Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Online nakupování piva & cideru

Online nakupování piva & cideru

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Lebedova
Šetření:07. 07. 2017 - 15. 07. 2017
Počet respondentů:125
Počet otázek (max/průměr):29 / 17.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Nakupujete potraviny online? :) 

Data budou využita ke zpracování diplomové práce a dotazník Vám zabere 5-7 minut!

Předem mockrát děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Už jste vyzkoušel/a nakupování potravin online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8265,08 %65,6 %  
ne4434,92 %35,2 %  

Graf

2. Z jakých důvodů nenakupujete potraviny online?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neřešil jsem to12,27 %0,8 %  
v místě bydliště není možnost12,27 %0,8 %  
Zatím jsem to nezkusila, až na zimu12,27 %0,8 %  
Ještě jsem se neodhodlal, přestože je to pro mě zajímavá možnost. Při nakupování spadám do kategorie lidí (nevím jak se označují), kteří do nových způsobů, produktů apod. chodí vždy až jako poslední :).12,27 %0,8 %  
Kupuji málo potravin a často stylem "kupuji, co vidím".12,27 %0,8 %  
Zatim nebyl vhodny cas12,27 %0,8 %  
Dostatek supermarketů12,27 %0,8 %  
Neměl jsem důvod. Všechny potraviny vždy nakupuji v obchodě.12,27 %0,8 %  
Nenapadlo mě to, dozvěděla jsem se o tom nedávno a ještě nemám dostatečné info. Zajímá mě to.12,27 %0,8 %  
nemůžu si je vybrat12,27 %0,8 %  
ostatní odpovědi mám obchod pár kroků
Raději si věci vyberu sám
Není pro mně tak těžký dojít do obchodu..
Jsem línej
Jsem konzervativní a mimo to si také rád výberu to co se mi líbí. Již nějakou dobu ovšem uvažuji o vyzkoušení této služby.
v místě bydliště nemožné
radši je vidím reálně a vyberu si
Moc dlouhý proces.
cena dopravy, preferuji male nakupy
Radsi si vyberu za co platim nez to koupim
Ikdyž mám zdarma dovoz od plnétašky.cz sož je online supermarket, tak toho nevyužívám. Toto téma probíráme pracovně dost často a řekla bych, že se v tom vyžívají hlavně lidi co nemají čas a co neradi nakupují v supermarketech. Já osobně do supermarketu občas ráda chodím, ale hlavně tam jdu, protože si rozmyslím až tam co uvařím.
V písku neni
Nemohu si sama vybrat
Mám nohy.
Rozhoduji se až v obchodě, jaké potraviny nakoupím.
Doporuceni
Nemohu si vybrat, zboží ohmatat
pretoze si svoje potraviny dost poctivo vyberam, hlavne co sa tyka zeleniny alebo ovocia a nemam velku doveru v to ze mi ich niekto cudzi dokaze vybrat rovnako poctivo
Nevím co chci, než to uvidím; čekání než to přijede; mám auto, raději si zajedu nakoupit sám, popřípadě udělám nákup po cestě ze školy/práce; čili nemám k nakupování online důvod, také bydlím na malém městě a ne v Praze ( i takový lidi žijou ;)
Nebyla prilezitost
Raději si potraviny vyberu osobně.
Neni potreba
Rád si vybírám potraviny ososbně.
chci je vidět a vybrat naživo
jsem z vesnice a nejezdí sem dodání zdarma (od nejbližšího města, kde tato služba funguje je to cca 70 km)
Nemám důvod
Cely den jsem pred pocitacem a nechci tak i nakupovat
ráda chodím do obchodů
Přijde mi to zbytečné, pokud si člověk zvládne nakoupit sám.
Protože mám obchody dostupné vzdálonosti. Tak nakupuji přímo v obchodě.
Raději než čekat ve strachu, kdy mi co kdo přiveze, si jdu flexibilně vybrat.
radši si zboží vyberu a prohlédnu sama v prodejně
Co potřebuji, tak si koupím po cestě z práce v obchodě.
nakupujem v bežnom obchode
3477,27 %27,2 % 

Graf

3. Jak často nakupujete potraviny online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 x za 2 až 3 měsíce1720,48 %13,6 %  
1 x měsíčně1518,07 %12 %  
1 x za 2 až 3 týdny1214,46 %9,6 %  
1 x za 6 až 12 měsíců1113,25 %8,8 %  
Méně než 1 x ročně1012,05 %8 %  
1 x za 4 až 5 měsíců910,84 %7,2 %  
1 x týdně56,02 %4 %  
Častěji než 1 x týdně44,82 %3,2 %  

Graf

4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je to pohodlnější a jednodušší6478,05 %51,2 %  
Úspora času5870,73 %46,4 %  
Doručení domů / do práce5263,41 %41,6 %  
Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy)3846,34 %30,4 %  
Jednodušší kontrola rozpočtu910,98 %7,2 %  
Široký sortiment910,98 %7,2 %  
Vysoká kvalita, zdravé potraviny, lokální potraviny v nabídce910,98 %7,2 %  
Nedostatek kamenných obchodů v okolí mého bydlení nebo cestou z práce/školy89,76 %6,4 %  
Úspora peněz44,88 %3,2 %  
vyhýbání se davům lidí 11,22 %0,8 %  
nakupuji pouze potraviny, které nemohu koupit v kamenných obchodech - speciální koření, čaje apod. 11,22 %0,8 %  
Nízká kvalita potravin, které prodávají obchody v mém okolí11,22 %0,8 %  
Dukladny popisek puvodu potraviny atd.11,22 %0,8 %  
prodávají destilovanou vodu11,22 %0,8 %  
moc vyhod nevidim11,22 %0,8 %  
Hodí se spíše na balené potraviny, kde je kvalita stejná. U masa a zeleniny bych se bál, jelikož ten produkt nevidím a nemůžu si vybrat jako v kamenném obchodě.11,22 %0,8 %  

Graf

5. Co je pro Vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Úspora času2732,93 %21,6 %  
Je to pohodlnější a jednodušší2328,05 %18,4 %  
Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy)1720,73 %13,6 %  
Nedostatek kamenných obchodů v okolí mého bydlení nebo cestou z práce/školy56,1 %4 %  
Vysoká kvalita, zdravé potraviny, lokální potraviny v nabídce56,1 %4 %  
Jiné44,88 %3,2 %  
Jednodušší kontrola rozpočtu11,22 %0,8 %  

Graf

6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501 Kč – 1.000 Kč3137,8 %24,8 %  
více než 1.000 Kč2631,71 %20,8 %  
301 Kč – 500 Kč2125,61 %16,8 %  
Méně než 300 Kč44,88 %3,2 %  

Graf

7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5364,63 %42,4 %  
Ne, nezáleží mi na tom1619,51 %12,8 %  
Ne, většinou je nějaká nabídka na dopravu zdarma1214,63 %9,6 %  
Ne, mám totiž předplacenou roční dopravu11,22 %0,8 %  

Graf

8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejistota při výběru ovoce, zeleniny, masa a pečiva5060,98 %40 %  
Cena za dopravu3745,12 %29,6 %  
Vyšší cena sortimentu2530,49 %20 %  
Nutnost čekání na doručení2530,49 %20 %  
Klesající důvěryhodnost online obchodů (i.e. opožděná doručení, zrušená doručení, nižší kvalita produktů, …)1619,51 %12,8 %  
Minimální výše objednávky 300 Kč1619,51 %12,8 %  
Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen1518,29 %12 %  
Online nakupování vyžaduje plánování1417,07 %11,2 %  
Náhradní produkty1012,2 %8 %  
Chybějící loajální programy56,1 %4 %  
Chybějící mobilní aplikace44,88 %3,2 %  
Nízká personalizace nabídky, ikdyž Vás již musí obchody znát44,88 %3,2 %  
mam rad impulzivni nakupy11,22 %0,8 %  
environmentální dopady11,22 %0,8 %  
V Písku není takových možností mnoho11,22 %0,8 %  
malý výběr destilované vody11,22 %0,8 %  

Graf

9. Co Vám vadí nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyšší cena sortimentu1315,85 %10,4 %  
Cena za dopravu1315,85 %10,4 %  
Nutnost čekání na doručení1214,63 %9,6 %  
Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen1012,2 %8 %  
Nahrazování produktů910,98 %7,2 %  
Klesající důvěryhodnost online obchodů (i.e. opožděná doručení, zrušená doručení, nižší kvalita produktů, …)89,76 %6,4 %  
Jiné78,54 %5,6 %  
Online nakupování vyžaduje plánování56,1 %4 %  
Limit na nejmenší objednávku33,66 %2,4 %  
Nízká personalizace nabídky, ikdyž Vás již musí obchody znát22,44 %1,6 %  

Graf

10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6781,71 %53,6 %  
ne1518,29 %12 %  

Graf

11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nikdyotázka č. 12, Častěji než 1 x týdněotázka č. 15, 1 x týdněotázka č. 15, 1 x za 2 až 3 týdnyotázka č. 15, 1 x měsíčněotázka č. 15, 1 x za 2 až 3 měsíceotázka č. 15, 1 x za 4 až 5 měsícůotázka č. 15, 1 x za 6 až 12 měsícůotázka č. 15, Méně než 1 x ročněotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 x měsíčně1521,74 %12 %  
1 x za 2 až 3 měsíce1217,39 %9,6 %  
Nikdy1014,49 %8 %  
1 x za 2 až 3 týdny811,59 %6,4 %  
1 x týdně68,7 %4,8 %  
1 x za 6 až 12 měsíců57,25 %4 %  
1 x za 4 až 5 měsíců57,25 %4 %  
Častěji než 1 x týdně45,8 %3,2 %  
Méně než 1 x ročně45,8 %3,2 %  

Graf

12. Plánujete začít nakupovat pivo či cider online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4584,91 %36 %  
ano815,09 %6,4 %  

Graf

13. Pro jaké příležitosti plánujete začít nakupovat pivo či cider online?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce)7100 %5,6 %  
Pro běžnou konzumaci doma342,86 %2,4 %  
Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení)228,57 %1,6 %  

Graf

14. Jaké vnímáte VÝHODY nakupování piva či cideru online?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo či cider mi dovezou685,71 %4,8 %  
Je to jednodušší a pohodlnější než v kamenném obchodě571,43 %4 %  
Nemusím nosit těžké pivo / cider571,43 %4 %  
Mohu jednoduše nakupovat velké množství571,43 %4 %  
Akční cena228,57 %1,6 %  
Jednoduché vracení vratných obalů114,29 %0,8 %  
Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší114,29 %0,8 %  

Graf

15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro běžnou konzumaci doma3355 %26,4 %  
Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce)1830 %14,4 %  
Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení)711,67 %5,6 %  
Nejvíc na koncertech a festivalech11,67 %0,8 %  
byl jsem už přepitý destilované vody11,67 %0,8 %  

Graf

16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro běžnou konzumaci doma3459,65 %27,2 %  
Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce)3459,65 %27,2 %  
Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení)1017,54 %8 %  
piji pivo u zalévání masožravých květin11,75 %0,8 %  
Bezne ne11,75 %0,8 %  

Graf

17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyhnu se nošení těžkého piva / cideru3357,89 %26,4 %  
Je to jednodušší a pohodlnější3154,39 %24,8 %  
Doručení domů2238,6 %17,6 %  
Mohu jednoduše nakupovat velké množství1933,33 %15,2 %  
Akční cena1831,58 %14,4 %  
Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší1119,3 %8,8 %  
Mohu si přečíst detailní informace o produktech58,77 %4 %  
Jednoduché vracení vratných obalů23,51 %1,6 %  
nenakupovala jsem tyto nápoje on-line11,75 %0,8 %  
Větší výběr zboží11,75 %0,8 %  
Nikdy online zatim11,75 %0,8 %  
neděděl jsem, že mají destilku11,75 %0,8 %  
protože jsem objednával normální nákup, tak jsem si tam přihodil i pivo :)11,75 %0,8 %  
velky vyber11,75 %0,8 %  

Graf

18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemusím nosit těžké pivo / cider2437,5 %19,2 %  
Je to jednodušší a pohodlnější1726,56 %13,6 %  
Pivo či cider mi dovezou1015,63 %8 %  
Akční cena46,25 %3,2 %  
Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší46,25 %3,2 %  
Mohu jednoduše nakupovat velké množství34,69 %2,4 %  
Mohu si přečíst detailní informace o produktech23,13 %1,6 %  

Graf

19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

Povinná otázka, respondent musel u každé podotázky vyplnit celé číslo.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nemuset těžké pivo či cider nosit domů4.0941.585
Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi2.7811.702
Možnost objednat si nachlazené pivo či cider2.4221.775
Možnost dozvědět se detailní informace o výrobcích2.3751.484
Akční cena3.0781.885
Možnost jednoduše filtrovat pivní kategorii a cidery dle preferencí (chuť, balení, objem) a vybrat tak nejlepší variantu2.9381.621

20. Co je pro Vás nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemuset těžké pivo či cider nosit domů4367,19 %34,4 %  
Akční cena710,94 %5,6 %  
Nemuset těžké pivo či cider nosti domů57,81 %4 %  
Možnost jednoduše filtrovat pivní kategorii dle preferencí (chuť, balení, objem) a vybrat tak nejlepší variantu46,25 %3,2 %  
Možnost dozvědět se detailní informace o výrobcích34,69 %2,4 %  
Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi11,56 %0,8 %  
Možnost objednat si nachlazené pivo či cider11,56 %0,8 %  

Graf

21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ani jsem si nevšiml/a1828,13 %14,4 %  
Ano, ale služba v podobě doručení zboží to kompenzuje1625 %12,8 %  
Ne, připadají mi stejné jako v obchodě1015,63 %8 %  
Ano, proto nakupuji pivo a cidery online pouze v akci914,06 %7,2 %  
Ano, je to důvodem, proč nakupuji pivo / cidery v kamenných obchodech69,38 %4,8 %  
Ano, ale nezáleží mi na tom57,81 %4 %  

Graf

22. Pokud nakupujete pivo/cider spíše či zcela v kamenných obchodech, jaké pro to máte důvody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji potraviny častěji v kamenných obchodech než online a tak tam koupím i pivo či cider6156,48 %48,8 %  
Nakupuji pivo / cider pouze v malém množství4037,04 %32 %  
Nakupuji pivo a cider v den, kdy je chci konzumovat2926,85 %23,2 %  
Větší slevy v kamenných obchodech1513,89 %12 %  
Cena za dopravu1110,19 %8,8 %  
Ráda kombinuji a kupuji více piv / ciderů109,26 %8 %  
Pivo ani cidery vůbec nekupuji76,48 %5,6 %  
Pivo v kamenném obchodě je levnější76,48 %5,6 %  
Když to na mě přijde...10,93 %0,8 %  
jdu kolem10,93 %0,8 %  
environmentální důvody10,93 %0,8 %  
mohu si je prohlédnout10,93 %0,8 %  
Nakupuji pivo pro rodiče; pivo se má pít z tanku ne z flašky nebo petky, sud je na hraně; cider v baru/hospodě10,93 %0,8 %  
už jsem v obchodě, tak rovnou vše nakoupím10,93 %0,8 %  

Graf

23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

Povinná otázka, respondent musel u každé podotázky vyplnit celé číslo.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Doporučení a recenze každého piva a cideru od nakupujících2.4432.039
Online exkluzivní nabídka oproti kamenným obchodům (např. možnost namíchat si přepravku, neobyklá velikost balení, …)3.4722.155
Loajální program na nákup piva a ciderů2.8022.366
Možnost nakupování jako skupina a společné placení – pro přípravu společné oslavy2.6893.139
Nástroj, který by Vám pomohl vybrat pivo dle Vaší preference2.2921.83
Přehledné a detailní informace o každém pivu a cideru2.841.738
Možnost obdržení dopravy zdarma při nákupu určitého množství piva či cideru3.7081.641
Výrazně pestřejší nabídka online než v kamenném obchodě (např. minipivovary, speciály, zahraniční nabídka, …)3.7641.878
Doručení i po 22. hodině večer3.4812.835
Informace o chuťovém profilu piva / cideru2.7921.447
Doporučení, které jiné pivo / cider by mi na základě mých chuťových preferencí chutnal2.6791.595

24. Vyberte možnosti, které byste využil/a, pokud by je online obchody s potravinami začaly nabízet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost perzonalizované etikety pro ozvláštnění dárku na Vámi vybrané pivo či cider.5047,62 %40 %  
V případě vhodné příležitosti, možnost objednání sudu piva spolu s výčepním zařízením.4845,71 %38,4 %  
Možnost dárkového zabalení piva / cideru s osobním vzkazem a případným zasláním na adresu obdarovaného.4542,86 %36 %  
Možnost vybrat si 3 značky piva a ty mít trvale za nižší cenu.4441,9 %35,2 %  
Možnost objednat si online a vyzvednout v nejbližším malém obchůdku.3937,14 %31,2 %  
Připravené varianty balíčků s pivem a cidery pro zvláštní příležitost – možné zvolit variantu dle velikosti skupiny a jejich preferencí. Cenově by to vycházelo výhodněji díky množstevní slevě.2725,71 %21,6 %  
Měsíční či čtvrtletní předplatné, na základě kterého by Vám vždy byl doručený mix piv nebo ciderů (novinky, limitované edice, zahraniční, ...)2725,71 %21,6 %  
Možnost vybrat si 1 značku cideru a tu mít trvale za nižší cenu.2624,76 %20,8 %  
V případě vhodné příležitosti, objednat si i výčepního65,71 %4,8 %  

Graf

25. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-309778,86 %77,6 %  
31-451713,82 %13,6 %  
46+97,32 %7,2 %  

Graf

26. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6754,47 %53,6 %  
Muž5242,28 %41,6 %  
Nepřeji si specifikovat43,25 %3,2 %  

Graf

27. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20.001 Kč – 40.000 Kč5645,53 %44,8 %  
40.001 Kč – 70.000 Kč2016,26 %16 %  
Nepřeji si odpovídat1512,2 %12 %  
10.001 Kč – 20.000 Kč118,94 %8,8 %  
70.001 Kč – 90.000 Kč97,32 %7,2 %  
Méně než 10.000 Kč54,07 %4 %  
90.000 Kč a více54,07 %4 %  
40.001 Kč – 70.000 KčCZK 20,001 – 40,00021,63 %1,6 %  

Graf

28. Jaký je počet osob ve Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23242,11 %25,6 %  
11925 %15,2 %  
31418,42 %11,2 %  
4911,84 %7,2 %  
5 a více22,63 %1,6 %  

Graf

29. Chtěl/a byste něco vzkázat autorovi dotazníku? :) Případně máte ještě nějaké další postřehy týkající se prodeje piva či cideru online, které byste chtěl/a napsat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:)

:)

Autor chystá pivní e-shop?

Cidre se nedá pít. A točené je točené.

Děkuji za možnosti u otázky pohlaví. Pěkně provedený dotazník.

do budoucna bych uvítal rozšíření destilovaných vod o příchuť liči a kimči

Dobrý dotazník. Moc se mi líbil, jak je propracovaný a druhy odpovědi. Otázky, které chtějí "bodování" jsou však náročné a vede to pak k tomu, ze se člověk snaží obodvat bez většího rozmyšlení.

Doufám, že toto je poslední verze dotazníku. ;-) H.

Držím palce k diplomové práci ;).

hodne stesti!!!!

Chci společný nákup soudku na narozeniny! To se vyplatí! nebo na oslavy :P

Jelikož nevládneme osobním autem, je pro nás (mne a mou partnerku) možnost dovést větší balení potravin více než příznivé. L+L

JO, mas to desne dlouhy a bylo to hrozny to vyplnovat!

Jsem studentka, takže mám studentský budget. Udělala bych ze studentů skupinu zvlášť :-) jinak cider nepiju vůbec. S online nákupem zkušenost mám , ale zatím ho moc nepoužívám, protože mi přijde, že pro me samotnou to neupotrebim. Co potřebuju, si koupím po cestě domů, obcas vyrážím na nákup s batůžkem.

ne

pěkný dotazník

Proč je dneška všechno tak přeslazený? Ocenil bych nějakou značku, která by vyráběla cukrovinky, cidery a další věci jen mírně sladké :). Ne každej má tak necitlivé chuťové pohárky a navíc by to takto bylo zdravější :P

Super dotazník, přestože alkohol není moje téma Oceňuji otevřené odpovědi (sám jsem je pro svůj dotazník hodně používal), přeji hodně úspěchů s dotazníkem a jeho odpovědmi :)

v případě online nákupu se ráda vracím tam kde jsem nakoupila bez problém

v případě, že je žena bez chlapa a bydlí v domě bez výtahu je dovoz potravin (těžšího obsahu) super

Z 2minut vzešlo asi 20

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Už jste vyzkoušel/a nakupování potravin online?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x měsíčně na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 měsíce na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 týdny na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 6 až 12 měsíců na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1 x ročně na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů / do práce na otázku 4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to pohodlnější a jednodušší na otázku 4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora času na otázku 4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to pohodlnější a jednodušší na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora času na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 301 Kč – 500 Kč na otázku 6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 Kč – 1.000 Kč na otázku 6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 1.000 Kč na otázku 6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nezáleží mi na tom na otázku 7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, většinou je nějaká nabídka na dopravu zdarma na otázku 7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klesající důvěryhodnost online obchodů (i.e. opožděná doručení, zrušená doručení, nižší kvalita produktů, …) na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Minimální výše objednávky 300 Kč na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhradní produkty na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejistota při výběru ovoce, zeleniny, masa a pečiva na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost čekání na doručení na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online nakupování vyžaduje plánování na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší cena sortimentu na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost čekání na doručení na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší cena sortimentu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x měsíčně na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 měsíce na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro běžnou konzumaci doma na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivo či cider mi dovezou na otázku 18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=4 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale služba v podobě doručení zboží to kompenzuje na otázku 21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, připadají mi stejné jako v obchodě na otázku 21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to jednodušší a pohodlnější na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mohu jednoduše nakupovat velké množství na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhnu se nošení těžkého piva / cideru na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení) na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro běžnou konzumaci doma na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?

4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?

  • odpověď Doručení domů / do práce:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 týdny na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
  • odpověď Je to pohodlnější a jednodušší:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 týdny na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to jednodušší a pohodlnější na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost čekání na doručení na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to pohodlnější a jednodušší na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
  • odpověď Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy):
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
  • odpověď Úspora času:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 týdny na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?

8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?

  • odpověď Cena za dopravu:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
  • odpověď Nejistota při výběru ovoce, zeleniny, masa a pečiva:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
  • odpověď Nutnost čekání na doručení:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost čekání na doručení na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
  • odpověď Vyšší cena sortimentu:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší cena sortimentu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?

10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 týdny na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x měsíčně na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivo či cider mi dovezou na otázku 18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=4 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale služba v podobě doručení zboží to kompenzuje na otázku 21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, připadají mi stejné jako v obchodě na otázku 21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to jednodušší a pohodlnější na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mohu jednoduše nakupovat velké množství na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhnu se nošení těžkého piva / cideru na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení) na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro běžnou konzumaci doma na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro běžnou konzumaci doma na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemuset těžké pivo či cider nosit domů=5 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost objednat si nachlazené pivo či cider=1 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemuset těžké pivo či cider nosit domů na otázku 20. Co je pro Vás nejdůležitější?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost jednoduše filtrovat pivní kategorii a cidery dle preferencí (chuť, balení, objem) a vybrat tak nejlepší variantu=3 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost objednat si nachlazené pivo či cider=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online nakupování vyžaduje plánování na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost dozvědět se detailní informace o výrobcích=3 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi=1 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, většinou je nějaká nabídka na dopravu zdarma na otázku 7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 měsíce na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemusím nosit těžké pivo / cider na otázku 18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=5 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi=4 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 6 až 12 měsíců na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení a recenze každého piva a cideru od nakupujících=3 na otázku 23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost dozvědět se detailní informace o výrobcích=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?

  • odpověď Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce):
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?

20. Co je pro Vás nejdůležitější?

  • odpověď Nemuset těžké pivo či cider nosit domů:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemuset těžké pivo či cider nosit domů=5 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

  • odpověď Doporučení a recenze každého piva a cideru od nakupujících=1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online exkluzivní nabídka oproti kamenným obchodům (např. možnost namíchat si přepravku, neobyklá velikost balení, …)=1 na otázku 23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

26. Jakého jste pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Už jste vyzkoušel/a nakupování potravin online?

3. Jak často nakupujete potraviny online?

4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?

5. Co je pro Vás nejdůležitější?

6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?

7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?

8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?

9. Co Vám vadí nejvíce?

10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.

11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?

12. Plánujete začít nakupovat pivo či cider online?

15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?

16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?

17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?

18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?

19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

20. Co je pro Vás nejdůležitější?

21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?

22. Pokud nakupujete pivo/cider spíše či zcela v kamenných obchodech, jaké pro to máte důvody?

23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

24. Vyberte možnosti, které byste využil/a, pokud by je online obchody s potravinami začaly nabízet?

25. Kolik je Vám let?

26. Jakého jste pohlaví?

27. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

28. Jaký je počet osob ve Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Už jste vyzkoušel/a nakupování potravin online?

3. Jak často nakupujete potraviny online?

4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?

5. Co je pro Vás nejdůležitější?

6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?

7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?

8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?

9. Co Vám vadí nejvíce?

10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.

11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?

12. Plánujete začít nakupovat pivo či cider online?

15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?

16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?

17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?

18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?

19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

20. Co je pro Vás nejdůležitější?

21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?

22. Pokud nakupujete pivo/cider spíše či zcela v kamenných obchodech, jaké pro to máte důvody?

23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)

24. Vyberte možnosti, které byste využil/a, pokud by je online obchody s potravinami začaly nabízet?

25. Kolik je Vám let?

26. Jakého jste pohlaví?

27. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

28. Jaký je počet osob ve Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lebedova, L.Online nakupování piva & cideru (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://online-nakupovani-piva-cider.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.