Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pánská pleťová kosmetika

Pánská pleťová kosmetika

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Minařík
Šetření:22. 08. 2012 - 28. 08. 2012
Počet respondentů:82
Počet otázek (max/průměr):13 / 10.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Následující dotazník je určený pouze pro muže a zaměřuje se na (ne)používání pánské pleťové kosmetiky.

 

Pokud na některou ze 13 otázek nechcete nebo nemůžete odpovědět, můžete ji nechat nevyplněnou.

 

Upřímně děkuji za Váš čas a pravdivé odpovědi.

Martin Minařík

Odpovědi respondentů

1. Používáte pánskou pleťovou kosmetiku (gel na holení, balzám po holení, krém apod.)?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7194,67 %86,59 %  
ne45,33 %4,88 %  

Graf

2. Jaké značky pánské pleťové kosmetiky znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

adidas

adidas

adidas

Clinique, STR8, Chanel, Davidoff, Dior

Dior, Clinique, l'Occitane

džilet

GARNIER, LANVIN, DUNHILL

gilette, dove,..

Gilette, Nivea

Gilette, Nivea, Adidas, Loreal, Avon

Gilette, Nivea, taky používám Alcinu, La Roche Posay, což nejsou vyloženě cílené věci na muže, ale je to spíš podle pleti

Gilette, Old Spice, L´Oréal

gilette, rexona, hugo boss, la coste, nivea, adidas

Gillete

Gillete

Gillete

gillete, avon, nivea

gillete, nivea

Gillete, Nivea

gillete, nivea for men, axe,

Gillete, Nivea, Old Spice, Balea

Gillete, Nivea, Wilkinson

gillette

Gillette

Gillette, Nivea

Gillette, Nivea

L'Oreal, Wilkinson, Gilette, Lacoste, Hugo Boss...

Lancome, Biotherm, Men Expert, Nivea, Dove Men

Loreal

Loreal

LOREAL MEN EXPERT, NIVEA

loreal, nivea

Loreal, Nivea, Balea

Neutrogena

nivea

Nivea

nivea

nivea

nivea

nivea

NIVEA

Nivea

Nivea , Yves Rocher.

Nivea for men, Gillette

Nivea, Adam, Mach3, Gillet

Nivea, Dove, Gilette, Garnier, Pitralon

nivea, fa, gilette

Nivea, Gilette, Astrid, Avon, Adam, Adidas, Indulona, Dove for Men.

nivea, gillete

Nivea, Gillete,

Nivea, Gillete, Adidas, axe,

nivea, gillete, wilkinson, balea

nivea, gillette

Nivea, Gillette, Adidas

Nivea, Gillette, Adidas, Oriflame

Nivea, Gillette, Adidas.

Nivea, Gillette, Avon, Clinique, Armani

Nivea, L'Oreal, Garnier

Oriflame

Pitralon, Diplomat

Vichy, Axe, Gilette, Nivea

Vichy, Nivea

Wilkinson, Nivea, .....

Yves Rocher, Nivea, Eucerin, LOreal, Alcina

3. Výrobky z kategorie:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

4. Jaká je průměrná cena výrobků, které jste si v jednotlivých kategoriích za posledních 12 měsíců koupil?

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Pokud si výše popsané výrobky nekupujete sám, od koho je dostáváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od partnerky/partnera.2761,36 %32,93 %  
Od matky.2556,82 %30,49 %  
Od někoho z přátel nebo rodiny, mimo výše jmenované.1329,55 %15,85 %  
Od někoho jiného.24,55 %2,44 %  
Dostávám je na společenských nebo pracovních akcích.12,27 %1,22 %  

Graf

6. Kde hledáte informace o pánské pleťové kosmetice, kterou si kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikde.3347,14 %40,24 %  
Na internetu.1825,71 %21,95 %  
Na obalech výrobků.1521,43 %18,29 %  
U přátel.1115,71 %13,41 %  
Jinde.912,86 %10,98 %  
V televizi.57,14 %6,1 %  
V tisku.45,71 %4,88 %  
V letácích, katalozích apod.45,71 %4,88 %  

Graf

7. Pokud si výše popsané výrobky obstaráváte sám, v jakých obchodech nejčastěji nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM3855,88 %46,34 %  
Tesco1927,94 %23,17 %  
Rossmann1623,53 %19,51 %  
Albert1319,12 %15,85 %  
Jinde.1217,65 %14,63 %  
Jiné drogerie.1217,65 %14,63 %  
Schlecker1217,65 %14,63 %  
Internetové obchody.811,76 %9,76 %  
Globus710,29 %8,54 %  
Kaufland57,35 %6,1 %  
Billa57,35 %6,1 %  
Makro57,35 %6,1 %  
Interspar45,88 %4,88 %  
Jiné supermarkety.34,41 %3,66 %  
Penny Market22,94 %2,44 %  
Osobní prodej.11,47 %1,22 %  

Graf

8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena.2.1133.368
Obal.4.0284.196
Určení podle typu pleti (citlivá, suchá, mastná apod.).1.9443.856
Účinek (hydratace, redukce vrásek, osvěžení apod.).2.4653.516
Vůně.2.5352.418
Složení.3.9013.638

Graf

9. Které z následujících výrobců pánské pleťové kosmetiky znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NIVEA FOR MEN6995,83 %84,15 %  
Gillette6793,06 %81,71 %  
Adidas5779,17 %69,51 %  
Avon3751,39 %45,12 %  
Oriflame3548,61 %42,68 %  
L'Oréal Men Expert3244,44 %39,02 %  
Balea2331,94 %28,05 %  

Graf

10. Které značky pánské pleťové kosmetiky pravidelně používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NIVEA FOR MEN4462,86 %53,66 %  
Gillette4361,43 %52,44 %  
Adidas2130 %25,61 %  
Jiné.1825,71 %21,95 %  
L'Oréal Men Expert1217,14 %14,63 %  
Avon57,14 %6,1 %  
Oriflame45,71 %4,88 %  
Balea34,29 %3,66 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 254054,05 %48,78 %  
26 - 302229,73 %26,83 %  
46 - 5045,41 %4,88 %  
31 - 3534,05 %3,66 %  
36 - 4034,05 %3,66 %  
méně než 2011,35 %1,22 %  
41 - 4511,35 %1,22 %  

Graf

12. V jak velkém městě bydlíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 90 000 obyvatel5269,33 %63,41 %  
10 000 - 40 000 obyvatel810,67 %9,76 %  
méně než 10 000 obyvatel810,67 %9,76 %  
40 001 - 90 000 obyvatel79,33 %8,54 %  

Graf

13. Jak vysoký je Váš hrubý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 - 20 000 Kč2230,99 %26,83 %  
méně než 10 000 Kč1521,13 %18,29 %  
20 001 - 30 000 Kč1521,13 %18,29 %  
30 001 - 40 000 Kč1419,72 %17,07 %  
50 001 - 100 000 Kč34,23 %3,66 %  
40 001 - 50 000 Kč22,82 %2,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Výrobky z kategorie:

  • odpověď čisticí gel/pleťová voda=nepoužívám.:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi čisticí gel/pleťová voda=V poslední době jsem si toto nekoupil. na otázku 4. Jaká je průměrná cena výrobků, které jste si v jednotlivých kategoriích za posledních 12 měsíců koupil?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena.=2 na otázku 8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)

4. Jaká je průměrná cena výrobků, které jste si v jednotlivých kategoriích za posledních 12 měsíců koupil?

  • odpověď balzám/voda/gel po holení=V poslední době jsem si toto nekoupil.:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi balzám/voda/gel po holení=nepoužívám. na otázku 3. Výrobky z kategorie:
  • odpověď hydratační krém=V poslední době jsem si toto nekoupil.:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krém=nepoužívám. na otázku 3. Výrobky z kategorie:

5. Pokud si výše popsané výrobky nekupujete sám, od koho je dostáváte?

  • odpověď Od partnerky/partnera.:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krém=mi většinou kupuje někdo jiný. na otázku 3. Výrobky z kategorie:

7. Pokud si výše popsané výrobky obstaráváte sám, v jakých obchodech nejčastěji nakupujete?

  • odpověď DM:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Schlecker na otázku 7. Pokud si výše popsané výrobky obstaráváte sám, v jakých obchodech nejčastěji nakupujete?

8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)

  • odpověď Určení podle typu pleti (citlivá, suchá, mastná apod.).=0:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinek (hydratace, redukce vrásek, osvěžení apod.).=0 na otázku 8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)

9. Které z následujících výrobců pánské pleťové kosmetiky znáte?

  • odpověď L'Oréal Men Expert:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi L'Oréal Men Expert na otázku 10. Které značky pánské pleťové kosmetiky pravidelně používáte?

11. Kolik je Vám let?

  • odpověď 20 - 25:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena.=2 na otázku 8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte pánskou pleťovou kosmetiku (gel na holení, balzám po holení, krém apod.)?

3. Výrobky z kategorie:

4. Jaká je průměrná cena výrobků, které jste si v jednotlivých kategoriích za posledních 12 měsíců koupil?

5. Pokud si výše popsané výrobky nekupujete sám, od koho je dostáváte?

6. Kde hledáte informace o pánské pleťové kosmetice, kterou si kupujete?

7. Pokud si výše popsané výrobky obstaráváte sám, v jakých obchodech nejčastěji nakupujete?

8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)

9. Které z následujících výrobců pánské pleťové kosmetiky znáte?

10. Které značky pánské pleťové kosmetiky pravidelně používáte?

11. Kolik je Vám let?

12. V jak velkém městě bydlíte?

13. Jak vysoký je Váš hrubý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte pánskou pleťovou kosmetiku (gel na holení, balzám po holení, krém apod.)?

3. Výrobky z kategorie:

4. Jaká je průměrná cena výrobků, které jste si v jednotlivých kategoriích za posledních 12 měsíců koupil?

5. Pokud si výše popsané výrobky nekupujete sám, od koho je dostáváte?

6. Kde hledáte informace o pánské pleťové kosmetice, kterou si kupujete?

7. Pokud si výše popsané výrobky obstaráváte sám, v jakých obchodech nejčastěji nakupujete?

8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)

9. Které z následujících výrobců pánské pleťové kosmetiky znáte?

10. Které značky pánské pleťové kosmetiky pravidelně používáte?

11. Kolik je Vám let?

12. V jak velkém městě bydlíte?

13. Jak vysoký je Váš hrubý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Minařík, M.Pánská pleťová kosmetika (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://panska-pletova-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.