Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Originální produkt - Kofola

Originální produkt - Kofola

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Prchlíková
Šetření:05. 12. 2015 - 12. 12. 2015
Počet respondentů:199
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:91,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění tohoto krátkého dotazníku. Zabere Vám jen pár minut. Cílem je zjistit, jak si Kofola vede na našem trhu.

Odpovědi respondentů

1. Jste muž/žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13668,34 %68,34 %  
muž6331,66 %31,66 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 až 2512060,3 %60,3 %  
26 až 405427,14 %27,14 %  
41 a více178,54 %8,54 %  
do 1584,02 %4,02 %  

Graf

3. Máte rádi Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, spíš anootázka č. 4, spíš neotázka č. 4, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12261,31 %61,31 %  
spíš ano5226,13 %26,13 %  
ne136,53 %6,53 %  
spíš ne126,03 %6,03 %  

Graf

4. Která příchuť Vám chutná nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Original13974,73 %69,85 %  
Vanilka115,91 %5,53 %  
Višeň105,38 %5,03 %  
Meruňka63,23 %3,02 %  
Skořice52,69 %2,51 %  
Bylinková21,08 %1,01 %  
Bez cukru21,08 %1,01 %  
těžko říct, když jsem měl jen tu základní10,54 %0,5 %  
buď točená original (ale ta ne v lahvi), nebo v lahvi višeň10,54 %0,5 %  
Ochutnala jsem pouze original10,54 %0,5 %  
guarana10,54 %0,5 %  
ta původní ze 70. let, ta nová není dobrá, slušně řečeno10,54 %0,5 %  
marcipán10,54 %0,5 %  
bylinková,original a meruňka10,54 %0,5 %  
Citrus10,54 %0,5 %  
frukto-glukózová10,54 %0,5 %  
citron10,54 %0,5 %  
originál, ta nová není vůbec původní Kofole podobná10,54 %0,5 %  

Graf

5. Kde nejčastěji Kofolu kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodě10958,6 %54,77 %  
v restauraci7138,17 %35,68 %  
nekupuji21,08 %1,01 %  
z nouze v hospodě když řídím10,54 %0,5 %  
v bazaru10,54 %0,5 %  
občas točená na výletě místo piva10,54 %0,5 %  
v automatu10,54 %0,5 %  

Graf

6. Jakou podobu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
točená9048,39 %45,23 %  
PET lahev 2 l5831,18 %29,15 %  
PET lahev 1,5 l147,53 %7,04 %  
sklo136,99 %6,53 %  
PET lahev 0,5 l115,91 %5,53 %  

Graf

7. Ovlivnily Vás reklamy na Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíš ne6937,1 %34,67 %  
ne5529,57 %27,64 %  
spíš ano4122,04 %20,6 %  
ano2111,29 %10,55 %  

Graf

8. Jaká je podle Vás nejlepší reklama na Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vánoční prasátko12160,8 %60,8 %  
Dáš si Fofolu?3316,58 %16,58 %  
Nuda pláž147,04 %7,04 %  
Limča63,02 %3,02 %  
To neřeš!52,51 %2,51 %  
Žádná21,01 %1,01 %  
nesnášim reklamy10,5 %0,5 %  
Neznám reklamy na Kofolu10,5 %0,5 %  
znám jen některé, nemám TV, nedokážu posoudit10,5 %0,5 %  
ke mně se reklamy moc nedostanou, pamatuju z dávných dom Když ji miluješ...10,5 %0,5 %  
sorry, nesleduju10,5 %0,5 %  
znám jen Dáš si Fofolu? a ta se mi nelíbí10,5 %0,5 %  
Reklamy zásadně nesleduji (okamžitě přepínám), takže nevím.10,5 %0,5 %  
Všechny jsou úžasný, ale Fofolák je nej 10,5 %0,5 %  
kromě prasátka jsou chlípné, nejsou dobré ani vtipné10,5 %0,5 %  
Neznám reklamy10,5 %0,5 %  
nevim, nesleduji TV ani reklamy10,5 %0,5 %  
já nemusím, já už ho vidím,10,5 %0,5 %  
nejsou ani dobré natož nejlepší10,5 %0,5 %  
Sežen hovězí srdce a kup cedník!10,5 %0,5 %  
nevzpomínám si na ně10,5 %0,5 %  
Když ji miluješ, není co řešit.10,5 %0,5 %  
Reklamy na kofolu mi přijdou velice neaktualní a spíše odrazující. 10,5 %0,5 %  
všetky :)10,5 %0,5 %  

Graf

9. Víte, že pod firmu Kofola ČeskoSlovensko patří také např. UGO, Rajec či Jupí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11959,8 %59,8 %  
ano8040,2 %40,2 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Kde nejčastěji Kofolu kupujete?

  • odpověď v obchodě:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vanilka na otázku 4. Která příchuť Vám chutná nejvíce?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi PET lahev 2 l na otázku 6. Jakou podobu preferujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi PET lahev 1,5 l na otázku 6. Jakou podobu preferujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi PET lahev 0,5 l na otázku 6. Jakou podobu preferujete?

6. Jakou podobu preferujete?

  • odpověď točená:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v restauraci na otázku 5. Kde nejčastěji Kofolu kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž/žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Máte rádi Kofolu?

4. Která příchuť Vám chutná nejvíce?

5. Kde nejčastěji Kofolu kupujete?

6. Jakou podobu preferujete?

7. Ovlivnily Vás reklamy na Kofolu?

8. Jaká je podle Vás nejlepší reklama na Kofolu?

9. Víte, že pod firmu Kofola ČeskoSlovensko patří také např. UGO, Rajec či Jupí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž/žena?

2. Kolik je Vám let?

3. Máte rádi Kofolu?

4. Která příchuť Vám chutná nejvíce?

5. Kde nejčastěji Kofolu kupujete?

6. Jakou podobu preferujete?

7. Ovlivnily Vás reklamy na Kofolu?

8. Jaká je podle Vás nejlepší reklama na Kofolu?

9. Víte, že pod firmu Kofola ČeskoSlovensko patří také např. UGO, Rajec či Jupí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Prchlíková, A.Originální produkt - Kofola (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://originalni-produkt-kofola.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.