Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Osobní účet ČS Student

Osobní účet ČS Student

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Jonášová
Šetření:16. 11. 2011 - 25. 11. 2011
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):18 / 6.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený kliente,

 

prostřednictvím tohoto dotazníku se snažím zjistit, jak jste spokojen/a s nabídkou služeb studentského bankovního účtu u České spořitelny. Výsledky výzkumu budou nápomocny k vylepšení studentského účtu a k narvžení změn k tomuto účtu. Dotazník je anonymní a zabere Vám jen pár minut. Stačí pouze zaškrtnout zvolenou odpověď nebo vybrat z nabídky možností.

 

Předem děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Máte osotní účet ČS Student?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1266,67 %66,67 %  
Ne633,33 %33,33 %  

Graf

2. Jak dlouho využíváte služeb České spořitelny formou studentského účtu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 5 let466,67 %22,22 %  
Více než 5 let233,33 %11,11 %  

Graf

3. Kde jste se o možnosti založení účtu dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostřednictvím internetu350 %16,67 %  
Od známých350 %16,67 %  

Graf

4. Osobní účet ČS Student jste si založil/a sama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano583,33 %27,78 %  
s rodiči116,67 %5,56 %  

Graf

5. Mají Vaši rodiče také účet u České spořitelny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6100 %33,33 %  

Graf

6. Máte zkušenosti i s vedením účtu u jiných bank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, toto je můj první účet350 %16,67 %  
ano, u zahraniční banky116,67 %5,56 %  
Ano, měl/a jsem účet už i u jiné banky116,67 %5,56 %  
Účet u jiné banky jsem neměla, ale informace mám116,67 %5,56 %  

Graf

7. Vyhovují Vám poskytované služby v souvislosti s Vaším účtem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano466,67 %22,22 %  
Spíše ne116,67 %5,56 %  
Ano116,67 %5,56 %  

Graf

8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Schopnost pracovníků poradit a vysvětlit (jejich odborné znalosti) vs. Nespokojen, Spíše nespokojen/a, Spíše spokojen/a, Spokojen/a2-1-0-1-20.1671.806
Přístup zaměstnanců ke klientům vs. Nespokojen/a, Spíše nespokojen/a, Spíše spokojen/a, Spokojen/a2-1-0-1-20.50.917
Poplatky za poskytované služby vs. Nespokojen/a, Spíše nespokojen/a, Spíše spokjen/a, Spokojen/a2-1-0-1-2-0.51.583
Rychlost vyřízení služeb vs. Nespokojen/a, Spíše nespokojen/a, Spíše spokojen/a, Spokojen/a2-1-0-1-2-0.3331.222
Dostupnost pobočky/bankomatu vs. Nespokojen/a, Spíše nespokojen/a, Spíše spokojen/a, Spokojen/a2-1-0-1-21.3332.222
Řešení problémů/sporů vs. Nespokojen/a, Spíše nespokojen/a, Spíše spokojen/a, Spokojen/a2-1-0-1-20.1671.139
Vedení účtu vs. Nespokojen/a, Spíše nespokojen/a, Spíše spokojen/a, Spokojen/a2-1-0-1-2-0.1670.806
Komplexnost služeb (celková spokojenost se službami) vs. Nespokojen/a, Spíše nespokojen/a, Spíše spokojen/a, Spokojen/a2-1-0-1-20.1670.472

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Jak často využíváte bankovní služby České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně350 %16,67 %  
Několikrát měsíčně233,33 %11,11 %  
Méně než 1 x za měsíc116,67 %5,56 %  

Graf

10. Jaké bezplatné služby považujete za důležité v souvislosti s Vaším účtem? (vybrané zaškrtněte)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektronické bankovnictví350 %16,67 %  
Vedení účtu350 %16,67 %  
Výběry v hotovosti233,33 %11,11 %  
Kontokorent (možnost přečerpat účet o 10 000 Kč)233,33 %11,11 %  

Graf

11. Pokud jste na otázku č. 10 odpověděl/a jiné, uveďte prosím příklad.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

neodpovedela jsem jine

neodpověděla jsem jiné

Neodpověděla jsem jiné

nevím

viz. otázka č. 10

žádné jiné

12. Jak byste zhodnotil/a služby, které Česká spořitelna nabízí a poskytuje pomocí internetového bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen/a466,67 %22,22 %  
Jsem spokojen/a233,33 %11,11 %  

Graf

13. Znáte novinku na trhu v bankovnictví, možnost obsluhy účtu přes SmartPhony, tzv. "Spořitelnu"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neslyšel/a jsem o tom466,67 %22,22 %  
Zaujalo mne to a uvažuji o této možnosti233,33 %11,11 %  

Graf

14. Zůstal/a byste klientem České spořitelny i poté, co už nebudete moci využívat studentský účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano466,67 %22,22 %  
Spíše ne116,67 %5,56 %  
Ne116,67 %5,56 %  

Graf

15. Typ studia

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6100 %33,33 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22 - 26 let583,33 %27,78 %  
19 - 21 let116,67 %5,56 %  

Graf

17. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6100 %33,33 %  

Graf

18. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město466,67 %22,22 %  
Obec233,33 %11,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (63,2 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jonášová, P.Osobní účet ČS Student (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://osobni-ucet-cs-student.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.