Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > opalovací prostředky

opalovací prostředky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Kern
Šetření:01. 04. 2013 - 08. 04. 2013
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník je určen pro všechny respondenty, kteří používají opalovací krémy. Měl by zjistit jaké máte uživatelské zvyklosti při nákupu opalovacích prostředků a jaké je Vaše povědomí o konkrétní značce. Značka je uvedena na konci průzkumu, aby nedošlo ke zkreslení výzkumu prozrazením značky na začátku.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete opalovací prostředky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11193,28 %93,28 %  
ne86,72 %6,72 %  

Graf

2. Pro koho nejčastěji nakupujete opalovací prostředky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro sebe6756,3 %56,3 %  
Pro celou rodinu4537,82 %37,82 %  
Nenakupuji65,04 %5,04 %  
Pro děti10,84 %0,84 %  

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete opalovací prostředky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V drogerii7764,71 %64,71 %  
V lékárně1915,97 %15,97 %  
V supermarketu1613,45 %13,45 %  
Nakupuji přes internet75,88 %5,88 %  

Graf

4. V jaké době nakupujete nejvíce opalovací prostředky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Léto9983,19 %83,19 %  
Jaro1915,97 %15,97 %  
Podzim10,84 %0,84 %  

Graf

5. Při jaké příležitosti používáte opalovací prostředky nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pobyt u moře7663,87 %63,87 %  
pravidelná ochrana2218,49 %18,49 %  
Pobyt v ČR-např. u vody, dovolená1714,29 %14,29 %  
pobyt na horách21,68 %1,68 %  
při sportu21,68 %1,68 %  

Graf

6. Jaké množství opalovacích prostředků nakoupíte během jednoho roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-28268,91 %68,91 %  
3-43126,05 %26,05 %  
4 a více65,04 %5,04 %  

Graf

7. Jaká značka opalovacích prostředků se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nivea3428,57 %28,57 %  
Astrid3327,73 %27,73 %  
Daylong65,04 %5,04 %  
Vichy54,2 %4,2 %  
garnier54,2 %4,2 %  
Piz Buin43,36 %3,36 %  
Avon32,52 %2,52 %  
žádná32,52 %2,52 %  
bioderma32,52 %2,52 %  
Sundance21,68 %1,68 %  
ostatní odpovědi PizBuin
Sahara
Eeeee Vichy (Aspoň google tvrdí :D)
Astrid,Nivea,
nevím
Nivea.
Oriflame
babor
Protectyl - Ives Rocher
-
Vichy, Bioderma
avene
nivea, daylong
Lavera
nic
nivea (P.S. v otázce 16 chybí zlíský kraj.... dotazník tvořil pražák?)
Balea
La Roche Posay
Ducrai
2117,65 %17,65 % 

Graf

8. Jakou částku během jednoho roku utratíte za opalovací prostředky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201 -3003026,32 %25,21 %  
301 - 400 Kč2521,93 %21,01 %  
101 - 200 Kč1916,67 %15,97 %  
více než 1000 Kč1412,28 %11,76 %  
501 - 1000 Kč108,77 %8,4 %  
401 - 50097,89 %7,56 %  
Do 100 Kč76,14 %5,88 %  

Graf

9. Jaké značky opalovacích prostředků znáte? (více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Astrid10890,76 %90,76 %  
Nivea10386,55 %86,55 %  
Garnier7260,5 %60,5 %  
Vichy6554,62 %54,62 %  
Bioderma5949,58 %49,58 %  
Sahara5747,9 %47,9 %  
jiné3025,21 %25,21 %  

Graf

10. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Astrid a její KVALITU (rozmezí 1 (špatná kvalita) – 5 (výborná kvalita))

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33731,09 %31,09 %  
43630,25 %30,25 %  
52117,65 %17,65 %  
21512,61 %12,61 %  
1108,4 %8,4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.39
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.09
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:3
Modus:3

Graf

11. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Astrid a její CENU (rozmezí 1 (nízká cena) – 5 (vysoká cena))

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25243,7 %43,7 %  
33831,93 %31,93 %  
41310,92 %10,92 %  
11210,08 %10,08 %  
543,36 %3,36 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.5
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.6
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:2
Modus:2

Graf

12. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9983,19 %83,19 %  
muž2016,81 %16,81 %  

Graf

13. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let9277,31 %77,31 %  
Do 20 let1512,61 %12,61 %  
31 - 40 let75,88 %5,88 %  
41 - 50 let54,2 %4,2 %  

Graf

14. Rodinný status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodný/svobodná11193,28 %93,28 %  
Ženatý/vdaná86,72 %6,72 %  

Graf

15. Jaká je velikost Vaší rodiny (př. manžel s manželkou a 2 dětmi = 4)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
44235,29 %35,29 %  
22621,85 %21,85 %  
12319,33 %19,33 %  
31613,45 %13,45 %  
575,88 %5,88 %  
632,52 %2,52 %  
710,84 %0,84 %  
1010,84 %0,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.94
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.55
Směrodatná odchylka:1.25
Medián:3
Modus:4

Graf

16. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha a Středočeský kraj5445,38 %45,38 %  
Moravskoslezký kraj1714,29 %14,29 %  
Jihomoravský kraj1210,08 %10,08 %  
Jihočeský kraj75,88 %5,88 %  
Plzeňský kraj65,04 %5,04 %  
Kraj Vysočina54,2 %4,2 %  
Liberecký kraj43,36 %3,36 %  
Karlovarský kraj32,52 %2,52 %  
Pardubický kraj32,52 %2,52 %  
Ústecký kraj32,52 %2,52 %  
Královehradecký kraj32,52 %2,52 %  
Olomoucký21,68 %1,68 %  

Graf

17. Jaký je váš čistý měsíční příjem za rodinu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechci uvést4033,61 %33,61 %  
21 000 - 30 000 Kš2420,17 %20,17 %  
Do 200002319,33 %19,33 %  
více než 40 000 Kč2117,65 %17,65 %  
31 000 - 40119,24 %9,24 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jaké značky opalovacích prostředků znáte? (více odpovědí)

  • odpověď Sahara:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 000 - 40 na otázku 17. Jaký je váš čistý měsíční příjem za rodinu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete opalovací prostředky?

2. Pro koho nejčastěji nakupujete opalovací prostředky?

3. Kde nejčastěji nakupujete opalovací prostředky?

4. V jaké době nakupujete nejvíce opalovací prostředky?

5. Při jaké příležitosti používáte opalovací prostředky nejčastěji?

6. Jaké množství opalovacích prostředků nakoupíte během jednoho roku?

7. Jaká značka opalovacích prostředků se Vám vybaví jako první?

8. Jakou částku během jednoho roku utratíte za opalovací prostředky?

9. Jaké značky opalovacích prostředků znáte? (více odpovědí)

10. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Astrid a její KVALITU (rozmezí 1 (špatná kvalita) – 5 (výborná kvalita))

11. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Astrid a její CENU (rozmezí 1 (nízká cena) – 5 (vysoká cena))

12. Pohlaví?

13. Věk?

14. Rodinný status?

15. Jaká je velikost Vaší rodiny (př. manžel s manželkou a 2 dětmi = 4)

16. Ve kterém kraji bydlíte?

17. Jaký je váš čistý měsíční příjem za rodinu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete opalovací prostředky?

2. Pro koho nejčastěji nakupujete opalovací prostředky?

3. Kde nejčastěji nakupujete opalovací prostředky?

4. V jaké době nakupujete nejvíce opalovací prostředky?

5. Při jaké příležitosti používáte opalovací prostředky nejčastěji?

6. Jaké množství opalovacích prostředků nakoupíte během jednoho roku?

7. Jaká značka opalovacích prostředků se Vám vybaví jako první?

8. Jakou částku během jednoho roku utratíte za opalovací prostředky?

9. Jaké značky opalovacích prostředků znáte? (více odpovědí)

10. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Astrid a její KVALITU (rozmezí 1 (špatná kvalita) – 5 (výborná kvalita))

11. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Astrid a její CENU (rozmezí 1 (nízká cena) – 5 (vysoká cena))

12. Pohlaví?

13. Věk?

14. Rodinný status?

15. Jaká je velikost Vaší rodiny (př. manžel s manželkou a 2 dětmi = 4)

16. Ve kterém kraji bydlíte?

17. Jaký je váš čistý měsíční příjem za rodinu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kern, J.opalovací prostředky (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://opalovaci-prostredky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.