Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Data budou využita ke zpracování diplomové práce a dotazník Vám zabere 5-7 minut!
Předem mockrát děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Už jste vyzkoušel/a nakupování potravin online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
82
65,08 %
65,6 %
ne
44
34,92 %
35,2 %
2. Z jakých důvodů nenakupujete potraviny online?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neřešil jsem to
1
2,27 %
0,8 %
v místě bydliště není možnost
1
2,27 %
0,8 %
Zatím jsem to nezkusila, až na zimu
1
2,27 %
0,8 %
Ještě jsem se neodhodlal, přestože je to pro mě zajímavá možnost. Při nakupování spadám do kategorie lidí (nevím jak se označují), kteří do nových způsobů, produktů apod. chodí vždy až jako poslední :).
1
2,27 %
0,8 %
Kupuji málo potravin a často stylem "kupuji, co vidím".
1
2,27 %
0,8 %
Zatim nebyl vhodny cas
1
2,27 %
0,8 %
Dostatek supermarketů
1
2,27 %
0,8 %
Neměl jsem důvod. Všechny potraviny vždy nakupuji v obchodě.
1
2,27 %
0,8 %
Nenapadlo mě to, dozvěděla jsem se o tom nedávno a ještě nemám dostatečné info. Zajímá mě to.
1
2,27 %
0,8 %
nemůžu si je vybrat
1
2,27 %
0,8 %
ostatní odpovědi
mám obchod pár kroků Raději si věci vyberu sám Není pro mně tak těžký dojít do obchodu.. Jsem línej Jsem konzervativní a mimo to si také rád výberu to co se mi líbí. Již nějakou dobu ovšem uvažuji o vyzkoušení této služby. v místě bydliště nemožné radši je vidím reálně a vyberu si Moc dlouhý proces. cena dopravy, preferuji male nakupy Radsi si vyberu za co platim nez to koupim Ikdyž mám zdarma dovoz od plnétašky.cz sož je online supermarket, tak toho nevyužívám. Toto téma probíráme pracovně dost často a řekla bych, že se v tom vyžívají hlavně lidi co nemají čas a co neradi nakupují v supermarketech. Já osobně do supermarketu občas ráda chodím, ale hlavně tam jdu, protože si rozmyslím až tam co uvařím. V písku neni Nemohu si sama vybrat Mám nohy. Rozhoduji se až v obchodě, jaké potraviny nakoupím. Doporuceni Nemohu si vybrat, zboží ohmatat pretoze si svoje potraviny dost poctivo vyberam, hlavne co sa tyka zeleniny alebo ovocia a nemam velku doveru v to ze mi ich niekto cudzi dokaze vybrat rovnako poctivo Nevím co chci, než to uvidím; čekání než to přijede; mám auto, raději si zajedu nakoupit sám, popřípadě udělám nákup po cestě ze školy/práce; čili nemám k nakupování online důvod, také bydlím na malém městě a ne v Praze ( i takový lidi žijou ;) Nebyla prilezitost Raději si potraviny vyberu osobně. Neni potreba Rád si vybírám potraviny ososbně. chci je vidět a vybrat naživo jsem z vesnice a nejezdí sem dodání zdarma (od nejbližšího města, kde tato služba funguje je to cca 70 km) Nemám důvod Cely den jsem pred pocitacem a nechci tak i nakupovat ráda chodím do obchodů Přijde mi to zbytečné, pokud si člověk zvládne nakoupit sám. Protože mám obchody dostupné vzdálonosti. Tak nakupuji přímo v obchodě. Raději než čekat ve strachu, kdy mi co kdo přiveze, si jdu flexibilně vybrat. radši si zboží vyberu a prohlédnu sama v prodejně Co potřebuji, tak si koupím po cestě z práce v obchodě. nakupujem v bežnom obchode
34
77,27 %
27,2 %
3. Jak často nakupujete potraviny online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 x za 2 až 3 měsíce
17
20,48 %
13,6 %
1 x měsíčně
15
18,07 %
12 %
1 x za 2 až 3 týdny
12
14,46 %
9,6 %
1 x za 6 až 12 měsíců
11
13,25 %
8,8 %
Méně než 1 x ročně
10
12,05 %
8 %
1 x za 4 až 5 měsíců
9
10,84 %
7,2 %
1 x týdně
5
6,02 %
4 %
Častěji než 1 x týdně
4
4,82 %
3,2 %
4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Je to pohodlnější a jednodušší
64
78,05 %
51,2 %
Úspora času
58
70,73 %
46,4 %
Doručení domů / do práce
52
63,41 %
41,6 %
Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy)
38
46,34 %
30,4 %
Jednodušší kontrola rozpočtu
9
10,98 %
7,2 %
Široký sortiment
9
10,98 %
7,2 %
Vysoká kvalita, zdravé potraviny, lokální potraviny v nabídce
9
10,98 %
7,2 %
Nedostatek kamenných obchodů v okolí mého bydlení nebo cestou z práce/školy
8
9,76 %
6,4 %
Úspora peněz
4
4,88 %
3,2 %
vyhýbání se davům lidí
1
1,22 %
0,8 %
nakupuji pouze potraviny, které nemohu koupit v kamenných obchodech - speciální koření, čaje apod.
1
1,22 %
0,8 %
Nízká kvalita potravin, které prodávají obchody v mém okolí
1
1,22 %
0,8 %
Dukladny popisek puvodu potraviny atd.
1
1,22 %
0,8 %
prodávají destilovanou vodu
1
1,22 %
0,8 %
moc vyhod nevidim
1
1,22 %
0,8 %
Hodí se spíše na balené potraviny, kde je kvalita stejná. U masa a zeleniny bych se bál, jelikož ten produkt nevidím a nemůžu si vybrat jako v kamenném obchodě.
1
1,22 %
0,8 %
5. Co je pro Vás nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Úspora času
27
32,93 %
21,6 %
Je to pohodlnější a jednodušší
23
28,05 %
18,4 %
Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy)
17
20,73 %
13,6 %
Nedostatek kamenných obchodů v okolí mého bydlení nebo cestou z práce/školy
5
6,1 %
4 %
Vysoká kvalita, zdravé potraviny, lokální potraviny v nabídce
5
6,1 %
4 %
Jiné
4
4,88 %
3,2 %
Jednodušší kontrola rozpočtu
1
1,22 %
0,8 %
6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
501 Kč – 1.000 Kč
31
37,8 %
24,8 %
více než 1.000 Kč
26
31,71 %
20,8 %
301 Kč – 500 Kč
21
25,61 %
16,8 %
Méně než 300 Kč
4
4,88 %
3,2 %
7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
53
64,63 %
42,4 %
Ne, nezáleží mi na tom
16
19,51 %
12,8 %
Ne, většinou je nějaká nabídka na dopravu zdarma
12
14,63 %
9,6 %
Ne, mám totiž předplacenou roční dopravu
1
1,22 %
0,8 %
8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nejistota při výběru ovoce, zeleniny, masa a pečiva
Nízká personalizace nabídky, ikdyž Vás již musí obchody znát
2
2,44 %
1,6 %
10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 11, ne → otázka č. 25].
12. Plánujete začít nakupovat pivo či cider online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
45
84,91 %
36 %
ano
8
15,09 %
6,4 %
13. Pro jaké příležitosti plánujete začít nakupovat pivo či cider online?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce)
7
100 %
5,6 %
Pro běžnou konzumaci doma
3
42,86 %
2,4 %
Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení)
2
28,57 %
1,6 %
14. Jaké vnímáte VÝHODY nakupování piva či cideru online?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pivo či cider mi dovezou
6
85,71 %
4,8 %
Je to jednodušší a pohodlnější než v kamenném obchodě
5
71,43 %
4 %
Nemusím nosit těžké pivo / cider
5
71,43 %
4 %
Mohu jednoduše nakupovat velké množství
5
71,43 %
4 %
Akční cena
2
28,57 %
1,6 %
Jednoduché vracení vratných obalů
1
14,29 %
0,8 %
Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší
1
14,29 %
0,8 %
15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pro běžnou konzumaci doma
33
55 %
26,4 %
Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce)
18
30 %
14,4 %
Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení)
7
11,67 %
5,6 %
Nejvíc na koncertech a festivalech
1
1,67 %
0,8 %
byl jsem už přepitý destilované vody
1
1,67 %
0,8 %
16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pro běžnou konzumaci doma
34
59,65 %
27,2 %
Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce)
34
59,65 %
27,2 %
Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení)
10
17,54 %
8 %
piji pivo u zalévání masožravých květin
1
1,75 %
0,8 %
Bezne ne
1
1,75 %
0,8 %
17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vyhnu se nošení těžkého piva / cideru
33
57,89 %
26,4 %
Je to jednodušší a pohodlnější
31
54,39 %
24,8 %
Doručení domů
22
38,6 %
17,6 %
Mohu jednoduše nakupovat velké množství
19
33,33 %
15,2 %
Akční cena
18
31,58 %
14,4 %
Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší
11
19,3 %
8,8 %
Mohu si přečíst detailní informace o produktech
5
8,77 %
4 %
Jednoduché vracení vratných obalů
2
3,51 %
1,6 %
nenakupovala jsem tyto nápoje on-line
1
1,75 %
0,8 %
Větší výběr zboží
1
1,75 %
0,8 %
Nikdy online zatim
1
1,75 %
0,8 %
neděděl jsem, že mají destilku
1
1,75 %
0,8 %
protože jsem objednával normální nákup, tak jsem si tam přihodil i pivo :)
1
1,75 %
0,8 %
velky vyber
1
1,75 %
0,8 %
18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemusím nosit těžké pivo / cider
24
37,5 %
19,2 %
Je to jednodušší a pohodlnější
17
26,56 %
13,6 %
Pivo či cider mi dovezou
10
15,63 %
8 %
Akční cena
4
6,25 %
3,2 %
Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší
4
6,25 %
3,2 %
Mohu jednoduše nakupovat velké množství
3
4,69 %
2,4 %
Mohu si přečíst detailní informace o produktech
2
3,13 %
1,6 %
19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
Povinná otázka, respondent musel u každé podotázky vyplnit celé číslo.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Nemuset těžké pivo či cider nosit domů
4.094
1.585
Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi
2.781
1.702
Možnost objednat si nachlazené pivo či cider
2.422
1.775
Možnost dozvědět se detailní informace o výrobcích
2.375
1.484
Akční cena
3.078
1.885
Možnost jednoduše filtrovat pivní kategorii a cidery dle preferencí (chuť, balení, objem) a vybrat tak nejlepší variantu
2.938
1.621
20. Co je pro Vás nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemuset těžké pivo či cider nosit domů
43
67,19 %
34,4 %
Akční cena
7
10,94 %
5,6 %
Nemuset těžké pivo či cider nosti domů
5
7,81 %
4 %
Možnost jednoduše filtrovat pivní kategorii dle preferencí (chuť, balení, objem) a vybrat tak nejlepší variantu
4
6,25 %
3,2 %
Možnost dozvědět se detailní informace o výrobcích
3
4,69 %
2,4 %
Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi
1
1,56 %
0,8 %
Možnost objednat si nachlazené pivo či cider
1
1,56 %
0,8 %
21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, ani jsem si nevšiml/a
18
28,13 %
14,4 %
Ano, ale služba v podobě doručení zboží to kompenzuje
16
25 %
12,8 %
Ne, připadají mi stejné jako v obchodě
10
15,63 %
8 %
Ano, proto nakupuji pivo a cidery online pouze v akci
9
14,06 %
7,2 %
Ano, je to důvodem, proč nakupuji pivo / cidery v kamenných obchodech
6
9,38 %
4,8 %
Ano, ale nezáleží mi na tom
5
7,81 %
4 %
22. Pokud nakupujete pivo/cider spíše či zcela v kamenných obchodech, jaké pro to máte důvody?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nakupuji potraviny častěji v kamenných obchodech než online a tak tam koupím i pivo či cider
61
56,48 %
48,8 %
Nakupuji pivo / cider pouze v malém množství
40
37,04 %
32 %
Nakupuji pivo a cider v den, kdy je chci konzumovat
29
26,85 %
23,2 %
Větší slevy v kamenných obchodech
15
13,89 %
12 %
Cena za dopravu
11
10,19 %
8,8 %
Ráda kombinuji a kupuji více piv / ciderů
10
9,26 %
8 %
Pivo ani cidery vůbec nekupuji
7
6,48 %
5,6 %
Pivo v kamenném obchodě je levnější
7
6,48 %
5,6 %
Když to na mě přijde...
1
0,93 %
0,8 %
jdu kolem
1
0,93 %
0,8 %
environmentální důvody
1
0,93 %
0,8 %
mohu si je prohlédnout
1
0,93 %
0,8 %
Nakupuji pivo pro rodiče; pivo se má pít z tanku ne z flašky nebo petky, sud je na hraně; cider v baru/hospodě
1
0,93 %
0,8 %
už jsem v obchodě, tak rovnou vše nakoupím
1
0,93 %
0,8 %
23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
Povinná otázka, respondent musel u každé podotázky vyplnit celé číslo.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Doporučení a recenze každého piva a cideru od nakupujících
2.443
2.039
Online exkluzivní nabídka oproti kamenným obchodům (např. možnost namíchat si přepravku, neobyklá velikost balení, …)
3.472
2.155
Loajální program na nákup piva a ciderů
2.802
2.366
Možnost nakupování jako skupina a společné placení – pro přípravu společné oslavy
2.689
3.139
Nástroj, který by Vám pomohl vybrat pivo dle Vaší preference
2.292
1.83
Přehledné a detailní informace o každém pivu a cideru
2.84
1.738
Možnost obdržení dopravy zdarma při nákupu určitého množství piva či cideru
3.708
1.641
Výrazně pestřejší nabídka online než v kamenném obchodě (např. minipivovary, speciály, zahraniční nabídka, …)
3.764
1.878
Doručení i po 22. hodině večer
3.481
2.835
Informace o chuťovém profilu piva / cideru
2.792
1.447
Doporučení, které jiné pivo / cider by mi na základě mých chuťových preferencí chutnal
2.679
1.595
24. Vyberte možnosti, které byste využil/a, pokud by je online obchody s potravinami začaly nabízet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Možnost perzonalizované etikety pro ozvláštnění dárku na Vámi vybrané pivo či cider.
50
47,62 %
40 %
V případě vhodné příležitosti, možnost objednání sudu piva spolu s výčepním zařízením.
48
45,71 %
38,4 %
Možnost dárkového zabalení piva / cideru s osobním vzkazem a případným zasláním na adresu obdarovaného.
45
42,86 %
36 %
Možnost vybrat si 3 značky piva a ty mít trvale za nižší cenu.
44
41,9 %
35,2 %
Možnost objednat si online a vyzvednout v nejbližším malém obchůdku.
39
37,14 %
31,2 %
Připravené varianty balíčků s pivem a cidery pro zvláštní příležitost – možné zvolit variantu dle velikosti skupiny a jejich preferencí. Cenově by to vycházelo výhodněji díky množstevní slevě.
27
25,71 %
21,6 %
Měsíční či čtvrtletní předplatné, na základě kterého by Vám vždy byl doručený mix piv nebo ciderů (novinky, limitované edice, zahraniční, ...)
27
25,71 %
21,6 %
Možnost vybrat si 1 značku cideru a tu mít trvale za nižší cenu.
26
24,76 %
20,8 %
V případě vhodné příležitosti, objednat si i výčepního
6
5,71 %
4,8 %
25. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-30
97
78,86 %
77,6 %
31-45
17
13,82 %
13,6 %
46+
9
7,32 %
7,2 %
26. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
67
54,47 %
53,6 %
Muž
52
42,28 %
41,6 %
Nepřeji si specifikovat
4
3,25 %
3,2 %
27. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20.001 Kč – 40.000 Kč
56
45,53 %
44,8 %
40.001 Kč – 70.000 Kč
20
16,26 %
16 %
Nepřeji si odpovídat
15
12,2 %
12 %
10.001 Kč – 20.000 Kč
11
8,94 %
8,8 %
70.001 Kč – 90.000 Kč
9
7,32 %
7,2 %
Méně než 10.000 Kč
5
4,07 %
4 %
90.000 Kč a více
5
4,07 %
4 %
40.001 Kč – 70.000 KčCZK 20,001 – 40,000
2
1,63 %
1,6 %
28. Jaký je počet osob ve Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
32
42,11 %
25,6 %
1
19
25 %
15,2 %
3
14
18,42 %
11,2 %
4
9
11,84 %
7,2 %
5 a více
2
2,63 %
1,6 %
29. Chtěl/a byste něco vzkázat autorovi dotazníku? :) Případně máte ještě nějaké další postřehy týkající se prodeje piva či cideru online, které byste chtěl/a napsat?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
:)
:)
Autor chystá pivní e-shop?
Cidre se nedá pít. A točené je točené.
Děkuji za možnosti u otázky pohlaví.
Pěkně provedený dotazník.
do budoucna bych uvítal rozšíření destilovaných vod o příchuť liči a kimči
Dobrý dotazník. Moc se mi líbil, jak je propracovaný a druhy odpovědi. Otázky, které chtějí "bodování" jsou však náročné a vede to pak k tomu, ze se člověk snaží obodvat bez většího rozmyšlení.
Doufám, že toto je poslední verze dotazníku. ;-) H.
Držím palce k diplomové práci ;).
hodne stesti!!!!
Chci společný nákup soudku na narozeniny! To se vyplatí! nebo na oslavy :P
Jelikož nevládneme osobním autem, je pro nás (mne a mou partnerku) možnost dovést větší balení potravin více než příznivé. L+L
JO, mas to desne dlouhy a bylo to hrozny to vyplnovat!
Jsem studentka, takže mám studentský budget. Udělala bych ze studentů skupinu zvlášť :-) jinak cider nepiju vůbec. S online nákupem zkušenost mám , ale zatím ho moc nepoužívám, protože mi přijde, že pro me samotnou to neupotrebim. Co potřebuju, si koupím po cestě domů, obcas vyrážím na nákup s batůžkem.
ne
pěkný dotazník
Proč je dneška všechno tak přeslazený? Ocenil bych nějakou značku, která by vyráběla cukrovinky, cidery a další věci jen mírně sladké :). Ne každej má tak necitlivé chuťové pohárky a navíc by to takto bylo zdravější :P
Super dotazník, přestože alkohol není moje téma
Oceňuji otevřené odpovědi (sám jsem je pro svůj dotazník hodně používal), přeji hodně úspěchů s dotazníkem a jeho odpovědmi :)
v případě online nákupu se ráda vracím tam kde jsem nakoupila bez problém
v případě, že je žena bez chlapa a bydlí v domě bez výtahu je dovoz potravin (těžšího obsahu) super
Z 2minut vzešlo asi 20
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 6 až 12 měsíců na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 1 x ročně na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů / do práce na otázku 4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to pohodlnější a jednodušší na otázku 4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora času na otázku 4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to pohodlnější a jednodušší na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora času na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 301 Kč – 500 Kč na otázku 6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501 Kč – 1.000 Kč na otázku 6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 1.000 Kč na otázku 6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nezáleží mi na tom na otázku 7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, většinou je nějaká nabídka na dopravu zdarma na otázku 7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klesající důvěryhodnost online obchodů (i.e. opožděná doručení, zrušená doručení, nižší kvalita produktů, …) na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Minimální výše objednávky 300 Kč na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náhradní produkty na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejistota při výběru ovoce, zeleniny, masa a pečiva na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost čekání na doručení na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online nakupování vyžaduje plánování na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší cena sortimentu na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost čekání na doručení na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší cena sortimentu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x měsíčně na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 měsíce na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro běžnou konzumaci doma na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivo či cider mi dovezou na otázku 18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=4 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale služba v podobě doručení zboží to kompenzuje na otázku 21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, připadají mi stejné jako v obchodě na otázku 21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to jednodušší a pohodlnější na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mohu jednoduše nakupovat velké množství na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhnu se nošení těžkého piva / cideru na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení) na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro běžnou konzumaci doma na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
odpověď Doručení domů / do práce:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 týdny na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
odpověď Je to pohodlnější a jednodušší:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 týdny na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to jednodušší a pohodlnější na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost čekání na doručení na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to pohodlnější a jednodušší na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
odpověď Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy):
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
odpověď Úspora času:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 týdny na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
odpověď Cena za dopravu:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
odpověď Nejistota při výběru ovoce, zeleniny, masa a pečiva:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
odpověď Nutnost čekání na doručení:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost čekání na doručení na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
odpověď Vyšší cena sortimentu:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší cena sortimentu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.
odpověď ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 týdny na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x měsíčně na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pivo či cider mi dovezou na otázku 18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=4 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale služba v podobě doručení zboží to kompenzuje na otázku 21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, připadají mi stejné jako v obchodě na otázku 21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doručení domů na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to jednodušší a pohodlnější na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mohu jednoduše nakupovat velké množství na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Porovnávání různých značek a ceny je jednodušší na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyhnu se nošení těžkého piva / cideru na otázku 17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jako dárek (např. speciální vánoční edici ale i obvyklé balení) na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro běžnou konzumaci doma na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro běžnou konzumaci doma na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemuset těžké pivo či cider nosit domů=5 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost objednat si nachlazené pivo či cider=1 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemuset těžké pivo či cider nosit domů na otázku 20. Co je pro Vás nejdůležitější?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost jednoduše filtrovat pivní kategorii a cidery dle preferencí (chuť, balení, objem) a vybrat tak nejlepší variantu=3 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet papírových a plastových tašek ve kterých je nákup doručen na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost objednat si nachlazené pivo či cider=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online nakupování vyžaduje plánování na otázku 8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost dozvědět se detailní informace o výrobcích=3 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi=1 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, většinou je nějaká nabídka na dopravu zdarma na otázku 7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena za dopravu na otázku 9. Co Vám vadí nejvíce?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 2 až 3 měsíce na otázku 11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemusím nosit těžké pivo / cider na otázku 18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=5 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vrátit vratné obaly kurýrovi=4 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za 6 až 12 měsíců na otázku 3. Jak často nakupujete potraviny online?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení a recenze každého piva a cideru od nakupujících=3 na otázku 23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost dozvědět se detailní informace o výrobcích=2 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
odpověď Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce):
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro konkrétní příležitost (např. oslavu narozenin, grilování, Vánoce) na otázku 15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
20. Co je pro Vás nejdůležitější?
odpověď Nemuset těžké pivo či cider nosit domů:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemuset těžké pivo či cider nosit domů=5 na otázku 19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
odpověď Doporučení a recenze každého piva a cideru od nakupujících=1:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Online exkluzivní nabídka oproti kamenným obchodům (např. možnost namíchat si přepravku, neobyklá velikost balení, …)=1 na otázku 23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
26. Jakého jste pohlaví?
odpověď Žena:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvůli nakupování objemných či těžších položek (např. mléko, mycí prostředky, plenky, konzervy) na otázku 5. Co je pro Vás nejdůležitější?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Už jste vyzkoušel/a nakupování potravin online?
3. Jak často nakupujete potraviny online?
4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
5. Co je pro Vás nejdůležitější?
6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?
7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
9. Co Vám vadí nejvíce?
10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.
11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
12. Plánujete začít nakupovat pivo či cider online?
15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?
19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
20. Co je pro Vás nejdůležitější?
21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
22. Pokud nakupujete pivo/cider spíše či zcela v kamenných obchodech, jaké pro to máte důvody?
23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
24. Vyberte možnosti, které byste využil/a, pokud by je online obchody s potravinami začaly nabízet?
25. Kolik je Vám let?
26. Jakého jste pohlaví?
27. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
28. Jaký je počet osob ve Vaší domácnosti?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Už jste vyzkoušel/a nakupování potravin online?
3. Jak často nakupujete potraviny online?
4. Jaké vnímáte VÝHODY nákupu potravin online?
5. Co je pro Vás nejdůležitější?
6. Kolik peněz obvykle při jednom online nákupu utratíte?
7. Snažíte se většinou utratit tolik, abyste měl/a dopravu zdarma?
8. Jaké vnímáte NEVÝHODY nákupu potravin online?
9. Co Vám vadí nejvíce?
10. Nakupujete pro sebe, někoho ve své domácnosti nebo návštěvu pivo (alkoholické či nealkoholické) nebo cider? Nezáleži zda v kamenném obchodě nebo online.
11. Jak často nakupujete pivo nebo cider online?
12. Plánujete začít nakupovat pivo či cider online?
15. Pro jakou příležitost jste zakoupil/a první pivo či cider online?
16. Pro jaké příležitosti nakupujete pivo / cider online či plánujete nakupovat?
17. Co z následujícího jsou důvody, proč jste nakoupil/a pivo či cider online v minulosti?
18. Který z následujících důvodů je pro Vás nejdůležitější?
19. Které následující parametry jsou pro Vás důležité při nakupování piva /cideru online (nebo pokud plánujete teprve začít, tak budou)? (Přiřaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně důležité, 5 pro nejvíce důležité, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
20. Co je pro Vás nejdůležitější?
21. Shledáváte ceny za pivo a cider online vysoké?
22. Pokud nakupujete pivo/cider spíše či zcela v kamenných obchodech, jaké pro to máte důvody?
23. Co z následujícího byste rádi využili, pokud by to online supermarkety začaly nabízet? (přířaďte čísla 1-5, 1 pro nejméně zajímavé, 5 pro nejvíce zajímavé, poznámka: číselné hodnocení se může opakovat)
24. Vyberte možnosti, které byste využil/a, pokud by je online obchody s potravinami začaly nabízet?
25. Kolik je Vám let?
26. Jakého jste pohlaví?
27. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?
28. Jaký je počet osob ve Vaší domácnosti?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.