Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
rád bych vás požádal o vyplnění tohoto krátkého dotazníku ke školnímu projektu. Dotazník je anonymní a doba vyplnění je přibližně 6 minut. Dotazník je určen mužům všech věkových kategorií, vaše odpovědi nám pomohou zjistit trendy na trhu produktů péče o pleť.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [muž → otázka č. 2, žena → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
102
93,58 %
93,58 %
žena
7
6,42 %
6,42 %
2. Používáte produkty péče o pleť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
71
68,93 %
65,14 %
ne
32
31,07 %
29,36 %
3. Pokud nepoužíváte, z jakého důvodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je to zbytečné
20
44,44 %
18,35 %
jsou příliš drahé
11
24,44 %
10,09 %
nejsem metrosexuál
7
15,56 %
6,42 %
produkty jsou určené pro ženy
6
13,33 %
5,5 %
jsem na to ještě mladý
3
6,67 %
2,75 %
používám
2
4,44 %
1,83 %
viz otázka č. 2
1
2,22 %
0,92 %
Používám minimum
1
2,22 %
0,92 %
...,dyt pouzivam :)
1
2,22 %
0,92 %
používám, jen jsem musel sem něco doplnit
1
2,22 %
0,92 %
protože používám
1
2,22 %
0,92 %
nemám čas
1
2,22 %
0,92 %
Ma plet nema chybu, tudiz nepotrebuji zadne produkty.
1
2,22 %
0,92 %
Jsem hezky, nepotrebuju :)
1
2,22 %
0,92 %
nemam problemy s pleti
1
2,22 %
0,92 %
maximalne po holeni, ted vousy
1
2,22 %
0,92 %
Nikdy jsem je nevyzkousel
1
2,22 %
0,92 %
4. Jaké produkty péče o pleť kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pánské
54
72 %
49,54 %
unisex
21
28 %
19,27 %
5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
důležitý
43
58,11 %
39,45 %
spíše nedůležitý
15
20,27 %
13,76 %
velmi důležitý
13
17,57 %
11,93 %
nedůležitý
3
4,05 %
2,75 %
6. Jaké máte problémy s pletí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
suchá pleť
31
41,89 %
28,44 %
akné
26
35,14 %
23,85 %
mastná pleť
23
31,08 %
21,1 %
citlivá pleť
22
29,73 %
20,18 %
pupínky
18
24,32 %
16,51 %
tmavé kruhy pod očima
10
13,51 %
9,17 %
vrásky
9
12,16 %
8,26 %
smíšená pleť
7
9,46 %
6,42 %
zarudlá pleť
7
9,46 %
6,42 %
problémy s pigmentací
1
1,35 %
0,92 %
7. Jak často používáte produkty péče o pleť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
denně
35
47,3 %
32,11 %
1xtýdně
23
31,08 %
21,1 %
1x za měsíc
5
6,76 %
4,59 %
1x za 14 dní
3
4,05 %
2,75 %
2-3x týdně
3
4,05 %
2,75 %
mene nez jednou za 2 mesice
1
1,35 %
0,92 %
cca 2x týdně
1
1,35 %
0,92 %
Ne
1
1,35 %
0,92 %
výjimečně, krém na ruce často jen v zimě
1
1,35 %
0,92 %
podle potreby
1
1,35 %
0,92 %
8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 300Kč
45
60,81 %
41,28 %
300-500Kč
20
27,03 %
18,35 %
600-800Kč
7
9,46 %
6,42 %
více než 900Kč
2
2,7 %
1,83 %
9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x za 3 měsíce
21
28,38 %
19,27 %
1x měsíčně
18
24,32 %
16,51 %
méně často
16
21,62 %
14,68 %
1x za 2 měsíce
14
18,92 %
12,84 %
1x za 4 měsíce
5
6,76 %
4,59 %
10. Jaké kosmetické produkty používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
přípravky na/po holení
60
81,08 %
55,05 %
čištění pleti
36
48,65 %
33,03 %
hydratační krémy
31
41,89 %
28,44 %
krémy na opalování s faktorem
30
40,54 %
27,52 %
péče o rty
27
36,49 %
24,77 %
denní krémy
23
31,08 %
21,1 %
krémy na problematickou pleť
10
13,51 %
9,17 %
noční krémy
7
9,46 %
6,42 %
přípravky proti vráskám a stárnutí
4
5,41 %
3,67 %
pleťová séra
3
4,05 %
2,75 %
indulonu
1
1,35 %
0,92 %
oční krémy
1
1,35 %
0,92 %
tonizace a zklidnění pleti
1
1,35 %
0,92 %
čistící maska, exfoliant
1
1,35 %
0,92 %
samoopalovací krémy s faktorem
1
1,35 %
0,92 %
pealing
1
1,35 %
0,92 %
pletova maska
1
1,35 %
0,92 %
11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
přípravky na/po holení
52
71,23 %
47,71 %
čištění pleti
24
32,88 %
22,02 %
péče o rty
21
28,77 %
19,27 %
denní krémy
18
24,66 %
16,51 %
hydratační krémy
15
20,55 %
13,76 %
krémy na opalování s faktorem
8
10,96 %
7,34 %
krémy na problematickou pleť
4
5,48 %
3,67 %
přípravky proti vráskám a stárnutí
3
4,11 %
2,75 %
pleťové masky
2
2,74 %
1,83 %
noční krémy
2
2,74 %
1,83 %
indulonu
1
1,37 %
0,92 %
exfoliant
1
1,37 %
0,92 %
12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
běžná osobní hygiena
57
78,08 %
52,29 %
zlepšení stavu pokožky
48
65,75 %
44,04 %
atraktivita
17
23,29 %
15,6 %
sebedůvěra
13
17,81 %
11,93 %
vyřešení problémů stárnutí
4
5,48 %
3,67 %
být trendy
3
4,11 %
2,75 %
Mensi precitlivelost
1
1,37 %
0,92 %
13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
cena
2.616
1.278
značka
2.63
1.493
účinnost ověřená experty
2.472
1.805
barva balení
4.167
1.25
výhodné balení
3.082
1.473
vůně
2.397
1.144
složení produktu
3.041
1.327
přírodní složky
2.932
1.406
společenská zodpovědnost značky
3.425
1.477
doporučení známých
2.356
1.627
jaká celebrita značku propaguje
4.167
1.472
14. Preferujete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
klasickou svěží vůni
57
78,08 %
52,29 %
neparfemovaný produkt
8
10,96 %
7,34 %
neobvyklou vůni
3
4,11 %
2,75 %
indulonu
1
1,37 %
0,92 %
neobvyklou svěží vůni
1
1,37 %
0,92 %
přírodní vůni
1
1,37 %
0,92 %
Neutralni
1
1,37 %
0,92 %
Seru na vuni, hlavne at to funguje!
1
1,37 %
0,92 %
15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
---
...
...,pouzivam Calvin Klein ,...takze mi chybi indulona s touto vuni
/
ani ne :)
Ani ne...
Konecne neco co zarucnene funguje!
mít větší výběr pánské kosmetiky
myslím, že ne
myslím, že ne
Myslím, že ne.
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
NE
ne
ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
Ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne.
Ne.
není
neobvyklý koncept
nevim
Nevím
nevim
nevim o tom
nevím, asi nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
Nic
nic
Nic
nic
nic
Nic, mam mesickovou mast, vaselinu, vceli vosk, konopnou mast atd. atd.
nope
Řekl bych že BB krémy pro muže
S ohledem na skutečnost, že jsem Asiat, tak na evropském trhu chybí produkty určené specificky pro "asijskou" pleť (např. produkty Yue-Sai, které jsou určeny pro pleť asijských žen)
Ucelene diskuze na internetu (heureka)
více ekologických produktů
zatím ani ne, obchody jsou možná pořád stejné...nic nového
Zatím NE
16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdo, kupuji si je sám
60
82,19 %
55,05 %
přítelkyně / manželka
23
31,51 %
21,1 %
rodiče
18
24,66 %
16,51 %
Ježíšek :-)
1
1,37 %
0,92 %
vetsinou ja sam na Vanoce manzelka
1
1,37 %
0,92 %
sestra
1
1,37 %
0,92 %
Sourozenci
1
1,37 %
0,92 %
segra
1
1,37 %
0,92 %
Znamy ve firme
1
1,37 %
0,92 %
jiní lidé např. sestra apod.
1
1,37 %
0,92 %
17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
přátelé
28
38,36 %
25,69 %
partnerka
28
38,36 %
25,69 %
žádní
27
36,99 %
24,77 %
rodina
25
34,25 %
22,94 %
prodejci
2
2,74 %
1,83 %
partner
1
1,37 %
0,92 %
Internetove recenze
1
1,37 %
0,92 %
celebrity
1
1,37 %
0,92 %
18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
lékárny
34
46,58 %
31,19 %
internet
33
45,21 %
30,28 %
specializované vlastní obchody dané značky
31
42,47 %
28,44 %
retail
27
36,99 %
24,77 %
obchody s pánským oblečením
24
32,88 %
22,02 %
fitness centra
11
15,07 %
10,09 %
sportovní události
7
9,59 %
6,42 %
drogerie
3
4,11 %
2,75 %
Tesco
1
1,37 %
0,92 %
Jako czc,bez postovneho
1
1,37 %
0,92 %
wellness studia
1
1,37 %
0,92 %
supermarkety
1
1,37 %
0,92 %
kupuji v drogerii
1
1,37 %
0,92 %
normalni kosmeticka drogerie
1
1,37 %
0,92 %
Obchodak
1
1,37 %
0,92 %
19. Jak si představujete, že vypadá obchod, kde je nakupování zábava?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
:))
...
...,ze tam vlezu u vchodu bude regal s indulonou a budou tam mit kyblovy baleni (10-15l) do 100Kc
/
Cisty, image store, profesionalita, pratelsti
Dobrá hudba, vhodná teplota (ne teplo, ne zima), čisté prostředí, odborná obsluha v případě neznalosti produktu, voňavé prostředí
hudba, příjemná obsluha, pestrost barev, bez fronty u pokladen
Jednoduchý design, ochotný personál, snadná dostupnost pro co největší počet lidí.
Jednoduchý, jasný, rychlý výběr. TV s poutavým videem.
Jiny obchodni koncept nez tu je
kde se dá sedět a čekat na svou přítelkyni než se rozhlédne
Když je obhod přehledný a nemusím tam být douho...
Když nakoupím za půl minuty a jsem pryč
koncept, který v Čr ještě není
krasne slecny a videohry
lol
Málo lidí
málo lidí, příjemná a nápomocná obsluha, možnost vyzkoušení vzorků všech produktů
moderní, fresh
můžu si vyzkoušet produkty
nakupování dělám narychlo, nemám pocit, že by to byla zábava. Žádný takový obchod tu v Čr není, který by ve mě navozoval pocit zábavy
nakupovani mi vzdy prislo jako vycerpavajici otrava
Nakupovani neni pro zabavu, chci to mit prehledne usporadane
nakupování není zábava, takový obchod neexistuje. Snad jen Hornbach, tam se ale nemusí nakupovat, stačí se jen procházet, dívat se a nasávat informace :-)
Nakupování nikdy není zábavou :)
nakupování pro mě moc zábava nebude asi nikdy
Neco navrhnete
nejak
nějaký pěkný obchod
Nejuyfg
Nemám představu
nemám představui, co by mělo být zábavného na nakupování...
Netušim
netuším
nevim
nevím
nevím
nevím
nevim
nic takového tu není
Nikdo otravuje, když chci, tak se zeptám.
nwm...
obchod s originálním přístupem
obchod s vetsim vyberem
Obchod, kde mne prodejci nevnucují své produkty.
osobní poradce
Poradenstvi a zkušební vzorky zdarma
Prehlednost
Prehledny a bez deti
Pritmi,nejsou zdrcadla,klimatizace,at tam nesmrdi,aby tam nebyly deti
Pro chlapa takový neexistuje ;)
prostě místo plné zábavy :-)
Přehledný, kde vše ihned najdu.
příjemná obsluha
rychlé odbavení
Rychlý, barevný
S dobrou hudbou, hosteskami a se zajímavou prezentací výrobků.
Sluzby personaly, hezke a ochotne poradit prodavacky. I chlap,ktery doporuci
sportovni mista
Takový existovat nemůže. :)
takový obchod si nepředstavuju
Tam, kde si člověk nepřipadá jako sardinka.
tma, hudba, jako v hollisteru :)
Ukazky, sampling
vhodna hudba, prijemny a informavany personal, vtipne doplnky obchodu - design apod.
Vsecko hezky na miste a clovek nemusi nic dlouho hledat
Yolo
zábavu si s nakupováním nespojuji
zábavu u nakupování nepotřebuji, bohatě mi stačí obyčejná drogerie nebo diskont
žádní otravní prodavači, hraje příjemná (neutrální) hudba (žádná Evropa2 nebo disco-sračky), produkty jsou logicky agregovány a seřazeny
živá hudba, příjemné prostředí - designově, příjemný výstup prodavačů.
20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
rychle najdete co hledáte
64
87,67 %
58,72 %
je tam příjemná obsluha
61
83,56 %
55,96 %
můžete si vyzkoušet produkty přímo v prodejně
34
46,58 %
31,19 %
máte velký výběr produktů
28
38,36 %
25,69 %
prodejna je stylově zařízená
24
32,88 %
22,02 %
maji v nabidce indulonu
1
1,37 %
0,92 %
Spis co nejrychleji vybrat
1
1,37 %
0,92 %
21. Vaše bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
62
60,78 %
56,88 %
Jihočeský kraj
11
10,78 %
10,09 %
Středočeský kraj
10
9,8 %
9,17 %
Vysočina
3
2,94 %
2,75 %
Olomoucký kraj
3
2,94 %
2,75 %
Jihomoravský kraj
2
1,96 %
1,83 %
Ústecký kraj
2
1,96 %
1,83 %
Královéhradecký kraj
2
1,96 %
1,83 %
Liberecký kraj
2
1,96 %
1,83 %
Plzeňský kraj
2
1,96 %
1,83 %
Moravskoslezský kraj
2
1,96 %
1,83 %
Zlínský kraj
1
0,98 %
0,92 %
22. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-25
60
58,82 %
55,05 %
26-30
23
22,55 %
21,1 %
16-20
6
5,88 %
5,5 %
36-40
5
4,9 %
4,59 %
více než 45
3
2,94 %
2,75 %
31-35
3
2,94 %
2,75 %
41-45
2
1,96 %
1,83 %
23. Oblast vašeho zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezaměstnaný / student
33
32,35 %
30,28 %
IT
14
13,73 %
12,84 %
bankovnictví a finanční služby
13
12,75 %
11,93 %
prodej a obchod
10
9,8 %
9,17 %
marketing, média a reklama
4
3,92 %
3,67 %
ekonomika a podnikové finance
4
3,92 %
3,67 %
management
3
2,94 %
2,75 %
automobilový průmysl
3
2,94 %
2,75 %
administrativa
3
2,94 %
2,75 %
cestovní ruch a ubytování
2
1,96 %
1,83 %
doprava, logistika a zásobování
2
1,96 %
1,83 %
gastronomie
2
1,96 %
1,83 %
vzdělávání
2
1,96 %
1,83 %
věda a výzkum
2
1,96 %
1,83 %
kultura a umění
2
1,96 %
1,83 %
stavebnictví
1
0,98 %
0,92 %
zemědělství
1
0,98 %
0,92 %
strojírenství
1
0,98 %
0,92 %
24. Jaké výše dosahuje přibližně Váš měsíční příjem v CZK?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mastná pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi suchá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1xtýdně na otázku 7. Jak často používáte produkty péče o pleť?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně na otázku 7. Jak často používáte produkty péče o pleť?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 3 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čištění pleti na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi krémy na problematickou pleť na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čištění pleti na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnost ověřená experty=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přítelkyně / manželka na otázku 16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi partnerka na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchody s pánským oblečením na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované vlastní obchody dané značky na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejna je stylově zařízená na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je tam příjemná obsluha na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlepšení stavu pokožky na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
4. Jaké produkty péče o pleť kupujete?
odpověď pánské:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi citlivá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mastná pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
odpověď důležitý:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
odpověď méně než 300Kč:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
10. Jaké kosmetické produkty používáte?
odpověď čištění pleti:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi čištění pleti na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
odpověď hydratační krémy:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
odpověď péče o rty:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi péče o rty na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
odpověď přípravky na/po holení:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přípravky na/po holení na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchody s pánským oblečením na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi suchá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
odpověď přípravky na/po holení:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
odpověď běžná osobní hygiena:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nedůležitý na otázku 5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300-500Kč na otázku 8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
odpověď zlepšení stavu pokožky:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
odpověď barva balení=5:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
odpověď jaká celebrita značku propaguje=5:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
odpověď společenská zodpovědnost značky=5:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
14. Preferujete:
odpověď klasickou svěží vůni:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?
odpověď nikdo, kupuji si je sám:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi krémy na problematickou pleť na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi čištění pleti na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi citlivá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnost ověřená experty=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádní na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi důležitý na otázku 5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebedůvěra na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi péče o rty na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované vlastní obchody dané značky na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300-500Kč na otázku 8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
odpověď je tam příjemná obsluha:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejna je stylově zařízená na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi retail na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivita na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi můžete si vyzkoušet produkty přímo v prodejně na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi krémy na opalování s faktorem na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi máte velký výběr produktů na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebedůvěra na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnost ověřená experty=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi péče o rty na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi suchá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300-500Kč na otázku 8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
odpověď rychle najdete co hledáte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi retail na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1xtýdně na otázku 7. Jak často používáte produkty péče o pleť?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 3 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300-500Kč na otázku 8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárny na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlepšení stavu pokožky na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnost ověřená experty=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi suchá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nedůležitý na otázku 5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi partnerka na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodina na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchody s pánským oblečením na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasickou svěží vůni na otázku 14. Preferujete:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi můžete si vyzkoušet produkty přímo v prodejně na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované vlastní obchody dané značky na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vaše pohlaví
2. Používáte produkty péče o pleť?
3. Pokud nepoužíváte, z jakého důvodu?
4. Jaké produkty péče o pleť kupujete?
5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
6. Jaké máte problémy s pletí?
7. Jak často používáte produkty péče o pleť?
8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
10. Jaké kosmetické produkty používáte?
11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
14. Preferujete:
15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?
16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?
17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
21. Vaše bydliště
22. Věk
23. Oblast vašeho zaměstnání
24. Jaké výše dosahuje přibližně Váš měsíční příjem v CZK?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vaše pohlaví
2. Používáte produkty péče o pleť?
3. Pokud nepoužíváte, z jakého důvodu?
4. Jaké produkty péče o pleť kupujete?
5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
6. Jaké máte problémy s pletí?
7. Jak často používáte produkty péče o pleť?
8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
10. Jaké kosmetické produkty používáte?
11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
14. Preferujete:
15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?
16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?
17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
21. Vaše bydliště
22. Věk
23. Oblast vašeho zaměstnání
24. Jaké výše dosahuje přibližně Váš měsíční příjem v CZK?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.