Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ovlivňování reklamy na stravovací návyky mládeže
Ovlivňování reklamy na stravovací návyky mládeže
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Nela Trlifajová |
---|---|
Šetření: | 24. 03. 2011 - 27. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 27 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.3 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 71,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:08 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, tento dotazník má zjistit, jak moc reklama ovlivňuje dnešní mládež (adolescenty). Výsledky poslouží k praktické části mé maturitní práce.
Předem děkuji za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Myslíte si, že Vás reklama ovlivňuje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 62,96 % | 62,96 % |
ne | 6 | 22,22 % | 22,22 % |
nevím | 4 | 14,81 % | 14,81 % |
2. Přemýšlel/a jste někdy nad strategií reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 15 | 55,56 % | 55,56 % |
OBČAS SE NAD NĚKTEROU ZAMYSLÍM | 10 | 37,04 % | 37,04 % |
NE | 2 | 7,41 % | 7,41 % |
3. Jaká je ve většině případech podle Vás reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
KLAMAVÁ | 25 | 92,59 % | 92,59 % |
PRAVDIVÁ | 2 | 7,41 % | 7,41 % |
4. Který z komunikačních médií Vás ovlivňuje nejvíc? 1 - NEJMÍŇ 5 - NEJVÍC
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
TELEVIZE | 3.556 | 1.951 |
ROZHLAS | 2.37 | 1.567 |
INTERNET | 3.37 | 1.567 |
LETÁK | 2.407 | 1.278 |
BILLBOARD | 2.481 | 1.953 |
5. Jaký vliv si myslíte, že má na Vás a Vaše stravovací návyky reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NĚKDY OVLIVNÍ MÉ SPRÁVNÉ STRAVOVACÍ NÁVYKY NA NESPRÁVNÉ | 12 | 44,44 % | 44,44 % |
NEGATIVNÍ | 7 | 25,93 % | 25,93 % |
NĚKDY OVLIVNÍ MÉ NESPRÁVNÉ STRAVOVACÍ NÁVYKY NA SPRÁVNÉ | 7 | 25,93 % | 25,93 % |
POZITIVNÍ (ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL) | 1 | 3,7 % | 3,7 % |
6. Koupíte si pokrm či nápoj jen na základě ovlivňující reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 14 | 51,85 % | 51,85 % |
ano | 13 | 48,15 % | 48,15 % |
7. Označte reklamy, které jsou podle Vás zaměřeny na mládež?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SNICKERS | 26 | 96,3 % | 96,3 % |
COCA COLA | 24 | 88,89 % | 88,89 % |
KINDER MAXI KING | 23 | 85,19 % | 85,19 % |
KINDER BUENO | 23 | 85,19 % | 85,19 % |
MCDONALD´S | 22 | 81,48 % | 81,48 % |
KFC | 20 | 74,07 % | 74,07 % |
HUBNOUCÍ TABLETKY ALLI | 1 | 3,7 % | 3,7 % |
JOGURT ACTIVIE | 1 | 3,7 % | 3,7 % |
8. Pozitivních reklam týkajících se stravování mládeže je až příliš.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 9 | 33,33 % | 33,33 % |
nevím | 7 | 25,93 % | 25,93 % |
nesouhlasím | 7 | 25,93 % | 25,93 % |
spíše souhlasím | 3 | 11,11 % | 11,11 % |
souhlasím | 1 | 3,7 % | 3,7 % |
9. Negativních reklam týkajících se stravování mládeže je až příliš.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 10 | 37,04 % | 37,04 % |
nevím | 7 | 25,93 % | 25,93 % |
souhlasím | 7 | 25,93 % | 25,93 % |
spíše nesouhlasím | 3 | 11,11 % | 11,11 % |
10. Napiště, která z reklam týkajících se stravování mládeže na vás zanechala dojem?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Coca cola
jogurty Kostíci
maxi king-negativní
mc donald´s, kfc
MC DONALD'S
nevím
žádná
žádná
11. Myslíte si, že negativní působení reklam vede k civilizačním chorobám (obezita, anorexie)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 18 | 66,67 % | 66,67 % |
ne | 6 | 22,22 % | 22,22 % |
nevím | 3 | 11,11 % | 11,11 % |
12. Všiml/a jste si někdy šokujícího billboardu s anorektickou modelkou Isabellou Caro?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 17 | 62,96 % | 62,96 % |
ano | 10 | 37,04 % | 37,04 % |
13. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ŽENA | 20 | 74,07 % | 74,07 % |
MUŽ | 7 | 25,93 % | 25,93 % |
14. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-23 | 14 | 51,85 % | 51,85 % |
30 a víc | 5 | 18,52 % | 18,52 % |
24-30 | 5 | 18,52 % | 18,52 % |
15-17 | 3 | 11,11 % | 11,11 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.