16,67 % | 2,7 % |
off line vyuka | 1 | 16,67 % | 2,7 % |
coursera, ted | 1 | 16,67 % | 2,7 % |
Zatím hledám. | 1 | 16,67 % | 2,7 % |
7. Co vás na této/těchto platformách zaujalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Jsou zdarma, přednáší odborníci, informace jsou sdílené s ostatními a v neposlední řadě nadšení a ochota přednášejících
Líbí se mi, že mají vyspaný přibližný časový rámec, přednášející bývají zpravidla učitelé z vysokých škol.
Možnost výuky kdekoliv a v kteroukoliv dobu
nabídka kurzu on-line o zdravém životním stylu
nepotrebujem sa nikde presúvať, k informáciám sa dostanem v pohodlí domova. Snažia sa byť spracované zaujímavo, pútavo, prehľadne a jednoducho.
Zatím ještě hledám vhodnou.
8. A co byste změnili či vám chybí na používané platformě on-line výuky?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Doposud ji nemám natolik prozkoumanou, abych na tuto otázku mohl odpovědět.
Nic. Jsem plně spokojena.
osobní kontakt
Vlastná motivácia. Často s nejakým kurzom začnem a nedokončím ho do konca. On-line kurzy neberiem dosť vážne.
Zatím hledám, ale obecně - aby vždy výuka a lektoři byli na odpovídající úrovni - vždy to tak nebývá. Je zvláštní, když si někdo chce prohloubit stávající znalosti a zjistí, že lektor ví o problematice méně než on sám, titul vždy nezaručuje odbornost ani inteligenci (ing., nebo různé rychlokvašky Bc., Mgr. apod.)
že je zapojeno málo čechů
9. Kolik vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 až 26 let | 24 | 64,86 % | 64,86 % |
41 až 50 let | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
27 až 30 let | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
10 až 20 let | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
31 až 35 let | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
10. Vaše maximálně dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
VŠ Bc. | 18 | 48,65 % | 48,65 % |
SŠ | 10 | 27,03 % | 27,03 % |
VŠ | 6 | 16,22 % | 16,22 % |
ZŠ | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
VOŠ | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
11. V jakém kraji žijete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jihočeský | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
praha | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
Vysočina | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
Plzeňský | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
Zlínský | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
pce | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
jm | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Ústecký | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Středočeský | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
dfaefgearg | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
12. Jste muž/žena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 29 | 80,56 % | 78,38 % |
muž | 7 | 19,44 % | 18,92 % |
13. Vyplňujete dotazník jako zájemce o svoji kvalifikaci nebo jako rozhodovatel o vzdělávání ostatních?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zajímá mě moje kvalifikace | 33 | 89,19 % | 89,19 % |
rozhoduji o vzdělávání ostatních | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.