Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Osobnostní management

Osobnostní management

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renáta Jančárková
Šetření:23. 03. 2009 - 18. 05. 2009
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.99
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:10,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.14:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, milí čtenáři!

pro účely své bakalárské práce k tématu Osobnostní management jsem připravila tento dotazník. Pokud se rozhodnete jej vyplnit, pomůžete mi získat více názorů k problematice "řízení své osobnosti", nebo-li jak svůj život prožít  nikoli pouze dožít :-)). Těm, kteří se zúčastní, předemd děkuji za názory a Váš čas. Vaše názory jsou pro mně velice cenné.

 

Odpovědi respondentů

1. Uveďte, která osoba/y Vás ve Vašem životě zásadně ovlivlila/y ve vztahu ke vzdělávání a vzdělání a čím, nebo jak (příklad: rodice - umožnili mi studovat)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1. místo - já sama 2. místo - moje nadřízená (střední škola - nutnost maturity - výběr jsem si prosadila sama, vysoká škola - touha po vysněném povolání - studium jsem si zvětší části financovala sama (bohužel jsem ho po půl roce ukončila), druhý pokus s vysokou školou - vysokoškolské vzdělání musím mít pro funkci, kterou dělám)

babka - podporovala od detstva moju záľubu v čítaní

Bezdomovci a chudi lide. Vetsinou maji pouze zakladni vzdelani. Rikavala jsem si, ze nechci skoncit jako oni a mazala jsem od skoly ke skoly. :-)

já sama

já sama - snaha o překonání nepříznivých výchozích podmínek přátelé z raného mládí - isnpirace k novým oblastem vzdělávání

já sama kvůli důvodům jako: lepší pracovní uplatnění, vyšší společenské postavení, vyšší plat

já-vybrala jsem si sama, rozhoduju za sebe

Jednoznačně rodiče a dále starší bratr vlastním studiem.

kolegyně z práce a přítelkyně - svou aktivitou a příkladem mě inspirovala

Lektoří a členové seberozvojové skupiny mě inspirovali natolik, že jsem propadla seboerozvoji

Máma - podporuje mě v pokračování studia

mamka - nutila mě mít dobré známky a jít na vysokou, kamarádi - zpříjemnili mi život na škole, partner - kvůli němu studuji obor v místě svého bydliště

manzel - prestehovala jsem se do jineho statu a potrebovala si zvysit kvalifikaci

manželka

Manželka - trpí moje nálady při učení

matka

matka - motivaciou k nezavislosti rodicia - umoznili mi studovat

matka - motivovala me ke studiu a financuje ho

matka - umožnila mi studovat a dala mi naprostou svobodu volby, co se týče oboru a lokality studia

matka, otec a babička - umožnili mi vystudovat

možná strýc - má 2 vysoké školy, ale nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, studovat chci sama od sebe

muj otec - jeho priklad a podpora ma ex-sefova (studovat se da v kazdem veku)

O 5 let starší kamarádi, kteří všichni studovali vysokou školu

otec-chtěl aspoň jednoho vysokoškoláka

Paní učitelka na střední škole - naučila mě se učit.

prarodiče - pozitivní podpora

přátelé rodiče kolegové život

přítel - podpora při studiu

rodice - umoznili mi studovat + umoznili mi odjet na delsi dobu do zahranici kamaradka - podpora ucitele - zajimave osobnosti, nadseni pro obor

rodice - umožnili mi studovat

rodice vsestrannou podporou policajti vysetrujici moji dopravni nehodu - motivovali ma nebyt viac bezbranna

rodice-tim, ze jsem :-)

rodice, možnost studovat

rodiče

rodiče

rodiče

rodiče

rodiče - motivace ke studiu, podpora někteří učitelé - zájem o daný obor

rodiče - motivace, "soutěž" o množství titulů v naší rodině

rodiče - možnost studovat, já osobně - ochota studovat

rodiče - nechtěla jsem dopadnout jako oni

rodiče - podpora při studiu, kvalitní zázemí

rodiče - podpora ve studiu

rodiče - podporovali mě ve vzdělávání a využití svých schopností od dětství, rodinná přítelkyně - osobním příkladem a životním příběhem

rodiče - podporovali mě, přítel - pomáhal mi s přípravou na testy, přátelé - řekli mi náplň oboru

rodiče - poskytli mi možnost a zázemí ke studiu.

rodiče - učili mě již jako malého a umožnili mi dále studovat učitelé matematiky a fyziky na základní a střední škole

rodiče - učitelé profesorka na gymnáziu - dovedla v každém najít jeho hodnoty kolegyně z Dánska - celoživotní vzdělávání

rodiče - umožnili mi studovat děda - od dětství stimuloval vnucováním informací někteří učitelé na gymnáziu či spíš gymnázium jako takové - rozšíření obzorů, touha rozumět a sebevnímání jakožto "intelektuál" spolužáci a učitelé na VŠ - kultivovaností, rozhledem, osobními kvalitami, inovativností

Rodiče - umožnili mi studovat

rodiče - umožnili mi studovat

Rodiče - umožnili mi studovat :-) Učitelé - tvorba vztahu ke vzdělání Nenaplněné lásky - útěk od reality ke šprťáctví :-)

Rodiče - umožnili studovat Vlastní snaha to dokázat

rodiče - vedli mě ke vzdělání manžel - sám vysokoškolák profesoři - zaujali mě

rodiče - vysvětlili mě jak je vzdělání důležité

rodiče - zastávali názor "Tvoje známky = Tvoje výsledky" - pokud jsem chtěla uspět, záviselo to jen na mém přístupu a snažení - v mém případě úžasný přínos do života

rodiče- byli důslední angličtina - kolegyně v práci

rodiče- financují mě a bratr-motivuje mě

rodiče-podporují mě

rodiče-umožnili mi studovat, VŠ - kolegové v práci, vnitřní motivace - další VŠ

rodiče, brácha

rodiče, nechali na mě výběr školy

rodiče, prarodiče - nasměrování ke vzdělání

rodičia-umožnili my študovať manžel - bol mojím vzorom cieľavedomosti a usilovnosti

sousedka-starší paní-osobní příklad,doporučená četba rodiče-finanční zajištění teta-motivace

strýc - vzor, většina příbuzenstva - tak bych nechtěl dopadnout, ve škole mi to šlo - byla by škoda to nezkusit

ucitelia

učitelka základní školy - silná osobnost, žila svou výukou, školou a žáky

z počátku žádná konkrétní osoba, spíše prostředí/okolí a vnitřní chtění, později -po 18.roku učitelé - kurzy v Anglii

zamestnávateľ - motiváciou

zaměstnavatel, pracuji s lékaři, při jednání s nimi cítím potřebu vysokoškolského vzdělání, stejná úroveň,

žádná

2. Uveďte, která kniha/y měla/y nebo má/mají pro Vás osobně klíčový význam ve Vaší orientaci v životě

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- bible

Alfried Langle - Smysluplně žít

Alchymista (Coelho, P.)

asi žádná

bible

Bible, Korán, Alchymista

biblia

Bratrstvo neohrožených (Stephen Ambrose)

Ceram: Bohové , hroby a učenci Betty Mac Donald: Vejce a já, Co život dal a vzal, M.Bartoňová, Z. Bašný, B. Merhaut, R.Skarnitzl: Jóga od staré Indie k dnešku E.M. Fromm: Mít nebo být Milan Machovec: Filosofie tváří v tvář zániku

cesta pokojamilovneho bojovnika : Dan Millman

cestopysy

cokoli od Viewegha a Pawlowské, taky možná Karel Čapek

Dharma - knihy Koučovací knihy Terapeutické knihy - Gestalt terapie, Pesso-Boyden Terapie, Knihy o dětech

dobrá znamení- Terry Pratchett

Egypťan Sinuhet

foglarovky, Astrid Lindgrenová: Děti z Bulerbynu, Amálie Kutinová: Gabra a Málinka, Otto Janka: Bernard od Šíleného koně, Karel Čapek, Jan Skácel...

Garsia Marquez - Sto roků samoty Zadie Smith - O kráse Ženy, které běhaly s vlky

Herbert - Duna + další díly, Orwell - 1984, Farma zvířat

historické

hoši od bobří řeky Fucaltovo Kyvadlo

Já moc nečtu resp. čtu pouze zákony, vzhledem ke své profesi.

jak nejlépe prodávat

Jana Eyrová - Charlotte Brontevá

Jurský park

Kenneth Blanchard, Spencer Johnson : Kam se podel muj syr? Kenneth Blanchard, Spencer Johnson :Minutovy manazer Covey Stephen R. : 7 navyku skutecne efektivnich lidi Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter : Bohaty tata, chudy tata

kniha pro mě klíčový význam nemá

Knihy Karla Wenfurtra

knihy od Josepha Hellera

knihy od Paula Coelha (Alchymista, 11minut, Pátá hora, Veronika se rozhodla zemřít, Mágův deník, Záhir, Čarodějka z Portobella, U řeky Piedra usedla a plakala), knihy od OSHA tématicky zaměřené (Intuice, Svoboda apod.), knihy od Jacka Londona (Martin Eden a Tulák po hvězdách), dále Walter Wangerin (Ježíš) a dříve Jack Keruac (Na cestě, Velkoměsto, maloměsto, Dharmový tuláci, Beatnici) a Henry Miller (Big Sur, obratníky) a Steinbeck (Hrozny hněvu).

Knihy Pavla Frýborta

Knihy, které formují a pomáhají rozvinout vlatní vědomí, podvědomí a " ducha"....např. Silvova metoda ovládání mysli, Myšlením k bohatství, Cesta k vnitřnímu a vnějšímu bohatství, Minutová modrost, Kvantový úspěch, Křížovka života.........

kroniky prydainu

Louise L. Hay "Miluj svůj život"

Malý princ

memento

My deti ze stanice ZOO. Memento.

N. D. Walsch - Hovory s Bohem A. J. Cronin - Příběhy z černého kufříku

Nebe nezná vyvolených

Nejspis zadna, ale hrozne se mi libila kniha od Franka McCourth - Angela Ashes

neuvědomuji si, která kniha/y měly nebo maji na mě vliv (z každé si něco vezmu, ale neřídím se nějakou knihou)

nevím

nevím o žádné

nevím, čtu moc knih, žádná mě neovlivnila

pohádky

pohádky Jana Wericha - Fimfárum, Čtyři dohody, Hlas poznání, Ajurvéda

populárně naučná literatura a bible

S.Freud - Vzpomínka z dětství Leonarda da Vinci J.H.Krchovský - Básně

Saturnin - Jirotka Motlitba žáby a podobné, spousta knížek k zamyšlení.. ale neberu je nijak dogmaticky

Seneca, Mocnejsi ako osud Pasternak, Doktor Zivago

skripta:)

slabikář - naučil mě číst :-) klíčovou knihu jednu jedinou nemám, čtu minimálně 2-3 knihy za týden, z každé si vezmu to, co potřebuji

Starý a Nový zákon Robinson Crusoe Babička

Svět podle Garpa

Tao te t' ing

Tibetská kniha o životě a smrti, a jí podobné; nyní konkrétně Respektovat a být respektován, ale i mnohé další

Tomáš Halík - Ptal jsem se cest

vcelku žádné

Vejce a já, Nejcennější,co mám

všechny knihy o holocaustu a gulagu

všechny, které jsem přečetl

zadna

zadnou knihu za takovou nepovazuji

ziadna

zlatá kniha komunikace - d. gruber, moc podvědomí - murphy,

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná konkrétní

Žert-Kundera

životopisné

3. Vyjmenujte aspoň 3 Vaše slabé a 3 Vaše silné stránky:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- málomluvný, co na srdci, to na jazyku, rebelant ( vždy v opozici vůči nadřízeným) +vytrvalý, kamarádsky, spolehlivý

?

+ samostatnost sebeduvera komunikacni dovednosti rychle analyticke mysleni - nedotahovani rutinnich (nezajimavych) veci do konce obcasna naladovost (vykyvy v chovani) rychle soudy

+ ohleduplnost, ochota pomoci, empatie, věrnost - tvrdohlavost, výbušnost, agresivita

3 silné: pečlivost, spolehlivost, ochota... 3 slabé: náchylnost ke stresu, kritičnost ke svému okolí, pesimismus

a.úzkost, náladovost, jazyková disdpozícia b, usilovnost, vytrvalost, precizita

ctizadostiva, zodpovedna, aktivni nedochvilna, vyzadujici chvalu, velke pozadavky seberealizace

egoistický, puntičkář, flegmatik, vůdčí schopnosti, rozhodný, komunikativní

Chytrost, přehled, orientace Pohodlnost, Menší snaha, pasivita

jsem moc individualistický, kritický k ostatním ; dobré stránky: vytrvalý, cílevědomý, uvědomělý

koncentrace dotahování věcí do konce ulpívání na detailech aktivní naslouchání komunikační dovednosti kreativní práce s verbálním materiálem

nedochvilnost, slabá vůle, urputnost schopnost naslouchat, vřelost, pracovitost

nedůsledná, důvěřivá, komunikativní, přátelská, spolehlivá

nedůslednost nedostatek vůle špatný orientační smysl Důvěra v podstatu všeho a všech tedy i sebe - Sebedůvěra Optimismus Schopnost inspirovat a nadchnout druhé lidi

nejsou

nerozhodnost, nekomunikativnost, přeceňování svých sil vytrvalost, pokora, obětavost

nerozhonosť precitlivenosť nedôvera optimizmus empatia vytrvalosť

Nevím.

nevybojnost, nizka koncentracia, chyba sluchova schponost na jazyky vytrvalost, huzevnatost, kolektivna praca, empatia

pevna vola altruizmus pracovitost perfekcionizmus naivita nedochvilnost

přecitlivělost,úzkostlivost,nároky na přátele pracovitost,trpělivost,důslednost

příliš velká orientace na výsledky práce, snaha řeši všechny otevřené problémy, kladení velkých nároků na sebe i ostatní schopnost motivovat a vést kolegy, koncepční a analytické myšlení, schopnost řešit nestandardní problémy a situace

silné - flexibilita, schopnost organizace, komunikativnost, stojím si za svým, ale dokážu ustoupit slabé - výbušnost, občas se pro něco nadchnu, ale nedotáhnu do konce, měřím přísným metrem

silné - matematické schopnosti, pečlivost, upřímnost slabé - malé sebevědomí, ostýchavost, netrpělivost

silné - samostatnost, sebevědomí, ochota učit se nové, tolerance slabé - nedochvilnost, občas pohodlnost, tvrdohlavost

silne - smysl pro detail, napaditost, pratelska slabe - nedotahovani veci do konce, horlivost, prilisna otevrenost

silne - smysl pro povinnost, dodrzovani terminu, schopnost organizovat si praci slabe - nezvladnuty stres, neschopnost zvladnou praci v tymu ve smyslu spolehnout se na praci ostatnich, nizka flexibilita - casova, mistni

silné stránky - houževnatost, vytrvalost, odpovědnost slabé stránky - vznětlivost, rozdělání více věcí najednou, strach z odmítnutí

Silné stránky: optimistický přístup, schopnost podat dobrý výkon, přátelskost Slabé stránky: sociální inteligence^3

silné- komunikativnost, kreativita, organizátor, slabé- neznalost jazyků, zbrklost, nedochvilnost

Silne- Vudci typ,smysl spravedlnost, kreativita Slabe-citlivost, nerozhodnost, nespolehlivost

Silné: - komunikativnost - spolehlivost - pečlivost Slabé: - puntičkářství - inpulzivnost - občasná hiperaktivita

silné: optimismus, diskrétnost, fantazie, soustředěnost, soucitnost, vůle překonávat překážky slabé: stálý boj s časem, citová zranitelnost, nesmělost

Silné: pracovitost důslednost dochvilnost Slabé: sebepodceňování nerozhodnost nedůvěra

silné: vstřícnost, flexibilita, ochota pomáhat slabé: dominance, prosazování svého názoru, vztahovačnost

slabá vůle, pohodlnost, uzavřenost spolehlivost, poctivost, pracovitost

slabé - malá vůle přestat se zlozvyky, lenost :-D silné - cílevědomost, spolehlivost

slabé - neistá, precitlivelá, váhavá silné - vytrvalá, priateľska, obetavá

Slabé - nemám se ráda, nevěřím si, mám pocit, že úkoly zvládám hůř než jiní Silné - pečlivost, přizpůsobivost, pracovitost

slabé - prchká povaha, poviem, čo si myslím, bez ohľadu na následky, netrpezlivosť silné stránky - vytrvalosť, túžba po vzdelaní, citlivosť

slabé - přecitlivělá, vztahovačná, žárlivá, nerozhodná, netrpělivá, dominantní silné - spolehlivá, společenská, objetavá

slabé - slabá vůle občasná přecitlivělost ranní vstávání silné - flexibilita spolehlivost a stabilita v názorech tolerantnost

slabé - úzkostnost, sociofóbie, tragičnost silné - citlivost, inteligence, vášeň

slabé : citlivost, umíněnost, malé sebevedomí silné : tvrdohlavost, cílevědomost, tolerance

slabe : podeziravost, oddanost sve polovicce(nekdy), vypocitavost silne: ambicioznost, empatie,, cilevedomost

slabe a silne stranky ve smyslu povolani?? Tak to nevim...

slabé stránky: nerozhodnost, netrpělivost, pohodlnost, nedisciplinovanost, neochota riskovat, velká náročnost na sebe i druhé, kritičnost, snížené sebevědomí a sebedůvěra silné stránky : přiznání a pojmenování svých slabých stránek a aktivní snaha na nich pracovat, zodpovědnost, empatie, komunikativnost, samostatnost, důvěryhodnost, spolehlivost

slabé stránky: neviem si spomenut .... silné stránky: dôslednosť, zmysel pre spravodlivosť, pracovitost

slabé stránky: nízká sebedůvěra, prchlivost, někdy slabá vůle silné stránky: empatie, spolehlivost, preciznost

slabé- líný, melancholik, lhář, silné - lidi mě maj rádi

slabé- nadmíru vysoká tolerance, neschopnost jednat rychle, strach z budoucnosti silné- inteligence, důvtipnost, smysl pro přesnost, naslouchání ostatním, empatie

Slabé- přehnaná upřímnost, tvrdohlavost, neumím se svěřit s pocity Silné- komunikativnost, důvěryhodnost, empatie

slabé- tvrdohlavost,neústupnost,lenost silné- organizační smysl, vůdčí typ, soutěživost

slabé: 1. že jsem žena 2. věk 3. perfektní znalost cizí řeči Silné 1.paměť a vzdelání´ 2.kreativita 3.sebevědomí

Slabé: beru si věci osobně, náladovost, neschopnost odpočinku Silné: pozitivní mysl, síla (zápal pro věc), dobré srdce

slabé: nedochvilnost, příliš fantazie, občas hysterie silné: empatie, spolehlivost, stoprocentní péče o rodinu

slabé: nedostatek asertivity, neumím moc "šetřit na zlé časy", neumím moc odpočívat silné: dobrá komunikace s lidmi, schopnost organizovat si vlastní čas, schopnost stále studovat (snaha nestagnovat)

slabé: neprůbojnost, malé sebevědomí, nevím silné: ctižádostivost, smysl pro spravedlivost, důslednost

slabé: nerozhodnost, malé sebevědomí, mírnost silné: věrnost, smysl pro zodpovědnost, pracovitost

slabé: nerozhodnost, ostýchavost, malá sebejistota silné: spolehlivost, pečlivost, pracovitost

slabé: neschopnost přesně argumentovat, nesoustředění, jiné myšlení než je v současnosti považováno za logické silné: empatie, trpělivost, respekt vůči ostatním

slabé: netrpělivost, strach, nervozita silné: organizační schopnosti, komunikativnost, tvořivost

slabé: příliš citlivý, vznětlivý pri styku s tupostí, háklivý na neetické chování silné: čest, věrnost, velikost a vzhled fyzické schránky

slabé: roztržitý, nesoustředěný, netrpělivý, cholerik silné: důsledný, rozumný, rozmýšlivý

slabé: tvrdohlavost, stydlivost, nerozhodnost silné: naslouchavost, upřímnost, loajalita, ochota

slabé: ukacanost, puntičkář, netýmový hráč silné: organizační schopnosti, dochvilnost, spolehlivost

slabé:malé sebevědomí, krátká koncentrace, jazyková nevybavenost silné: silná empatie, neustálá práce na sobě, odvaha řešit překážky

sympatická,úsměvavá,přátelská,ohotná hádavá,náladová,urážlivá

urážlivá, náladová, emotivní vytrvalá, ctižádostivá, přesná

Váhavost, nízká sebedůvěra, Optimismus, empatie,

žárlivost, blbost, závislost

4. Vyjmenujte 3 hodnoty, které jsou pro Vás nejdůležitější u Vašich přátel:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- spolehlivost - umění naslouchat - důvěra

?

1. čestnost 2. moudrost, - vzdelání 3.pracovitost

býti schopen mít rád, upřímnost, respektování

čestnost, poctivost, upřímnost

čestnosť, spoľahlivosť, úprimnosť

dochvíľnosť, spoľahlivosť, humor

Duvera, smysl pro humor, spolehlivost

důvěra, tolerance, porozumění

duvera, uprimnost, spolehlivost

důvěryhodnost spolehlivost upřímnost

Důvěryhodnost, ochota, upřímnost

ježiš to jsou otazky..

Láska, odvaha, otevřenost

Ochota, zdravý selský rozum, nevyčůranost

podpora, smysl pro humor, říkají mi pravdu

pochopení, životní odvaha, sociální cítění

pomoc v pravý čas potřebným způsobem, tolerance, dobrá rada

porozumění pochopení naladění na stejnou "vlnu"

pravda, láska, tolerance

pravdomluvnost, nesobečnost, schopnost empatie

pravdomluvnost, spolehlivost, čestnost

pravdomluvnost, upřímnost, opora

pravdomluvnost, věrnost, smysl pro humor

predvidatelnost ve svem chovani / jednani autenticnost balanc odvaha-odpovednost

priateľstvo za každých okolností oddanosť a spoľahlivosť otvorenosť

rozhlad laskavost dovera

spolahlivost, korektnost, úprimnost

spolahlivost, ochota, dovera

spolehlivost čestnost upřímnost

spolehlivost důvěra ochota pomoci

spolehlivost najití si času na vyslechnutí radostí i problémů důvěra

spolehlivost,

spolehlivost, úpřímnost, nádhled, asertivita

spolehlivost, čestnost, přátelství

spolehlivost, diskretnost, fakt, ze me berou takova jaka jsem

spolehlivost, důvěra, čas pro setkání

spolehlivost, důvěryhodnost, dobrosrdečnost

spolehlivost, důvěryhodnost, empatie

spolehlivost, nezávislost, svoboda

spolehlivost, osobnostní konzistentnost, laskavost

Spolehlivost, přímé jednání, ochota pomoci

spolehlivost, schopnost naslouchat, pohodovost

spolehlivost, spravedlivost, upřímnost

spolehlivost, tolerance, pomoc

spolehlivost, uprimnost, pohodovost, stalost

spolehlivost, upřímnost, ochota pomoci

spolehlivost, upřimnost, vzájemná tolerance k nedostatkům toho druhého

spolehlivost, vyrovnanost, pozitivní přístup

spolehlivost,ochota,a to že mě mej rádi

tolerance, důvěra,

tolerance, smysl pro humor, + když říká co si myslí, nelže...

tolerance,upřímnost,inteligence

uprimnost, nesobeckost, otevrenost

uprimnost, obetavost, ochota

uprimnost, zasadovost, pozitívne myslenie

upřímnost vstřícnost poctivost

upřímnost, důvěryhodnost, humor

upřímnost, empatie, naladění na stejnou vlnu

Upřímnost, férovost, smysl pro dobrodružství

upřímnost, náklonost, praštěnost

upřímnost, ochota, kreativnost

upřímnost, pochopení, důvěra

Upřímnost, pravdomluvnost a přátelství.

upřímnost, příjemní, otevření

upřímnost, solidarita, smysl pro humor

upřímnost, spolehlivost, přímost

upřímnost, tolerance,

upřímnost, věrnost, inteligence

věrnost, pravdomluvnost, vstřícnost

vstřícnost, pomocná ruka, dochvilnost

zábavní, milí, spolelivý

5. Vyberte 3 motivátory, které nejvíce ovlivňují Vaše rozhodnutí vzdělávat se:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
naučím se něco nového5677,78 %77,78 %  
chci dělat to, co mně naplňuje4461,11 %61,11 %  
získám lepší finanční ohodnocení2940,28 %40,28 %  
posílím svoji současnou pozici na pracovišti1723,61 %23,61 %  
chci v dané problematice vyniknout1520,83 %20,83 %  
posílím úctu v kruhu rodinném1318,06 %18,06 %  
posunu se v kariéře nahoru1318,06 %18,06 %  
jiné1318,06 %18,06 %  
obávám se o práci - nezaměstnanost1013,89 %13,89 %  
získám novou pozici 912,5 %12,5 %  
posílím úctu na pracovišti45,56 %5,56 %  
obávám se konkurence schopnějších34,17 %4,17 %  

Graf

6. Vyberte 3 motivátory, které nejvíce ovlivňují Vaše rozhodnutí vzdělávat se mimo profesní zaměření:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
baví mě získávat nové poznatky4968,06 %68,06 %  
chci si rozšiřovat okruh znalostí a dovedností - všestrannost4765,28 %65,28 %  
využiji novou příležitost, jak posunovat svůj život 3751,39 %51,39 %  
chci se zdokonalovat ve svých zájmech nebo v oblastech, o kterých dosud nic nevím3548,61 %48,61 %  
zhodnotím kažnou novou informaci1419,44 %19,44 %  
uvažuji o aktivním stáří - hledám vhodné aktivity pro postproduktivní věk1115,28 %15,28 %  
jiné811,11 %11,11 %  
chci v dané problematice vyniknout811,11 %11,11 %  
získám/posílím úctu členů rodiny79,72 %9,72 %  

Graf

7. Uveďte 3 činnosti, ve kterých se projevuje Vaše vlastní kreativita/tvořivost. Jako návod mohou posloužit následující činnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
týmová spolupráce4461,11 %61,11 %  
vedení lidí k úspěšnému dosažení výsledků4156,94 %56,94 %  
ve vzdělávání - nové způsoby a prostředky, jak si lépe pamatovat3244,44 %44,44 %  
zavádění nových postupů v práci3143,06 %43,06 %  
jiné2636,11 %36,11 %  
vaření - ochucování pokrmů, nové kombinace potravin2534,72 %34,72 %  
vytváření jídelníčku pro rodinu - různé chutě, různé diety79,72 %9,72 %  

Graf

8. Uveďte důvody, proč být kreativní/tvořivý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dělá mi radost vymýšlet a objevovat nová řešení2534,72 %34,72 %  
mám rád/a variabilitu postupů vedoucích k cíli1723,61 %23,61 %  
chci najít/jít svoji vlastní cestou řešení zadání1622,22 %22,22 %  
stereotypy mě ubíjí1013,89 %13,89 %  
jiné45,56 %5,56 %  

Graf

9. Vyberte 3 cíle Vašeho osobnostního rozvoje, které považujete za nosné ve svém životě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyrovnanost, vnitřní klid4765,28 %65,28 %  
seberealizace3852,78 %52,78 %  
tělesné a duševní zdraví2838,89 %38,89 %  
nezávislost2737,5 %37,5 %  
moudrost2433,33 %33,33 %  
víra v sebe2331,94 %31,94 %  
pokora1622,22 %22,22 %  
zralost1115,28 %15,28 %  
jiné45,56 %5,56 %  

Graf

10. Vyberte 3 cíle kognitivního/informačního rozvoje, které považujete za nosné ve svém životě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvládat komunikační dovednosti5373,61 %73,61 %  
prohlubovat znalosti v rámci odbornosti4258,33 %58,33 %  
zvládat vyjednávací dovednosti3852,78 %52,78 %  
umět efektivně studovat3650 %50 %  
znát pravidla týmové spolupráci2838,89 %38,89 %  
jiné1520,83 %20,83 %  

Graf

11. Uveďte 3 techniky sebeřídící práce, které ovládáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
umět naslouchat5576,39 %76,39 %  
umět vyhledávat informace a pracovat s nimi4765,28 %65,28 %  
umět využívat možnosti počítače3345,83 %45,83 %  
obratně komunikovat2838,89 %38,89 %  
mít zdravé sebevědomí2027,78 %27,78 %  
umět motivovat1926,39 %26,39 %  
jiné1013,89 %13,89 %  
znát techniky kreativity56,94 %6,94 %  

Graf

12. Uveďte 3 schopnosti zvládání nároků spojených s prací na sobě samém:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plánovat si vlastní práci4461,11 %61,11 %  
vědět, co chci dosáhnout4258,33 %58,33 %  
zvládat krátkodobý stres2636,11 %36,11 %  
umět odpočívat2534,72 %34,72 %  
hospodařit s časem2331,94 %31,94 %  
požádat o spolupráci1723,61 %23,61 %  
bránit se před vyhořením1318,06 %18,06 %  
umět řešit interpersonální problémy1216,67 %16,67 %  
jiné1115,28 %15,28 %  
znát zásady životosprávy a řídit se jimi811,11 %11,11 %  

Graf

13. Kolik času jste ochoten(a) investovat do sebevzdělávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 5 hodin týdně3244,44 %44,44 %  
2 - 5 hodin týdně2433,33 %33,33 %  
1 - 2 hodiny týdně1419,44 %19,44 %  
méně než 1 hodinu týdně22,78 %2,78 %  

Graf

14. Investoval(a) byste do sebevzdělávání nějaké vlastní finanční prostředky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6793,06 %93,06 %  
nevím45,56 %5,56 %  
ne11,39 %1,39 %  

Graf

15. Vyberte, které aktivity patří do Vašeho volného času?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čtení novin, časopisů, knih5272,22 %72,22 %  
setkání s přáteli5272,22 %72,22 %  
sledování TV, video, DVD, poslech hudby 4866,67 %66,67 %  
studium odborné literatury (včetně studia cizích jazyků)4156,94 %56,94 %  
cestování3852,78 %52,78 %  
sportovní aktivity3447,22 %47,22 %  
návštěva kina a divadla 3345,83 %45,83 %  
studium potřebné k mému koníčku/sběratelství1926,39 %26,39 %  
relaxační aktivity (masáže, lázně, meditace apod.)1622,22 %22,22 %  
jiné1520,83 %20,83 %  
koníčky a sběratelství1419,44 %19,44 %  

Graf

16. Uveďte aktivity, které byste chtěl, aby Vás provázely v postproduktivním období (aktivní důchod):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- sport - cestování

?

alkoholové orgie

běh

cestování

cestování

cestovani

Cestování, časté pobyty v přírodě, meditace, aktivní účast v některých projektech, přednášení, hlídání dětí, vnuků, tanec, četba, masáže, sex

cestování, četba, rodina

cestování, golf, tenis, chata, hory, zahrádkaření, ryby, vnoučata, rodina

cestování, hudba, četba, rodina

cestování, kreativní techniky, sportovní aktivity

cestování, kultura, koníčky, sledování novin, časopisu, poslech hudby

cestování, kulturní vzdělávání

cestování, podnikání

Cestování, práce s PC

cestování, satrostlivost o své deti, čtení

cestování, setkávání s přáteli, poznávání nového

Cestování, sport , studium

cestování, sport, přátelé, čtení, koníčky

cestovani, sportovni aktivity

cestovani, sportovni aktivity, cteni, navsteva divadla (proste vsechny, ktere delam dosud)

cestovanie

cestovanie, čítanie kníh, šport - golf

citanie knih a casopisov, cestovanie, relaxacne aktivity, zahradka

cykloturistika

četba, společnost, komunikace

čtení knih divadlo přátelé sport cestování rodina

divadla, příroda,

Dle zdravotních možnoastí bych co nejdéle chtěla cestovat a jezdit na kole.

Hlídát vnoučata

chtela bych psat a ucit ve svem oboru

jakékoli, jež nebudou bolet

koníčky

koníčky, zahrádkaření, četba, návštěva divadla

konzultacni a poradenska cinnost modelarstvi univerzita 3.veku

kultura (kino, divadlo, památková místa), čtení knih, cestování v rámci možností zdraví a financí, udržovat mozek v chodu (zajímat se o novinky v technice, bývalém oboru)

kultura, sport

kynologie turistika přátelé rodina zahrada, květiny, bonsaje

kynologie, četba, rodina

Motorismus.

motosport

nákupy

návrat k športovým aktivitám knihy, divadlo

návštěvy divedel

odborné studium, cestování

Pohyb Praca Vzdelavanie Travenie casu s rodinou

práce s lidmi, věnovat se arteterapii

programování/systémová administrace

Prochazky, cestovani, plavani, termalni lazne, vnoucata

rodina, cestování, chalupaření, internet, knihy, přátelé

rodina, cestování, setkávání se s přáteli, rozšiřování znalostí

rodinná pospolitost, setkání a aktivity s přáteli, péče o své duševní a tělesné zdraví, četba, hudba, zájem o své životní prostředí, okolí,nové objevy poznání , péče o zahradu, co nejdéle být užitečná a soběstačná

setkání s přáteli a rodinou, čtení knih a časopisů,kin a divadlo,TV,relaxační aktivity,koníčky,

setkání s přáteli, cestování, koníčky

setkávání s přáteli, s rodinou, četba, návštěva koncertů, divadla, přednášek, dobrovolnická charitativní činnost

setkávání s přáteli, relaxační aktivity, návštěvy kina a divadla, aktivity spojené s duchovním rozvojem

setkávání s přáteli, vzdělávání dalších

sport

sport, cestování, četba, fotografování

sport, cestování, lenošení

sportovni aktivity, konicky

sportovní aktivity, rodinná setkávání, cestování, čtení, relaxační aktivity, koníčky a další

sportovní aktivity,četba,poslech hudby,posezení s přáteli

studium, četba, relaxace, výlety, přátelé

studium, literární činnost, setkávání s přáteli a rodinou

to je ještě daleko...

To se mě zatím vůbec netýká :-)

ty současné

všechni, které jsem měl v produktívním období

všechny jmenované v bodě 15

zdraví universita 3 veku sport přiměrený veku dobrá nálada

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5677,78 %77,78 %  
muž1622,22 %22,22 %  

Graf

18. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let3751,39 %51,39 %  
41 - 50 let1723,61 %23,61 %  
31 - 40 let1419,44 %19,44 %  
51 - 60 let34,17 %4,17 %  
61 - 70 let11,39 %1,39 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou3548,61 %48,61 %  
vysokoškolské2737,5 %37,5 %  
vyšší odborné56,94 %6,94 %  
vyučen/a s maturitou34,17 %4,17 %  
základní22,78 %2,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Uveďte 3 činnosti, ve kterých se projevuje Vaše vlastní kreativita/tvořivost. Jako návod mohou posloužit následující činnosti:

  • odpověď jiné:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 12. Uveďte 3 schopnosti zvládání nároků spojených s prací na sobě samém:

12. Uveďte 3 schopnosti zvládání nároků spojených s prací na sobě samém:

  • odpověď vědět, co chci dosáhnout:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koníčky a sběratelství na otázku 15. Vyberte, které aktivity patří do Vašeho volného času?

15. Vyberte, které aktivity patří do Vašeho volného času?

  • odpověď sledování TV, video, DVD, poslech hudby :
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi umět řešit interpersonální problémy na otázku 12. Uveďte 3 schopnosti zvládání nároků spojených s prací na sobě samém:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

5. Vyberte 3 motivátory, které nejvíce ovlivňují Vaše rozhodnutí vzdělávat se:

6. Vyberte 3 motivátory, které nejvíce ovlivňují Vaše rozhodnutí vzdělávat se mimo profesní zaměření:

7. Uveďte 3 činnosti, ve kterých se projevuje Vaše vlastní kreativita/tvořivost. Jako návod mohou posloužit následující činnosti:

8. Uveďte důvody, proč být kreativní/tvořivý?

9. Vyberte 3 cíle Vašeho osobnostního rozvoje, které považujete za nosné ve svém životě:

10. Vyberte 3 cíle kognitivního/informačního rozvoje, které považujete za nosné ve svém životě:

11. Uveďte 3 techniky sebeřídící práce, které ovládáte:

12. Uveďte 3 schopnosti zvládání nároků spojených s prací na sobě samém:

13. Kolik času jste ochoten(a) investovat do sebevzdělávání?

14. Investoval(a) byste do sebevzdělávání nějaké vlastní finanční prostředky?

15. Vyberte, které aktivity patří do Vašeho volného času?

17. Jste:

18. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

19. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

5. Vyberte 3 motivátory, které nejvíce ovlivňují Vaše rozhodnutí vzdělávat se:

6. Vyberte 3 motivátory, které nejvíce ovlivňují Vaše rozhodnutí vzdělávat se mimo profesní zaměření:

7. Uveďte 3 činnosti, ve kterých se projevuje Vaše vlastní kreativita/tvořivost. Jako návod mohou posloužit následující činnosti:

8. Uveďte důvody, proč být kreativní/tvořivý?

9. Vyberte 3 cíle Vašeho osobnostního rozvoje, které považujete za nosné ve svém životě:

10. Vyberte 3 cíle kognitivního/informačního rozvoje, které považujete za nosné ve svém životě:

11. Uveďte 3 techniky sebeřídící práce, které ovládáte:

12. Uveďte 3 schopnosti zvládání nároků spojených s prací na sobě samém:

13. Kolik času jste ochoten(a) investovat do sebevzdělávání?

14. Investoval(a) byste do sebevzdělávání nějaké vlastní finanční prostředky?

15. Vyberte, které aktivity patří do Vašeho volného času?

17. Jste:

18. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

19. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jančárková, R.Osobnostní management (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://osobnostni-management.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.