Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
9. Které z následujících výrobců pánské pleťové kosmetiky znáte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NIVEA FOR MEN
69
95,83 %
84,15 %
Gillette
67
93,06 %
81,71 %
Adidas
57
79,17 %
69,51 %
Avon
37
51,39 %
45,12 %
Oriflame
35
48,61 %
42,68 %
L'Oréal Men Expert
32
44,44 %
39,02 %
Balea
23
31,94 %
28,05 %
10. Které značky pánské pleťové kosmetiky pravidelně používáte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NIVEA FOR MEN
44
62,86 %
53,66 %
Gillette
43
61,43 %
52,44 %
Adidas
21
30 %
25,61 %
Jiné.
18
25,71 %
21,95 %
L'Oréal Men Expert
12
17,14 %
14,63 %
Avon
5
7,14 %
6,1 %
Oriflame
4
5,71 %
4,88 %
Balea
3
4,29 %
3,66 %
11. Kolik je Vám let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 25
40
54,05 %
48,78 %
26 - 30
22
29,73 %
26,83 %
46 - 50
4
5,41 %
4,88 %
31 - 35
3
4,05 %
3,66 %
36 - 40
3
4,05 %
3,66 %
méně než 20
1
1,35 %
1,22 %
41 - 45
1
1,35 %
1,22 %
12. V jak velkém městě bydlíte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad 90 000 obyvatel
52
69,33 %
63,41 %
10 000 - 40 000 obyvatel
8
10,67 %
9,76 %
méně než 10 000 obyvatel
8
10,67 %
9,76 %
40 001 - 90 000 obyvatel
7
9,33 %
8,54 %
13. Jak vysoký je Váš hrubý měsíční příjem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 000 - 20 000 Kč
22
30,99 %
26,83 %
méně než 10 000 Kč
15
21,13 %
18,29 %
20 001 - 30 000 Kč
15
21,13 %
18,29 %
30 001 - 40 000 Kč
14
19,72 %
17,07 %
50 001 - 100 000 Kč
3
4,23 %
3,66 %
40 001 - 50 000 Kč
2
2,82 %
2,44 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi čisticí gel/pleťová voda=V poslední době jsem si toto nekoupil. na otázku 4. Jaká je průměrná cena výrobků, které jste si v jednotlivých kategoriích za posledních 12 měsíců koupil?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena.=2 na otázku 8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)
4. Jaká je průměrná cena výrobků, které jste si v jednotlivých kategoriích za posledních 12 měsíců koupil?
odpověď balzám/voda/gel po holení=V poslední době jsem si toto nekoupil.:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi balzám/voda/gel po holení=nepoužívám. na otázku 3. Výrobky z kategorie:
odpověď hydratační krém=V poslední době jsem si toto nekoupil.:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krém=nepoužívám. na otázku 3. Výrobky z kategorie:
5. Pokud si výše popsané výrobky nekupujete sám, od koho je dostáváte?
odpověď Od partnerky/partnera.:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krém=mi většinou kupuje někdo jiný. na otázku 3. Výrobky z kategorie:
7. Pokud si výše popsané výrobky obstaráváte sám, v jakých obchodech nejčastěji nakupujete?
odpověď DM:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Schlecker na otázku 7. Pokud si výše popsané výrobky obstaráváte sám, v jakých obchodech nejčastěji nakupujete?
8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)
odpověď Určení podle typu pleti (citlivá, suchá, mastná apod.).=0:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinek (hydratace, redukce vrásek, osvěžení apod.).=0 na otázku 8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)
9. Které z následujících výrobců pánské pleťové kosmetiky znáte?
odpověď L'Oréal Men Expert:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi L'Oréal Men Expert na otázku 10. Které značky pánské pleťové kosmetiky pravidelně používáte?
11. Kolik je Vám let?
odpověď 20 - 25:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena.=2 na otázku 8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Používáte pánskou pleťovou kosmetiku (gel na holení, balzám po holení, krém apod.)?
3. Výrobky z kategorie:
4. Jaká je průměrná cena výrobků, které jste si v jednotlivých kategoriích za posledních 12 měsíců koupil?
5. Pokud si výše popsané výrobky nekupujete sám, od koho je dostáváte?
6. Kde hledáte informace o pánské pleťové kosmetice, kterou si kupujete?
7. Pokud si výše popsané výrobky obstaráváte sám, v jakých obchodech nejčastěji nakupujete?
8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)
9. Které z následujících výrobců pánské pleťové kosmetiky znáte?
10. Které značky pánské pleťové kosmetiky pravidelně používáte?
11. Kolik je Vám let?
12. V jak velkém městě bydlíte?
13. Jak vysoký je Váš hrubý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Používáte pánskou pleťovou kosmetiku (gel na holení, balzám po holení, krém apod.)?
3. Výrobky z kategorie:
4. Jaká je průměrná cena výrobků, které jste si v jednotlivých kategoriích za posledních 12 měsíců koupil?
5. Pokud si výše popsané výrobky nekupujete sám, od koho je dostáváte?
6. Kde hledáte informace o pánské pleťové kosmetice, kterou si kupujete?
7. Pokud si výše popsané výrobky obstaráváte sám, v jakých obchodech nejčastěji nakupujete?
8. Seřaďte prosím charakteristiky výrobku (pánská pleťová kosmetika) podle jejich důležitosti pro Vaše kupní rozhodování. (1. = nejdůležitější, 6. = nejméně důležité)
9. Které z následujících výrobců pánské pleťové kosmetiky znáte?
10. Které značky pánské pleťové kosmetiky pravidelně používáte?
11. Kolik je Vám let?
12. V jak velkém městě bydlíte?
13. Jak vysoký je Váš hrubý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.