Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > OPEL

OPEL

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Stanislav Janů
Šetření:08. 03. 2012 - 15. 03. 2012
Počet respondentů:9
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník zkoumající znalost značky Opel a její propagace.

Odpovědi respondentů

1. Jaká je korporátní barva Opel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žlutá555,56 %55,56 %  
Zelená222,22 %22,22 %  
Modrá111,11 %11,11 %  
Červená111,11 %11,11 %  

Graf

2. Jaký logotyp má automobilka Opel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Blesk888,89 %88,89 %  
Oko111,11 %11,11 %  

Graf

3. Měla by společnost Opel změnit své logo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9100 %100 %  

Graf

4. Líbí se vám design automobilů Opel?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano777,78 %77,78 %  
ne222,22 %22,22 %  

Graf

5. Jaké automobily z automobilů Opel se vám nejvíce líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Opel Astra555,56 %55,56 %  
Opel Corsa222,22 %22,22 %  
Jiné222,22 %22,22 %  
Opel Vivaro111,11 %11,11 %  
Opel Insignia111,11 %11,11 %  
Opel Antara111,11 %11,11 %  
Opel Meriva111,11 %11,11 %  

Graf

6. Líbí se vám futuristický design nového elektrického vozu Ampera?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano666,67 %66,67 %  
ne333,33 %33,33 %  

Graf

7. Víte o tom, že Opel Ampera získal ocenění v Ženevě Auto rorku 2012?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne666,67 %66,67 %  
ano333,33 %33,33 %  

Graf

8. Víte, co je za akci Opel 24 hodin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne555,56 %55,56 %  
ano444,44 %44,44 %  

Graf

9. Využil/a byste akce Opel 24 hodin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne777,78 %77,78 %  
ano222,22 %22,22 %  

Graf

10. Víte, kdy byla poslední akce 24 hodin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne777,78 %77,78 %  
ano222,22 %22,22 %  

Graf

11. Co je podle vás největší přednost značky Opel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spolehlivost a kvalita777,78 %77,78 %  
žádná111,11 %11,11 %  
Nízké ceny111,11 %11,11 %  

Graf

12. Ovlivňuje vás reklama na automobily Opel v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne777,78 %77,78 %  
ano222,22 %22,22 %  

Graf

13. Vybavíte si nějakou reklamu v médiích na značku Opel?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne666,67 %66,67 %  
ano333,33 %33,33 %  

Graf

14. Kde se nejvíce setkává s logem Opel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V časopisech a novinách666,67 %66,67 %  
Na internetu333,33 %33,33 %  
Při outdoorových reklamách222,22 %22,22 %  
V televizní reklamě111,11 %11,11 %  

Graf

15. Znáte Opel magazín?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9100 %100 %  

Graf

16. Víte, že značka Opel nabízí i značkové oblečení Opel?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9100 %100 %  

Graf

17. Co by měla udělat automobilka Opel, aby více zaujala své zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více akcí 24 hodin a slev555,56 %55,56 %  
Výrazně zlevnila auta111,11 %11,11 %  
zlevnila své vozy111,11 %11,11 %  
Více používala médií 111,11 %11,11 %  
Zlepšila design automobilů111,11 %11,11 %  

Graf

18. Pokud by měla automobilka Opel zlepšit design automobilů. Co by měla s automobily udělat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Automobily Opel by se neměly měnit.333,33 %33,33 %  
Automobily by měly využívat jiné zdroje energie pro pohon.333,33 %33,33 %  
Automobily by měly být více futuristické.111,11 %11,11 %  
Automobily by měly mít více moderních doplňků a zařízení.111,11 %11,11 %  
měli by mít víc šmrnc111,11 %11,11 %  

Graf

19. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25555,56 %55,56 %  
36-45222,22 %22,22 %  
46-60111,11 %11,11 %  
26-35111,11 %11,11 %  

Graf

20. Znáte webové stránky www.opel.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neznám.555,56 %55,56 %  
Ano a líbí se mi.444,44 %44,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janů, S.OPEL (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://opel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.