Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Parfémy, marketingový průzkum

Parfémy, marketingový průzkum

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Prnka
Šetření:26. 10. 2010 - 26. 10. 2010
Počet respondentů:39
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.05
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj, potřebuji uskutečnit průzkum na reprezentativním vzorku lidí, abych na jeho základě mohl analyzovat trh a poté vést marketingovou kampaň, díky.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2665 %66,67 %  
žena1435 %35,9 %  

Graf

2. Patříte do věkové skupiny 20-30 let?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3690 %92,31 %  
ne410 %10,26 %  

Graf

3. Jste student? (fakulta)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne824,24 %20,51 %  
Ekonomická26,06 %5,13 %  
esf13,03 %2,56 %  
Stavební13,03 %2,56 %  
právnická13,03 %2,56 %  
filozofická13,03 %2,56 %  
Pedagogická fakulta13,03 %2,56 %  
ESF MUNI13,03 %2,56 %  
ano (gymnázium)13,03 %2,56 %  
ČZU13,03 %2,56 %  
ostatní odpovědi ano, právnická fakulta UK
ano, Gymnázium Děčín
Farmaceutická fakulta UK v Hradci Králové
Ano (UNOB FVT)
VUT Stavební
informatická
Ano, Filosofická fakulta MU
fakulta ekonomicko-správní
VUT FAST
vysoke uceni technicke v brne, fakulta stavebni
PEF ČZU
Masarykova univerzita (FI)
FI MUNI
Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologi
Ano, PEF MZLU
1545,45 %38,46 % 

Graf

4. Používáte parfém / vůni?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3897,44 %97,44 %  
ne12,56 %2,56 %  

Graf

5. Pokud ano, kupujete si ho sám?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2153,85 %53,85 %  
ne1846,15 %46,15 %  

Graf

6. Kde si ho kupujete/ je vám kupován?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet412,5 %10,26 %  
přes internet26,25 %5,13 %  
Yves Rocher13,13 %2,56 %  
drogerie,net13,13 %2,56 %  
kamenný obchod, internet13,13 %2,56 %  
Oriflame13,13 %2,56 %  
parfumerie, nemám číslo jedna13,13 %2,56 %  
je mi kupován13,13 %2,56 %  
obchod13,13 %2,56 %  
různě13,13 %2,56 %  
ostatní odpovědi Avon, drogerie
parfumérie
Katalog, parfumerie
V parfumérii.
tesco
e-shop nebo v obchodě
Avon, parfemy.cz,parfumerie
???
očuchám v obchodech, nakupuji na internetu
V parfumeriích, na internetu
velkoobchod
Kamenný obchod
avon
Sephora
V supermarketech i specializovaných obchodech
darován
V parfumérii
je to jedno
1856,25 %46,15 % 

Graf

7. Znáte parfumerii FAnn?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2051,28 %51,28 %  
ne1948,72 %48,72 %  

Graf

8. Jakou značku vůně / parfému preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hugo boss25,88 %5,13 %  
esprit25,88 %5,13 %  
bez preferencí25,88 %5,13 %  
Yves Rocher Eryo blue12,94 %2,56 %  
nejsem vyhranen12,94 %2,56 %  
l'occitane12,94 %2,56 %  
gucci - eau de gucci II12,94 %2,56 %  
Oriflame12,94 %2,56 %  
D12,94 %2,56 %  
George Armani-Idole12,94 %2,56 %  
ostatní odpovědi Adidas, B.U.
adidas
Calvin Clein, Donna Karen
nepreferuji konkrétní značku
JLO Glow
Lacoste
Beckham
Bvlgari
bez preference
Channel
neprferuju
Burberry, Calvin Klein, Armani
repley
Avon, Hugo Boss
Burberry, Thierry Mugler
nic konkrétně nepreferuju
Armani
sport
Hugo Boss, Puma
BOSS
axe
2161,76 %53,85 % 

Graf

9. Jaké další značky znáte (pánské) – max 3?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hugo boss, playboy13,45 %2,56 %  
adidas,boss,diesel13,45 %2,56 %  
YSL - La nuit de l'homme, Lancome - hypnose, Dior 13,45 %2,56 %  
Hugo Boss, Chanel, Dior13,45 %2,56 %  
STR 8, Armani13,45 %2,56 %  
Adidas, Calvin Klein, David Beckham13,45 %2,56 %  
Lacoste, Versace, Adidas13,45 %2,56 %  
Playboy, Hugo Boss, Str813,45 %2,56 %  
puma, armani, hugo boss13,45 %2,56 %  
Hugo Boss, Ralph Lauren, Adidas13,45 %2,56 %  
ostatní odpovědi Dolce
Hugo Boss, Armani, Davidoff
Davidoof, Hugo Boss
adidas, avon, oriflame
Huggo boss, calvin klein, lacoste
diesel, tonino lamborghini, playboy
pierre cardine
D
JP Gaultier, Ralph Lauren, Dior
hugo boss,versace,old spice
Hugo Boss, Calvin Klein, Davidoff
Burberry, MontBlanc, Dior
puma, adidas
Axe Replay
Giorgio Armani, Davidoff, Oriflame
nevím
Hugo Boss, Lacoste, Lancome
Tom Taylor, Giorgio Armani, Lacoste
adidas, lacoste,hugo boss
1965,52 %48,72 % 

Graf

10. Znáte značku HUGO BOSS?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano39100 %100 %  

Graf

11. Jaké produkty si s ní asociujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
parfémy413,33 %10,26 %  
parfémy, oblečení413,33 %10,26 %  
oblečení310 %7,69 %  
vůně26,67 %5,13 %  
parfem26,67 %5,13 %  
pánské vůně26,67 %5,13 %  
obleční13,33 %2,56 %  
luxusní, reprezentativní13,33 %2,56 %  
parfémy, pleťová kosmetika13,33 %2,56 %  
voda po holení pánská13,33 %2,56 %  
ostatní odpovědi nevim
Obleky
vonavky,spodni pradlo,spolecenské oblečení
Parfémy, tělová kosmetika, oblečení
nic
noo - parfémy? :)
obleceni parfemy
obleky, parfémy
Vcelku kvalitní, ale ne top kvalita
930 %23,08 % 

Graf

12. Myslíte si, že vůně je dobrým dárkem pro muže?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3489,47 %87,18 %  
ne410,53 %10,26 %  

Graf

13. Přesvědčila by Vás soutěž o iPod či možnost zisku slevového kupónu k nákupu jiné vůně/značky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2668,42 %66,67 %  
ano1231,58 %30,77 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Prnka, L.Parfémy, marketingový průzkum (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://parfemy-marketingovy-pruzkum.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.