Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pánské produkty péče o pleť

Pánské produkty péče o pleť

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Stehlík
Šetření:04. 03. 2014 - 07. 03. 2014
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):24 / 17.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rád bych vás požádal o vyplnění tohoto krátkého dotazníku ke školnímu projektu. Dotazník je anonymní a doba vyplnění je přibližně 6 minut. Dotazník je určen mužům všech věkových kategorií, vaše odpovědi nám pomohou zjistit trendy na trhu produktů péče o pleť.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 2, žena → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž10293,58 %93,58 %  
žena76,42 %6,42 %  

Graf

2. Používáte produkty péče o pleť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7168,93 %65,14 %  
ne3231,07 %29,36 %  

Graf

3. Pokud nepoužíváte, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to zbytečné2044,44 %18,35 %  
jsou příliš drahé1124,44 %10,09 %  
nejsem metrosexuál715,56 %6,42 %  
produkty jsou určené pro ženy613,33 %5,5 %  
jsem na to ještě mladý36,67 %2,75 %  
používám24,44 %1,83 %  
viz otázka č. 212,22 %0,92 %  
Používám minimum12,22 %0,92 %  
...,dyt pouzivam :)12,22 %0,92 %  
používám, jen jsem musel sem něco doplnit12,22 %0,92 %  
protože používám12,22 %0,92 %  
nemám čas12,22 %0,92 %  
Ma plet nema chybu, tudiz nepotrebuji zadne produkty.12,22 %0,92 %  
Jsem hezky, nepotrebuju :)12,22 %0,92 %  
nemam problemy s pleti12,22 %0,92 %  
maximalne po holeni, ted vousy12,22 %0,92 %  
Nikdy jsem je nevyzkousel12,22 %0,92 %  

Graf

4. Jaké produkty péče o pleť kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pánské5472 %49,54 %  
unisex2128 %19,27 %  

Graf

5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
důležitý4358,11 %39,45 %  
spíše nedůležitý1520,27 %13,76 %  
velmi důležitý1317,57 %11,93 %  
nedůležitý34,05 %2,75 %  

Graf

6. Jaké máte problémy s pletí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
suchá pleť3141,89 %28,44 %  
akné2635,14 %23,85 %  
mastná pleť2331,08 %21,1 %  
citlivá pleť2229,73 %20,18 %  
pupínky1824,32 %16,51 %  
tmavé kruhy pod očima1013,51 %9,17 %  
vrásky912,16 %8,26 %  
smíšená pleť79,46 %6,42 %  
zarudlá pleť79,46 %6,42 %  
problémy s pigmentací11,35 %0,92 %  

Graf

7. Jak často používáte produkty péče o pleť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně3547,3 %32,11 %  
1xtýdně2331,08 %21,1 %  
1x za měsíc56,76 %4,59 %  
1x za 14 dní34,05 %2,75 %  
2-3x týdně34,05 %2,75 %  
mene nez jednou za 2 mesice11,35 %0,92 %  
cca 2x týdně11,35 %0,92 %  
Ne11,35 %0,92 %  
výjimečně, krém na ruce často jen v zimě11,35 %0,92 %  
podle potreby11,35 %0,92 %  

Graf

8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 300Kč4560,81 %41,28 %  
300-500Kč2027,03 %18,35 %  
600-800Kč79,46 %6,42 %  
více než 900Kč22,7 %1,83 %  

Graf

9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 3 měsíce2128,38 %19,27 %  
1x měsíčně1824,32 %16,51 %  
méně často1621,62 %14,68 %  
1x za 2 měsíce1418,92 %12,84 %  
1x za 4 měsíce56,76 %4,59 %  

Graf

10. Jaké kosmetické produkty používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přípravky na/po holení6081,08 %55,05 %  
čištění pleti3648,65 %33,03 %  
hydratační krémy3141,89 %28,44 %  
krémy na opalování s faktorem3040,54 %27,52 %  
péče o rty2736,49 %24,77 %  
denní krémy2331,08 %21,1 %  
krémy na problematickou pleť1013,51 %9,17 %  
noční krémy79,46 %6,42 %  
přípravky proti vráskám a stárnutí45,41 %3,67 %  
pleťová séra34,05 %2,75 %  
indulonu11,35 %0,92 %  
oční krémy11,35 %0,92 %  
tonizace a zklidnění pleti11,35 %0,92 %  
čistící maska, exfoliant11,35 %0,92 %  
samoopalovací krémy s faktorem11,35 %0,92 %  
pealing11,35 %0,92 %  
pletova maska11,35 %0,92 %  

Graf

11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přípravky na/po holení5271,23 %47,71 %  
čištění pleti2432,88 %22,02 %  
péče o rty2128,77 %19,27 %  
denní krémy1824,66 %16,51 %  
hydratační krémy1520,55 %13,76 %  
krémy na opalování s faktorem810,96 %7,34 %  
krémy na problematickou pleť45,48 %3,67 %  
přípravky proti vráskám a stárnutí34,11 %2,75 %  
pleťové masky22,74 %1,83 %  
noční krémy22,74 %1,83 %  
indulonu11,37 %0,92 %  
exfoliant11,37 %0,92 %  

Graf

12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžná osobní hygiena5778,08 %52,29 %  
zlepšení stavu pokožky4865,75 %44,04 %  
atraktivita1723,29 %15,6 %  
sebedůvěra1317,81 %11,93 %  
vyřešení problémů stárnutí45,48 %3,67 %  
být trendy34,11 %2,75 %  
Mensi precitlivelost11,37 %0,92 %  

Graf

13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena2.6161.278
značka2.631.493
účinnost ověřená experty2.4721.805
barva balení4.1671.25
výhodné balení3.0821.473
vůně2.3971.144
složení produktu3.0411.327
přírodní složky2.9321.406
společenská zodpovědnost značky3.4251.477
doporučení známých2.3561.627
jaká celebrita značku propaguje4.1671.472

Graf

14. Preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasickou svěží vůni5778,08 %52,29 %  
neparfemovaný produkt810,96 %7,34 %  
neobvyklou vůni34,11 %2,75 %  
indulonu11,37 %0,92 %  
neobvyklou svěží vůni11,37 %0,92 %  
přírodní vůni11,37 %0,92 %  
Neutralni11,37 %0,92 %  
Seru na vuni, hlavne at to funguje!11,37 %0,92 %  

Graf

15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

---

...

...,pouzivam Calvin Klein ,...takze mi chybi indulona s touto vuni

/

ani ne :)

Ani ne...

Konecne neco co zarucnene funguje!

mít větší výběr pánské kosmetiky

myslím, že ne

myslím, že ne

Myslím, že ne.

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne.

Ne.

není

neobvyklý koncept

nevim

Nevím

nevim

nevim o tom

nevím, asi nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

Nic, mam mesickovou mast, vaselinu, vceli vosk, konopnou mast atd. atd.

nope

Řekl bych že BB krémy pro muže

S ohledem na skutečnost, že jsem Asiat, tak na evropském trhu chybí produkty určené specificky pro "asijskou" pleť (např. produkty Yue-Sai, které jsou určeny pro pleť asijských žen)

Ucelene diskuze na internetu (heureka)

více ekologických produktů

zatím ani ne, obchody jsou možná pořád stejné...nic nového

Zatím NE

16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdo, kupuji si je sám6082,19 %55,05 %  
přítelkyně / manželka2331,51 %21,1 %  
rodiče1824,66 %16,51 %  
Ježíšek :-)11,37 %0,92 %  
vetsinou ja sam na Vanoce manzelka11,37 %0,92 %  
sestra11,37 %0,92 %  
Sourozenci11,37 %0,92 %  
segra11,37 %0,92 %  
Znamy ve firme11,37 %0,92 %  
jiní lidé např. sestra apod.11,37 %0,92 %  

Graf

17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přátelé2838,36 %25,69 %  
partnerka2838,36 %25,69 %  
žádní2736,99 %24,77 %  
rodina2534,25 %22,94 %  
prodejci22,74 %1,83 %  
partner11,37 %0,92 %  
Internetove recenze11,37 %0,92 %  
celebrity11,37 %0,92 %  

Graf

18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lékárny3446,58 %31,19 %  
internet3345,21 %30,28 %  
specializované vlastní obchody dané značky3142,47 %28,44 %  
retail2736,99 %24,77 %  
obchody s pánským oblečením2432,88 %22,02 %  
fitness centra1115,07 %10,09 %  
sportovní události79,59 %6,42 %  
drogerie34,11 %2,75 %  
Tesco11,37 %0,92 %  
Jako czc,bez postovneho11,37 %0,92 %  
wellness studia11,37 %0,92 %  
supermarkety11,37 %0,92 %  
kupuji v drogerii11,37 %0,92 %  
normalni kosmeticka drogerie11,37 %0,92 %  
Obchodak11,37 %0,92 %  

Graf

19. Jak si představujete, že vypadá obchod, kde je nakupování zábava?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

:))

...

...,ze tam vlezu u vchodu bude regal s indulonou a budou tam mit kyblovy baleni (10-15l) do 100Kc

/

Cisty, image store, profesionalita, pratelsti

Dobrá hudba, vhodná teplota (ne teplo, ne zima), čisté prostředí, odborná obsluha v případě neznalosti produktu, voňavé prostředí

hudba, příjemná obsluha, pestrost barev, bez fronty u pokladen

Jednoduchý design, ochotný personál, snadná dostupnost pro co největší počet lidí.

Jednoduchý, jasný, rychlý výběr. TV s poutavým videem.

Jiny obchodni koncept nez tu je

kde se dá sedět a čekat na svou přítelkyni než se rozhlédne

Když je obhod přehledný a nemusím tam být douho...

Když nakoupím za půl minuty a jsem pryč

koncept, který v Čr ještě není

krasne slecny a videohry

lol

Málo lidí

málo lidí, příjemná a nápomocná obsluha, možnost vyzkoušení vzorků všech produktů

moderní, fresh

můžu si vyzkoušet produkty

nakupování dělám narychlo, nemám pocit, že by to byla zábava. Žádný takový obchod tu v Čr není, který by ve mě navozoval pocit zábavy

nakupovani mi vzdy prislo jako vycerpavajici otrava

Nakupovani neni pro zabavu, chci to mit prehledne usporadane

nakupování není zábava, takový obchod neexistuje. Snad jen Hornbach, tam se ale nemusí nakupovat, stačí se jen procházet, dívat se a nasávat informace :-)

Nakupování nikdy není zábavou :)

nakupování pro mě moc zábava nebude asi nikdy

Neco navrhnete

nejak

nějaký pěkný obchod

Nejuyfg

Nemám představu

nemám představui, co by mělo být zábavného na nakupování...

Netušim

netuším

nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nic takového tu není

Nikdo otravuje, když chci, tak se zeptám.

nwm...

obchod s originálním přístupem

obchod s vetsim vyberem

Obchod, kde mne prodejci nevnucují své produkty.

osobní poradce

Poradenstvi a zkušební vzorky zdarma

Prehlednost

Prehledny a bez deti

Pritmi,nejsou zdrcadla,klimatizace,at tam nesmrdi,aby tam nebyly deti

Pro chlapa takový neexistuje ;)

prostě místo plné zábavy :-)

Přehledný, kde vše ihned najdu.

příjemná obsluha

rychlé odbavení

Rychlý, barevný

S dobrou hudbou, hosteskami a se zajímavou prezentací výrobků.

Sluzby personaly, hezke a ochotne poradit prodavacky. I chlap,ktery doporuci

sportovni mista

Takový existovat nemůže. :)

takový obchod si nepředstavuju

Tam, kde si člověk nepřipadá jako sardinka.

tma, hudba, jako v hollisteru :)

Ukazky, sampling

vhodna hudba, prijemny a informavany personal, vtipne doplnky obchodu - design apod.

Vsecko hezky na miste a clovek nemusi nic dlouho hledat

Yolo

zábavu si s nakupováním nespojuji

zábavu u nakupování nepotřebuji, bohatě mi stačí obyčejná drogerie nebo diskont

žádní otravní prodavači, hraje příjemná (neutrální) hudba (žádná Evropa2 nebo disco-sračky), produkty jsou logicky agregovány a seřazeny

živá hudba, příjemné prostředí - designově, příjemný výstup prodavačů.

20. V obchodě nakupujete rádi pokud:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rychle najdete co hledáte6487,67 %58,72 %  
je tam příjemná obsluha6183,56 %55,96 %  
můžete si vyzkoušet produkty přímo v prodejně3446,58 %31,19 %  
máte velký výběr produktů2838,36 %25,69 %  
prodejna je stylově zařízená2432,88 %22,02 %  
maji v nabidce indulonu11,37 %0,92 %  
Spis co nejrychleji vybrat11,37 %0,92 %  

Graf

21. Vaše bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha6260,78 %56,88 %  
Jihočeský kraj1110,78 %10,09 %  
Středočeský kraj109,8 %9,17 %  
Vysočina32,94 %2,75 %  
Olomoucký kraj32,94 %2,75 %  
Jihomoravský kraj21,96 %1,83 %  
Ústecký kraj21,96 %1,83 %  
Královéhradecký kraj21,96 %1,83 %  
Liberecký kraj21,96 %1,83 %  
Plzeňský kraj21,96 %1,83 %  
Moravskoslezský kraj21,96 %1,83 %  
Zlínský kraj10,98 %0,92 %  

Graf

22. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-256058,82 %55,05 %  
26-302322,55 %21,1 %  
16-2065,88 %5,5 %  
36-4054,9 %4,59 %  
více než 4532,94 %2,75 %  
31-3532,94 %2,75 %  
41-4521,96 %1,83 %  

Graf

23. Oblast vašeho zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezaměstnaný / student3332,35 %30,28 %  
IT1413,73 %12,84 %  
bankovnictví a finanční služby1312,75 %11,93 %  
prodej a obchod109,8 %9,17 %  
marketing, média a reklama43,92 %3,67 %  
ekonomika a podnikové finance43,92 %3,67 %  
management32,94 %2,75 %  
automobilový průmysl32,94 %2,75 %  
administrativa32,94 %2,75 %  
cestovní ruch a ubytování21,96 %1,83 %  
doprava, logistika a zásobování21,96 %1,83 %  
gastronomie21,96 %1,83 %  
vzdělávání21,96 %1,83 %  
věda a výzkum21,96 %1,83 %  
kultura a umění21,96 %1,83 %  
stavebnictví10,98 %0,92 %  
zemědělství10,98 %0,92 %  
strojírenství10,98 %0,92 %  

Graf

24. Jaké výše dosahuje přibližně Váš měsíční příjem v CZK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-10 0004241,18 %38,53 %  
11 000 - 25 0002625,49 %23,85 %  
26 - 40 0002322,55 %21,1 %  
41 000 - 70 00076,86 %6,42 %  
více než 70 00021,96 %1,83 %  
11 000 - 25 00010,98 %0,92 %  
41 000 - 70 00010,98 %0,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Používáte produkty péče o pleť?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nedůležitý na otázku 5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi důležitý na otázku 5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi citlivá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mastná pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi suchá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1xtýdně na otázku 7. Jak často používáte produkty péče o pleť?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně na otázku 7. Jak často používáte produkty péče o pleť?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 3 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čištění pleti na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi krémy na problematickou pleť na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi čištění pleti na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnost ověřená experty=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přítelkyně / manželka na otázku 16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi partnerka na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přátelé na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchody s pánským oblečením na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované vlastní obchody dané značky na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejna je stylově zařízená na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je tam příjemná obsluha na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlepšení stavu pokožky na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?

4. Jaké produkty péče o pleť kupujete?

  • odpověď pánské:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi citlivá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mastná pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?

5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?

  • odpověď důležitý:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:

8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?

  • odpověď méně než 300Kč:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?

10. Jaké kosmetické produkty používáte?

  • odpověď čištění pleti:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi čištění pleti na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
  • odpověď hydratační krémy:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
  • odpověď péče o rty:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi péče o rty na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
  • odpověď přípravky na/po holení:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přípravky na/po holení na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchody s pánským oblečením na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi suchá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?

11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?

  • odpověď přípravky na/po holení:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:

12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?

  • odpověď běžná osobní hygiena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nedůležitý na otázku 5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300-500Kč na otázku 8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
  • odpověď zlepšení stavu pokožky:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?

13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:

  • odpověď barva balení=5:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
  • odpověď jaká celebrita značku propaguje=5:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
  • odpověď společenská zodpovědnost značky=5:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:

14. Preferujete:

  • odpověď klasickou svěží vůni:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:

16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?

  • odpověď nikdo, kupuji si je sám:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi krémy na problematickou pleť na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi čištění pleti na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi citlivá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnost ověřená experty=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádní na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi důležitý na otázku 5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebedůvěra na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi péče o rty na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované vlastní obchody dané značky na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300-500Kč na otázku 8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?

20. V obchodě nakupujete rádi pokud:

  • odpověď je tam příjemná obsluha:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejna je stylově zařízená na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi retail na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi denní krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivita na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi můžete si vyzkoušet produkty přímo v prodejně na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi krémy na opalování s faktorem na otázku 10. Jaké kosmetické produkty používáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hydratační krémy na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi máte velký výběr produktů na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebedůvěra na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnost ověřená experty=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi péče o rty na otázku 11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi suchá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300-500Kč na otázku 8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
  • odpověď rychle najdete co hledáte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi retail na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1xtýdně na otázku 7. Jak často používáte produkty péče o pleť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 3 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 300-500Kč na otázku 8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárny na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlepšení stavu pokožky na otázku 12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi účinnost ověřená experty=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi suchá pleť na otázku 6. Jaké máte problémy s pletí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nedůležitý na otázku 5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za 2 měsíce na otázku 9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi partnerka na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi společenská zodpovědnost značky=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodné balení=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rodina na otázku 17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi složení produktu=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=4 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchody s pánským oblečením na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=1 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi klasickou svěží vůni na otázku 14. Preferujete:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi můžete si vyzkoušet produkty přímo v prodejně na otázku 20. V obchodě nakupujete rádi pokud:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=3 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní složky=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness centra na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaká celebrita značku propaguje=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=2 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované vlastní obchody dané značky na otázku 18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi barva balení=5 na otázku 13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví

2. Používáte produkty péče o pleť?

3. Pokud nepoužíváte, z jakého důvodu?

4. Jaké produkty péče o pleť kupujete?

5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?

6. Jaké máte problémy s pletí?

7. Jak často používáte produkty péče o pleť?

8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?

9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?

10. Jaké kosmetické produkty používáte?

11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?

12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?

13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:

14. Preferujete:

15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?

16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?

17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?

18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?

20. V obchodě nakupujete rádi pokud:

21. Vaše bydliště

22. Věk

23. Oblast vašeho zaměstnání

24. Jaké výše dosahuje přibližně Váš měsíční příjem v CZK?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví

2. Používáte produkty péče o pleť?

3. Pokud nepoužíváte, z jakého důvodu?

4. Jaké produkty péče o pleť kupujete?

5. Jak je pro Vás důležitý vzhled?

6. Jaké máte problémy s pletí?

7. Jak často používáte produkty péče o pleť?

8. Kolik peněz přibližně utrácíte měsíčně za kosmetiku?

9. Jak často nakupujete kosmetiku a produkty péče o pleť?

10. Jaké kosmetické produkty používáte?

11. Jaké kosmetické produkty používáte nejčastěji?

12. Jaká jsou nebo by byla Vaše očekávání z používání produktů péče o pleť?

13. Na škále od 1 do 5 (1=velmi důležitý, 5= nedůležitý) ohodnoťte, jaké faktory mají vliv na to, jestli si daný výrobek koupíte:

14. Preferujete:

15. Je něco, co Vám na trhu s produkty péče o pleť chybí?

16. KdoVám kupuje kosmetiku a produkty péče o pleť?

17. Jací lidé z Vašeho okolí mají vliv na Váš nákup?

18. Které místo by podle Vašeho názoru bylo vhodné k prodeji kosmetických produktů pro muže?

20. V obchodě nakupujete rádi pokud:

21. Vaše bydliště

22. Věk

23. Oblast vašeho zaměstnání

24. Jaké výše dosahuje přibližně Váš měsíční příjem v CZK?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stehlík, J.Pánské produkty péče o pleť (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://panske-produkty-pece-o-plet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.