Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ovlivňuje Vás reklama při výběru Vaší dovolené?
Ovlivňuje Vás reklama při výběru Vaší dovolené?
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Žůrková |
---|---|
Šetření: | 07. 07. 2010 - 14. 07. 2010 |
Počet respondentů: | 83 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 7.14 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 86,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou posledního ročníku vysoké školy, a ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který bude sloužit k vypracování mé praktické části bakalářské práce.
Děkuji
Lenka Žůrková
Odpovědi respondentů
1. Znáte cestovní kancelář VÍTKOVICE TOURS?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 66 | 78,57 % | 79,52 % |
ne | 17 | 20,24 % | 20,48 % |
ne (v případě že jste zvolili tuto odpověď přejděte na otázku č.7) | 1 | 1,19 % | 1,2 % |
2. Jeli jste někdy s cestovní kanceláří VÍTKOVICE TOURS na dovolenou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 56 | 84,85 % | 67,47 % |
ano | 10 | 15,15 % | 12,05 % |
3. Jaký zdroj informací jste využili při výběru své dovolené?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
doporučení známých | 5 | 50 % | 6,02 % |
leták | 3 | 30 % | 3,61 % |
časopis | 2 | 20 % | 2,41 % |
internet | 2 | 20 % | 2,41 % |
žádný | 2 | 20 % | 2,41 % |
4. Setkali jste se někdy s nějákým typem reklamy cestovní kanceláře VÍTKOVICE TOURS?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 59 | 89,39 % | 71,08 % |
ne | 7 | 10,61 % | 8,43 % |
5. Kde jste se s reklamou setkali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na billboardu | 31 | 52,54 % | 37,35 % |
jinde | 22 | 37,29 % | 26,51 % |
v časopise | 22 | 37,29 % | 26,51 % |
na internetu | 21 | 35,59 % | 25,3 % |
na letáku | 19 | 32,2 % | 22,89 % |
v novinách | 14 | 23,73 % | 16,87 % |
v TV | 13 | 22,03 % | 15,66 % |
6. Zaujali Vás typy reklamy, jmenované v bodě číslo 5?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, nezaujal mě ani jeden typ reklamy, se kterýi jsem se setkal/a | 29 | 49,15 % | 34,94 % |
ano, zaujaly mne všechny typy reklamy, se kterými jsem se setkal/a | 19 | 32,2 % | 22,89 % |
ano, ale jen jeden typ reklamy, se kterým jsem se setkal/a | 11 | 18,64 % | 13,25 % |
7. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 42 | 50,6 % | 50,6 % |
žena | 41 | 49,4 % | 49,4 % |
8. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 let | 48 | 57,83 % | 57,83 % |
31-40 let | 18 | 21,69 % | 21,69 % |
51-60 let | 6 | 7,23 % | 7,23 % |
41-50 let | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
0-20 let | 4 | 4,82 % | 4,82 % |
61- a více let | 2 | 2,41 % | 2,41 % |
9. Rodinný stav
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
svobodná/svobodný | 50 | 60,24 % | 60,24 % |
vdaná/ženatý | 28 | 33,73 % | 33,73 % |
jiný | 5 | 6,02 % | 6,02 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (85,7 %)
- search.seznam.cz (5,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.