Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pánská kosmetika - spotřební chování

Pánská kosmetika - spotřební chování

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Kašparová
Šetření:03. 12. 2012 - 10. 12. 2012
Počet respondentů:110
Počet otázek (max/průměr):31 / 22.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:62,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.12:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jsem studentka Fakulty podnikohospodářské na VŠE v Praze a chtěla bych Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který se věnuje spotřebnímu chování na trhu pánské kosmetiky (zejména pak pánské pleťové kosmetiky). Výsledky budou využity pouze pro účely mé diplomové práce. Prosím Vás o co nejupřímnější odpovědi, budu za ně moc vděčná :)

 

DOTAZNÍK JE URČEN POUZE PRO MUŽE, DĚKUJI


Barbora Kašparová

 

Odpovědi respondentů

1. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-257366,36 %66,36 %  
31-402220 %20 %  
26-301110 %10 %  
41-5043,64 %3,64 %  

Graf

2. Do které z následujících kategorií spadá Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student (pracující)2926,36 %26,36 %  
student (nepracující)2522,73 %22,73 %  
odborník, specialista, vědecký pracovník1513,64 %13,64 %  
technický pracovník109,09 %9,09 %  
majitel podniku54,55 %4,55 %  
provozní pracovník ve službách a obchodě (průvodce, obsluha při cestování, číšník, kuchař, barman, kadeřník, prodavač, model, apod.)43,64 %3,64 %  
obsluha strojů a zařízení (řidič, montážní dělník, obsluha průmyslových strojů….)32,73 %2,73 %  
top management (ředitel společnosti)32,73 %2,73 %  
pracovník ochrany a ostrahy (policista, hasič, ochranka, plavčík,…)32,73 %2,73 %  
řemeslník21,82 %1,82 %  
pedagog21,82 %1,82 %  
nezaměstnaný21,82 %1,82 %  
medicínský reprezentant10,91 %0,91 %  
Aquamanager10,91 %0,91 %  
Area Sales Manager10,91 %0,91 %  
manager10,91 %0,91 %  
nižší administrativní pozice (úředník – v dopravě, ve skladu, na poště, poskytující informace, pokladník,…)10,91 %0,91 %  
Dispečer výroby10,91 %0,91 %  
vyšší státní úředník10,91 %0,91 %  

Graf

3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ve volném čase se věnuji aktivně sportu.3.3731.688
Pravidelně chodím do posilovny.2.0911.81
Záleží mi na tom, co si o mně myslí mé okolí.3.3270.82
Jsem fanouškem nějakého sportovního klubu/Mám svého oblíbeného sportovce (sportovkyni).2.8272.925
Rád chodím do kina.3.3911.165
To, jak vypadám, je pro mě důležité.3.7270.926
Dávám přednost kultuře před sportem.2.8451.367
Je pro mě důležité, aby můj vzhled vyjadřoval mou osobnost.3.41.04
Snadno navazuji kontakty s novými lidmi.3.3821.436
Většinu svého volného času trávím se svými přáteli.3.3271.202
Snažím se o to, abych se stále zlepšoval v tom, co mě zajímá.4.0910.974
Kariéra je pro mě v životě důležitá.3.6181.145

Graf

4. Které z následujících kosmetických výrobků jste použil za posledních 12 měsíců? Odpovědi obsahují výrobky pánské kosmetiky i unisex produkty (např. stylingové produkty).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sprchový gel10191,82 %91,82 %  
deodorant, antiperspirant9889,09 %89,09 %  
šampon na vlasy9788,18 %88,18 %  
parfém, toaletní voda9384,55 %84,55 %  
holicí strojek (ne elektrický)8980,91 %80,91 %  
pěna na holení, gel na holení8375,45 %75,45 %  
šampon na vlasy i tělo (2v1, 3v1)6861,82 %61,82 %  
krém na ruce6559,09 %59,09 %  
voda po holení5449,09 %49,09 %  
balzám na rty5449,09 %49,09 %  
balzám po holení5146,36 %46,36 %  
gel na vlasy, vosk na vlasy apod.4339,09 %39,09 %  
čistící pleťová voda, čistící gel3229,09 %29,09 %  
lak na vlasy2623,64 %23,64 %  
pleťový krém (hydratační, zklidňující,…)2623,64 %23,64 %  
kondicionér na vlasy2522,73 %22,73 %  
tělové mléko2220 %20 %  
pleťový peeling1816,36 %16,36 %  
oční gel, oční krém (proti známkám únavy apod.)54,55 %4,55 %  

Graf

5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sprchový gel9384,55 %84,55 %  
šampon na vlasy9182,73 %82,73 %  
deodorant, antiperspirant8779,09 %79,09 %  
holicí strojek (ne elektrický)7669,09 %69,09 %  
parfém, toaletní voda7164,55 %64,55 %  
pěna na holení, gel na holení6962,73 %62,73 %  
voda po holení3632,73 %32,73 %  
šampon na vlasy i tělo (2v1, 3v1)3531,82 %31,82 %  
balzám po holení3531,82 %31,82 %  
gel na vlasy, vosk na vlasy apod.3430,91 %30,91 %  
krém na ruce2825,45 %25,45 %  
balzám na rty2119,09 %19,09 %  
lak na vlasy2018,18 %18,18 %  
čistící pleťová voda, čistící gel1715,45 %15,45 %  
kondicionér na vlasy1311,82 %11,82 %  
pleťový krém (hydratační, zklidňující,…)1110 %10 %  
pleťový peeling87,27 %7,27 %  
tělové mléko43,64 %3,64 %  
oční gel, oční krém (proti známkám únavy apod.)10,91 %0,91 %  

Graf

6. Jaké značky pánské kosmetiky se vám vybaví? Zapište všechny, na které si vzpomenete. Neberte v úvahu značky parfémů a toaletních vod ani stylingových produktů (ty do této kategorie nepatří).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nivea54,55 %4,55 %  
axe21,82 %1,82 %  
Nivea, Adidas, AXE10,91 %0,91 %  
Nivea, Balea, Dove10,91 %0,91 %  
radox, head & shoulders, gilette, adidas, nivea10,91 %0,91 %  
vichi, l'oreal, just, la roche, nivea10,91 %0,91 %  
Loreal, Old spice, Nivea, Axe, 10,91 %0,91 %  
nivea, adidas, garnier10,91 %0,91 %  
old spice, guillette, axe, 10,91 %0,91 %  
Dove, Axe, 10,91 %0,91 %  
ostatní odpovědi Nivea, Garnier, Dove
Old spice
nivea, dove, old spice, balea, right guard, adidas, axe, oriflame, L'Oreal, taft, playboy, str8
Fa, Axe, Nivea, Old Spice
Dermacol, Fa, Adidas, Axe, Nivea, Rexona, L Oreal
Old Spice, Str8, Gillette, Adidas, Dermacol, Wilkinson
nivea, adidas, dove
AXE, Gillete, Palmolive, Radox, Head and Shoulder, FA,
adidas, playboy, nivea, FA, gillete,
kupuji, co mi přijde pod ruku, značku vůbec neřeším a mám na ně špatnou paměť
Nivea, Avon, Oriflame, Taft
Oriflame, Nivea, Old Spice, Adidas
Fa
Puma, Nivea, Radox, Ralph Lauren, Versace, Playboy, Schauma
Avon, Fa
loreál, matrix,
Adidas, Garnier, Axe, Nivea, Rexona, Old Spice,
adidas, axe, gilette, nivea
NIVEA,Fa,Balea
dove, adidas, nivea
Adidas, Axe, Gillete, Wilkinson, Old Spice
garnier, head and shoulders, gilette, dove
Nivea, Adidas, Axe, Gilette
Loreal Paris Men Expert, Fa Men, Gillette, Nivea for men
head and shoulders, axe, old spice
Vichy, Old Spice,Nivea, Gilet
Axe, old spice, adidas, dove, nivea, gillete
adidas, loreal paris
old spice, head and shouders, axe, gilette,
playboy, adidas, axe
Adidas, Axe, Nivea, Labello
nivea, dove, axe, adidas, gilette, astor
nivea, gillete, head&shouders, addidas, puma
Avon
nivea, gillette
dove,STR 8,Nivea
Hugo Boss Adidass
Nivea, Axe, Adidas, Old Spice, Avon
avon, axe, nivea, adidas, marina, gillete
old spice, hugo boss
axe, old spice
nevim
Nivea,Dove,Hugo Boss,Vichy,Fa,Adidas,Axe,Playboy,Avon,Herbalife,Armani,Karin Herzog,Vichy,Herb Pharma,Branu,Gillete, Old Spices, Right Guard,
Tolsom, Body Series, Adidas, FA, Nivea
Dove, adidas, radox, gillete, wilkinson
Hugo Boss
fa, olld spice, david beckham,
Avon, Nivea, Old Spice
Gillette, Nivea, Old Spice
Nivea, Boss
Adidas, Nivea, Gilette, Old Spice
adidas,old spice
vybaví se mi větší množství značek, ikdyž jsem je možná ani nepoužil ale jsou z reklamy známé viz (avon, oriflame,gillette, old spice, radox)
Diesel, Nivea, Kamilla, Loreal, adidas, replay
nic
Gilette, Dove, Nivea, Syoss, Fa
Axe, Nivea, Gillette
Nivea, Elseve, Palmolive, Yves Rocher, Adidas
avon, nivea, dove
Balea Nivea Axe Neutrogena Old Spice Adidas
nivea, vichy, garnier, loreal, axe, biotherm
Pitralon - po holení
Nivea, Dove, Garnier
nivea,adidas,axe
L´Oréal Men Expert, Nivea, Gillette, Old Spice
L´Oreal, Clinique, Nivea
Adidas, Old Spice, Nivea, Axe,
Adidas, Paco Rabane, Rexona,
nivea, clarins men....
Dove,Fa,Headandshouldersv
Gillette, nevzpomenu si
oriflame,gilete
nivea, dove
loreal ,nivea ,adidas,lancom,
hugo boss, ferrari, giorgio armani, davidoff, adidas, dermacol, denim, puma, lavera, loreal, lancome, jil sander, nivea
Nivea, Gilette? Old PSice
adidas,
žádné
Adidas, Nivea, Baleo
nivea loreal adidas
Loreal, Dior, Avon, Gilelete, Oriflame
Adidas, Axe, Head and Shoulders, Nivea
adidas,head and shoulders, gillette
--
v tomhle stavu si nevzpomenu ani na Pitralon :D
nevim :)
Glister
Nivea for men, Axe, Mexx, Playboy, Oldspice, Gilette
Axe, Adidas,
Rexona, Axe, Fa, garnier
old spice, oriflame, avon, dm, nivea
nevia
nivea, clinique,
dermacol
old spice, nivea, garnier, dowe, jaguar, stayte, playboy
9586,36 %86,36 % 

Graf

7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nivea for Men10696,36 %96,36 %  
Old Spice10494,55 %94,55 %  
Gillete10393,64 %93,64 %  
Axe10393,64 %93,64 %  
Adidas10090,91 %90,91 %  
Wilkinson Sword8274,55 %74,55 %  
Fa Men8274,55 %74,55 %  
Dove Men + Care7366,36 %66,36 %  
Rexona Men7366,36 %66,36 %  
Garnier Fructis for Men6760,91 %60,91 %  
Hugo Boss SKIN6760,91 %60,91 %  
L’Oréal Men Expert6155,45 %55,45 %  
Astra5953,64 %53,64 %  
Avon for Men5751,82 %51,82 %  
Schauma for Men5045,45 %45,45 %  
Diplomat4944,55 %44,55 %  
Oriflame North for Men4843,64 %43,64 %  
Pitralon4339,09 %39,09 %  
L’Oréal Proffesionnel4339,09 %39,09 %  
Vichy Homme3935,45 %35,45 %  
Right Guard3834,55 %34,55 %  
Adam3632,73 %32,73 %  
Syoss Men3531,82 %31,82 %  
Balea Men3330 %30 %  
Dermacol Career for Men2724,55 %24,55 %  
Sephora Men2724,55 %24,55 %  
Yves Rocher pour Homme2724,55 %24,55 %  
Barbus2623,64 %23,64 %  
Wellaflex for Men2522,73 %22,73 %  
La Roche-Posay Homme2119,09 %19,09 %  
Lancome Men2119,09 %19,09 %  
Biotherm Homme1311,82 %11,82 %  
Eucerin Men109,09 %9,09 %  
Kérastase109,09 %9,09 %  
Redken109,09 %9,09 %  
L’Occitane pour Homme98,18 %8,18 %  
Douglas Men´s System76,36 %6,36 %  
Don65,45 %5,45 %  
Olimon65,45 %5,45 %  
Clarins Men54,55 %4,55 %  
Shiseido Men54,55 %4,55 %  
Alverde Men43,64 %3,64 %  
Isana Men43,64 %3,64 %  
Matis Réponse Homme10,91 %0,91 %  

Graf

8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gillete7568,18 %68,18 %  
Nivea for Men7063,64 %63,64 %  
Adidas6155,45 %55,45 %  
Axe4944,55 %44,55 %  
Old Spice4742,73 %42,73 %  
Fa Men3128,18 %28,18 %  
L’Oréal Men Expert2522,73 %22,73 %  
Dove Men + Care2320,91 %20,91 %  
Rexona Men2320,91 %20,91 %  
Garnier Fructis for Men2018,18 %18,18 %  
Wilkinson Sword2018,18 %18,18 %  
Avon for Men1614,55 %14,55 %  
Right Guard1311,82 %11,82 %  
Hugo Boss SKIN1311,82 %11,82 %  
Balea Men1110 %10 %  
Schauma for Men98,18 %8,18 %  
Oriflame North For Men98,18 %8,18 %  
Syoss Men87,27 %7,27 %  
Diplomat65,45 %5,45 %  
L’Oréal Proffesionnel65,45 %5,45 %  
Adam54,55 %4,55 %  
Dermacol Career for Men43,64 %3,64 %  
Yves Rocher pour Homme43,64 %3,64 %  
Vichy Homme32,73 %2,73 %  
Lancome Men32,73 %2,73 %  
Wellaflex for Men32,73 %2,73 %  
Barbus32,73 %2,73 %  
La Roche-Posay Homme21,82 %1,82 %  
Astra21,82 %1,82 %  
Alverde Men10,91 %0,91 %  
radox10,91 %0,91 %  
schwarzkopf10,91 %0,91 %  
Redken10,91 %0,91 %  
Sephora Men10,91 %0,91 %  
Biotherm Homme10,91 %0,91 %  
Pitralon10,91 %0,91 %  
Shiseido Men10,91 %0,91 %  
ferrari, jil sander10,91 %0,91 %  
Douglas Men´s System10,91 %0,91 %  
playboy10,91 %0,91 %  
žádnou10,91 %0,91 %  
Isana Men10,91 %0,91 %  

Graf

9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gillete6962,73 %62,73 %  
Nivea for Men5449,09 %49,09 %  
Adidas5449,09 %49,09 %  
Axe4339,09 %39,09 %  
Old Spice4036,36 %36,36 %  
L’Oréal Men Expert1917,27 %17,27 %  
Fa Men1917,27 %17,27 %  
Dove Men + Care1513,64 %13,64 %  
Avon for Men1513,64 %13,64 %  
Garnier Fructis for Men1412,73 %12,73 %  
Rexona Men1311,82 %11,82 %  
Right Guard1210,91 %10,91 %  
Wilkinson Sword1210,91 %10,91 %  
Balea Men109,09 %9,09 %  
Hugo Boss SKIN109,09 %9,09 %  
Oriflame North For Men76,36 %6,36 %  
Syoss Men76,36 %6,36 %  
Schauma for Men76,36 %6,36 %  
Vichy Homme54,55 %4,55 %  
L’Oréal Proffesionnel54,55 %4,55 %  
Adam43,64 %3,64 %  
Pitralon32,73 %2,73 %  
Dermacol Career for Men32,73 %2,73 %  
Diplomat32,73 %2,73 %  
Yves Rocher pour Homme32,73 %2,73 %  
La Roche-Posay Homme21,82 %1,82 %  
Wellaflex for Men21,82 %1,82 %  
Isana Men21,82 %1,82 %  
Shiseido Men21,82 %1,82 %  
radox, head & shoulders10,91 %0,91 %  
schwarzkopf,10,91 %0,91 %  
Head & Shoulders10,91 %0,91 %  
Astra10,91 %0,91 %  
Kérastase10,91 %0,91 %  
Matis Réponse Homme10,91 %0,91 %  
Barbus10,91 %0,91 %  
Redken10,91 %0,91 %  
Sephora Men10,91 %0,91 %  
Body Series, Tolsom10,91 %0,91 %  
Biotherm Homme10,91 %0,91 %  
L’Occitane pour Homme10,91 %0,91 %  
ferrari, jil sander10,91 %0,91 %  
Don10,91 %0,91 %  
playboy10,91 %0,91 %  
žádnou10,91 %0,91 %  
Eucerin Men10,91 %0,91 %  

Graf

10. Nakupujete si pánskou kosmetiku většinou sám? Od této otázky dále prosím neuvažujte parfémy a toaletní vody ani stylingové produkty (gely na vlasy,...) - tyto produkty nepatří do kategorie pánské kosmetiky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 11, ANO, ale předtím se poradím s nějakou ženouotázka č. 11, NEotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO8173,64 %73,64 %  
NE2018,18 %18,18 %  
ANO, ale předtím se poradím s nějakou ženou98,18 %8,18 %  

Graf

11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v drogerii7785,56 %70 %  
v supermarketu/hypermarketu6673,33 %60 %  
na internetu2123,33 %19,09 %  
v parfumerii (Fann, Douglas, Sephora, Marionnaud)1921,11 %17,27 %  
přes katalog (např. Avon, Oriflame)1213,33 %10,91 %  
v lékárně910 %8,18 %  
u kadeřnice/kadeřníka, v kosmetickém salonu88,89 %7,27 %  
ve specializované kamenné prodejně (Manufaktura, L’Occitane, Profimed,…)44,44 %3,64 %  
v jiné parfumerii33,33 %2,73 %  

Graf

12. Kde nejčastěji nakupujete pánskou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v drogerii4044,44 %36,36 %  
v supermarketu/hypermarketu3336,67 %30 %  
na internetu66,67 %5,45 %  
přes katalog (např. Avon, Oriflame)44,44 %3,64 %  
v parfumerii (Fann, Douglas, Sephora, Marionnaud)22,22 %1,82 %  
ve specializované kamenné prodejně (Manufaktura, L’Occitane, Profimed,…)22,22 %1,82 %  
u kadeřnice/kadeřníka, v kosmetickém salonu11,11 %0,91 %  
v lékárně11,11 %0,91 %  
v jiné parfumerii11,11 %0,91 %  

Graf

13. Kolik přibližně utratíte za pánskou kosmetiku za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 – 100 Kč2022,22 %18,18 %  
151 – 200 Kč1921,11 %17,27 %  
201 – 300 Kč1921,11 %17,27 %  
101 – 150 Kč1718,89 %15,45 %  
více než 300 Kč910 %8,18 %  
méně než 50 Kč66,67 %5,45 %  

Graf

14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.3110.837
Obal2.5111.139
Vůně4.11.201
Charakteristika produktu (jeho určení pro typ pleti, složení, ekologická závadnost/nezávadnost,...)3.3891.615
Reklama2.2781.09
Osobní zkušenost s produktem4.5890.864
Značka3.60.884
Doporučení kamarádů/známých/partnerky(partnera),…3.1891.642
Doporučení prodavače/ky2.4561.204

Graf

15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
manželka/přítelkyně (přítel)1260 %10,91 %  
matka1260 %10,91 %  
jiný rodinný příslušník ženského pohlaví (vyjma těch výše uvedených)735 %6,36 %  
kamarádky, kamarádi15 %0,91 %  

Graf

16. Zde opět vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc s daným výrokem souhlasíte (1- vůbec nesouhlasím, 2 – spíše nesouhlasím, 3 – ani souhlasím, ani nesouhlasím, 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Pro úspěch je důležitý dobrý zevnějšek a příjemný vzhled.3.9640.635
Je pro mne důležité, aby má pleť vypadala zdravě.3.60.895
Vždy se snažím být upravený/učesaný.3.7820.971
Rád se nechám inspirovat v tom, jak se oblékat a jak o sebe pečovat.3.31.246
Důležitější než vzhled je, co člověk umí a jaký je.3.7091.152
Je důležité být atraktivní pro druhé pohlaví.4.0450.825
Chtěl bych vypadat lépe, než doposud.3.5141.277

Graf

17. Vyzkoušel jste již někdy nějaký produkt z kategorie pánské pleťové kosmetiky? Do této kategorie patří čistící pleťová tonika, čistící pleťové gely, čistící pleťové peelingy, pleťové balzámy, pleťové krémy, krémy a gely na oční okolí, oční roll-on – všechny určené pro mužskou pleť (většinou s označením „for men“)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO a nadále používámotázka č. 18, ANO, ale již nepoužívámotázka č. 24, NEotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4238,18 %38,18 %  
ANO, ale již nepoužívám3430,91 %30,91 %  
ANO a nadále používám3430,91 %30,91 %  

Graf

18. Co byste označil za hlavní důvod, proč jste pleťovou kosmetiku začal používat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
akné515,63 %4,55 %  
aby moje pleť vypadala dobře13,13 %0,91 %  
Mastná pleť13,13 %0,91 %  
špatná pleť13,13 %0,91 %  
kožní problémy13,13 %0,91 %  
Akné, styl.13,13 %0,91 %  
snaha zlepšit image13,13 %0,91 %  
Špatný stav pleti13,13 %0,91 %  
doporučení kamarádky13,13 %0,91 %  
Bývalá přítelkyně13,13 %0,91 %  
ostatní odpovědi zdravější vzhled pleti
vzhled
,-
zbavení se černých teček a celkové čistění pleti
oblibil jsem si ji
Měl jsem akné.
Záleží mně na mém vzhledu
Citlivá pleť
pomáhá mi vypadat mladší
pro zlepšení pleti
spatna plet
nehezká pleť
vypadat lepe
Zhoršená plet v období puberty.
problémy s akné
doporučení
Kruhy pod očima, občasné akné, suchá místa na obličeji, ...
chtít být atraktivnější
1856,25 %16,36 % 

Graf

19. Z následujících odpovědí vyberte tu, která je nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč používáte pánskou pleťovou kosmetiku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám problémy s pletí a tyto produkty mi pomáhají s problémem bojovat1545,45 %13,64 %  
když produkty používám, cítím se příjemněji a sebejistěji927,27 %8,18 %  
chci být atraktivní pro opačné pohlaví (popřípadě stejné)618,18 %5,45 %  
reprezentativní vzhled je důležitý pro mé zaměstnání39,09 %2,73 %  

Graf

20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čistící pleťový gel1545,45 %13,64 %  
pleťový krém – hydratační1339,39 %11,82 %  
čistící pleťový peeling1236,36 %10,91 %  
čistící pleťové tonikum1030,3 %9,09 %  
pleťový krém – proti vráskám412,12 %3,64 %  
krém na oční okolí26,06 %1,82 %  
gel na oční okolí26,06 %1,82 %  
pozivam vyjmecne13,03 %0,91 %  
oční roll-on proti únavě očí13,03 %0,91 %  

Graf

21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nivea for Men2678,79 %23,64 %  
L’Oréal Men Expert1545,45 %13,64 %  
Avon for Men1236,36 %10,91 %  
Oriflame North For Men1030,3 %9,09 %  
Vichy Homme824,24 %7,27 %  
Balea Men515,15 %4,55 %  
Hugo Boss SKIN412,12 %3,64 %  
Biotherm Homme26,06 %1,82 %  
Eucerin Men26,06 %1,82 %  
Sephora Men26,06 %1,82 %  
a již zmiňované13,03 %0,91 %  
Yves Rocher pour Homme13,03 %0,91 %  
L’Occitane pour Homme13,03 %0,91 %  
Clarins Men13,03 %0,91 %  
Shiseido Men13,03 %0,91 %  
Matis Réponse Homme13,03 %0,91 %  
Collistar13,03 %0,91 %  
Lancome Men13,03 %0,91 %  

Graf

22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nivea for Men2266,67 %20 %  
L’Oréal Men Expert1133,33 %10 %  
Avon for Men1133,33 %10 %  
Balea Men412,12 %3,64 %  
Oriflame North For Men39,09 %2,73 %  
Hugo Boss SKIN39,09 %2,73 %  
Vichy Homme26,06 %1,82 %  
Yves Rocher pour Homme26,06 %1,82 %  
dermacol13,03 %0,91 %  
Eucerin Men13,03 %0,91 %  
již zmiňované13,03 %0,91 %  
Douglas Men´s System13,03 %0,91 %  
L’Occitane pour Homme13,03 %0,91 %  
Shiseido Men13,03 %0,91 %  
Clarins Men13,03 %0,91 %  

Graf

23. Na stupnici od 1 do 10 prosím vyjádřete, jak jste spokojen s produkty pánské pleťové kosmetiky, které používáte (1-nejhorší, 10 - nejlepší).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8927,27 %8,18 %  
7824,24 %7,27 %  
9618,18 %5,45 %  
6515,15 %4,55 %  
539,09 %2,73 %  
1013,03 %0,91 %  
413,03 %0,91 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.32
Minimum:5
Maximum:9
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.56
Směrodatná odchylka:1.25
Medián:7
Modus:8

Graf

24. Pokuste se prosím vyjádřit hlavní důvod, proč jste přestal používat pánskou pleťovou kosmetiku:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Má pleť je v pořádku i bez ní.12,94 %0,91 %  
čas12,94 %0,91 %  
Má pleť to nepotřebuje.12,94 %0,91 %  
není to pro mě každodenní potřeba (jako čištění zubů apod.), takže na to dost zapomínám...12,94 %0,91 %  
Nemam potrebu vyuzivat12,94 %0,91 %  
Celkové zlepšení a ztráta nutnosti ji nadále využívat12,94 %0,91 %  
a12,94 %0,91 %  
nepotřebuji12,94 %0,91 %  
Není čas12,94 %0,91 %  
Nemám na to trpělivost, časově náročné12,94 %0,91 %  
ostatní odpovědi používám nadále univerzální krémy, bez označení "for men"
nebaví
přestal jsem mít problémy s pleti
Není to pro mě důležité, v případě potřeby použiji i dámskou kosmetiku, fungujue také :)
Finance, čas
Zatím není potřeba pečevat pravidelně o pleťpomocí produktů pánské pleťové kosmetiky
Nemám s tím zkušenosti, nevím jak na to, ani jsem nezaznamenal žádné změny.
Není pro mne až tak potřebná.
ztráta času
jsem líný
Bylo kvůli akné v mladším věku...
stav pleti se zlepšil, takže jsem používání omezil a následně přestal
Používám unisex
úspora Kč
nebaví mě to
přišlo mi to zbytečné
nemám čas
Již netrpím akné, takže je to zbytečné používat čistící gely na akné.
pleť se ustálila do normálního stavu
--
jsem od přírody krásný a dokonalý
nejsem gay :)
Časově náročné a nemám viditelný problém s pletí.
otrava
2470,59 %21,82 % 

Graf

25. Vlastními slovy se pokuste vyjádřit hlavní důvod, proč jste nikdy nevyzkoušel produkty pánské pleťové kosmetiky:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim36,98 %2,73 %  
nepotřebuji24,65 %1,82 %  
Necítím potřebu12,33 %0,91 %  
asi jsem je nepotřeboval... ačkoliv někdo by určitě řekl, že by mi to neuškodilo :)12,33 %0,91 %  
necítím potřebu - vypadám skvěle i bez nich...12,33 %0,91 %  
Nepovazoval som to za potrebne. V buducnosti, mozno aj na to prijde. 12,33 %0,91 %  
neměl jsem tu potřebu12,33 %0,91 %  
to co používám, mi přijde dostatečné12,33 %0,91 %  
Nevim no, je to takový divný...todle vetsinou používaj jen holky.12,33 %0,91 %  
není třeba :D12,33 %0,91 %  
ostatní odpovědi Náklady výrazně převyšují užitek.
Nepotřeboval jsem ji
nemam to ve svych kazdodennich ritualech
Nemám potřebu a je to zženštilost.
vyzkousel, spatne jsem to v minule otazce zasrktl
nepotřeboval jsem to
-
nepovazuji to za dulezite pro muze
Ani nevím že to existuje
Není to zapotřebí.
Zajímají mě jiné věci.
zatím nebyla potřeba vyzkoušet takový produkt, ale myslím, že to časem přijde..
...
to asi nepotrebuji?stojito prachy a ty nemam
nevim co to je :-D
Nezájem o problematiku.
Nemel jsem potrebu
Protože nemusím a nedám na marketingovou masáž vytvářející pocit, že tyto produkty muži potřebují. Je vhodná jen pro závažnější vady či onemocnění pokožky.
nikdy jsem nad tim nepřemejšlel, moje pleť :) mi příjde v pořádku, nikdy jsem neměl s pletí problémy
Na takový serepatičky nemám čas.
Nebylo treba
zbytečnosti co stojí peníze
je to pro ženský
Nemám pocit žeby moje pleť potřebovala zvláštní péči proto jsou pro mě tyto produkty něco navíc a jejich využívaní bez důvodu je pro mě nepřirozené.
nezajímá mě to
ani mě to zatím nenapadlo
neláká mne to
správnej chlap musí smrdět i na fotce
vadí mi cokoliv si mazat na obličej
nevyzkoušel
3069,77 %27,27 % 

Graf

26. Z následujících odpovědí vyberte tu, která jsou nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč jste pánskou pleťovou kosmetiku nikdy nevyzkoušel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám pocit, že nic takového nepotřebuji používat2660,47 %23,64 %  
považuji to za zženštilé920,93 %8,18 %  
myslím, že používání těchto produktů zabírá moc času, který tomu nechci věnovat818,6 %7,27 %  

Graf

27. Pokud byste zdarma dostal vzorek nějakého produktu pánské pleťové kosmetiky (případně ho dostal jako dárek), vyzkoušel byste ho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5267,53 %47,27 %  
NE2532,47 %22,73 %  

Graf

28. Zaregistroval jste v posledním roce nějakou reklamu na pánskou pleťovou kosmetiku? (nejen televizní, ale i venkovní – např. plakát či billboard, reklamu v časopise nebo novinách apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 29, NEotázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5650,91 %50,91 %  
NE5449,09 %49,09 %  

Graf

29. Zkuste zapátrat v paměti a zapište, na jakou značku reklama byla a jestli si vzpomenete, tak i co reklama obsahovala (produkt, slogan, hlavní představitel/ka apod.,):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:-\

adidas

Adidas - 48 hodin ?

Adidas, Garnier, Axe, Playboy, Hugo Boss, Nivea, Dove

axe

Axe - sex appeal

Axe s andeli

AXE, anděl, muž

Bohužel si nevzpomenu.

bond parfem

david beckham - david beckham adidas - Zidane

Dermacol career for men

dove

Dove - bilboardy, Oldspice - televize

gilete pěna na holení

Gilette, Henry, Federer?! ale to už možna bylo minuly rok... fakt nevim, sry

gillete - televizní reklamy na žiletky, Fa a Axe na deodoranty a sprchové gely, Nivea pleťová kosmetika

Gillete...

Gillette

holiaci strojcek guillette, dokonalejsie oholenie. polonahy par v sprche :)

hugo boss /ten hajzel mal cokoladku na bruchu

Jen povrchně...Loreal men expert...účinkující v reklamě byl jeden z hlavních představitelů seriálu Lost

L´Oreal Booster

l'oreal, nivea

na každou značku je to stejné, někdo je zoufalý a meněcenný dopokavaď si nezvýší sebevědomí a sexappeal jedinou jednoduchou aplikací jakéhokoliv přípravku ( vždy je božský a změní vám život) . představiteli jsou mladí a úžasný lidé jež se s přípravkem stanou mnohem mladší a ještě úžasnější...slogany jsou chytlavé a zpívají je novodobé sirény sdělovacích prostředků s božskými hlasy.

napadá mě jen polonahá slečna z reklamy na šampony od FA, první věc co se mi vybavila, jinak bych si nejspíš vybavil většinu reklam co ted běží nebo běželi v televizi

Nevím.

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nive, něco for men skin bla bla

Nivea

Nivea

Nivea for man

Nivea for men, L´Oréal Men Expert - Gerard Butler, Garnier

nivea, gillete, adidas, axe

nivea, Q10

Old Spice

old spice - muž na koni. nivea - nepamatuji si obsah.

Old Spice - velkej svalnatej cernoch na koni

Old spice a bubak

Old Spice, AXE, Adidas ... a milion dalších, živím se reklamou.

old spice, pletova tonika

Pánská pleťová voda NIVEA myslím. Více si bohužel nevybavuji.

Schwarzkopf, profesionální péče o Vaše vlasy.

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou4540,91 %40,91 %  
Vysokoškolské – bakalářské3330 %30 %  
Vysokoškolské – magisterské2320,91 %20,91 %  
Vyšší odborné54,55 %4,55 %  
Středoškolské bez maturity32,73 %2,73 %  
Vyučen10,91 %0,91 %  

Graf

31. Velikost Vašeho bydliště (tam, kde trávíte nejvíce času):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hl.m. Praha4843,64 %43,64 %  
5 000 – 19 999 obyvatel1614,55 %14,55 %  
50 000 – 99 999 obyvatel1513,64 %13,64 %  
více než 100 000 obyvatel (kromě Prahy)1412,73 %12,73 %  
do 5 000 obyvatel1412,73 %12,73 %  
20 000 – 49 999 obyvatel32,73 %2,73 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Váš věk:

  • odpověď 18-25:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student (nepracující) na otázku 2. Do které z následujících kategorií spadá Vaše zaměstnání?

3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).

  • odpověď Pravidelně chodím do posilovny.=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve volném čase se věnuji aktivně sportu.=1 na otázku 3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).

4. Které z následujících kosmetických výrobků jste použil za posledních 12 měsíců? Odpovědi obsahují výrobky pánské kosmetiky i unisex produkty (např. stylingové produkty).

  • odpověď balzám na rty:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi balzám na rty na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
  • odpověď balzám po holení:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi balzám po holení na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
  • odpověď gel na vlasy, vosk na vlasy apod.:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi gel na vlasy, vosk na vlasy apod. na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
  • odpověď kondicionér na vlasy:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kondicionér na vlasy na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
  • odpověď krém na ruce:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi krém na ruce na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=5 na otázku 14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)
  • odpověď lak na vlasy:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi lak na vlasy na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
  • odpověď pleťový krém (hydratační, zklidňující,…):
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pleťový krém (hydratační, zklidňující,…) na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
  • odpověď pleťový peeling:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťový peeling na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
  • odpověď šampon na vlasy i tělo (2v1, 3v1):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi šampon na vlasy i tělo (2v1, 3v1) na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
  • odpověď voda po holení:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi voda po holení na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?

5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?

  • odpověď parfém, toaletní voda:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťová voda, čistící gel na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kérastase na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Redken na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťový gel na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oréal Men Expert na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
  • odpověď pěna na holení, gel na holení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eucerin Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)

7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)

  • odpověď Astra:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
  • odpověď Avon for Men:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol Career for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame North for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes katalog (např. Avon, Oriflame) na otázku 11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?
  • odpověď Balea Men:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
  • odpověď Dove Men + Care:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pleťový krém – hydratační na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
  • odpověď Garnier Fructis for Men:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Eucerin Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garnier Fructis for Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellaflex for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wilkinson Sword na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
  • odpověď Hugo Boss SKIN:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hugo Boss SKIN na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hugo Boss SKIN na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame North For Men na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně chodím do posilovny.=4 na otázku 3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol Career for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
  • odpověď L’Oréal Men Expert:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi La Roche-Posay Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol Career for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kondicionér na vlasy na otázku 5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellaflex for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
  • odpověď L’Oréal Proffesionnel:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
  • odpověď Oriflame North for Men:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes katalog (např. Avon, Oriflame) na otázku 11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?
  • odpověď Rexona Men:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hugo Boss SKIN na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rexona Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
  • odpověď Right Guard:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Right Guard na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Right Guard na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
  • odpověď Schauma for Men:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dermacol Career for Men na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
  • odpověď Vichy Homme:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi La Roche-Posay Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)

8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?

  • odpověď Balea Men:
    • 10x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
  • odpověď Dove Men + Care:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dove Men + Care na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
  • odpověď Nivea for Men:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dove Men + Care na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea for Men na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
  • odpověď Old Spice:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Old Spice na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?
  • odpověď Wilkinson Sword:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wilkinson Sword na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?

9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?

  • odpověď Balea Men:
    • 10x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balea Men na otázku 8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?
  • odpověď Nivea for Men:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)

10. Nakupujete si pánskou kosmetiku většinou sám? Od této otázky dále prosím neuvažujte parfémy a toaletní vody ani stylingové produkty (gely na vlasy,...) - tyto produkty nepatří do kategorie pánské kosmetiky.

  • odpověď NE:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi manželka/přítelkyně (přítel) na otázku 15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi matka na otázku 15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?

11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?

  • odpověď v supermarketu/hypermarketu:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v supermarketu/hypermarketu na otázku 12. Kde nejčastěji nakupujete pánskou kosmetiku?

14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)

  • odpověď Osobní zkušenost s produktem=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes katalog (např. Avon, Oriflame) na otázku 11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?

16. Zde opět vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc s daným výrokem souhlasíte (1- vůbec nesouhlasím, 2 – spíše nesouhlasím, 3 – ani souhlasím, ani nesouhlasím, 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)

  • odpověď Je pro mne důležité, aby má pleť vypadala zdravě.=4:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Right Guard na otázku 9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?

17. Vyzkoušel jste již někdy nějaký produkt z kategorie pánské pleťové kosmetiky? Do této kategorie patří čistící pleťová tonika, čistící pleťové gely, čistící pleťové peelingy, pleťové balzámy, pleťové krémy, krémy a gely na oční okolí, oční roll-on – všechny určené pro mužskou pleť (většinou s označením „for men“)

  • odpověď ANO a nadále používám:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám problémy s pletí a tyto produkty mi pomáhají s problémem bojovat na otázku 19. Z následujících odpovědí vyberte tu, která je nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč používáte pánskou pleťovou kosmetiku:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťové tonikum na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťový gel na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistící pleťový peeling na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pleťový krém – hydratační na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oréal Men Expert na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea for Men na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oriflame North For Men na otázku 21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon for Men na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oréal Men Expert na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea for Men na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
  • odpověď NE:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám pocit, že nic takového nepotřebuji používat na otázku 26. Z následujících odpovědí vyberte tu, která jsou nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč jste pánskou pleťovou kosmetiku nikdy nevyzkoušel:

21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?

  • odpověď L’Oréal Men Expert:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi L’Oréal Men Expert na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?
  • odpověď Nivea for Men:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pleťový krém – hydratační na otázku 20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nivea for Men na otázku 22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?

28. Zaregistroval jste v posledním roce nějakou reklamu na pánskou pleťovou kosmetiku? (nejen televizní, ale i venkovní – např. plakát či billboard, reklamu v časopise nebo novinách apod.)

  • odpověď ANO:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Biotherm Homme na otázku 7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk:

2. Do které z následujících kategorií spadá Vaše zaměstnání?

3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).

4. Které z následujících kosmetických výrobků jste použil za posledních 12 měsíců? Odpovědi obsahují výrobky pánské kosmetiky i unisex produkty (např. stylingové produkty).

5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?

7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)

8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?

9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?

10. Nakupujete si pánskou kosmetiku většinou sám? Od této otázky dále prosím neuvažujte parfémy a toaletní vody ani stylingové produkty (gely na vlasy,...) - tyto produkty nepatří do kategorie pánské kosmetiky.

11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?

12. Kde nejčastěji nakupujete pánskou kosmetiku?

13. Kolik přibližně utratíte za pánskou kosmetiku za měsíc?

14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)

15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?

16. Zde opět vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc s daným výrokem souhlasíte (1- vůbec nesouhlasím, 2 – spíše nesouhlasím, 3 – ani souhlasím, ani nesouhlasím, 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)

17. Vyzkoušel jste již někdy nějaký produkt z kategorie pánské pleťové kosmetiky? Do této kategorie patří čistící pleťová tonika, čistící pleťové gely, čistící pleťové peelingy, pleťové balzámy, pleťové krémy, krémy a gely na oční okolí, oční roll-on – všechny určené pro mužskou pleť (většinou s označením „for men“)

19. Z následujících odpovědí vyberte tu, která je nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč používáte pánskou pleťovou kosmetiku:

20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?

21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?

22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?

26. Z následujících odpovědí vyberte tu, která jsou nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč jste pánskou pleťovou kosmetiku nikdy nevyzkoušel:

27. Pokud byste zdarma dostal vzorek nějakého produktu pánské pleťové kosmetiky (případně ho dostal jako dárek), vyzkoušel byste ho?

28. Zaregistroval jste v posledním roce nějakou reklamu na pánskou pleťovou kosmetiku? (nejen televizní, ale i venkovní – např. plakát či billboard, reklamu v časopise nebo novinách apod.)

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

31. Velikost Vašeho bydliště (tam, kde trávíte nejvíce času):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk:

2. Do které z následujících kategorií spadá Vaše zaměstnání?

3. Zde vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc Vás daný výrok vystihuje (1- vůbec mě nevystihuje, 2- spíše mě nevystihuje, 3 – neutrální postoj, 4- částečně mě vystihuje, 5 – zcela mě vystihuje).

4. Které z následujících kosmetických výrobků jste použil za posledních 12 měsíců? Odpovědi obsahují výrobky pánské kosmetiky i unisex produkty (např. stylingové produkty).

5. Které z následujících kosmetických výrobků používáte pravidelně?

7. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte? (Stačí, když jste o značce alespoň slyšeli, nemusíte ji používat)

8. Které z následujících značek pánské kosmetiky jste použil v posledních 12ti měsících?

9. Které z následujících značek pánské kosmetiky máte nyní doma?

10. Nakupujete si pánskou kosmetiku většinou sám? Od této otázky dále prosím neuvažujte parfémy a toaletní vody ani stylingové produkty (gely na vlasy,...) - tyto produkty nepatří do kategorie pánské kosmetiky.

11. Kde všude nakupujete pánskou kosmetiku?

12. Kde nejčastěji nakupujete pánskou kosmetiku?

13. Kolik přibližně utratíte za pánskou kosmetiku za měsíc?

14. U každé z následujících položek uveďte, jak moc Vás ovlivňuje při nákupu pánské kosmetiky (1 - vůbec mě neovlivňuje, 5 – velmi mě ovlivňuje/je pro mě rozhodující)

15. Kdo Vám pánskou kosmetiku obvykle kupuje?

16. Zde opět vidíte sérii výroků. U každého z nich prosím zvolte, jak moc s daným výrokem souhlasíte (1- vůbec nesouhlasím, 2 – spíše nesouhlasím, 3 – ani souhlasím, ani nesouhlasím, 4 – spíše souhlasím, 5 – zcela souhlasím)

17. Vyzkoušel jste již někdy nějaký produkt z kategorie pánské pleťové kosmetiky? Do této kategorie patří čistící pleťová tonika, čistící pleťové gely, čistící pleťové peelingy, pleťové balzámy, pleťové krémy, krémy a gely na oční okolí, oční roll-on – všechny určené pro mužskou pleť (většinou s označením „for men“)

19. Z následujících odpovědí vyberte tu, která je nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč používáte pánskou pleťovou kosmetiku:

20. Jaké produkty z pánské pleťové kosmetiky používáte?

21. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky jste v minulosti vyzkoušel?

22. Kterou z následujících značek pánské pleťové kosmetiky máte nyní doma?

26. Z následujících odpovědí vyberte tu, která jsou nejblíže Vašemu osobnímu důvodu, proč jste pánskou pleťovou kosmetiku nikdy nevyzkoušel:

27. Pokud byste zdarma dostal vzorek nějakého produktu pánské pleťové kosmetiky (případně ho dostal jako dárek), vyzkoušel byste ho?

28. Zaregistroval jste v posledním roce nějakou reklamu na pánskou pleťovou kosmetiku? (nejen televizní, ale i venkovní – např. plakát či billboard, reklamu v časopise nebo novinách apod.)

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

31. Velikost Vašeho bydliště (tam, kde trávíte nejvíce času):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kašparová, B.Pánská kosmetika - spotřební chování (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://panska-kosmetika-spotrebni-c.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.