Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ORSAY - názor na značku

ORSAY - názor na značku

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Bednaříková
Šetření:28. 03. 2011 - 04. 04. 2011
Počet respondentů:66
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, Ahoj,

 

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku, který je stěžejním bodem mé diplomové práce. Dotazník je určen pouze pro ženy.

 

moc děkuji za odpovědi

 

Petra Bednaříková

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete ráda dámské módní zboží v ORSAY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4771,21 %71,21 %  
Ne1928,79 %28,79 %  

Graf

2. Jak často prodejny ORSAY navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc2740,91 %40,91 %  
2x do roka1725,76 %25,76 %  
vícekrát do měsíce1218,18 %18,18 %  
méně než 1x do roka913,64 %13,64 %  
1x do týdne11,52 %1,52 %  

Graf

3. Jaké jsou nejčastější důvody Vaší návštěvy v ORSAY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V ORSAY koupím zboží pouze náhodně.3756,06 %56,06 %  
Do ORSAY mě lákají pouze sezónní výprodeje.1827,27 %27,27 %  
V ORSAY vím, že najdu vždy to, co potřebuji.1116,67 %16,67 %  

Graf

4. Jak často v ORSAY nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x do roka 2334,85 %34,85 %  
Prodejnu sice navštívím, ale nic nekoupím.1827,27 %27,27 %  
1x za rok1319,7 %19,7 %  
1x měsíčně1015,15 %15,15 %  
Vícekrát do měsíce23,03 %3,03 %  

Graf

5. Jak je průměrně vysoký Váš nákup v ORSAY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 – 1000 Kč3045,45 %45,45 %  
méně než 499 Kč1624,24 %24,24 %  
nic neutratím1421,21 %21,21 %  
1001 – 2 000 Kč46,06 %6,06 %  
2001 – 4 000 Kč 23,03 %3,03 %  

Graf

6. Kolik kusů zboží si z ORSAY nejčastěji odnesete domů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze jeden kus, pro který jsem přišla.3857,58 %57,58 %  
Nikdy si nic nevyberu1421,21 %21,21 %  
Dva kusy, koupené zboží vždy něčím doladím.1116,67 %16,67 %  
Tři a více kusu – V ORSAY kupuju vždy celé outfity.34,55 %4,55 %  

Graf

7. Co v ORSAY nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pohodlné módní oblečení na běžné nošení2639,39 %39,39 %  
Klasické oblečení do kanceláře (sako, košile, kalhoty, sukně)1725,76 %25,76 %  
Nic1319,7 %19,7 %  
Doplňky69,09 %9,09 %  
Šaty na plesovou sezónu34,55 %4,55 %  
Jeany11,52 %1,52 %  

Graf

8. S kvalitou zboží jste spokojena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4771,21 %71,21 %  
Ne1928,79 %28,79 %  

Graf

9. Pokud s kvalitou spokojená nejste napište konkrétní případ

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

...

...

...

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

doplňky

dziny se mi rozsypaly

džíny

jaký je rozdíl mezi otázkou 2 a 4 - resp. proč tam nejsou stejné odpovědi? ot. 8 by měla být nepovinná - když nenakupuji, neznám kvalitu. V ot 10 nevím, zda mám dát za "a" nebo za "b", tak jsem dala za "c". Ot 21 - asi tam neměla být jen 1 odpověď správně,

Jde hlavně o džíny, které zde podle mne nejsou moc kvalitní a to hlavně proto, že nejsou primárním zájmem této značky, často se rychle ošoupou a trhají se. Pro kvalitní džíny bych šla raději do nějakého specializovaného obchodu s džínovinou... Ale jinak je kvalita celkem dobrá, úměrná ceně.

jsem

jsem

jsem

jsem celkem spokojená

jsem spokojena

jsem spokojená

jsem spokojena

jsem spokojena

jsem spokojená

jsem spokojená

jsem spokojená

jsem spokojená

jsem spokojená

jsem spokojená

jsem spokojena

jsem spokojena

jsem spokojena s kvalitou

Jsem spokojena.

Jsem spokojená.

Jsem spokojena.

košile ztrácejí svou elasticitu

koupila jsem tričko, po třech vypráních vypadalo jako po desetiletém používání - seprané se žmolky....

levné a rozpadá se.

Mám pouze 1 špatnou zkušenost s tričkem, které se po prvním vyprání roztáhlo asi o 2 čísla

Minulý týden jsem si koupila sukni a rozbil se mi zip...půjdu to reklamovat

ne

nekvalitní látka, časté kazy na zboží,malá životnost

nekvalitní materialy

nekvalitní zboží alá new yorker

Nekvalitní zpracování, svetry co se hned vytahají, špatné střihy, nehezké materiály a podobně.

nesedí střihy

nevím

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

Oblečení je celkem často nedoladěné, čouhají nítě, materiál je nekvalitní, nepříjemný na dotyk

Oblečení mi nesedí

po několika vypráních je oblečení seprané, zejména svetry žmolkovatí a jsou hned vytahané.

po první praní se vyprala barva

s kvalitou jsem spokojena

s kvalitou zboží jsem spokojena ... viz. otázka výše :D

sem spokojená, cena v ot. 10 se mi jeví jako optimální

spíše mi nesedí typy materiálů, ale nevybavuji si, že bych něco z orsay měla(asi ale mám), takže tam nenakupuji moc často.

spokojena

spokojena

svetry, které koušou, trika, kterým se po vyprání přetočí švy, džíny, které se vytahují...

Svetříky jsou příliš tenké a žmolkují se

špatný materiál

U opasku se rozbilo zapínání

upadl mi knoflík na kraťasech

Z oblečení koukají nitky, často oblečení neodpovídá ceně.

zaškrtla jsem spokojena

žmolkování oděvů

10. Cena se Vám jeví v porovnání s konkurencí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příliš vysoká5887,88 %87,88 %  
Příliš nízká812,12 %12,12 %  

Graf

11. Co si myslím o vztahu cena x kvalita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zboží je kvalitní za přijatelnou cenu.2943,94 %43,94 %  
Zboží je méně kvalitní, ale cena je přijatelná.2537,88 %37,88 %  
Zboží je nekvalitní a cena je příliš vysoká.1218,18 %18,18 %  

Graf

12. Co si myslíte o módnosti zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zboží obsahuje aktuální módní trendy.2334,85 %34,85 %  
Některé kousky zboží mi připadají i několik sezón staré.1827,27 %27,27 %  
Zboží sice obsahuje módní trendy, ale u konkurence jsem je viděla už dříve.1319,7 %19,7 %  
Módní trendy nesleduji, oblékám se jen prakticky.1218,18 %18,18 %  

Graf

13. Pro jakou věkovou skupinu si myslíte, že je zboží určeno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-35 let4060,61 %60,61 %  
15-25 let2030,3 %30,3 %  
36-45 let69,09 %9,09 %  

Graf

14. Jak na Vás zboží působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vadí mi spousta volánků a kanýrků.2740,91 %40,91 %  
Oblečení ORSAY se mi líbí.2334,85 %34,85 %  
Často mi připadá usedlé, jako pro starší ženy.812,12 %12,12 %  
Zboží mi přijde příliš konzervativní na běžné nošení.812,12 %12,12 %  

Graf

15. Co si myslíte o vzhledu prodejen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prodejny ORSAY se mi zdají čisté a přehledně seřazené.3654,55 %54,55 %  
Často se na prodejnách nevyznám a špatně se orientuji – vadí mi, že jsou přeplněné.2537,88 %37,88 %  
Vzhled prodejny nevnímám.57,58 %7,58 %  

Graf

16. Co si myslíte o chování prodavaček na prodejnách ORSAY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vystupování prodavaček je vždy příjemné, jsou ochotné a vždy mi dobře poradí.4466,67 %66,67 %  
Často se mi stalo, že při oslovení prodavačka byla nepříjemná, neochotná a chovala se arogantně.1725,76 %25,76 %  
Prodavačky mi přijdu dotěrné a vlezlé, není mi to příjemné.57,58 %7,58 %  

Graf

17. Komunikace s prodavačkou je pro Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikaci s prodavačkou bych se nejraději vyhnula3553,03 %53,03 %  
Příjemná – jsem ráda, za každou radu2740,91 %40,91 %  
Nepříjemná – často ji ignoruju46,06 %6,06 %  

Graf

18. Prodavačka Vás nejčastěji osloví (nemyslí se zde pozdrav)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Když platím u pokladny3146,97 %46,97 %  
Když si prohlížím zboží2842,42 %42,42 %  
Když si zboží zkouším710,61 %10,61 %  

Graf

19. Jste členka ORSAY Clubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4568,18 %68,18 %  
Ano2131,82 %31,82 %  

Graf

20. Myslíte, že díky klubovým výhodám nakupujete v ORSAY častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5786,36 %86,36 %  
Ano913,64 %13,64 %  

Graf

21. V jakých obchodech nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
New Yourker1624,24 %24,24 %  
H&M1624,24 %24,24 %  
C&A1116,67 %16,67 %  
Reserved69,09 %9,09 %  
Zara46,06 %6,06 %  
Tommy Hilfiger34,55 %4,55 %  
Takko34,55 %4,55 %  
Adidas, Nike, (Hervis, Sportisimo, Intersport, apod.)23,03 %3,03 %  
Cammaieu23,03 %3,03 %  
Guess23,03 %3,03 %  
Mango11,52 %1,52 %  

Graf

22. Proč nenakupujete v ORSAY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V ORSAY vždy nakoupím.2030,3 %30,3 %  
V ORSAY bych nakupovala ráda, ale střihy mi nesedí.1522,73 %22,73 %  
Zboží ORSAY mě doposud nezaujalo – myslím, že je pro starší zákaznice.1116,67 %16,67 %  
Zboží ORSAY je na můj styl příliš elegantní – jsem sportovní typ.812,12 %12,12 %  
Zboží ORSAY je mimo mojí cenovou skupinu.812,12 %12,12 %  
Zboží v ORSAY je mi malé - má velikost je 44 a více.46,06 %6,06 %  

Graf

23. Co by Vás přimělo k častějšímu nákupu v ORSAY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kdyby zboží bylo levnější.3146,97 %46,97 %  
Kdyby bylo zboží bylo kvalitnější.1725,76 %25,76 %  
Kdyby zboží nepůsobilo příliš usedle. 1421,21 %21,21 %  
Možnost výběru i ze sportovnějšího oblečení.46,06 %6,06 %  

Graf

24. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let5177,27 %77,27 %  
26-35 let1116,67 %16,67 %  
36-45 let46,06 %6,06 %  

Graf

25. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studující4974,24 %74,24 %  
Pracující1116,67 %16,67 %  
na mateřské dovolené46,06 %6,06 %  
Jiné23,03 %3,03 %  

Graf

26. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou4466,67 %66,67 %  
vysokoškolské2131,82 %31,82 %  
základní11,52 %1,52 %  

Graf

27. Co byste v obchodech ORSAY změnila

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

...

...

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

asi nic

asi nic

Asi nic

buď bych snížila cenu nebo zvýšila kvalitu (netýká se samozřejmě všech věcí, jen některých kousků)

cenu

ceny

ceny

Ceny a zařízení prodejen

druh oblečení

Jsou nepřehledné, stejné typy oblečení bych dala blíž k sobě, když chci např. koupit kalhoty, musim procházet opravdu všechno, je to otravné

kvalitu

kvalitu zboží

kvalitu zboží

kvalitu zboží

levnější zboží, příjemnější prodavačky

méně přeplněných regálů, nedolejzající prodavačky, kvalitnější oblečení.

modernější oblečení

ne tak ňaňhňané věšáky s oblečení, pro slevy vyčlenait určitý počet věáků a nedávat zlevněné zboží mezi nezlevněné

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim, dotazní je hodně spatne postavený, nechci radši vidět výsledky, které budou mimochodem k nicemu

Nevím.

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic bych neměnila

Nic mě nenapadá.

nic mě nenapadá. Není to příliš obchod pro mně, styl je to příliš romantický, ale občas zajdu kouknout na různé elegantní kousky, jestli se mi něco nezalíbí. Někdy se mi třeba zalíbí, ale za tu cenu si to většinou nekoupím (nepotřebuji to akutně k životu) :)

nic, každopádně bych změnila tento dotazník je v něm několik chyb

nic, stylově mi vyhovuje nejlépe v porovnání s ostatními značkami

obchod jako takový se mi líbí

obsah zboží a jeho kvalitu

ochotu, mladší vzhled oblečení

popravdě bych neměnila orsay ale tento dotazník, nechci být nepříjemná, ale nechápu, proč je tato otázka povinná. Přeji hezký den a úspěšné zpracování dotazníku i práce samotné.

prostory

přídala bych více sportovně - elegantního stylu a více sexy stylu :P

rozhodně kvalitu zboží, v některých prodejnách je větší množství stojanů, než by bylo optimální, potom je málo prostoru pro vybírání a vyhýbání se ostatním nakupujícím

sortimen

sortiment, ceny

Určitě uspořádání obchodu, je hrozně nepřehledné.

usedlost oblečení, doplňky mají pěkné

velikosti oblečení

větší velikosti a nižší ceny

výběr bot

zavedla bych sportovnější oblečení

zboží, ceny

zlepšila bych kvalitu zboží,

Zrušila bych je.

zvýšit kvalitu zboží více akčního zboží


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete ráda dámské módní zboží v ORSAY?

  • odpověď Ne:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic neutratím na otázku 5. Jak je průměrně vysoký Váš nákup v ORSAY?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 7. Co v ORSAY nakupujete nejčastěji?

4. Jak často v ORSAY nakupujete?

  • odpověď Prodejnu sice navštívím, ale nic nekoupím.:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic neutratím na otázku 5. Jak je průměrně vysoký Váš nákup v ORSAY?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy si nic nevyberu na otázku 6. Kolik kusů zboží si z ORSAY nejčastěji odnesete domů?

5. Jak je průměrně vysoký Váš nákup v ORSAY?

  • odpověď nic neutratím:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 7. Co v ORSAY nakupujete nejčastěji?

6. Kolik kusů zboží si z ORSAY nejčastěji odnesete domů?

  • odpověď Pouze jeden kus, pro který jsem přišla.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za rok na otázku 4. Jak často v ORSAY nakupujete?

15. Co si myslíte o vzhledu prodejen?

  • odpověď Prodejny ORSAY se mi zdají čisté a přehledně seřazené.:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem spokojena na otázku 9. Pokud s kvalitou spokojená nejste napište konkrétní případ

16. Co si myslíte o chování prodavaček na prodejnách ORSAY?

  • odpověď Vystupování prodavaček je vždy příjemné, jsou ochotné a vždy mi dobře poradí.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 4. Jak často v ORSAY nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem spokojena na otázku 9. Pokud s kvalitou spokojená nejste napište konkrétní případ

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete ráda dámské módní zboží v ORSAY?

2. Jak často prodejny ORSAY navštěvujete?

3. Jaké jsou nejčastější důvody Vaší návštěvy v ORSAY?

4. Jak často v ORSAY nakupujete?

5. Jak je průměrně vysoký Váš nákup v ORSAY?

6. Kolik kusů zboží si z ORSAY nejčastěji odnesete domů?

7. Co v ORSAY nakupujete nejčastěji?

8. S kvalitou zboží jste spokojena?

9. Pokud s kvalitou spokojená nejste napište konkrétní případ

10. Cena se Vám jeví v porovnání s konkurencí?

11. Co si myslím o vztahu cena x kvalita?

12. Co si myslíte o módnosti zboží?

13. Pro jakou věkovou skupinu si myslíte, že je zboží určeno?

14. Jak na Vás zboží působí?

15. Co si myslíte o vzhledu prodejen?

16. Co si myslíte o chování prodavaček na prodejnách ORSAY?

17. Komunikace s prodavačkou je pro Vás?

18. Prodavačka Vás nejčastěji osloví (nemyslí se zde pozdrav)

19. Jste členka ORSAY Clubu?

20. Myslíte, že díky klubovým výhodám nakupujete v ORSAY častěji?

21. V jakých obchodech nakupujete nejčastěji?

22. Proč nenakupujete v ORSAY?

23. Co by Vás přimělo k častějšímu nákupu v ORSAY?

24. Kolik Vám je let?

25. Jsem

26. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

27. Co byste v obchodech ORSAY změnila

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete ráda dámské módní zboží v ORSAY?

2. Jak často prodejny ORSAY navštěvujete?

3. Jaké jsou nejčastější důvody Vaší návštěvy v ORSAY?

4. Jak často v ORSAY nakupujete?

5. Jak je průměrně vysoký Váš nákup v ORSAY?

6. Kolik kusů zboží si z ORSAY nejčastěji odnesete domů?

7. Co v ORSAY nakupujete nejčastěji?

8. S kvalitou zboží jste spokojena?

9. Pokud s kvalitou spokojená nejste napište konkrétní případ

10. Cena se Vám jeví v porovnání s konkurencí?

11. Co si myslím o vztahu cena x kvalita?

12. Co si myslíte o módnosti zboží?

13. Pro jakou věkovou skupinu si myslíte, že je zboží určeno?

14. Jak na Vás zboží působí?

15. Co si myslíte o vzhledu prodejen?

16. Co si myslíte o chování prodavaček na prodejnách ORSAY?

17. Komunikace s prodavačkou je pro Vás?

18. Prodavačka Vás nejčastěji osloví (nemyslí se zde pozdrav)

19. Jste členka ORSAY Clubu?

20. Myslíte, že díky klubovým výhodám nakupujete v ORSAY častěji?

21. V jakých obchodech nakupujete nejčastěji?

22. Proč nenakupujete v ORSAY?

23. Co by Vás přimělo k častějšímu nákupu v ORSAY?

24. Kolik Vám je let?

25. Jsem

26. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

27. Co byste v obchodech ORSAY změnila

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bednaříková, P.ORSAY - názor na značku (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://orsay-nazor-na-znacku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.