Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Outdoorové kurzy

Outdoorové kurzy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Kastner
Šetření:09. 01. 2011 - 30. 03. 2011
Počet respondentů:76
Počet otázek (max/průměr):13 / 11
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:26,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník vzniká pro potřeby diplomové práce na FTVS UK, která má za cíl získat pohled HR pracovníků na outdoor training.

Poslední otázkou je Váš e-mail. Ten vyplňte pouze v případě, že chcete obdržet výsledky tohoto průzkumu, které Vám v budoucnu mohou pomoci při výběru poskytovatelů služeb

Odpovědi respondentů

1. Celkový počet zaměstnanců Vaší firmy / společnosti. (přibližně)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50068,11 %7,89 %  
20034,05 %3,95 %  
500034,05 %3,95 %  
12022,7 %2,63 %  
25022,7 %2,63 %  
sto22,7 %2,63 %  
35022,7 %2,63 %  
120022,7 %2,63 %  
10022,7 %2,63 %  
15022,7 %2,63 %  
ostatní odpovědi 550
3000
4000
800
8000
1900
220
1800
280
Dvěstě osomdesát dva
dvě stě padesít
630
850
320
540
40
pětset
16
650
430
1250
cca 2000
105
6000
devět set devadesát dva
50
255
5
60
1500
1000
600
6500
tristo
200 zaměstnanců
30
2500
700
85
osmdesát
10
35
258
450
4864,86 %63,16 % 

Graf

2. Obor podníkání Vaší firmy.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

asi jednekrát za rok

Automobilový průmysl

AUTOMOTIVE

bankovnictví

bankovnictví/pojišťovnictví

dětská a klinická výživa

doprava

elektrotechnický průmysl

energetika

energetika

farmaceutický průmysl

farmacie

Farmacie

finance

informační technologie

IT - software

IT/TELCO

nic

nikdy

nikdy

nikdy

nikdy

nikdy

nikdy

nikdy

nikdy

online marketing

pojišťovnictví

pojišťovnictví

Pojišťovnictví

Pojišťovnictví

potravinářská výroba a distribuce

predaj a výroba potravín

Reality

recruitment

retail

Security and Fire

stavebnictví, development

strojírenství

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

v průměru 2x až 5x za rok

více než 5x za rok

více než 5x za rok

více než 5x za rok

více než 5x za rok

výroba

Výroba kovových obalů

vyroba, distribuce a proedej kosmetickych vyrobku

Vývoj SW

3. Jaké je nejčastější zadání kurzů outdoor trainingu ve Vaší firmě?

Outdoor Training = Propojení vzdělávání a rozvoje s aktivitami v přírodě, sportovními aktivitami nebo jinou formou modelových a zážitkových situací.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozvojové (zaměřené na osobní schopnosti a dovednosti - soft skills)2029,41 %26,32 %  
rozvojové (zaměřené na soft skills)1725 %22,37 %  
zábavná / odpočinkové1623,53 %21,05 %  
zábavné1522,06 %19,74 %  
odpočinkové1116,18 %14,47 %  
vzdělávací1014,71 %13,16 %  
jiné57,35 %6,58 %  
nic22,94 %2,63 %  
vzdělávací (zaměřené na odborná témata - hard skills)22,94 %2,63 %  
žádné, neděláme to11,47 %1,32 %  
nevyužíváme outdoor11,47 %1,32 %  
budování týmu11,47 %1,32 %  
zatím ne11,47 %1,32 %  
využíváme velmi omezeně11,47 %1,32 %  
zlepšení komunikace11,47 %1,32 %  

Graf

4. Jak často využíváte kurzů outdoor trainingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
asi jedenkrát za rok1850 %23,68 %  
2x - 5x za rok 1130,56 %14,47 %  
nikdy513,89 %6,58 %  
více než 5x za rok 38,33 %3,95 %  

Graf

5. Kolik kurzů outdoor trainingu jste uskutečnili za rok 2010?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11216,67 %15,79 %  
01115,28 %14,47 %  
21013,89 %13,16 %  
379,72 %9,21 %  
žádný68,33 %7,89 %  
534,17 %3,95 %  
jeden34,17 %3,95 %  
622,78 %2,63 %  
nevím22,78 %2,63 %  
žádné22,78 %2,63 %  
ostatní odpovědi dva
jeden - v rámci našeho oddělení
jednu
1 - 2 (dle jednotlivých oddělení, skupin zaměst.)
20
4
pro většinu týmů 1-2x za rok
10cca
15
jedenkrát - firemné hry
tři
jeden celofiremni, zvlast pro oddeleni
8
1419,44 %18,42 % 

Graf

6. Pro které zaměstnance kurzy outdoor trainingu nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klíčoví zaměstnanci2536,76 %32,89 %  
všichni zaměstnanci1217,65 %15,79 %  
podle pracovního zařazení1217,65 %15,79 %  
jiné forma výběru913,24 %11,84 %  
noví zaměstnanci57,35 %6,58 %  
pro všechny22,94 %2,63 %  
nic11,47 %1,32 %  
podle náhodného výběru11,47 %1,32 %  
vsichni bez rozdilu11,47 %1,32 %  
žádné....11,47 %1,32 %  
šité týmům a jejich otřebám na míru11,47 %1,32 %  
všetci11,47 %1,32 %  
všechny zaměstance11,47 %1,32 %  
011,47 %1,32 %  
vsichni11,47 %1,32 %  
zatím ne11,47 %1,32 %  
všichni11,47 %1,32 %  
dle jednotivých týmů11,47 %1,32 %  
dle oddeleni11,47 %1,32 %  
jak pro určité cílové skupiny tak pro celou firmu11,47 %1,32 %  

Graf

7. Na kolika kurzech byl přítomen lektor, nebo kouč, který se věnoval pouze pedagogicko-psychologické činnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na 75% - 100% kurzů2030,3 %26,32 %  
na žádném1928,79 %25 %  
do 25% kurzů1116,67 %14,47 %  
na 25% - 50% kurzů1015,15 %13,16 %  
na 50% - 75 % kurzů69,09 %7,89 %  

Graf

8. V rámci kolika kurzů probíhala zpětná vazba?

Zpětná vazba: Část kurzu mající za úkol přenesení praktických zkušeností do roviny teoretických poznatků.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na 75% - 100% kurzů2435,82 %31,58 %  
na žádném1826,87 %23,68 %  
na 50% - 75 % kurzů1319,4 %17,11 %  
do 25% kurzů811,94 %10,53 %  
na 25% - 50% kurzů45,97 %5,26 %  

Graf

9. Jaké výstupy měly kurzy outdoor trainingu ve Vaší firmě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fotografie, videa2556,82 %32,89 %  
dokument doporučující další směr rozvoje1431,82 %18,42 %  
písemný dokument shrnující kurz1227,27 %15,79 %  
všechno dohromady12,27 %1,32 %  
nevím12,27 %1,32 %  
žádná12,27 %1,32 %  
rozpracování témat na poradách a v týmech,, vyvození závěrů (např. organizační změny, metodiky...)12,27 %1,32 %  
výstupy doporučující další směr rozvoje jsou pouze u kurzů pro klíčové zaměstnance a vedení12,27 %1,32 %  
Dále naše výstupy o spokojenosti a nespokojenosti v rámci firmy.12,27 %1,32 %  
ještě jsme nerealizovali12,27 %1,32 %  
dipolomy, dárky pro zúčastněné12,27 %1,32 %  
žádné12,27 %1,32 %  
zpětná vazba celé skupině zaměstnanců12,27 %1,32 %  
012,27 %1,32 %  
zatím ne12,27 %1,32 %  

Graf

10. Kolik kurzů outdoor trainingu bylo ve Vaší firmě součástí uceleného programu vzdělávání?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
01423,73 %18,42 %  
1711,86 %9,21 %  
žádný46,78 %5,26 %  
246,78 %5,26 %  
346,78 %5,26 %  
všechny35,08 %3,95 %  
většina23,39 %2,63 %  
423,39 %2,63 %  
523,39 %2,63 %  
asi půlka11,69 %1,32 %  
ostatní odpovědi nevím
jeden
individuální - dle potřeby
dvacet
1 - 2
je pravidelnou soucasti team buildingu v utvarech
nejsou součástí uceleného programu vzdělávání
1-3
žádné
žiadne
dva
1 ročně
50%
zadny
v současné době žádný
15
1627,12 %21,05 % 

Graf

11. Jaká je obvyklá délka kurzů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 dny5173,91 %67,11 %  
jeden den a méně2028,99 %26,32 %  
3 dny913,04 %11,84 %  
více než 4 dny22,9 %2,63 %  

Graf

12. Jak často využíváte jiné formy rozvoje a vzdělávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než outdoor trainingu6385,14 %82,89 %  
stejně jako outdoor trainingu68,11 %7,89 %  
nikdy34,05 %3,95 %  
méně než outdoor trainingu22,7 %2,63 %  

Graf

13. Jaký je hlavní důvod pořádání kurzů outdoor trainingu ve Vaší firmě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
atraktivita kurzů1319,7 %17,11 %  
komplexnost rozvoje1116,67 %14,47 %  
efektivita vzdělávání34,55 %3,95 %  
teambuilding23,03 %2,63 %  
Stmelení kolektivu23,03 %2,63 %  
team building23,03 %2,63 %  
zpestření klasického vzdělávání11,52 %1,32 %  
prezentae před obchodními partnery, rozvoj klíčových zaměstnanců11,52 %1,32 %  
rozvoj, vzdělávání, networking11,52 %1,32 %  
Teambulding, knowledge management, strategie, vize11,52 %1,32 %  
Posílení týmu.11,52 %1,32 %  
tmelení kolektivu a zlepšení firemní kultury11,52 %1,32 %  
je to nástroj, kterého je škoda nevyužívat, protože má určitý přínos, který jinak nezískáme11,52 %1,32 %  
,rozšíření vědomostí, stmelení kolektivu11,52 %1,32 %  
zábava a odpočinek11,52 %1,32 %  
rozvoj týmu a spolupráce11,52 %1,32 %  
zlepšení týmové spolupráce, vzdělávání v určité oblasti, odměna pracovníkům11,52 %1,32 %  
nové zážitky, rozvoj soft skills11,52 %1,32 %  
rozvoj lidí a týmů, sebereflexe, reflexe, teambuilding, odpočinek11,52 %1,32 %  
ucelenost a komunikace uvnitř jednotlivých týmů a celé společnosti.11,52 %1,32 %  
sladění týmu..nalezení shodné cesty společně11,52 %1,32 %  
přátelský kolektiv ve firmě, konverzace v angličtině (alespoň občas), zábava a odpočinek od rodiny:-)11,52 %1,32 %  
Kurzy pro klíčové zaměstnance, vedení firmy => outdoorové kurzy zaměřené na vzdělávání, osobní rozvoj a motivaci. Kurzy pro všechny zaměstnance => zábava, odpočinek, odměna. 11,52 %1,32 %  
-rozvoj klíčových dovedností skupiny -stmelení kolektivu a rozvoj interních vztahů skupiny -zlepšení komunikačních dovedností a řešení konfliktů -vzdělávání soft skills + odborné dovednosti vztahující se k cílu11,52 %1,32 %  
stmelení kolektivu, 11,52 %1,32 %  
Posílení team spirit, vzájemné poznání se, motivace11,52 %1,32 %  
Poznávací, relaxační, tvorba týmů, problémové oblasti11,52 %1,32 %  
Outdoorové kurzy zatím nepořádáme.11,52 %1,32 %  
vzdělávání11,52 %1,32 %  
interní komunikace11,52 %1,32 %  
Odměna zaměstnancům11,52 %1,32 %  
utužení kolektivu, rozvoj zaměstnanců, rozvoj soft skills11,52 %1,32 %  
žádný11,52 %1,32 %  
potřeba týmu11,52 %1,32 %  
súčasť firemných akcií - odpočinok11,52 %1,32 %  
součást kick-offů, nových strategií,seznámení lidí11,52 %1,32 %  
celení kolektivu, 11,52 %1,32 %  
Zaměstnanci odmítají kurzy formou outdoor.11,52 %1,32 %  
tmelení kolektivu a vnitřní komunikace11,52 %1,32 %  
zatím ne z důvodu finančních limitů11,52 %1,32 %  
propojení vzdělávání a teambuildingu11,52 %1,32 %  
relax, benefit zaměstnancům11,52 %1,32 %  
řešení momentálních potřeb11,52 %1,32 %  
teambuilding, stmelení, poznání, komunikace11,52 %1,32 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kastner, J.Outdoorové kurzy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://outdoorove-kurzy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.