Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Osobní prodej - obchodní zástupci

Osobní prodej - obchodní zástupci

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Maťáková
Šetření:16. 02. 2011 - 23. 02. 2011
Počet respondentů:91
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník potřebuji zpracovat do své absolvenské práce. Děkuji všem co si udělají čas na jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Oslovil Vás někdy obchodní zástupce kosmetické firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8997,8 %97,8 %  
Ne22,2 %2,2 %  

Graf

2. Jakého pohlaví obchodní zástupce byl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7885,71 %85,71 %  
Muž1314,29 %14,29 %  

Graf

3. Došlo ve Vašem případě až ke konečné nabídce kosmetického výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3740,66 %40,66 %  
Ne - mám špatné zkušenosti s obchodními zástupci2426,37 %26,37 %  
Ne - neměl(a) jsem čas2123,08 %23,08 %  
Ne - obchodní zástupce nevypadal důvěryhodně55,49 %5,49 %  
jak kdy, někdy ano, obšas se prodejcům vyhýbám11,1 %1,1 %  
věci kupuji když je chci,ne když mi je někdo nabíz11,1 %1,1 %  
s obchodními zastupci nejednám11,1 %1,1 %  
Raději jdu do obchodu11,1 %1,1 %  

Graf

4. Jaký dojem na Vás obchodní zástupce udělal?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bohužel těmhle lidem nevěřím. Pokud něco chci jdu do obchodu.

byl až moc vtíravý

byl milý, upravený a zdvořilý

Byl velmi vlezlý

byla dost otravná,ale zase hezká,kdyby to byla Evicka tak bych si od ni koupil i rtenku:)

Byli vlezlí

děvčata hezky oblečená a trochu vlezlá ale celkový dojem dobrý

dobrý

dobrý

dobrý

dobrý

dobrý

dobrý

dobrý

dobrý

Dobry

dobrý, přesvědčivý, příjemný

docela dobrý

Dotěrný

důvěryhodný

Hrozný

Chtíc prodat vše

Jak kdy,podle sympatií

Jednou na mne dokonce i pořvával na ulici. Pokud odmítnu spolupráci, obořují se na mne a proto se s nimi zásadně již nebavím.

kurva zmalovaná

Milý, rozhodně příjemnější kosmetický zástupce než ti nafoukaní a namachrovaní kluci v kvádrech zastupující mobilní operátory

mizerný

násilný, vtíravý

ne příliš dobrý,působil nedůvěryhodně

Někteří jsou velmi příjemní. Jiní jsou moc vlezlý.

Nesympatický, vlezlý.

Nevypadal důveryhodně

Obchodí zástupci potkávajíc na ulici mi přijdou jako velmi laciná reklama

Obvykle se nenechám ani úplně zastavit, nemám ráda dotěrné otázky a ukecávání od prodejců.

pořád dokola obkecával

prodává předražený výrobek zanedbatelné výrobní ceny a snaži se mi vnutit, že se jedná o něco exkluzivního

Příjemný, ale vtíravý

seriozní

Slušný,sympatický

snaží se "ukecávat"

sympatický, hodně upovídaný

sympaticky, mily

špatný

špatný

špatný - nabízejí, nabízejí, kecají a kecají, co všechno máte zdarma a pak od vás chtějí tisícovku.

velice dobrý

Velice dobrý, ale bohužel ne jako prodejce.

Velmi dobrý. Ale nejsem cílová skupina na odběr kosmetiky

Velmi dobrý. Dokázal mi vše vysvětlit jako člověku, který tomu nerozumí.

velmi snaživá

většinou v pohodě, vše bez problému

Více méňě žádný neměla jsem čas a na tyto nabídky nereaguji

všichni obchodní zástupci na mě působí tak, že se vnucují, někdo více, někdo méně

žádný

že si chce vydělat za týden na dovolenou u na Malorce

5. Koupil(a) jste si nabízený kosmetický výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne - jsem zvyklá(ý) na svou značku3032,97 %32,97 %  
Ne - kosmetika se mi zdála být drahá2426,37 %26,37 %  
Ne - se zástupcem jsem nedospěla ke konečné nabídce (viz. otázka číslo 4)1819,78 %19,78 %  
Ano - výrobek jsem chtěl(a) vyzkoušet1516,48 %16,48 %  
Ne - chtěl(a) jsem, ale neměl(a) jsem peníze33,3 %3,3 %  
Ano - koupil(a) jsem si výrobek pod tlakem obchodního zástupce22,2 %2,2 %  
Ano - už jsem výrobek potřeboval(a)22,2 %2,2 %  
Ano - chtěl(a) jsem výrobek jako dárek11,1 %1,1 %  

Graf

6. Pamatujete si značku nabízené kosmetiky? (Ano x Ne ) v případě, že ano, prosím uveďte značku.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6167,03 %67,03 %  
Avon1112,09 %12,09 %  
lr22,2 %2,2 %  
Oriflame22,2 %2,2 %  
FM11,1 %1,1 %  
ano Avon11,1 %1,1 %  
sprchový gel11,1 %1,1 %  
stitch11,1 %1,1 %  
Ano-avon11,1 %1,1 %  
L R11,1 %1,1 %  
ostatní odpovědi ano, avon
jafra
NeVo Spa
Ne.
ano
ano Mary Key
XXXX
nie
x
99,89 %9,89 % 

Graf

7. Kde Vás obchodní zástupce oslovil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na ulici4347,25 %47,25 %  
V obchodě4246,15 %46,15 %  
Jinde99,89 %9,89 %  
Doma88,79 %8,79 %  
V práci77,69 %7,69 %  

Graf

8. Při výběru kosmetiky je pro Vás důležitá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita6268,13 %68,13 %  
Cena3538,46 %38,46 %  
Značka2021,98 %21,98 %  
Nezáleží mi na tom99,89 %9,89 %  

Graf

9. Jste žena nebo muž ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5964,84 %64,84 %  
Muž3235,16 %35,16 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let5762,64 %62,64 %  
31-40 let1819,78 %19,78 %  
15-20 let1112,09 %12,09 %  
41-50 let55,49 %5,49 %  

Graf

11. Jaký je Váš hlavní zdroj příjmů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnání4650,55 %50,55 %  
Rodiče - jsem student3134,07 %34,07 %  
Jiné99,89 %9,89 %  
Podnikání77,69 %7,69 %  
Stát - jsem nezaměstnaná(ý)33,3 %3,3 %  
Mateřská11,1 %1,1 %  
Důchod11,1 %1,1 %  

Graf

12. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou5054,95 %54,95 %  
Vyšší odborné / vysokoškolské2729,67 %29,67 %  
Vyučen(a)88,79 %8,79 %  
Základní66,59 %6,59 %  

Graf

13. Jak velká je obec, ve které Vás obchodní zástupce oslovil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 100 000 obyvatel3437,36 %37,36 %  
10 000 - 50 000 obyvatel2325,27 %25,27 %  
1000 - 10 000 obyvatel1516,48 %16,48 %  
Do 1000 obyvatel88,79 %8,79 %  
50 000 - 100 000 obyvatel88,79 %8,79 %  
10 000 - 50 00022,2 %2,2 %  
50 000 - 100 00011,1 %1,1 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Došlo ve Vašem případě až ke konečné nabídce kosmetického výrobku?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - výrobek jsem chtěl(a) vyzkoušet na otázku 5. Koupil(a) jste si nabízený kosmetický výrobek?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Oslovil Vás někdy obchodní zástupce kosmetické firmy?

2. Jakého pohlaví obchodní zástupce byl?

3. Došlo ve Vašem případě až ke konečné nabídce kosmetického výrobku?

5. Koupil(a) jste si nabízený kosmetický výrobek?

6. Pamatujete si značku nabízené kosmetiky? (Ano x Ne ) v případě, že ano, prosím uveďte značku.

7. Kde Vás obchodní zástupce oslovil?

8. Při výběru kosmetiky je pro Vás důležitá?

9. Jste žena nebo muž ?

10. Jaký je Váš věk?

11. Jaký je Váš hlavní zdroj příjmů?

12. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

13. Jak velká je obec, ve které Vás obchodní zástupce oslovil?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Oslovil Vás někdy obchodní zástupce kosmetické firmy?

2. Jakého pohlaví obchodní zástupce byl?

3. Došlo ve Vašem případě až ke konečné nabídce kosmetického výrobku?

5. Koupil(a) jste si nabízený kosmetický výrobek?

6. Pamatujete si značku nabízené kosmetiky? (Ano x Ne ) v případě, že ano, prosím uveďte značku.

7. Kde Vás obchodní zástupce oslovil?

8. Při výběru kosmetiky je pro Vás důležitá?

9. Jste žena nebo muž ?

10. Jaký je Váš věk?

11. Jaký je Váš hlavní zdroj příjmů?

12. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

13. Jak velká je obec, ve které Vás obchodní zástupce oslovil?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Maťáková, E.Osobní prodej - obchodní zástupci (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://osobni-prodej-obchodni-zastu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.