Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Orientální "fast-foody"

Orientální "fast-foody"

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Neumeisterová
Šetření:21. 12. 2011 - 30. 12. 2011
Počet respondentů:93
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Výsledky budou použity pro vzdělávací účely a jsou zcela anonymní.
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Na otázky odpovíte kliknutím na Vámi vybranou odpověď. A na konci stránky kliknutím na odeslat data se Vaše odpovědi započítají.

Odpovědi respondentů

1. Rozeznáváte rozdíly mezi bistrem Vietnamským, Čínským a Indickým?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5356,99 %56,99 %  
ne4043,01 %43,01 %  

Graf

2. Koupili jste (koupili byste) si někdy něco k jídlu v orientálních bistrech (Čínské, Vietnamské, Indické)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NEotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7984,95 %84,95 %  
NE1415,05 %15,05 %  

Graf

3. Myslíte si, že je pravda co se o některých bistrech říká (především o Vietnamských)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4050,63 %43,01 %  
ano3949,37 %41,94 %  

Graf

4. Proč si jídlo u těchto prodejců kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
CHUTNÉ5670,89 %60,22 %  
LEVNÉ2329,11 %24,73 %  

Graf

5. Proč si jídlo u těchto prodejců nekupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NEKVALITNÍ POTRAVINY (nejsou čerstvé, bio , ...)750 %7,53 %  
NEZDRAVÉ642,86 %6,45 %  
DRAHÉ17,14 %1,08 %  

Graf

6. Jak často si v těchto prodejnách kupujete něco k jídlu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VÝJIMEČNĚ5468,35 %58,06 %  
AŽ 3 × ZA MĚSÍC2126,58 %22,58 %  
1-2 × TÝDNĚ45,06 %4,3 %  

Graf

7. Kolik Kč zde utratíte za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DO 100Kč4556,96 %48,39 %  
110-250Kč2430,38 %25,81 %  
260-350Kč67,59 %6,45 %  
360-500Kč33,8 %3,23 %  
Nad 500Kč11,27 %1,08 %  

Graf

8. Které bistro nejraději navštěvujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČÍNSKÉ4455,7 %47,31 %  
VIETNAMSKÉ1721,52 %18,28 %  
INDICKÉ1316,46 %13,98 %  
JINÉ 56,33 %5,38 %  

Graf

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 LET5660,22 %60,22 %  
16-20 LET2425,81 %25,81 %  
31-40 LET88,6 %8,6 %  
41 A VÍCE LET33,23 %3,23 %  
10-15 LET22,15 %2,15 %  

Graf

10. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA7277,42 %77,42 %  
MUŽ2122,58 %22,58 %  

Graf

11. V jakém kraji ČR bistro navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
PRAHA3234,41 %34,41 %  
MORAVSKOSLEZSKÝ1010,75 %10,75 %  
STŘEDOČESKÝ99,68 %9,68 %  
JIHOMORAVSKÝ88,6 %8,6 %  
ZLÍNSKÝ66,45 %6,45 %  
OLOMOUCKÝ66,45 %6,45 %  
ŽÁDNÉ BISTRO NENAVŠTĚVUJI55,38 %5,38 %  
ÚSTECKÝ55,38 %5,38 %  
PARDUBICKÝ33,23 %3,23 %  
JIHOČESKÝ33,23 %3,23 %  
PLZEŃSKÝ33,23 %3,23 %  
KRÁLOVÉHRADECKÝ33,23 %3,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Proč si jídlo u těchto prodejců kupujete?

  • odpověď CHUTNÉ:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi AŽ 3 × ZA MĚSÍC na otázku 6. Jak často si v těchto prodejnách kupujete něco k jídlu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Rozeznáváte rozdíly mezi bistrem Vietnamským, Čínským a Indickým?

2. Koupili jste (koupili byste) si někdy něco k jídlu v orientálních bistrech (Čínské, Vietnamské, Indické)?

3. Myslíte si, že je pravda co se o některých bistrech říká (především o Vietnamských)?

4. Proč si jídlo u těchto prodejců kupujete?

6. Jak často si v těchto prodejnách kupujete něco k jídlu?

7. Kolik Kč zde utratíte za měsíc?

8. Které bistro nejraději navštěvujete

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

10. Jakého jste pohlaví?

11. V jakém kraji ČR bistro navštěvujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Rozeznáváte rozdíly mezi bistrem Vietnamským, Čínským a Indickým?

2. Koupili jste (koupili byste) si někdy něco k jídlu v orientálních bistrech (Čínské, Vietnamské, Indické)?

3. Myslíte si, že je pravda co se o některých bistrech říká (především o Vietnamských)?

4. Proč si jídlo u těchto prodejců kupujete?

6. Jak často si v těchto prodejnách kupujete něco k jídlu?

7. Kolik Kč zde utratíte za měsíc?

8. Které bistro nejraději navštěvujete

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

10. Jakého jste pohlaví?

11. V jakém kraji ČR bistro navštěvujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Neumeisterová, P.Orientální "fast-foody" (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://orientalni-fast-foody.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.