Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Návštěvnost orchestrální hudby a marketing České filharmonie

Návštěvnost orchestrální hudby a marketing České filharmonie

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Zelený
Šetření:05. 11. 2013 - 19. 11. 2013
Počet respondentů:242
Počet otázek (max/průměr):13 / 8.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dotazník se týká vztahu Čechů k návštěvám orchestrální hudby s přihlédnutím na marketingovou komunikaci a změny v České filharmonii. Vyplnění dotazníků zabere cca 2min. Výstupy z průzkumu budou použity v praktické části mé diplomové práce.

 

předem děkuji za vyplnění!

Martin Z

 

Odpovědi respondentů

1. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-268033,06 %33,06 %  
36-504016,53 %16,53 %  
60 a více2911,98 %11,98 %  
27-35249,92 %9,92 %  
51-59218,68 %8,68 %  
26-35197,85 %7,85 %  
17 a méně145,79 %5,79 %  
35-5083,31 %3,31 %  
50-6052,07 %2,07 %  
18 a méně20,83 %0,83 %  

Graf

2. Místo Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha11447,11 %47,11 %  
mimo Prahu8133,47 %33,47 %  
blízké okolí Prahy4719,42 %19,42 %  

Graf

3. Jaké je Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující12250,41 %50,41 %  
student8434,71 %34,71 %  
důchodce2711,16 %11,16 %  
nezaměstnaný93,72 %3,72 %  

Graf

4. Navštěvujete koncerty klasické hudby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 7, NEotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12350,83 %50,83 %  
NE11949,17 %49,17 %  

Graf

5. Proč tyto koncerty nenavštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezájem o klasickou hudbu6756,3 %27,69 %  
Příliš vysoká cena4638,66 %19,01 %  
Přílišná vzdálenost místa konání2924,37 %11,98 %  
Neatraktivita nabídky klasické hudby2621,85 %10,74 %  
čas32,52 %1,24 %  
nedostatek času21,68 %0,83 %  
nemám s kým jít21,68 %0,83 %  
jsem liny10,84 %0,41 %  
Není čas10,84 %0,41 %  
Nedostatek času, lenost10,84 %0,41 %  
zdravotní důvody10,84 %0,41 %  
zatim me jine zajmy zamestnavaji vic nez chut nazivo si poslechnout klasickou hudbu10,84 %0,41 %  
Zatim Jine zajmy nez chut poslechnout zivou klasickou hudbu vyplnuji cas 10,84 %0,41 %  
nemám moc času10,84 %0,41 %  
nechci chodit sama10,84 %0,41 %  
nemám s kým a samotnému se mi nechce10,84 %0,41 %  
Libi se mi klasicka hudba z filmu: Star Wars, Pan Prstenu, Hobit.. nebo klasici jako Smetana, Dvorak10,84 %0,41 %  
málo času10,84 %0,41 %  
zdravotní10,84 %0,41 %  
není s kým10,84 %0,41 %  
zdravotní potíže10,84 %0,41 %  
případně nedostatečné propagace10,84 %0,41 %  
sere me chodit mezi lidi, radeji posloucham solo doma10,84 %0,41 %  
nedostatek času, jiné aktivity10,84 %0,41 %  
zdravotní porblémy10,84 %0,41 %  
invalidita10,84 %0,41 %  
dělám jiné věci10,84 %0,41 %  
z časových důvodů10,84 %0,41 %  
v porovnani s ostatnima alternativama traveni casu ji schledavam mene aktraktivni nez ty cinnosti na ktere mi cas vyjde10,84 %0,41 %  
osobní pohodlnost10,84 %0,41 %  
nechodím rád mezi cizí lidi10,84 %0,41 %  

Graf

6. Co by Vás přesvědčilo k návštěvě?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi kdyby někdo z mého okolí přišel a řekl: "Pojď příští týden na tenhle koncert"

atraktivní nabídka programu

Bližší místo konání.

dřívější konání koncertů - ne až v 19.30hod ( v Brně )

Kdo by Vas presvedcil k navsteve, pritelkyne.

Kdyby někdo chtěl jít na koncert se mnou.

když by někdo šel se mnou

konání někde poblíž v termínu, který by mi vyhovoval :)

koncert filharmonie s nějakou kapelou (např. Jethro Tull, Dream Theater, popř. nějaká hudba z filmů - samozřejmě by musel být vhodný repertoár)

koncert zdarma i s dopravou :)

Mit cas, penize a nekoho s kym muzu jit.

možná větší propagace koncertů

Nabidka znamejsi hudby a blizkost konani.

Netradiční pojetí vystoupení, zajímavý a známý repertoár

Nevím

Nevim

nic

Nic

nic

nic

nižší cena

Nižší cena, reference od přátel

no ted nevim musel bych mit ktomu nejaky vztah z obdobi kdy jsem byl mladsi ted si myslim ze se zeme uz gurman klasicke hudby nestane

openair koncert nebo pozvání

pozvání :)

propagační vystoupení v místě bydliště zdarma

přítelkyně

spojení orchestru a moderní kapely

Těžko říct, asi pozvání od přátel.

Úměrná cena pro studenty a repertoár filmové hudby (John Williams, Hanz Zimmer,...)

více volných finančních prostředků

Vstupne zdarma

Výhodná nabídka

zájem přátel, lepší marketing

zajímavější program a jeho větší propagace

7. Jak často tyto koncerty navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou a víckrát za rok7459,68 %30,58 %  
méně než jednou za rok3024,19 %12,4 %  
pravidelně129,68 %4,96 %  
několikrát za měsíc75,65 %2,89 %  
jsem abonentem10,81 %0,41 %  

Graf

8. Co pro vás znamená návštěva těchto koncertů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kulturní událost9375 %38,43 %  
společenská událost6754,03 %27,69 %  
rodinná událost3125 %12,81 %  
nucená povinnost129,68 %4,96 %  
Jednalo se o každoroční "zájezd" v rámci hudební výchovy10,81 %0,41 %  
Obvykle příjemné překvapení10,81 %0,41 %  
mám rád hudbu10,81 %0,41 %  
patří do mého života jako voda, neboťtéměř všichni členové naší rodiny jsou hudebníci.10,81 %0,41 %  
Někdy i můj vlastní koncert10,81 %0,41 %  
příjemně strávený večer10,81 %0,41 %  
rozvoj vlastního hudebního rozhledu10,81 %0,41 %  
vzdělávání se v hudbě10,81 %0,41 %  
vzdělávací událost10,81 %0,41 %  
zážitek a relaxace10,81 %0,41 %  
požitek na duši10,81 %0,41 %  
Možnost slyšet živou hudbu10,81 %0,41 %  
studijní povinnost10,81 %0,41 %  
Radi bychom navštěvovali koncerty vícekráte,ale vzhledem k omezeným finanč.prostředkům pouze takto zřídka10,81 %0,41 %  

Graf

9. Při výběru koncertu, který plánujete navštívit, se řídíte především podle?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
uváděného díla7359,35 %30,17 %  
vystupujících sólistů a osobností5746,34 %23,55 %  
místa produkce4536,59 %18,6 %  
orchestru4334,96 %17,77 %  
typu událost (festival, zahajovací koncert atp.)3830,89 %15,7 %  
viz výše10,81 %0,41 %  
Zajímavosti akce10,81 %0,41 %  
Kam mě zrovna někdo vytáhne.10,81 %0,41 %  
Rodiče vybírají10,81 %0,41 %  
jsem pouze zván10,81 %0,41 %  
manželky10,81 %0,41 %  
rodiny10,81 %0,41 %  
tim kdo koncert vybira10,81 %0,41 %  
podle skladatele10,81 %0,41 %  
dle plánu10,81 %0,41 %  
výše vstupného10,81 %0,41 %  
škola vybírá10,81 %0,41 %  
manžel vybírá10,81 %0,41 %  

Graf

10. Pokud sledujete dění kolem České filharmonie, jistě jste zaznamenali snahu nového vedení změnit vnímání orchestru veřejností (personální, produkční a jiné změny, nová korporátní identita atp.). Myslíte si, že se orchestr vydal správným směrem? Případně kterou z změn vnímáte jako nejpozitivnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji8266,67 %33,88 %  
ano3830,89 %15,7 %  
orchestr se prezentuje svojí produkcí, nikoli sklandály10,81 %0,41 %  
skvělý ředitel, dirigent, koncertní mistr a orchestr - nejšťastnější konstelace 10,81 %0,41 %  
do Prahy daleko... vlastně z Ph k nám v ČR to už snad dál nejde10,81 %0,41 %  
nástup Jiřího Bělohlávka10,81 %0,41 %  
Důležitý je pro mě zážitek z koncertu. Kdo je vede je jejich interní záležitost.10,81 %0,41 %  
personální změny - Mareček, Bělohlávek10,81 %0,41 %  
přiblížení orchestru posluchačům10,81 %0,41 %  
ne10,81 %0,41 %  
Nepřijdou mi podstatné a něco řešící.10,81 %0,41 %  
orchestr se zdá být stabilní10,81 %0,41 %  

Graf

11. V roce 2011 představila Česká filharmonie novou korporátní identitu a zahájila mediální kampaň s cílem upozornit na nové směřování orchestru. Zaregistroval(a) jste tuto kampaň?

Pokud si mediální kampaň nevybavujete, zkuste použít tento odkaz - obsahuje vizuály identity a ukázky kampaně. http://www.hmsdesign.cz/corporate-identity/ceska-filharmonie/19

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 12, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE16568,18 %68,18 %  
ANO7731,82 %31,82 %  

Graf

12. Zapůsobila tato kampaň na to, jak Českou filharmonii vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zapůsobila pozitivně6076,92 %24,79 %  
nezapůsobila1620,51 %6,61 %  
zapůsobila negativně22,56 %0,83 %  

Graf

13. Přesvědčila Vás kampaň - uvažujete o návštěvě koncertu České filharmonie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5266,67 %21,49 %  
NE2633,33 %10,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké je Vaše zaměstnání?

  • odpověď pracující:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26-35 na otázku 1. Do jaké věkové kategorie patříte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51-59 na otázku 1. Do jaké věkové kategorie patříte?
  • odpověď student:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 17 a méně na otázku 1. Do jaké věkové kategorie patříte?

4. Navštěvujete koncerty klasické hudby?

  • odpověď ANO:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou a víckrát za rok na otázku 7. Jak často tyto koncerty navštěvujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelně na otázku 7. Jak často tyto koncerty navštěvujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nucená povinnost na otázku 8. Co pro vás znamená návštěva těchto koncertů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodinná událost na otázku 8. Co pro vás znamená návštěva těchto koncertů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi místa produkce na otázku 9. Při výběru koncertu, který plánujete navštívit, se řídíte především podle?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi orchestru na otázku 9. Při výběru koncertu, který plánujete navštívit, se řídíte především podle?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi typu událost (festival, zahajovací koncert atp.) na otázku 9. Při výběru koncertu, který plánujete navštívit, se řídíte především podle?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi uváděného díla na otázku 9. Při výběru koncertu, který plánujete navštívit, se řídíte především podle?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vystupujících sólistů a osobností na otázku 9. Při výběru koncertu, který plánujete navštívit, se řídíte především podle?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Pokud sledujete dění kolem České filharmonie, jistě jste zaznamenali snahu nového vedení změnit vnímání orchestru veřejností (personální, produkční a jiné změny, nová korporátní identita atp.). Myslíte si, že se orchestr vydal správným směrem? Případně kterou z změn vnímáte jako nejpozitivnější?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesleduji na otázku 10. Pokud sledujete dění kolem České filharmonie, jistě jste zaznamenali snahu nového vedení změnit vnímání orchestru veřejností (personální, produkční a jiné změny, nová korporátní identita atp.). Myslíte si, že se orchestr vydal správným směrem? Případně kterou z změn vnímáte jako nejpozitivnější?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní událost na otázku 8. Co pro vás znamená návštěva těchto koncertů?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská událost na otázku 8. Co pro vás znamená návštěva těchto koncertů?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než jednou za rok na otázku 7. Jak často tyto koncerty navštěvujete?
  • odpověď NE:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neatraktivita nabídky klasické hudby na otázku 5. Proč tyto koncerty nenavštěvujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezájem o klasickou hudbu na otázku 5. Proč tyto koncerty nenavštěvujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příliš vysoká cena na otázku 5. Proč tyto koncerty nenavštěvujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přílišná vzdálenost místa konání na otázku 5. Proč tyto koncerty nenavštěvujete?

8. Co pro vás znamená návštěva těchto koncertů?

  • odpověď kulturní událost:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravidelně na otázku 7. Jak často tyto koncerty navštěvujete?

10. Pokud sledujete dění kolem České filharmonie, jistě jste zaznamenali snahu nového vedení změnit vnímání orchestru veřejností (personální, produkční a jiné změny, nová korporátní identita atp.). Myslíte si, že se orchestr vydal správným směrem? Případně kterou z změn vnímáte jako nejpozitivnější?

  • odpověď nesleduji:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nucená povinnost na otázku 8. Co pro vás znamená návštěva těchto koncertů?

11. V roce 2011 představila Česká filharmonie novou korporátní identitu a zahájila mediální kampaň s cílem upozornit na nové směřování orchestru. Zaregistroval(a) jste tuto kampaň?

  • odpověď ANO:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezapůsobila na otázku 12. Zapůsobila tato kampaň na to, jak Českou filharmonii vnímáte?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 13. Přesvědčila Vás kampaň - uvažujete o návštěvě koncertu České filharmonie?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapůsobila pozitivně na otázku 12. Zapůsobila tato kampaň na to, jak Českou filharmonii vnímáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Přesvědčila Vás kampaň - uvažujete o návštěvě koncertu České filharmonie?

12. Zapůsobila tato kampaň na to, jak Českou filharmonii vnímáte?

  • odpověď zapůsobila pozitivně:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Přesvědčila Vás kampaň - uvažujete o návštěvě koncertu České filharmonie?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do jaké věkové kategorie patříte?

2. Místo Vašeho bydliště?

3. Jaké je Vaše zaměstnání?

4. Navštěvujete koncerty klasické hudby?

5. Proč tyto koncerty nenavštěvujete?

7. Jak často tyto koncerty navštěvujete?

8. Co pro vás znamená návštěva těchto koncertů?

9. Při výběru koncertu, který plánujete navštívit, se řídíte především podle?

10. Pokud sledujete dění kolem České filharmonie, jistě jste zaznamenali snahu nového vedení změnit vnímání orchestru veřejností (personální, produkční a jiné změny, nová korporátní identita atp.). Myslíte si, že se orchestr vydal správným směrem? Případně kterou z změn vnímáte jako nejpozitivnější?

11. V roce 2011 představila Česká filharmonie novou korporátní identitu a zahájila mediální kampaň s cílem upozornit na nové směřování orchestru. Zaregistroval(a) jste tuto kampaň?

12. Zapůsobila tato kampaň na to, jak Českou filharmonii vnímáte?

13. Přesvědčila Vás kampaň - uvažujete o návštěvě koncertu České filharmonie?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do jaké věkové kategorie patříte?

2. Místo Vašeho bydliště?

3. Jaké je Vaše zaměstnání?

4. Navštěvujete koncerty klasické hudby?

5. Proč tyto koncerty nenavštěvujete?

7. Jak často tyto koncerty navštěvujete?

8. Co pro vás znamená návštěva těchto koncertů?

9. Při výběru koncertu, který plánujete navštívit, se řídíte především podle?

10. Pokud sledujete dění kolem České filharmonie, jistě jste zaznamenali snahu nového vedení změnit vnímání orchestru veřejností (personální, produkční a jiné změny, nová korporátní identita atp.). Myslíte si, že se orchestr vydal správným směrem? Případně kterou z změn vnímáte jako nejpozitivnější?

11. V roce 2011 představila Česká filharmonie novou korporátní identitu a zahájila mediální kampaň s cílem upozornit na nové směřování orchestru. Zaregistroval(a) jste tuto kampaň?

12. Zapůsobila tato kampaň na to, jak Českou filharmonii vnímáte?

13. Přesvědčila Vás kampaň - uvažujete o návštěvě koncertu České filharmonie?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zelený, M.Návštěvnost orchestrální hudby a marketing České filharmonie (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://orch-hudba-cf.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.