Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přínosy a nedostatky slevových portálu

Přínosy a nedostatky slevových portálu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Śimůnková
Šetření:16. 10. 2012 - 22. 10. 2012
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Děkujeme že jste si našli chvilku na vyplnění tohoto stručného dotazníku s 8 jedoduchými otázkami.
Dotazník spustíte kliknutím na zelené tlačítko "Vyplnit dotazník" níže pod reklamou.
Přejeme krásný den!

Odpovědi respondentů

1. Na kolika portálech hledáte a porovnávate slevové kupóny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-35755,88 %55,88 %  
na žádném2827,45 %27,45 %  
3-71211,76 %11,76 %  
15 a víc32,94 %2,94 %  
7-1421,96 %1,96 %  

Graf

2. Kolik času strávíte v průměru na slevovém portálu za týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 min5957,84 %57,84 %  
Nepoužívám slevové portály2322,55 %22,55 %  
0,5 - 1 hod1716,67 %16,67 %  
1 - 3 hod32,94 %2,94 %  

Graf

3. Kolik slevových nabídek z internetu využijete průměrně za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
max 1x5654,9 %54,9 %  
Žádné2726,47 %26,47 %  
1-5x1817,65 %17,65 %  
5-10x10,98 %0,98 %  

Graf

4. Když navštívím slevový portál vetšinou vím co chci koupit.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3332,35 %32,35 %  
spíše nesouhlasím2726,47 %26,47 %  
nevím1817,65 %17,65 %  
nesouhlasím1615,69 %15,69 %  
souhlasím87,84 %7,84 %  

Graf

5. Kolikrát nakoupíte přes Internet v průměru za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
max 1x4645,1 %45,1 %  
1-5x4443,14 %43,14 %  
5 - 10x76,86 %6,86 %  
Nenakupuji přes Internet54,9 %4,9 %  

Graf

6. Jak často píšete recenze na vaše nákupy na Internetu (např. na Heureka.cz) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy4847,06 %47,06 %  
Vyplňuj dotazníky jen občas3029,41 %29,41 %  
Vždy když dostanu dotazník2423,53 %23,53 %  

Graf

7. Co je pro Vás při rozhodování o využití slevového kupónu nejdůležitější (seřaďte) ?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Výše slevy2.4122.105
Doba platnosti slevy3.7061.6
Vzdálenost slevy dle lokality3.2351.749
Kvalita poskytovatele slevy2.7251.631
Důveryhodnost spostředkovatele/portálu2.9221.935

Graf

8. Co Vám u slevových portálů chybí nejvíce (seřaďte) ?

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Zobrazení slev na mapě3.6742.481
Porovnání slevy s podobnými nabídkami2.5431.444
Uživatelská recenze na slevu či poskytovatele2.251.492
Více slev z regionů2.9462.16
Lepší možnosti filtrování slev2.9462.334

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Na kolika portálech hledáte a porovnávate slevové kupóny?

  • odpověď na žádném:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám slevové portály na otázku 2. Kolik času strávíte v průměru na slevovém portálu za týden?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Na kolika portálech hledáte a porovnávate slevové kupóny?

2. Kolik času strávíte v průměru na slevovém portálu za týden?

3. Kolik slevových nabídek z internetu využijete průměrně za měsíc?

4. Když navštívím slevový portál vetšinou vím co chci koupit.

5. Kolikrát nakoupíte přes Internet v průměru za měsíc?

6. Jak často píšete recenze na vaše nákupy na Internetu (např. na Heureka.cz) ?

7. Co je pro Vás při rozhodování o využití slevového kupónu nejdůležitější (seřaďte) ?

8. Co Vám u slevových portálů chybí nejvíce (seřaďte) ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Na kolika portálech hledáte a porovnávate slevové kupóny?

2. Kolik času strávíte v průměru na slevovém portálu za týden?

3. Kolik slevových nabídek z internetu využijete průměrně za měsíc?

4. Když navštívím slevový portál vetšinou vím co chci koupit.

5. Kolikrát nakoupíte přes Internet v průměru za měsíc?

6. Jak často píšete recenze na vaše nákupy na Internetu (např. na Heureka.cz) ?

7. Co je pro Vás při rozhodování o využití slevového kupónu nejdůležitější (seřaďte) ?

8. Co Vám u slevových portálů chybí nejvíce (seřaďte) ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Śimůnková, T.Přínosy a nedostatky slevových portálu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://p-n-slevove-portaly.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.