Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Online chat na e-shopech s elektronikou
Online chat na e-shopech s elektronikou
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radek Navrátil |
---|---|
Šetření: | 09. 03. 2017 - 12. 03. 2017 |
Počet respondentů: | 65 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 8.15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 78,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:58 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jmenuji se Radek Navrátil, a jakožto student 2. ročníku Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně právě pracuji na své ročníkové práci na téma „Online chat jako forma komunikace se zákazníkem“. Pro tuto práci Vás prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který se zabývá nakupováním na e-shopech, konkrétně využíváním funkce „online chat“. Získaná data budou sloužit zejména pro mou práci, popřípadě k motivování firem, zda tuto funkci vylepšit, udržovat nebo rovnou zrušit, takže máte jedinečnou příležitost ovlivnit vzhled Vašeho oblíbeného e-shopu.
Níže naleznete samotný dotazník, který zcela anonymní a sestává z 9 otázek, kde lze vždy zvolit pouze jednu odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Nakupoval/-a jste někdy elektroniku přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 54 | 83,08 % | 83,08 % |
NE | 11 | 16,92 % | 16,92 % |
2. Byl/-a jsem spokojen/-a se vzhledem e-shopu.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 34 | 61,82 % | 52,31 % |
souhlasím | 10 | 18,18 % | 15,38 % |
nevím | 6 | 10,91 % | 9,23 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 9,09 % | 7,69 % |
3. Kvalita nabízených služeb odpovídala mým očekáváním.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 31 | 56,36 % | 47,69 % |
souhlasím | 18 | 32,73 % | 27,69 % |
spíše nesouhlasím | 3 | 5,45 % | 4,62 % |
nevím | 2 | 3,64 % | 3,08 % |
nesouhlasím | 1 | 1,82 % | 1,54 % |
4. Kvalita zakoupeného zboží splnila moje očekávání.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 33 | 60 % | 50,77 % |
souhlasím | 16 | 29,09 % | 24,62 % |
nesouhlasím | 2 | 3,64 % | 3,08 % |
spíše nesouhlasím | 2 | 3,64 % | 3,08 % |
nevím | 2 | 3,64 % | 3,08 % |
5. Nabízel vámi vybraný e-shop s elektronikou možnost využití funkce „online chat“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 10, Nevím → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 31 | 56,36 % | 47,69 % |
Nevím | 19 | 34,55 % | 29,23 % |
Ne | 5 | 9,09 % | 7,69 % |
6. Využil/-a jste tuto funkci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 22 | 70,97 % | 33,85 % |
Ano | 9 | 29,03 % | 13,85 % |
7. Pokud ano, v čem vám byla přínosem?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
byl jsem si jistější s nákupem
fakta, hned a teď , přímé odpovědi
Nebyla to elektronika, ale jiné zboží - baterie Metalia, ponožky Boma, speciální laky a lepidla a další, kde bylo možno v on-line chatu ihned operativně konzultovat problém a upřesnit objednávku.
Nevyužila jsem ho. Není mi to sympatické.
Ničím, protože nikdo neodpověděl - zobrazila se zpráva, že operátor je zaneprázdněn.
ověřil jsem parametry a dostupnost
Rychlé řešení problému s operátorem na druhé strané. Nemusel jsem čekat na případnou prodlevu u zasílání mailů atd. Všechno proběhlo real time.
V nicem, informace nepresne
v ničem, vůbec neodpověděli
8. Přesvědčila vás tato funkce k uskutečnění nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 28 | 90,32 % | 43,08 % |
Ano | 3 | 9,68 % | 4,62 % |
9. Přesvědčila vás tato funkce, abyste se vrátil/-a a nakoupil/-a na tom samém e-shopu znovu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 28 | 90,32 % | 43,08 % |
Ano | 3 | 9,68 % | 4,62 % |
10. Uvítal/a byste, kdyby tuto možnost poskytoval?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 14 | 58,33 % | 21,54 % |
Ano | 10 | 41,67 % | 15,38 % |
11. Pokud ano, jaké informace byste chtěl/-a, aby e-shop touto cestou byl schopen poskytnout?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
informace o zboží, popisy bývají často dost chabé
jakékoliv dotazy týkající se nabízeného zboží, služeb, popř. reklamací
Jestli je zboží opravdu skladem, proč už nebylo dodání, jak bylo spojeno, případně doplňkové informace (které asi stejně nebudou vědět), jako třeba barva výrobku a tak.
kompletní informace o zboží a poskytovaných službách
ne
okamžité informace, které na webu nejsou, nebo jde o čas, rychlost a přesnou odpověď
poradit na co se při výběru zaměřit
Různé dotazy ohledně výrobku.
veškeré
12. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 29 | 52,73 % | 44,62 % |
Muž | 26 | 47,27 % | 40 % |
13. Jaký je váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 34 | 61,82 % | 52,31 % |
31 - 40 let | 7 | 12,73 % | 10,77 % |
15 - 20 let | 6 | 10,91 % | 9,23 % |
51 let a více | 4 | 7,27 % | 6,15 % |
41 - 50 let | 4 | 7,27 % | 6,15 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.