Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentka Fakulty podnikohospodářské na VŠE v Praze a chtěla bych Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který se věnuje spotřebnímu chování na trhu pánské kosmetiky (zejména pak pánské pleťové kosmetiky). Výsledky budou využity pouze pro účely mé diplomové práce. Prosím Vás o co nejupřímnější odpovědi, budu za ně moc vděčná :)
DOTAZNÍK JE URČEN POUZE PRO MUŽE, DĚKUJI
Barbora Kašparová
Odpovědi respondentů
1. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
73
66,36 %
66,36 %
31-40
22
20 %
20 %
26-30
11
10 %
10 %
41-50
4
3,64 %
3,64 %
2. Do které z následujících kategorií spadá Vaše zaměstnání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student (pracující)
29
26,36 %
26,36 %
student (nepracující)
25
22,73 %
22,73 %
odborník, specialista, vědecký pracovník
15
13,64 %
13,64 %
technický pracovník
10
9,09 %
9,09 %
majitel podniku
5
4,55 %
4,55 %
provozní pracovník ve službách a obchodě (průvodce, obsluha při cestování, číšník, kuchař, barman, kadeřník, prodavač, model, apod.)
4
3,64 %
3,64 %
obsluha strojů a zařízení (řidič, montážní dělník, obsluha průmyslových strojů….)
3
2,73 %
2,73 %
top management (ředitel společnosti)
3
2,73 %
2,73 %
pracovník ochrany a ostrahy (policista, hasič, ochranka, plavčík,…)
3
2,73 %
2,73 %
řemeslník
2
1,82 %
1,82 %
pedagog
2
1,82 %
1,82 %
nezaměstnaný
2
1,82 %
1,82 %
medicínský reprezentant
1
0,91 %
0,91 %
Aquamanager
1
0,91 %
0,91 %
Area Sales Manager
1
0,91 %
0,91 %
manager
1
0,91 %
0,91 %
nižší administrativní pozice (úředník – v dopravě, ve skladu, na poště, poskytující informace, pokladník,…)
1
0,91 %
0,91 %
Dispečer výroby
1
0,91 %
0,91 %
vyšší státní úředník
1
0,91 %
0,91 %
3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Ve volném čase se věnuji aktivně sportu.
3.373
1.688
Pravidelně chodím do posilovny.
2.091
1.81
Záleží mi na tom, co si o mně myslí mé okolí.
3.327
0.82
Jsem fanouškem nějakého sportovního klubu/Mám svého oblíbeného sportovce (sportovkyni).
2.827
2.925
Rád chodím do kina.
3.391
1.165
To, jak vypadám, je pro mě důležité.
3.727
0.926
Dávám přednost kultuře před sportem.
2.845
1.367
Je pro mě důležité, aby můj vzhled vyjadřoval mou osobnost.
3.4
1.04
Snadno navazuji kontakty s novými lidmi.
3.382
1.436
Většinu svého volného času trávím se svými přáteli.
3.327
1.202
Snažím se o to, abych se stále zlepšoval v tom, co mě zajímá.
4.091
0.974
Kariéra je pro mě v životě důležitá.
3.618
1.145
4. Které z následujících kosmetických výrobků jste použil za posledních 12 měsíců? Odpovědi obsahují výrobky pánské kosmetiky i unisex produkty (např. stylingové produkty).
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sprchový gel
101
91,82 %
91,82 %
deodorant, antiperspirant
98
89,09 %
89,09 %
šampon na vlasy
97
88,18 %
88,18 %
parfém, toaletní voda
93
84,55 %
84,55 %
holicí strojek (ne elektrický)
89
80,91 %
80,91 %
pěna na holení, gel na holení
83
75,45 %
75,45 %
šampon na vlasy i tělo (2v1, 3v1)
68
61,82 %
61,82 %
krém na ruce
65
59,09 %
59,09 %
voda po holení
54
49,09 %
49,09 %
balzám na rty
54
49,09 %
49,09 %
balzám po holení
51
46,36 %
46,36 %
gel na vlasy, vosk na vlasy apod.
43
39,09 %
39,09 %
čistící pleťová voda, čistící gel
32
29,09 %
29,09 %
lak na vlasy
26
23,64 %
23,64 %
pleťový krém (hydratační, zklidňující,…)
26
23,64 %
23,64 %
kondicionér na vlasy
25
22,73 %
22,73 %
tělové mléko
22
20 %
20 %
pleťový peeling
18
16,36 %
16,36 %
oční gel, oční krém (proti známkám únavy apod.)
5
4,55 %
4,55 %
5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sprchový gel
93
84,55 %
84,55 %
šampon na vlasy
91
82,73 %
82,73 %
deodorant, antiperspirant
87
79,09 %
79,09 %
holicí strojek (ne elektrický)
76
69,09 %
69,09 %
parfém, toaletní voda
71
64,55 %
64,55 %
pěna na holení, gel na holení
69
62,73 %
62,73 %
voda po holení
36
32,73 %
32,73 %
šampon na vlasy i tělo (2v1, 3v1)
35
31,82 %
31,82 %
balzám po holení
35
31,82 %
31,82 %
gel na vlasy, vosk na vlasy apod.
34
30,91 %
30,91 %
krém na ruce
28
25,45 %
25,45 %
balzám na rty
21
19,09 %
19,09 %
lak na vlasy
20
18,18 %
18,18 %
čistící pleťová voda, čistící gel
17
15,45 %
15,45 %
kondicionér na vlasy
13
11,82 %
11,82 %
pleťový krém (hydratační, zklidňující,…)
11
10 %
10 %
pleťový peeling
8
7,27 %
7,27 %
tělové mléko
4
3,64 %
3,64 %
oční gel, oční krém (proti známkám únavy apod.)
1
0,91 %
0,91 %
6. Jaké značky pánské kosmetiky se vám vybaví? Zapište všechny, na které si vzpomenete. Neberte v úvahu značky parfémů a toaletních vod ani stylingových produktů (ty do této kategorie nepatří).
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nivea
5
4,55 %
4,55 %
axe
2
1,82 %
1,82 %
Nivea, Adidas, AXE
1
0,91 %
0,91 %
Nivea, Balea, Dove
1
0,91 %
0,91 %
radox, head & shoulders, gilette, adidas, nivea
1
0,91 %
0,91 %
vichi, l'oreal, just, la roche, nivea
1
0,91 %
0,91 %
Loreal, Old spice, Nivea, Axe,
1
0,91 %
0,91 %
nivea, adidas, garnier
1
0,91 %
0,91 %
old spice, guillette, axe,
1
0,91 %
0,91 %
Dove, Axe,
1
0,91 %
0,91 %
ostatní odpovědi
Nivea, Garnier, Dove Old spice nivea, dove, old spice, balea, right guard, adidas, axe, oriflame, L'Oreal, taft, playboy, str8 Fa, Axe, Nivea, Old Spice Dermacol, Fa, Adidas, Axe, Nivea, Rexona, L Oreal Old Spice, Str8, Gillette, Adidas, Dermacol, Wilkinson nivea, adidas, dove AXE, Gillete, Palmolive, Radox, Head and Shoulder, FA, adidas, playboy, nivea, FA, gillete, kupuji, co mi přijde pod ruku, značku vůbec neřeším a mám na ně špatnou paměť Nivea, Avon, Oriflame, Taft Oriflame, Nivea, Old Spice, Adidas Fa Puma, Nivea, Radox, Ralph Lauren, Versace, Playboy, Schauma Avon, Fa loreál, matrix, Adidas, Garnier, Axe, Nivea, Rexona, Old Spice, adidas, axe, gilette, nivea NIVEA,Fa,Balea dove, adidas, nivea Adidas, Axe, Gillete, Wilkinson, Old Spice garnier, head and shoulders, gilette, dove Nivea, Adidas, Axe, Gilette Loreal Paris Men Expert, Fa Men, Gillette, Nivea for men head and shoulders, axe, old spice Vichy, Old Spice,Nivea, Gilet Axe, old spice, adidas, dove, nivea, gillete adidas, loreal paris old spice, head and shouders, axe, gilette, playboy, adidas, axe Adidas, Axe, Nivea, Labello nivea, dove, axe, adidas, gilette, astor nivea, gillete, head&shouders, addidas, puma Avon nivea, gillette dove,STR 8,Nivea Hugo Boss Adidass Nivea, Axe, Adidas, Old Spice, Avon avon, axe, nivea, adidas, marina, gillete old spice, hugo boss axe, old spice nevim Nivea,Dove,Hugo Boss,Vichy,Fa,Adidas,Axe,Playboy,Avon,Herbalife,Armani,Karin Herzog,Vichy,Herb Pharma,Branu,Gillete, Old Spices, Right Guard, Tolsom, Body Series, Adidas, FA, Nivea Dove, adidas, radox, gillete, wilkinson Hugo Boss fa, olld spice, david beckham, Avon, Nivea, Old Spice Gillette, Nivea, Old Spice Nivea, Boss Adidas, Nivea, Gilette, Old Spice adidas,old spice vybaví se mi větší množství značek, ikdyž jsem je možná ani nepoužil ale jsou z reklamy známé viz (avon, oriflame,gillette, old spice, radox) Diesel, Nivea, Kamilla, Loreal, adidas, replay nic Gilette, Dove, Nivea, Syoss, Fa Axe, Nivea, Gillette Nivea, Elseve, Palmolive, Yves Rocher, Adidas avon, nivea, dove Balea Nivea Axe Neutrogena Old Spice Adidas nivea, vichy, garnier, loreal, axe, biotherm Pitralon - po holení Nivea, Dove, Garnier nivea,adidas,axe L´Oréal Men Expert, Nivea, Gillette, Old Spice L´Oreal, Clinique, Nivea Adidas, Old Spice, Nivea, Axe, Adidas, Paco Rabane, Rexona, nivea, clarins men.... Dove,Fa,Headandshouldersv Gillette, nevzpomenu si oriflame,gilete nivea, dove loreal ,nivea ,adidas,lancom, hugo boss, ferrari, giorgio armani, davidoff, adidas, dermacol, denim, puma, lavera, loreal, lancome, jil sander, nivea Nivea, Gilette? Old PSice adidas, žádné Adidas, Nivea, Baleo nivea loreal adidas Loreal, Dior, Avon, Gilelete, Oriflame Adidas, Axe, Head and Shoulders, Nivea adidas,head and shoulders, gillette -- v tomhle stavu si nevzpomenu ani na Pitralon :D nevim :) Glister Nivea for men, Axe, Mexx, Playboy, Oldspice, Gilette Axe, Adidas, Rexona, Axe, Fa, garnier old spice, oriflame, avon, dm, nivea nevia nivea, clinique, dermacol old spice, nivea, garnier, dowe, jaguar, stayte, playboy
95
86,36 %
86,36 %
7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nivea for Men
106
96,36 %
96,36 %
Old Spice
104
94,55 %
94,55 %
Gillete
103
93,64 %
93,64 %
Axe
103
93,64 %
93,64 %
Adidas
100
90,91 %
90,91 %
Wilkinson Sword
82
74,55 %
74,55 %
Fa Men
82
74,55 %
74,55 %
Dove Men + Care
73
66,36 %
66,36 %
Rexona Men
73
66,36 %
66,36 %
Garnier Fructis for Men
67
60,91 %
60,91 %
Hugo Boss SKIN
67
60,91 %
60,91 %
L’Oréal Men Expert
61
55,45 %
55,45 %
Astra
59
53,64 %
53,64 %
Avon for Men
57
51,82 %
51,82 %
Schauma for Men
50
45,45 %
45,45 %
Diplomat
49
44,55 %
44,55 %
Oriflame North for Men
48
43,64 %
43,64 %
Pitralon
43
39,09 %
39,09 %
L’Oréal Proffesionnel
43
39,09 %
39,09 %
Vichy Homme
39
35,45 %
35,45 %
Right Guard
38
34,55 %
34,55 %
Adam
36
32,73 %
32,73 %
Syoss Men
35
31,82 %
31,82 %
Balea Men
33
30 %
30 %
Dermacol Career for Men
27
24,55 %
24,55 %
Sephora Men
27
24,55 %
24,55 %
Yves Rocher pour Homme
27
24,55 %
24,55 %
Barbus
26
23,64 %
23,64 %
Wellaflex for Men
25
22,73 %
22,73 %
La Roche-Posay Homme
21
19,09 %
19,09 %
Lancome Men
21
19,09 %
19,09 %
Biotherm Homme
13
11,82 %
11,82 %
Eucerin Men
10
9,09 %
9,09 %
Kérastase
10
9,09 %
9,09 %
Redken
10
9,09 %
9,09 %
L’Occitane pour Homme
9
8,18 %
8,18 %
Douglas Men´s System
7
6,36 %
6,36 %
Don
6
5,45 %
5,45 %
Olimon
6
5,45 %
5,45 %
Clarins Men
5
4,55 %
4,55 %
Shiseido Men
5
4,55 %
4,55 %
Alverde Men
4
3,64 %
3,64 %
Isana Men
4
3,64 %
3,64 %
Matis Réponse Homme
1
0,91 %
0,91 %
8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Gillete
75
68,18 %
68,18 %
Nivea for Men
70
63,64 %
63,64 %
Adidas
61
55,45 %
55,45 %
Axe
49
44,55 %
44,55 %
Old Spice
47
42,73 %
42,73 %
Fa Men
31
28,18 %
28,18 %
L’Oréal Men Expert
25
22,73 %
22,73 %
Dove Men + Care
23
20,91 %
20,91 %
Rexona Men
23
20,91 %
20,91 %
Garnier Fructis for Men
20
18,18 %
18,18 %
Wilkinson Sword
20
18,18 %
18,18 %
Avon for Men
16
14,55 %
14,55 %
Right Guard
13
11,82 %
11,82 %
Hugo Boss SKIN
13
11,82 %
11,82 %
Balea Men
11
10 %
10 %
Schauma for Men
9
8,18 %
8,18 %
Oriflame North For Men
9
8,18 %
8,18 %
Syoss Men
8
7,27 %
7,27 %
Diplomat
6
5,45 %
5,45 %
L’Oréal Proffesionnel
6
5,45 %
5,45 %
Adam
5
4,55 %
4,55 %
Dermacol Career for Men
4
3,64 %
3,64 %
Yves Rocher pour Homme
4
3,64 %
3,64 %
Vichy Homme
3
2,73 %
2,73 %
Lancome Men
3
2,73 %
2,73 %
Wellaflex for Men
3
2,73 %
2,73 %
Barbus
3
2,73 %
2,73 %
La Roche-Posay Homme
2
1,82 %
1,82 %
Astra
2
1,82 %
1,82 %
Alverde Men
1
0,91 %
0,91 %
radox
1
0,91 %
0,91 %
schwarzkopf
1
0,91 %
0,91 %
Redken
1
0,91 %
0,91 %
Sephora Men
1
0,91 %
0,91 %
Biotherm Homme
1
0,91 %
0,91 %
Pitralon
1
0,91 %
0,91 %
Shiseido Men
1
0,91 %
0,91 %
ferrari, jil sander
1
0,91 %
0,91 %
Douglas Men´s System
1
0,91 %
0,91 %
playboy
1
0,91 %
0,91 %
žádnou
1
0,91 %
0,91 %
Isana Men
1
0,91 %
0,91 %
9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Gillete
69
62,73 %
62,73 %
Nivea for Men
54
49,09 %
49,09 %
Adidas
54
49,09 %
49,09 %
Axe
43
39,09 %
39,09 %
Old Spice
40
36,36 %
36,36 %
L’Oréal Men Expert
19
17,27 %
17,27 %
Fa Men
19
17,27 %
17,27 %
Dove Men + Care
15
13,64 %
13,64 %
Avon for Men
15
13,64 %
13,64 %
Garnier Fructis for Men
14
12,73 %
12,73 %
Rexona Men
13
11,82 %
11,82 %
Right Guard
12
10,91 %
10,91 %
Wilkinson Sword
12
10,91 %
10,91 %
Balea Men
10
9,09 %
9,09 %
Hugo Boss SKIN
10
9,09 %
9,09 %
Oriflame North For Men
7
6,36 %
6,36 %
Syoss Men
7
6,36 %
6,36 %
Schauma for Men
7
6,36 %
6,36 %
Vichy Homme
5
4,55 %
4,55 %
L’Oréal Proffesionnel
5
4,55 %
4,55 %
Adam
4
3,64 %
3,64 %
Pitralon
3
2,73 %
2,73 %
Dermacol Career for Men
3
2,73 %
2,73 %
Diplomat
3
2,73 %
2,73 %
Yves Rocher pour Homme
3
2,73 %
2,73 %
La Roche-Posay Homme
2
1,82 %
1,82 %
Wellaflex for Men
2
1,82 %
1,82 %
Isana Men
2
1,82 %
1,82 %
Shiseido Men
2
1,82 %
1,82 %
radox, head & shoulders
1
0,91 %
0,91 %
schwarzkopf,
1
0,91 %
0,91 %
Head & Shoulders
1
0,91 %
0,91 %
Astra
1
0,91 %
0,91 %
Kérastase
1
0,91 %
0,91 %
Matis Réponse Homme
1
0,91 %
0,91 %
Barbus
1
0,91 %
0,91 %
Redken
1
0,91 %
0,91 %
Sephora Men
1
0,91 %
0,91 %
Body Series, Tolsom
1
0,91 %
0,91 %
Biotherm Homme
1
0,91 %
0,91 %
L’Occitane pour Homme
1
0,91 %
0,91 %
ferrari, jil sander
1
0,91 %
0,91 %
Don
1
0,91 %
0,91 %
playboy
1
0,91 %
0,91 %
žádnou
1
0,91 %
0,91 %
Eucerin Men
1
0,91 %
0,91 %
10. Nakupujete si pánskou kosmetiku většinou sám? Od této otázky dále prosím neuvažujte parfémy a toaletní vody ani stylingové produkty (gely na vlasy,...) - tyto produkty nepatří do kategorie pánské kosmetiky.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 11, ANO, ale předtím se poradím s nějakou ženou → otázka č. 11, NE → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
81
73,64 %
73,64 %
NE
20
18,18 %
18,18 %
ANO, ale předtím se poradím s nějakou ženou
9
8,18 %
8,18 %
11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v drogerii
77
85,56 %
70 %
v supermarketu/hypermarketu
66
73,33 %
60 %
na internetu
21
23,33 %
19,09 %
v parfumerii (Fann, Douglas, Sephora, Marionnaud)
19
21,11 %
17,27 %
přes katalog (např. Avon, Oriflame)
12
13,33 %
10,91 %
v lékárně
9
10 %
8,18 %
u kadeřnice/kadeřníka, v kosmetickém salonu
8
8,89 %
7,27 %
ve specializované kamenné prodejně (Manufaktura, L’Occitane, Profimed,…)
4
4,44 %
3,64 %
v jiné parfumerii
3
3,33 %
2,73 %
12. Kde nejčastěji nakupujete pánskou kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v drogerii
40
44,44 %
36,36 %
v supermarketu/hypermarketu
33
36,67 %
30 %
na internetu
6
6,67 %
5,45 %
přes katalog (např. Avon, Oriflame)
4
4,44 %
3,64 %
v parfumerii (Fann, Douglas, Sephora, Marionnaud)
2
2,22 %
1,82 %
ve specializované kamenné prodejně (Manufaktura, L’Occitane, Profimed,…)
2
2,22 %
1,82 %
u kadeřnice/kadeřníka, v kosmetickém salonu
1
1,11 %
0,91 %
v lékárně
1
1,11 %
0,91 %
v jiné parfumerii
1
1,11 %
0,91 %
13. Kolik přibližně utratíte za pánskou kosmetiku za měsíc?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
50 – 100 Kč
20
22,22 %
18,18 %
151 – 200 Kč
19
21,11 %
17,27 %
201 – 300 Kč
19
21,11 %
17,27 %
101 – 150 Kč
17
18,89 %
15,45 %
více než 300 Kč
9
10 %
8,18 %
méně než 50 Kč
6
6,67 %
5,45 %
14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
3.311
0.837
Obal
2.511
1.139
Vůně
4.1
1.201
Charakteristika produktu (jeho určení pro typ pleti, složení, ekologická závadnost/nezávadnost,...)
3.389
1.615
Reklama
2.278
1.09
Osobní zkušenost s produktem
4.589
0.864
Značka
3.6
0.884
Doporučení kamarádů/známých/partnerky(partnera),…
3.189
1.642
Doporučení prodavače/ky
2.456
1.204
15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
manželka/přítelkyně (přítel)
12
60 %
10,91 %
matka
12
60 %
10,91 %
jiný rodinný příslušník ženského pohlaví (vyjma těch výše uvedených)
7
35 %
6,36 %
kamarádky, kamarádi
1
5 %
0,91 %
16. Zde opět vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc s daným výrokem souhlasíte (1- vůbec nesouhlasím, 2 – spíše nesouhlasím, 3 – ani souhlasím, ani nesouhlasím, 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Pro úspěch je důležitý dobrý zevnějšek a příjemný vzhled.
3.964
0.635
Je pro mne důležité, aby má pleť vypadala zdravě.
3.6
0.895
Vždy se snažím být upravený/učesaný.
3.782
0.971
Rád se nechám inspirovat v tom, jak se oblékat a jak o sebe pečovat.
3.3
1.246
Důležitější než vzhled je, co člověk umí a jaký je.
3.709
1.152
Je důležité být atraktivní pro druhé pohlaví.
4.045
0.825
Chtěl bych vypadat lépe, než doposud.
3.514
1.277
17. Vyzkoušel jste již někdy nějaký produkt z kategorie pánské pleťové kosmetiky? Do této kategorie patří čistící pleťová tonika, čistící pleťové gely, čistící pleťové peelingy, pleťové balzámy, pleťové krémy, krémy a gely na oční okolí, oční roll-on – všechny určené pro mužskou pleť (většinou s označením „for men“)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO a nadále používám → otázka č. 18, ANO, ale již nepoužívám → otázka č. 24, NE → otázka č. 25].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
42
38,18 %
38,18 %
ANO, ale již nepoužívám
34
30,91 %
30,91 %
ANO a nadále používám
34
30,91 %
30,91 %
18. Co byste označil za hlavní důvod, proč jste pleťovou kosmetiku začal používat?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
akné
5
15,63 %
4,55 %
aby moje pleť vypadala dobře
1
3,13 %
0,91 %
Mastná pleť
1
3,13 %
0,91 %
špatná pleť
1
3,13 %
0,91 %
kožní problémy
1
3,13 %
0,91 %
Akné, styl.
1
3,13 %
0,91 %
snaha zlepšit image
1
3,13 %
0,91 %
Špatný stav pleti
1
3,13 %
0,91 %
doporučení kamarádky
1
3,13 %
0,91 %
Bývalá přítelkyně
1
3,13 %
0,91 %
ostatní odpovědi
zdravější vzhled pleti vzhled ,- zbavení se černých teček a celkové čistění pleti oblibil jsem si ji Měl jsem akné. Záleží mně na mém vzhledu Citlivá pleť pomáhá mi vypadat mladší pro zlepšení pleti spatna plet nehezká pleť vypadat lepe Zhoršená plet v období puberty. problémy s akné doporučení Kruhy pod očima, občasné akné, suchá místa na obličeji, ... chtít být atraktivnější
18
56,25 %
16,36 %
19. Z následujících odpovědí vyberte tu, která je nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč používáte pánskou pleťovou kosmetiku:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
mám problémy s pletí a tyto produkty mi pomáhají s problémem bojovat
15
45,45 %
13,64 %
když produkty používám, cítím se příjemněji a sebejistěji
9
27,27 %
8,18 %
chci být atraktivní pro opačné pohlaví (popřípadě stejné)
6
18,18 %
5,45 %
reprezentativní vzhled je důležitý pro mé zaměstnání
3
9,09 %
2,73 %
20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
čistící pleťový gel
15
45,45 %
13,64 %
pleťový krém – hydratační
13
39,39 %
11,82 %
čistící pleťový peeling
12
36,36 %
10,91 %
čistící pleťové tonikum
10
30,3 %
9,09 %
pleťový krém – proti vráskám
4
12,12 %
3,64 %
krém na oční okolí
2
6,06 %
1,82 %
gel na oční okolí
2
6,06 %
1,82 %
pozivam vyjmecne
1
3,03 %
0,91 %
oční roll-on proti únavě očí
1
3,03 %
0,91 %
21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nivea for Men
26
78,79 %
23,64 %
L’Oréal Men Expert
15
45,45 %
13,64 %
Avon for Men
12
36,36 %
10,91 %
Oriflame North For Men
10
30,3 %
9,09 %
Vichy Homme
8
24,24 %
7,27 %
Balea Men
5
15,15 %
4,55 %
Hugo Boss SKIN
4
12,12 %
3,64 %
Biotherm Homme
2
6,06 %
1,82 %
Eucerin Men
2
6,06 %
1,82 %
Sephora Men
2
6,06 %
1,82 %
a již zmiňované
1
3,03 %
0,91 %
Yves Rocher pour Homme
1
3,03 %
0,91 %
L’Occitane pour Homme
1
3,03 %
0,91 %
Clarins Men
1
3,03 %
0,91 %
Shiseido Men
1
3,03 %
0,91 %
Matis Réponse Homme
1
3,03 %
0,91 %
Collistar
1
3,03 %
0,91 %
Lancome Men
1
3,03 %
0,91 %
22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nivea for Men
22
66,67 %
20 %
L’Oréal Men Expert
11
33,33 %
10 %
Avon for Men
11
33,33 %
10 %
Balea Men
4
12,12 %
3,64 %
Oriflame North For Men
3
9,09 %
2,73 %
Hugo Boss SKIN
3
9,09 %
2,73 %
Vichy Homme
2
6,06 %
1,82 %
Yves Rocher pour Homme
2
6,06 %
1,82 %
dermacol
1
3,03 %
0,91 %
Eucerin Men
1
3,03 %
0,91 %
již zmiňované
1
3,03 %
0,91 %
Douglas Men´s System
1
3,03 %
0,91 %
L’Occitane pour Homme
1
3,03 %
0,91 %
Shiseido Men
1
3,03 %
0,91 %
Clarins Men
1
3,03 %
0,91 %
23. Na stupnici od 1 do 10 prosím vyjádřete, jak jste spokojen s produkty pánské pleťové kosmetiky, které používáte (1-nejhorší, 10 - nejlepší).
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
8
9
27,27 %
8,18 %
7
8
24,24 %
7,27 %
9
6
18,18 %
5,45 %
6
5
15,15 %
4,55 %
5
3
9,09 %
2,73 %
10
1
3,03 %
0,91 %
4
1
3,03 %
0,91 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
7.32
Minimum:
5
Maximum:
9
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.56
Směrodatná odchylka:
1.25
Medián:
7
Modus:
8
24. Pokuste se prosím vyjádřit hlavní důvod, proč jste přestal používat pánskou pleťovou kosmetiku:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Má pleť je v pořádku i bez ní.
1
2,94 %
0,91 %
čas
1
2,94 %
0,91 %
Má pleť to nepotřebuje.
1
2,94 %
0,91 %
není to pro mě každodenní potřeba (jako čištění zubů apod.), takže na to dost zapomínám...
1
2,94 %
0,91 %
Nemam potrebu vyuzivat
1
2,94 %
0,91 %
Celkové zlepšení a ztráta nutnosti ji nadále využívat
1
2,94 %
0,91 %
a
1
2,94 %
0,91 %
nepotřebuji
1
2,94 %
0,91 %
Není čas
1
2,94 %
0,91 %
Nemám na to trpělivost, časově náročné
1
2,94 %
0,91 %
ostatní odpovědi
používám nadále univerzální krémy, bez označení "for men" nebaví přestal jsem mít problémy s pleti Není to pro mě důležité, v případě potřeby použiji i dámskou kosmetiku, fungujue také :) Finance, čas Zatím není potřeba pečevat pravidelně o pleťpomocí produktů pánské pleťové kosmetiky Nemám s tím zkušenosti, nevím jak na to, ani jsem nezaznamenal žádné změny. Není pro mne až tak potřebná. ztráta času jsem líný Bylo kvůli akné v mladším věku... stav pleti se zlepšil, takže jsem používání omezil a následně přestal Používám unisex úspora Kč nebaví mě to přišlo mi to zbytečné nemám čas Již netrpím akné, takže je to zbytečné používat čistící gely na akné. pleť se ustálila do normálního stavu -- jsem od přírody krásný a dokonalý nejsem gay :) Časově náročné a nemám viditelný problém s pletí. otrava
24
70,59 %
21,82 %
25. Vlastními slovy se pokuste vyjádřit hlavní důvod, proč jste nikdy nevyzkoušel produkty pánské pleťové kosmetiky:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevim
3
6,98 %
2,73 %
nepotřebuji
2
4,65 %
1,82 %
Necítím potřebu
1
2,33 %
0,91 %
asi jsem je nepotřeboval... ačkoliv někdo by určitě řekl, že by mi to neuškodilo :)
1
2,33 %
0,91 %
necítím potřebu - vypadám skvěle i bez nich...
1
2,33 %
0,91 %
Nepovazoval som to za potrebne. V buducnosti, mozno aj na to prijde.
1
2,33 %
0,91 %
neměl jsem tu potřebu
1
2,33 %
0,91 %
to co používám, mi přijde dostatečné
1
2,33 %
0,91 %
Nevim no, je to takový divný...todle vetsinou používaj jen holky.
1
2,33 %
0,91 %
není třeba :D
1
2,33 %
0,91 %
ostatní odpovědi
Náklady výrazně převyšují užitek. Nepotřeboval jsem ji nemam to ve svych kazdodennich ritualech Nemám potřebu a je to zženštilost. vyzkousel, spatne jsem to v minule otazce zasrktl nepotřeboval jsem to - nepovazuji to za dulezite pro muze Ani nevím že to existuje Není to zapotřebí. Zajímají mě jiné věci. zatím nebyla potřeba vyzkoušet takový produkt, ale myslím, že to časem přijde.. ... to asi nepotrebuji?stojito prachy a ty nemam nevim co to je :-D Nezájem o problematiku. Nemel jsem potrebu Protože nemusím a nedám na marketingovou masáž vytvářející pocit, že tyto produkty muži potřebují. Je vhodná jen pro závažnější vady či onemocnění pokožky. nikdy jsem nad tim nepřemejšlel, moje pleť :) mi příjde v pořádku, nikdy jsem neměl s pletí problémy Na takový serepatičky nemám čas. Nebylo treba zbytečnosti co stojí peníze je to pro ženský Nemám pocit žeby moje pleť potřebovala zvláštní péči proto jsou pro mě tyto produkty něco navíc a jejich využívaní bez důvodu je pro mě nepřirozené. nezajímá mě to ani mě to zatím nenapadlo neláká mne to správnej chlap musí smrdět i na fotce vadí mi cokoliv si mazat na obličej nevyzkoušel
30
69,77 %
27,27 %
26. Z následujících odpovědí vyberte tu, která jsou nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč jste pánskou pleťovou kosmetiku nikdy nevyzkoušel:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
mám pocit, že nic takového nepotřebuji používat
26
60,47 %
23,64 %
považuji to za zženštilé
9
20,93 %
8,18 %
myslím, že používání těchto produktů zabírá moc času, který tomu nechci věnovat
8
18,6 %
7,27 %
27. Pokud byste zdarma dostal vzorek nějakého produktu pánské pleťové kosmetiky (případně ho dostal jako dárek), vyzkoušel byste ho?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
52
67,53 %
47,27 %
NE
25
32,47 %
22,73 %
28. Zaregistroval jste v posledním roce nějakou reklamu na pánskou pleťovou kosmetiku? (nejen televizní, ale i venkovní – např. plakát či billboard, reklamu v časopise nebo novinách apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 29, NE → otázka č. 30].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
56
50,91 %
50,91 %
NE
54
49,09 %
49,09 %
29. Zkuste zapátrat v paměti a zapište, na jakou značku reklama byla a jestli si vzpomenete, tak i co reklama obsahovala (produkt, slogan, hlavní představitel/ka apod.,):
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
:-\
adidas
Adidas - 48 hodin ?
Adidas, Garnier, Axe, Playboy, Hugo Boss, Nivea, Dove
axe
Axe - sex appeal
Axe s andeli
AXE, anděl, muž
Bohužel si nevzpomenu.
bond parfem
david beckham - david beckham
adidas - Zidane
Dermacol career for men
dove
Dove - bilboardy, Oldspice - televize
gilete pěna na holení
Gilette, Henry, Federer?! ale to už možna bylo minuly rok... fakt nevim, sry
gillete - televizní reklamy na žiletky, Fa a Axe na deodoranty a sprchové gely, Nivea pleťová kosmetika
Gillete...
Gillette
holiaci strojcek guillette, dokonalejsie oholenie. polonahy par v sprche :)
hugo boss /ten hajzel mal cokoladku na bruchu
Jen povrchně...Loreal men expert...účinkující v reklamě byl jeden z hlavních představitelů seriálu Lost
L´Oreal Booster
l'oreal, nivea
na každou značku je to stejné, někdo je zoufalý a meněcenný dopokavaď si nezvýší sebevědomí a sexappeal jedinou jednoduchou aplikací jakéhokoliv přípravku ( vždy je božský a změní vám život) . představiteli jsou mladí a úžasný lidé jež se s přípravkem stanou mnohem mladší a ještě úžasnější...slogany jsou chytlavé a zpívají je novodobé sirény sdělovacích prostředků s božskými hlasy.
napadá mě jen polonahá slečna z reklamy na šampony od FA, první věc co se mi vybavila, jinak bych si nejspíš vybavil většinu reklam co ted běží nebo běželi v televizi
Nevím.
nevzpomínám si
nevzpomínám si
nive, něco for men skin bla bla
Nivea
Nivea
Nivea for man
Nivea for men, L´Oréal Men Expert - Gerard Butler, Garnier
nivea, gillete, adidas, axe
nivea, Q10
Old Spice
old spice - muž na koni. nivea - nepamatuji si obsah.
Old Spice - velkej svalnatej cernoch na koni
Old spice a bubak
Old Spice, AXE, Adidas ... a milion dalších, živím se reklamou.
old spice, pletova tonika
Pánská pleťová voda NIVEA myslím. Více si bohužel nevybavuji.
Schwarzkopf, profesionální péče o Vaše vlasy.
30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
45
40,91 %
40,91 %
Vysokoškolské – bakalářské
33
30 %
30 %
Vysokoškolské – magisterské
23
20,91 %
20,91 %
Vyšší odborné
5
4,55 %
4,55 %
Středoškolské bez maturity
3
2,73 %
2,73 %
Vyučen
1
0,91 %
0,91 %
31. Velikost Vašeho bydliště (tam, kde trávíte nejvíce času):
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
hl.m. Praha
48
43,64 %
43,64 %
5 000 – 19 999 obyvatel
16
14,55 %
14,55 %
50 000 – 99 999 obyvatel
15
13,64 %
13,64 %
více než 100 000 obyvatel (kromě Prahy)
14
12,73 %
12,73 %
do 5 000 obyvatel
14
12,73 %
12,73 %
20 000 – 49 999 obyvatel
3
2,73 %
2,73 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student (nepracující) na otázku 2. Do které z následujících kategorií spadá Vaše zaměstnání?
3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).
odpověď Pravidelně chodím do posilovny.=1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve volném čase se věnuji aktivně sportu.=1 na otázku 3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).
4. Které z následujících kosmetických výrobků jste použil za posledních 12 měsíců? Odpovědi obsahují výrobky pánské kosmetiky i unisex produkty (např. stylingové produkty).
odpověď balzám na rty:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi balzám na rty na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
odpověď balzám po holení:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi balzám po holení na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
odpověď gel na vlasy, vosk na vlasy apod.:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi gel na vlasy, vosk na vlasy apod. na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
odpověď kondicionér na vlasy:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kondicionér na vlasy na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
odpověď krém na ruce:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi krém na ruce na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=5 na otázku 14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)
odpověď lak na vlasy:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lak na vlasy na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
odpověď pleťový krém (hydratační, zklidňující,…):
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pleťový krém (hydratační, zklidňující,…) na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
odpověď pleťový peeling:
5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťový peeling na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
odpověď šampon na vlasy i tělo (2v1, 3v1):
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi šampon na vlasy i tělo (2v1, 3v1) na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
odpověď voda po holení:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi voda po holení na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
odpověď parfém, toaletní voda:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťová voda, čistící gel na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kérastase na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Redken na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťový gel na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oréal Men Expert na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
odpověď pěna na holení, gel na holení:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eucerin Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
odpověď Astra:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
odpověď Avon for Men:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol Career for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame North for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes katalog (např. Avon, Oriflame) na otázku 11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?
odpověď Balea Men:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
odpověď Dove Men + Care:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pleťový krém – hydratační na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
odpověď Garnier Fructis for Men:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eucerin Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garnier Fructis for Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellaflex for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wilkinson Sword na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
odpověď Hugo Boss SKIN:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hugo Boss SKIN na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hugo Boss SKIN na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame North For Men na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně chodím do posilovny.=4 na otázku 3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol Career for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
odpověď L’Oréal Men Expert:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi La Roche-Posay Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol Career for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kondicionér na vlasy na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellaflex for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
odpověď L’Oréal Proffesionnel:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
odpověď Oriflame North for Men:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes katalog (např. Avon, Oriflame) na otázku 11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?
odpověď Rexona Men:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hugo Boss SKIN na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rexona Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
odpověď Right Guard:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Right Guard na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Right Guard na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
odpověď Schauma for Men:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol Career for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
odpověď Vichy Homme:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi La Roche-Posay Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
odpověď Balea Men:
10x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
odpověď Dove Men + Care:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dove Men + Care na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
odpověď Nivea for Men:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dove Men + Care na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea for Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
odpověď Old Spice:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Old Spice na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
odpověď Wilkinson Sword:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wilkinson Sword na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
odpověď Balea Men:
10x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
odpověď Nivea for Men:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
10. Nakupujete si pánskou kosmetiku většinou sám? Od této otázky dále prosím neuvažujte parfémy a toaletní vody ani stylingové produkty (gely na vlasy,...) - tyto produkty nepatří do kategorie pánské kosmetiky.
odpověď NE:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi manželka/přítelkyně (přítel) na otázku 15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi matka na otázku 15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?
11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?
odpověď v supermarketu/hypermarketu:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v supermarketu/hypermarketu na otázku 12. Kde nejčastěji nakupujete pánskou kosmetiku?
14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)
odpověď Osobní zkušenost s produktem=5:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes katalog (např. Avon, Oriflame) na otázku 11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?
16. Zde opět vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc s daným výrokem souhlasíte (1- vůbec nesouhlasím, 2 – spíše nesouhlasím, 3 – ani souhlasím, ani nesouhlasím, 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)
odpověď Je pro mne důležité, aby má pleť vypadala zdravě.=4:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Right Guard na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
17. Vyzkoušel jste již někdy nějaký produkt z kategorie pánské pleťové kosmetiky? Do této kategorie patří čistící pleťová tonika, čistící pleťové gely, čistící pleťové peelingy, pleťové balzámy, pleťové krémy, krémy a gely na oční okolí, oční roll-on – všechny určené pro mužskou pleť (většinou s označením „for men“)
odpověď ANO a nadále používám:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám problémy s pletí a tyto produkty mi pomáhají s problémem bojovat na otázku 19. Z následujících odpovědí vyberte tu, která je nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč používáte pánskou pleťovou kosmetiku:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťové tonikum na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťový gel na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťový peeling na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pleťový krém – hydratační na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oréal Men Expert na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea for Men na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame North For Men na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oréal Men Expert na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea for Men na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
odpověď NE:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám pocit, že nic takového nepotřebuji používat na otázku 26. Z následujících odpovědí vyberte tu, která jsou nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč jste pánskou pleťovou kosmetiku nikdy nevyzkoušel:
21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
odpověď L’Oréal Men Expert:
6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oréal Men Expert na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
odpověď Nivea for Men:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pleťový krém – hydratační na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea for Men na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
28. Zaregistroval jste v posledním roce nějakou reklamu na pánskou pleťovou kosmetiku? (nejen televizní, ale i venkovní – např. plakát či billboard, reklamu v časopise nebo novinách apod.)
odpověď ANO:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Váš věk:
2. Do které z následujících kategorií spadá Vaše zaměstnání?
3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).
4. Které z následujících kosmetických výrobků jste použil za posledních 12 měsíců? Odpovědi obsahují výrobky pánské kosmetiky i unisex produkty (např. stylingové produkty).
5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
10. Nakupujete si pánskou kosmetiku většinou sám? Od této otázky dále prosím neuvažujte parfémy a toaletní vody ani stylingové produkty (gely na vlasy,...) - tyto produkty nepatří do kategorie pánské kosmetiky.
11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?
12. Kde nejčastěji nakupujete pánskou kosmetiku?
13. Kolik přibližně utratíte za pánskou kosmetiku za měsíc?
14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)
15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?
16. Zde opět vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc s daným výrokem souhlasíte (1- vůbec nesouhlasím, 2 – spíše nesouhlasím, 3 – ani souhlasím, ani nesouhlasím, 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)
17. Vyzkoušel jste již někdy nějaký produkt z kategorie pánské pleťové kosmetiky? Do této kategorie patří čistící pleťová tonika, čistící pleťové gely, čistící pleťové peelingy, pleťové balzámy, pleťové krémy, krémy a gely na oční okolí, oční roll-on – všechny určené pro mužskou pleť (většinou s označením „for men“)
19. Z následujících odpovědí vyberte tu, která je nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč používáte pánskou pleťovou kosmetiku:
20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
26. Z následujících odpovědí vyberte tu, která jsou nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč jste pánskou pleťovou kosmetiku nikdy nevyzkoušel:
27. Pokud byste zdarma dostal vzorek nějakého produktu pánské pleťové kosmetiky (případně ho dostal jako dárek), vyzkoušel byste ho?
28. Zaregistroval jste v posledním roce nějakou reklamu na pánskou pleťovou kosmetiku? (nejen televizní, ale i venkovní – např. plakát či billboard, reklamu v časopise nebo novinách apod.)
30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
31. Velikost Vašeho bydliště (tam, kde trávíte nejvíce času):
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Váš věk:
2. Do které z následujících kategorií spadá Vaše zaměstnání?
3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).
4. Které z následujících kosmetických výrobků jste použil za posledních 12 měsíců? Odpovědi obsahují výrobky pánské kosmetiky i unisex produkty (např. stylingové produkty).
5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
10. Nakupujete si pánskou kosmetiku většinou sám? Od této otázky dále prosím neuvažujte parfémy a toaletní vody ani stylingové produkty (gely na vlasy,...) - tyto produkty nepatří do kategorie pánské kosmetiky.
11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?
12. Kde nejčastěji nakupujete pánskou kosmetiku?
13. Kolik přibližně utratíte za pánskou kosmetiku za měsíc?
14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)
15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?
16. Zde opět vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc s daným výrokem souhlasíte (1- vůbec nesouhlasím, 2 – spíše nesouhlasím, 3 – ani souhlasím, ani nesouhlasím, 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)
17. Vyzkoušel jste již někdy nějaký produkt z kategorie pánské pleťové kosmetiky? Do této kategorie patří čistící pleťová tonika, čistící pleťové gely, čistící pleťové peelingy, pleťové balzámy, pleťové krémy, krémy a gely na oční okolí, oční roll-on – všechny určené pro mužskou pleť (většinou s označením „for men“)
19. Z následujících odpovědí vyberte tu, která je nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč používáte pánskou pleťovou kosmetiku:
20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
26. Z následujících odpovědí vyberte tu, která jsou nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč jste pánskou pleťovou kosmetiku nikdy nevyzkoušel:
27. Pokud byste zdarma dostal vzorek nějakého produktu pánské pleťové kosmetiky (případně ho dostal jako dárek), vyzkoušel byste ho?
28. Zaregistroval jste v posledním roce nějakou reklamu na pánskou pleťovou kosmetiku? (nejen televizní, ale i venkovní – např. plakát či billboard, reklamu v časopise nebo novinách apod.)
30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
31. Velikost Vašeho bydliště (tam, kde trávíte nejvíce času):
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.