Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Osobnost lektora
Osobnost lektora
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Simona Mokrá |
---|---|
Šetření: | 02. 02. 2012 - 09. 02. 2012 |
Počet respondentů: | 72 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 17 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:20 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
dotazník se zabývá tématem osobností lektora. Ráda bych ho použila pro výzkum k mé práci, která zahrnuje osobnost lektora jako takovou, jeho komunikaci s posluchači, metody a formy výuky. Dotazník vám zabere pár minut a mně moc pomůže. Děkuji za váš čas.
Simona
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 59 | 81,94 % | 81,94 % |
muž | 13 | 18,06 % | 18,06 % |
2. Věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 let | 45 | 62,5 % | 62,5 % |
31-40 let | 13 | 18,06 % | 18,06 % |
méně než 20 let | 7 | 9,72 % | 9,72 % |
41-50 let | 6 | 8,33 % | 8,33 % |
51-60 let | 1 | 1,39 % | 1,39 % |
3. Dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 29 | 40,28 % | 40,28 % |
vysokoškolské | 29 | 40,28 % | 40,28 % |
vyšší odborné | 9 | 12,5 % | 12,5 % |
základní | 3 | 4,17 % | 4,17 % |
střední vyučen/a | 2 | 2,78 % | 2,78 % |
4. Jak často se zúčastňujete kurzů vedených lektorem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 31 | 43,06 % | 43,06 % |
pravidelně | 24 | 33,33 % | 33,33 % |
nikdy jsem se nezúčastnil/a | 11 | 15,28 % | 15,28 % |
pouze 1x | 6 | 8,33 % | 8,33 % |
5. Měl by si lektor zvyšovat odbornost a kvalifikci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 59 | 81,94 % | 81,94 % |
spíše ano | 11 | 15,28 % | 15,28 % |
spíše ne | 1 | 1,39 % | 1,39 % |
ne | 1 | 1,39 % | 1,39 % |
6. Je pro Vás důležitá celková osobnost lektora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 59 | 81,94 % | 81,94 % |
spíše ano | 11 | 15,28 % | 15,28 % |
spíše ne | 1 | 1,39 % | 1,39 % |
nevím | 1 | 1,39 % | 1,39 % |
7. Jaké silné stránky by měl rozhodně mít úspěšný lektor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
schopnost učit | 62 | 86,11 % | 86,11 % |
srozumitelnost výuky | 62 | 86,11 % | 86,11 % |
odbornost | 53 | 73,61 % | 73,61 % |
komunikativnost | 46 | 63,89 % | 63,89 % |
kreativnost | 26 | 36,11 % | 36,11 % |
empatie | 20 | 27,78 % | 27,78 % |
aktivita | 15 | 20,83 % | 20,83 % |
individuální přístup | 15 | 20,83 % | 20,83 % |
akceptování rozdílnosti osobností | 14 | 19,44 % | 19,44 % |
schopnost řešit konflikty | 6 | 8,33 % | 8,33 % |
8. Co by naopak s úspěšným lektorem nemělo být nikdy spojováno?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příliš osobní, sexistické a rasově nevhodné poznámky | 52 | 72,22 % | 72,22 % |
chaotická práce a přístup | 47 | 65,28 % | 65,28 % |
alkohol při výuce | 41 | 56,94 % | 56,94 % |
nedostatečná hygiena | 38 | 52,78 % | 52,78 % |
přímá lež | 35 | 48,61 % | 48,61 % |
manipulace s lidmi | 31 | 43,06 % | 43,06 % |
nesplněné sliby | 17 | 23,61 % | 23,61 % |
nevhodné oblečení | 4 | 5,56 % | 5,56 % |
9. Co je pro Vás nejdůležitější ve verbální komunikaci lektora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
srozumitelnost výkladu | 63 | 87,5 % | 87,5 % |
tón hlasu, intonace | 35 | 48,61 % | 48,61 % |
hlasitost | 31 | 43,06 % | 43,06 % |
výslovnost | 29 | 40,28 % | 40,28 % |
minimum parazitujících (opakujících) slov | 15 | 20,83 % | 20,83 % |
spisovnost | 7 | 9,72 % | 9,72 % |
10. Která složka neverbální komunikace má pro Vás nezanedbávající význam?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
oční kontakt | 47 | 65,28 % | 65,28 % |
řeč těla | 31 | 43,06 % | 43,06 % |
proxemika (osobní prostor, vzdálenost) | 25 | 34,72 % | 34,72 % |
mimika | 24 | 33,33 % | 33,33 % |
postoj a pohyb | 21 | 29,17 % | 29,17 % |
vzhled | 15 | 20,83 % | 20,83 % |
11. Je pro Vás vzhled lektora důležitý?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 36 | 50 % | 50 % |
spíše ne | 27 | 37,5 % | 37,5 % |
ano | 5 | 6,94 % | 6,94 % |
ne | 3 | 4,17 % | 4,17 % |
nevím | 1 | 1,39 % | 1,39 % |
12. Jakou metodu výuky upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tvořivé, kreativní, inovační metody | 38 | 52,78 % | 52,78 % |
praktické (praxe, laboratoře, trenažéry) | 37 | 51,39 % | 51,39 % |
diskuze | 26 | 36,11 % | 36,11 % |
případové studie, manažerské hry | 20 | 27,78 % | 27,78 % |
konfliktní metody (řešení problémů) | 17 | 23,61 % | 23,61 % |
kombinované (řízené s kontaktem lektora) | 16 | 22,22 % | 22,22 % |
sebevzdělávání (distanční vzdělávání) | 12 | 16,67 % | 16,67 % |
řízené (TV, internet, jazykové učebny) | 10 | 13,89 % | 13,89 % |
13. Jaká forma výuky Vám nejvíce vyhovuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přednáška s diskuzí | 31 | 43,06 % | 43,06 % |
skupinová (kurz, seminář) | 26 | 36,11 % | 36,11 % |
přednáška | 12 | 16,67 % | 16,67 % |
diskuze | 3 | 4,17 % | 4,17 % |
14. Jaké učební pomůcky vyžadujete při výuce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
projektor | 38 | 52,78 % | 52,78 % |
magnetická tabule | 26 | 36,11 % | 36,11 % |
video, dvd | 25 | 34,72 % | 34,72 % |
flipchart | 21 | 29,17 % | 29,17 % |
internet | 18 | 25 % | 25 % |
žádné | 13 | 18,06 % | 18,06 % |
magnetofon, cd | 11 | 15,28 % | 15,28 % |
15. Je pro Vás důležité prostředí a uspořádání učebny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 39 | 54,17 % | 54,17 % |
ano | 18 | 25 % | 25 % |
spíše ne | 13 | 18,06 % | 18,06 % |
nevím | 1 | 1,39 % | 1,39 % |
ne | 1 | 1,39 % | 1,39 % |
16. Ovlivní Vaši aktivitu při výuce atmosféra ve skupině?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 55,56 % | 55,56 % |
spíše ano | 28 | 38,89 % | 38,89 % |
spíše ne | 4 | 5,56 % | 5,56 % |
17. Z jakého důvodu se nejčastěji aktivně nezapojujete do výuky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
klima skupiny | 20 | 27,78 % | 27,78 % |
obavy z reakce okolí | 19 | 26,39 % | 26,39 % |
nevhodné téma | 19 | 26,39 % | 26,39 % |
nevím | 7 | 9,72 % | 9,72 % |
osobnost lektora | 7 | 9,72 % | 9,72 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.