Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přínosy a nedostatky slevových portálu

Přínosy a nedostatky slevových portálu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Śimůnková
Šetření:16. 10. 2012 - 22. 10. 2012
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Děkujeme že jste si našli chvilku na vyplnění tohoto stručného dotazníku s 8 jedoduchými otázkami.
Dotazník spustíte kliknutím na zelené tlačítko "Vyplnit dotazník" níže pod reklamou.
Přejeme krásný den!

Odpovědi respondentů

1. Na kolika portálech hledáte a porovnávate slevové kupóny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-35755,88 %55,88 %  
na žádném2827,45 %27,45 %  
3-71211,76 %11,76 %  
15 a víc32,94 %2,94 %  
7-1421,96 %1,96 %  

Graf

2. Kolik času strávíte v průměru na slevovém portálu za týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 min5957,84 %57,84 %  
Nepoužívám slevové portály2322,55 %22,55 %  
0,5 - 1 hod1716,67 %16,67 %  
1 - 3 hod32,94 %2,94 %  

Graf

3. Kolik slevových nabídek z internetu využijete průměrně za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
max 1x5654,9 %54,9 %  
Žádné2726,47 %26,47 %  
1-5x1817,65 %17,65 %  
5-10x10,98 %0,98 %  

Graf

4. Když navštívím slevový portál vetšinou vím co chci koupit.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3332,35 %32,35 %  
spíše nesouhlasím2726,47 %26,47 %  
nevím1817,65 %17,65 %  
nesouhlasím1615,69 %15,69 %  
souhlasím87,84 %7,84 %  

Graf

5. Kolikrát nakoupíte přes Internet v průměru za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
max 1x4645,1 %45,1 %  
1-5x4443,14 %43,14 %  
5 - 10x76,86 %6,86 %  
Nenakupuji přes Internet54,9 %4,9 %  

Graf

6. Jak často píšete recenze na vaše nákupy na Internetu (např. na Heureka.cz) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy4847,06 %47,06 %  
Vyplňuj dotazníky jen občas3029,41 %29,41 %  
Vždy když dostanu dotazník2423,53 %23,53 %  

Graf

7. Co je pro Vás při rozhodování o využití slevového kupónu nejdůležitější (seřaďte) ?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Výše slevy2.4122.105
Doba platnosti slevy3.7061.6
Vzdálenost slevy dle lokality3.2351.749
Kvalita poskytovatele slevy2.7251.631
Důveryhodnost spostředkovatele/portálu2.9221.935

Graf

8. Co Vám u slevových portálů chybí nejvíce (seřaďte) ?

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Zobrazení slev na mapě3.6742.481
Porovnání slevy s podobnými nabídkami2.5431.444
Uživatelská recenze na slevu či poskytovatele2.251.492
Více slev z regionů2.9462.16
Lepší možnosti filtrování slev2.9462.334

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Na kolika portálech hledáte a porovnávate slevové kupóny?

  • odpověď na žádném:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám slevové portály na otázku 2. Kolik času strávíte v průměru na slevovém portálu za týden?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Na kolika portálech hledáte a porovnávate slevové kupóny?

2. Kolik času strávíte v průměru na slevovém portálu za týden?

3. Kolik slevových nabídek z internetu využijete průměrně za měsíc?

4. Když navštívím slevový portál vetšinou vím co chci koupit.

5. Kolikrát nakoupíte přes Internet v průměru za měsíc?

6. Jak často píšete recenze na vaše nákupy na Internetu (např. na Heureka.cz) ?

7. Co je pro Vás při rozhodování o využití slevového kupónu nejdůležitější (seřaďte) ?

8. Co Vám u slevových portálů chybí nejvíce (seřaďte) ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Na kolika portálech hledáte a porovnávate slevové kupóny?

2. Kolik času strávíte v průměru na slevovém portálu za týden?

3. Kolik slevových nabídek z internetu využijete průměrně za měsíc?

4. Když navštívím slevový portál vetšinou vím co chci koupit.

5. Kolikrát nakoupíte přes Internet v průměru za měsíc?

6. Jak často píšete recenze na vaše nákupy na Internetu (např. na Heureka.cz) ?

7. Co je pro Vás při rozhodování o využití slevového kupónu nejdůležitější (seřaďte) ?

8. Co Vám u slevových portálů chybí nejvíce (seřaďte) ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Śimůnková, T.Přínosy a nedostatky slevových portálu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://p-n-slevove-portaly.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.