Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Online komunikace

Online komunikace

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Matoušek
Šetření:15. 05. 2012 - 22. 05. 2012
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník je cílen na všechny uživatele, kteří využívají některou z forem online komunikace (sociální sítě, instant messengery, atp.)

Odpovědi respondentů

1. Které z uvedených služeb využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook9790,65 %90,65 %  
Skype5854,21 %54,21 %  
ICQ5753,27 %53,27 %  
Twitter1816,82 %16,82 %  
MSN10,93 %0,93 %  
jabber10,93 %0,93 %  
Linkedin10,93 %0,93 %  
tu zkurvénu modru blbosť jsem zrušil, bola to ta nejhoršia vec akú sem kdy zrobil10,93 %0,93 %  
email10,93 %0,93 %  
G-talk10,93 %0,93 %  
Google Talk10,93 %0,93 %  
chat10,93 %0,93 %  
gmail/gtalk10,93 %0,93 %  

Graf

2. Kolik času denně u výše uvedených služeb strávíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 hodiny4945,79 %45,79 %  
Více3028,04 %28,04 %  
Méně jak 1 hodinu2422,43 %22,43 %  
Žádný43,74 %3,74 %  

Graf

3. Dáváte přednost online komunikaci před psaním SMS / klasickým voláním?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7166,36 %66,36 %  
ne3633,64 %33,64 %  

Graf

4. Jaký je dle Vás největší přínos Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikace8983,18 %83,18 %  
Organizace událostí5450,47 %50,47 %  
Fotogalerie4340,19 %40,19 %  
Zábava2725,23 %25,23 %  
Skupiny & stránky2321,5 %21,5 %  
Navazování nových kontaktů1413,08 %13,08 %  
kyberšikana10,93 %0,93 %  
navazování staronových kontaktů10,93 %0,93 %  
netuším, nechápu co lidi vidí na vzdaní se soukromí10,93 %0,93 %  
bouráním vztahu10,93 %0,93 %  
neshledávám žádný přínos10,93 %0,93 %  
nalezení starých kontaktů10,93 %0,93 %  
drby10,93 %0,93 %  
žádný10,93 %0,93 %  
žádný přínos10,93 %0,93 %  
Největší přínos spočívá v hledání starých přátel, na které jsme ztratili kontakt.10,93 %0,93 %  
shánění materiálů do školy10,93 %0,93 %  
informace ohledně školy v pro tento účel zřízené skupině10,93 %0,93 %  
testování bezpečnosti, zkoumání pravidel10,93 %0,93 %  
nemám facebookový účet10,93 %0,93 %  

Graf

5. Jaké je dle Vás největší negativum Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Absolutní ztráta soukromí.

amatérské reklamy (banery)

cas

celá myšlenka

citlivé informace, citlivost údajů a podobně

čas, komunikace přes PC, zneužití informací a fotek pro jiné účely

člověk si k tomu sedne a sedí tam do noci... - žrout času !!! :-)

Hodně lidí sedí radši u facebooku a píše si tam s někým, místo aby se raději sešli s přáteli osobně.

Je to chaotické a zbytečně moc informací, co nepotřebuji vědět (třeba co měl kdo na oběd)

Jsou tam hrozní retardi a teď se před nima nemůžete schovat doma.

Každý o každým ví všechno

kjfbpoJENÚBOJEúobhjúrobjhrojhpriqjzhirzjphibjsrpobjh

kradne čas

lidé přestávají spolu jinak komunikovat než přes facebook

Lidé se na něm stávají závislí + na jednom místě vidíte, kolik vašich známých je neskutečně hloupých.

lidé sedí doma, místo toho aby se setkávali osobně

Lidé si přidávají do přátel i lidi, které vůbec neznají. Může jim pak hrozit nebezpečí, když neznámým lidem poskytnou tolik informací.

lidé u něj sedí místo toho, aby šli na čerstvý vzduch

Lidé zveřejňují fotky a statusy, jen aby byli zajímaví, přitom by si to raději měli nechat pro sebe..

málo osobní komunikace

mám plnou zeď pindů, které mě nezajímají;-)

Mnoho lidí zveřejňuje až příliš soukromé informace a to i takové, které mohou být zneužity proti nim (např. jedu na dovolenou - ideální informace pro zloděje, fotky malých dětí - ideální pro pedofily). Zaznamenala jsem i závislost, někteří lidé si bez FB nedokážou představit den. Lidé ztrácejí potřebu vyjít ven a komunikovat s lidmi přímo.

Možnost zneužití ke kyber-šikaně

možnost zneužití mého jména, fotografií

možný únik důvěrných dat

návykovost

nebezpečí kyberšikany, zneužití osobních údajů

nedostatek soukromí

nemám facebookový účet

neosobní kontakt

nestrukturovanost, neorganizovanost

nevim

nevím

nič

odklon od prime komunikace

oo

otevřením seznamu osob se kterými se stýkám osobě aniž bych již pořádně znal v případě větší komunikace s osobami se kterými se pravidelně nestýkám, případně ze znám přes e-komunikaci

otravné aplikace

označují mě na fotkách kde jsem nahý!!!!!

Pokud si člověk nedává pozor, může kdokoliv zneužít informace o jeho soukromí. A celkově, pokud to člověk s trávením času na FB přehání může se začít stranit reálného života a reálné komunikace.

Používáním vzniká závislost

pozirac casu

požírač času, možný únik informací do nesprávných rukou

přide mi "vlezlý", vnucuje akce," přátele!....

Příliš odhaluje soukromí.

Přílišná návykovost po nižší věkové skupiny.

Psané slovo má mnoho významů.

riziko závislosti

různí lidé o mě vidí mnoho informací, které vždy nechci aby viděli

Složité nastavování zabezpečení

snadné vytvoření závislosti, ignorace skutečného světa

soukromi

soukromí mnoha lidí v rukách někoho, kdo spravuje FB.

spam

spam

Spousta aplikací, reklam, které vlastně ruší čistou komunikaci.

srakca to je

stále ještě ne úplně vyladěné nastavení soukromí

stalkeři

strata sukromia, poskytovanie ulozenych udajov reklamnym spolocnostiam

šírenie dôverných informácií

Těžko říct, nepoužívám ho.

určité inovace, které zasahují do nastavení soukromí bez vědomí uživatele

veľa času

Velmi nízká bezpečnost, i přes využití všech bezpečnostních pravidel mi nepřijde dostačující. Další negativum je, že FB moji přátelé nepovažují za pracovní síť a sdílejí tam svoje pocity. To je pak trochu trapas před jejich zaměstnavatelem, protože si to neumí nastavit (můj zaměstnavatel si to naštěstí nemůže přečíst, protože nemůže ani najít můj profil). O psychicky labilních asociálech, co si tam realizují svůj život a když si je někdo smaže z přátel, tak se chtějí zabíjet, nemluvím...ti by měli problém, na kterékoliv jiné sociální síti.

Vnímání fb jako zábavu a náplň a ne jen jako komunikační prostředek.

Vše

všechno! je to strasny

Vytraci se osobni kontakt

zabezpečení soukromí, propojení s internetem, je možné vče, co veřejně napíšete, vygooglit, nestabilita, různá zasílání žádostí od aplikací a her od ostatních uživatelů

zabírá čas, rozptyluje, zásah do soukromí člověka

zásah do soukromého života

zásah do soukromí

zasah do soukromý

závislost na facebooku ztráta potřeby chodit ven ztráta soukromí

Závislost u některých jedinců!!

závislosť, retardácia mladých, time-waster

závislost, vytváření fejkových profilů, zneužívání..

ze tam lidi cpou tunu balastu

zloděj času, nedokonalá ochrana osobních údajů

zneužitelnost osobních údajů

Zneužívání osobních údajů.

ztráta "soukromí"

ztráta času

ztráta soukrmomí

Ztráta soukromí

ztrata soukromi

ztráta soukromí

ztráta soukromí

ztráta soukromí

ztráta soukromí

ztráta soukromí

žádné

Žádné :D

žádný kontakt

žere čas

žere čas

žere čas

Žere to čas

Žere to čas :) Navic je velice jednoduche zneuzit zverejnenych citlivych informaci.

žrout času

žrout času

žrout času

Žrout času, blízcí kamarádi se oddalují, je to prostě na Hovno :-)

Žrout času, rychlá návykovost a hlavně nebezpečí totálního úpadku osobního kontaktu.

6. Omezili jste s počátkem používání Facebooku osobní kontakt?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9790,65 %90,65 %  
ano109,35 %9,35 %  

Graf

7. Považujete lidi bez Facebooku za znevýhodněné (ve smyslu sociální interakce s okolím)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5753,27 %53,27 %  
ne5046,73 %46,73 %  

Graf

8. Představuje dle Vás aktivní Facebookový profil zásah do soukromí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7166,36 %66,36 %  
ne3633,64 %33,64 %  

Graf

9. Myslíte si, že je používání Facebooku spojeno s reálným rizikem návykovosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9084,11 %84,11 %  
ne1715,89 %15,89 %  

Graf

10. Jaký je dle Vás nejvější přínos Skypu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžné volání zdarma9588,79 %88,79 %  
Multimediální komunikace (např. skrze webkameru)6056,07 %56,07 %  
Chat2523,36 %23,36 %  
Placené volání na pevné linky a mobilní telefony21,87 %1,87 %  

Graf

11. Jaký je dle Vás největší přínos Twitteru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zpravodajství3431,78 %31,78 %  
Komunikace2422,43 %22,43 %  
Osobní mikroblogování2321,5 %21,5 %  
Odborné informace1614,95 %14,95 %  
Bulvární informace1614,95 %14,95 %  
nepoužívám54,67 %4,67 %  
neznám32,8 %2,8 %  
nemam21,87 %1,87 %  
Neznám twitter21,87 %1,87 %  
nevím, nepoužívám10,93 %0,93 %  
žádný10,93 %0,93 %  
nevím, Twitter nepoužívám10,93 %0,93 %  
nemám zkušenost10,93 %0,93 %  
nevím ale asi to bude stejná past jako fábíčko10,93 %0,93 %  
nevyužívám... 10,93 %0,93 %  
Nevím, Twittwer nepoužívám.10,93 %0,93 %  
nic10,93 %0,93 %  
Nevim, nepouzivam.10,93 %0,93 %  
nevím co je tvítr10,93 %0,93 %  
nevím, na twitteru jsem nikdy nebyla10,93 %0,93 %  
nevi, nemam10,93 %0,93 %  
nevlastním Twitter10,93 %0,93 %  
nemam ho, nemuzu posoudit 10,93 %0,93 %  
nepoužívam ho10,93 %0,93 %  
žádný velký přínos nevidím10,93 %0,93 %  
nevím co to je :-D10,93 %0,93 %  
Nevyužívám a neznám10,93 %0,93 %  
Nemám Twitter.10,93 %0,93 %  
Ten neznám10,93 %0,93 %  
upřímně netuším, o čem vlastně je :)10,93 %0,93 %  
nevím, nevyužívám10,93 %0,93 %  
nevím, nevyužívám ho10,93 %0,93 %  
nevím. nepoužívám.10,93 %0,93 %  

Graf

12. Jaké výhody či nevýhody dle Vás přinášejí mobilní verze výše zmíněných služeb?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

.....

+neustálý kontakt se světem (možné absolutní omezení placených forem komunikace) - návykovost

achjo

Člověk musí mí internet v mobilu

dostupnost

dostupnosť všade-výhoda

Hlavní výhodou je možnost být neustále v kontaktu s okolím i mimo počítač.

hůř se to vyťukává na telefonu, hůř to jde vidět

Je to vzdy po ruce, clovek nemusi sebou tahat PC.

Ještě větší závislost. Když tam člověk nemůže být pořád, těší se, až se vrátí domů a třeba bude nějaký kamarád online. Takhle to má u čumáku pořád.

jfspgpirqjbnpiqjrbqrhjbwroijhb

jsou vždy po ruce

kdykoliv a kdekoliv

komunikace

komunikace

komunikácia, flexibilita, time wasting, obmedzenie pohybu, závislosť,

lidé se od facebooku či jiných sociálních sítích už neodtrhnou, ani když vyjdou z domu, zároveň, je to ale i praktické...

mobilita, menší zabezpečení dat

můžeme využívat kdekoliv

Můžete být na dané stránce témeř pořád

Největší výhoda je možnost připojit se kdykoliv a kdekoliv, nevýhoda je, že se na tom mohou někteří stát závilí.

Nemám zkušenost.

nemám, za nevýhodau považuji fakt, že člověka to potupně nutí být stále on-line

Nemusíte být pevně připojeni (doma, kancelář,..) Ale můžete komunikovat i při cestě do školy, práce...

Nemůžu posoudit, nemám mobil

neodpovídám.

nepoužívám mobilní verze ani se o ně nezajímám, opravdu nevím, můj mobil mi nic takového neumožňuje (internet v mobilu)

nesoustředěnost, roztěkanost, přesycení informacemi, ztráta času

neustálý p

neustaly pristup k fb...

nevím

nevím

nevim

nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím nevím to moc nevím

nevím, co jsou mobilní verze výše zmíněných služeb

Nevím, mám starý mobil, který mi toto neumožňuje.

nevim, nemam chytrý telefon

Nevím, nepoužívám

Nevím, nepoužívám

nevím, neznám, nemám..

nevim:D

nevím. nepoužívám.

Nevýhoda: riziko návyku na FB Výhoda: snadné zjištění informací (např. kontakt na XY)

nevýhody - děti mají telefony a telefony mají wifi a aplikace

nevýhody pouze

neznám

neznam

no hlavně tu mobilnost, když se s někým potřebuji domluvit, mohu mu hned napsat na internetu nebo můžu ihned sdílet vyfocený snímek, nevýhodou je izolace od okolí

No ještě více mě to svazuje a bere čas, těším se na den, kdy nebudu facebook potřebovat ke studiu a smažu si ho.

no ze uz mi staci v telefonu jenom "internet v mobilu" od operatora a nemusim utracet za volani a sms..

O nevýhodách nevím, výhody jsou podle mě např. přináší možnost být online kdekoli bez zapnutí počítače/notebooku.

on-line i na cestách na mobilu...

oo

podporuje závislost

Portabilita x nepohodlné ovládaní.

pro mě osobně to nepřináší nic

Protože jsou mobilní, hlupáku.

Při cenách našich operátorů je negativem pouze cena za používání ...

rýhlosť je výhoda

Rychlejší komunikace s přáteli, nahrazování osobního kontaktu

rychlost vs. odtazitost

snadná dostupnost všude

stále v kontaktu s celým světem i mimo PC

stálý přístup

Ti retardi už budou online kompletně všude!

To vskutku netuším, protože o mobilních verzích těchto služeb de facto nic nevím.

uplně k hovnu

větší pravděpodobnost závislosti, někdy i odtržení od normálního světa.

víc zavisláků na těchto hovadinách :-) Dundees , Macaak všici :-D s pozdravem Vojta :-) :-D

výhoda - informace kdykoliv/kdekoliv nevýhoda - rychlost, vysoké riziko závislosti

výhoda - jsou po ruce i bez PC

výhoda - možnost být stále on-line, vidět co se děje nevýhoda - vznik závislosti, virtuální život má přednost před reálným

výhoda i nevýhoda je to, že člověk může být připojený neustále

výhoda je rychlá možnost připojení, nevýhodou je výše zmíněná návykovost

Výhoda zároveň i nevýhoda - pohotovost (vždy po ruce)

výhoda: mobilnost, připojím se odkukdoli bez počítače nevýhoda: omezení služeb, nepříliš dobré ovládání aplikací

Výhodou je jejich mobilnost.

Výhodou je maximální dostupnost odkudkoliv, nevýhodou naopak fakt, že nás všechny služby provázejí takřka na každém kroku, pokud s sebou máme mobilní telefon. Budujeme si na nich závislost.

Výhodou je možnost je používat všechny kdekoli

Výhodou je, že se člověk může "připojit" doslova kdykoliv. Nevýhoda je, že to zvyšuje závislost na komunikačních sítích

Výhodou to může být např. pro firmy, které se pomocí těchto služeb mohou lépe věnovat zákazníkům.

Výhodu to má, že si můžu s někým psát třeba na fb a neutrácet za spousty sms zpráv, ale to se vyplatí jenom v případě, že mám výhodný internet do mobilu... A nevýhoda...většina z nich je dost špatně propracovaná. A hodně lidí se snad stává úplně závislýma, když to mají pořád k dispozici a tráví tím spousty času zbytečně.

vyhody - mohu byt online vzdy a vsude nevyhody - lidi uz neumi nebyt online a nekde bez signalu nebo kdyz dojde baterka maj abstak, navic pak treba postuji jako "sem v lese" a nekdo jim mezi tim vybere dum... navic je nekdo muze snadno sledovat. neni to vhodne podle me

výhody - snadnější přístup k využívání služeb a jednodušší způsob používání nevýhody - omezenost některých funkcí, špatné fungování určitých funkcí

výhody: rychla komunikace zdarma, nevyýhody: ztrata soukromí

výhody: větší možnosti komunikace, při studiu na VŠ nemám možnost se tak často stýkat s kamarády studujícími v jiných městech. Díky soc. sítím spolu můžeme udržovat kontakt. nevýhody: nevýhoda facebooku je ztráta soukromí

vyšší závislost

vždy při ruce, ale vytvoření ještě větší závislosti

Základní datový tarif zvládne tyto služby bez problémů a stojí méně než 100 sms. V tom vidím velikou výhodu, protože se s přáteli mohu domlouvat a dopisovat si kdy chci a nemusím utrácet za sms. Když chci aby kontakt byl osobnější, napíšu sms, nebo raději zavolám. Nevýhoda je, že ''závislí'' lidé mohou být online prakticky pořád.

závislost

Závislost všech na FB

zvysovanie navykovosti

Zvyšují riziko "závislosti". Zároveň však umožňují téměř okamžitý kontakt s přáteli.

žádné

žádné

žádné

že tam člověk tráví ještě víc času, resp. umožňuje mu to tam být nonstop

že tam lidé sedí ještě častěji než normálně


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které z uvedených služeb využíváte?

2. Kolik času denně u výše uvedených služeb strávíte?

3. Dáváte přednost online komunikaci před psaním SMS / klasickým voláním?

4. Jaký je dle Vás největší přínos Facebooku?

6. Omezili jste s počátkem používání Facebooku osobní kontakt?

7. Považujete lidi bez Facebooku za znevýhodněné (ve smyslu sociální interakce s okolím)?

8. Představuje dle Vás aktivní Facebookový profil zásah do soukromí?

9. Myslíte si, že je používání Facebooku spojeno s reálným rizikem návykovosti?

10. Jaký je dle Vás nejvější přínos Skypu?

11. Jaký je dle Vás největší přínos Twitteru?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které z uvedených služeb využíváte?

2. Kolik času denně u výše uvedených služeb strávíte?

3. Dáváte přednost online komunikaci před psaním SMS / klasickým voláním?

4. Jaký je dle Vás největší přínos Facebooku?

6. Omezili jste s počátkem používání Facebooku osobní kontakt?

7. Považujete lidi bez Facebooku za znevýhodněné (ve smyslu sociální interakce s okolím)?

8. Představuje dle Vás aktivní Facebookový profil zásah do soukromí?

9. Myslíte si, že je používání Facebooku spojeno s reálným rizikem návykovosti?

10. Jaký je dle Vás nejvější přínos Skypu?

11. Jaký je dle Vás největší přínos Twitteru?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matoušek, O.Online komunikace (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://online-komunikace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.