Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ovplyvňuje Vás facebooková reklama?

Ovplyvňuje Vás facebooková reklama?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Masák
Šetření:14. 06. 2011 - 17. 06. 2011
Počet respondentů:125
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.39
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondent/ka!

 

Prostredníctvom tohto dotazníka chcem zistiť, aký postoj má verejnosť k reklame zobrazovanej na Facebooku, či ju vníma, prípadne či sa ňou nechá ovplyvniť. Dotazník je teda určený ľudom ktorí sú na Facebooku zaregistrovaní. Vyplnením tohto anonymného dotazníka mi pomôžete pri tvorbe mojej bakalárskej práce.

 

Vopred ďakujem.
 

Odpovědi respondentů

1. Koľko času denne trávite na Facebooku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 2 hodín2822,95 %22,4 %  
do 3 hodín2520,49 %20 %  
do 1 hodiny2520,49 %20 %  
na Facebook sa neprihlasujem každý deň1613,11 %12,8 %  
5 a viac hodín1512,3 %12 %  
do 4 hodín1310,66 %10,4 %  

Graf

2. Ktoré z nasledujúcich údajov máte o sebe zverejnené?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohlavie10388,79 %82,4 %  
vek7463,79 %59,2 %  
miesto bydliska6354,31 %50,4 %  
vzdelanie6354,31 %50,4 %  
rodinný stav5749,14 %45,6 %  
nic21,72 %1,6 %  

Graf

3. Pridávate sa často do skupín?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výnimočne6652,8 %52,8 %  
občas4032 %32 %  
vôbec1512 %12 %  
pravidelne43,2 %3,2 %  

Graf

4. Všímate si reklamy ktoré Facebook zobrazuje na pravej strane?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, občas si ich všimnem6451,2 %51,2 %  
nevšímam si, nevenujem im pozornosť 4939,2 %39,2 %  
áno všímam si ich129,6 %9,6 %  

Graf

5. Kúpili ste niečo, čo ste videli v reklame na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie 11088 %88 %  
áno, občas si kúpim reklamovanú vec1512 %12 %  

Graf

6. Všimli ste si niekedy podujatie alebo podnik propagovaný prostredníctvom Facebooku? (koncert, veľtrh, diskotéka, bar, divadlo, festival a pod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8467,2 %67,2 %  
ne2721,6 %21,6 %  
nevím1411,2 %11,2 %  

Graf

7. Zúčastnili ste sa niekedy takéhoto podujatia, prípadne ste navštívili niekedy takto propagované zariadenie?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6350,4 %50,4 %  
ne5342,4 %42,4 %  
nevím97,2 %7,2 %  

Graf

8. Momentálne ste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent bez vlastného príjmu (príjem od rodičov)5947,2 %47,2 %  
študent s vlastným príjmom (zarábajúci študent)4032 %32 %  
zamestnanec1814,4 %14,4 %  
nezamestnaný75,6 %5,6 %  
živnostník10,8 %0,8 %  

Graf

9. Pokiaľ pracujete, uveďte v akom sektore

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
služby2642,62 %20,8 %  
informačné technológie813,11 %6,4 %  
nic58,2 %4 %  
manažment34,92 %2,4 %  
stavebníctvo23,28 %1,6 %  
zábava a showbusiness23,28 %1,6 %  
reklama a médiá23,28 %1,6 %  
Grafika a fotografie11,64 %0,8 %  
zdravotníctvo11,64 %0,8 %  
nepracujem11,64 %0,8 %  
štátna služba11,64 %0,8 %  
študujem11,64 %0,8 %  
financial investments11,64 %0,8 %  
výroba11,64 %0,8 %  
cestovný ruch11,64 %0,8 %  
školstvo11,64 %0,8 %  
administratíva11,64 %0,8 %  
bankovníctvo11,64 %0,8 %  
nemám facebook!!!11,64 %0,8 %  
Kristal11,64 %0,8 %  

Graf

10. Váš vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 2510180,8 %80,8 %  
26 - 30129,6 %9,6 %  
16 - 1975,6 %5,6 %  
13 - 1532,4 %2,4 %  
41 - 5021,6 %1,6 %  

Graf

11. Vaše pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6854,4 %54,4 %  
muž5745,6 %45,6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Zúčastnili ste sa niekedy takéhoto podujatia, prípadne ste navštívili niekedy takto propagované zariadenie?

  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Všimli ste si niekedy podujatie alebo podnik propagovaný prostredníctvom Facebooku? (koncert, veľtrh, diskotéka, bar, divadlo, festival a pod.)

11. Vaše pohlavie

  • odpověď žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno všímam si ich na otázku 4. Všímate si reklamy ktoré Facebook zobrazuje na pravej strane?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koľko času denne trávite na Facebooku?

2. Ktoré z nasledujúcich údajov máte o sebe zverejnené?

3. Pridávate sa často do skupín?

4. Všímate si reklamy ktoré Facebook zobrazuje na pravej strane?

5. Kúpili ste niečo, čo ste videli v reklame na Facebooku?

6. Všimli ste si niekedy podujatie alebo podnik propagovaný prostredníctvom Facebooku? (koncert, veľtrh, diskotéka, bar, divadlo, festival a pod.)

7. Zúčastnili ste sa niekedy takéhoto podujatia, prípadne ste navštívili niekedy takto propagované zariadenie?

8. Momentálne ste

9. Pokiaľ pracujete, uveďte v akom sektore

10. Váš vek

11. Vaše pohlavie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koľko času denne trávite na Facebooku?

2. Ktoré z nasledujúcich údajov máte o sebe zverejnené?

3. Pridávate sa často do skupín?

4. Všímate si reklamy ktoré Facebook zobrazuje na pravej strane?

5. Kúpili ste niečo, čo ste videli v reklame na Facebooku?

6. Všimli ste si niekedy podujatie alebo podnik propagovaný prostredníctvom Facebooku? (koncert, veľtrh, diskotéka, bar, divadlo, festival a pod.)

7. Zúčastnili ste sa niekedy takéhoto podujatia, prípadne ste navštívili niekedy takto propagované zariadenie?

8. Momentálne ste

9. Pokiaľ pracujete, uveďte v akom sektore

10. Váš vek

11. Vaše pohlavie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Masák, T.Ovplyvňuje Vás facebooková reklama? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ovplyvnuje-vas-facebookova-r.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.