Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Penny Market s.r.o.

Penny Market s.r.o.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Palánová
Šetření:18. 11. 2011 - 20. 11. 2011
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,  prosím Vás o vyplnění dotazníku k mé seminární práci na téma analýza obchodní jednotky Penny Market s.r.o.

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Penny Market917,65 %17,65 %  
Albert815,69 %15,69 %  
Billa713,73 %13,73 %  
Tesco713,73 %13,73 %  
Kaufland713,73 %13,73 %  
Coop Discont47,84 %7,84 %  
Globus35,88 %5,88 %  
Interspar23,92 %3,92 %  
mimo velké řetězce11,96 %1,96 %  
penyy, billa, kaufland11,96 %1,96 %  
Lidl11,96 %1,96 %  
jednota MB11,96 %1,96 %  

Graf

2. Co zohledňujete při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita2752,94 %52,94 %  
cena2549,02 %49,02 %  
vzdálenost od místa bydliště2447,06 %47,06 %  
slevy nebo výhodné nabídky1835,29 %35,29 %  

Graf

3. Jak často nakupujete v Penny Marketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 14 dní1631,37 %31,37 %  
1x týdně1325,49 %25,49 %  
nenakupuji1019,61 %19,61 %  
1x za měsíc47,84 %7,84 %  
2 - 4x týdně23,92 %3,92 %  
1x měsíčně23,92 %3,92 %  
výjimečně11,96 %1,96 %  
1x za rok11,96 %1,96 %  
zřídka, jen nárazově11,96 %1,96 %  
méně často11,96 %1,96 %  

Graf

4. Pokud nenakupujete v Penny Marketu, proč si vybíráte jiné obchody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsou blíže mému bydlišti2150 %41,18 %  
mají kvalitnější zboží1842,86 %35,29 %  
jsou levnější1023,81 %19,61 %  
je zde příjemnější obsluha24,76 %3,92 %  
neberou stravenky12,38 %1,96 %  
je zde příjemnější prostředí12,38 %1,96 %  
vetší vyber12,38 %1,96 %  
mají větší výběr sortimentu12,38 %1,96 %  
penny má nejdelší fronty u pokladen12,38 %1,96 %  
a málo prostoru na balení nákupu12,38 %1,96 %  
zboží bylo na účtu 2x - opakovaně12,38 %1,96 %  
malý sortiment jogurtů - chybí Choceň12,38 %1,96 %  
někdy chybí základní zboží - např. mouka12,38 %1,96 %  
větší výběr zboží12,38 %1,96 %  

Graf

5. Když si k nákupu vybíráte Penny Market, co vás k tomu vede?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nízká cena3160,78 %60,78 %  
široký sortiment zboží815,69 %15,69 %  
nenakupuji23,92 %3,92 %  
Je nejblíž11,96 %1,96 %  
Nutnost11,96 %1,96 %  
nutně potřebuji něco koupit a zrovna jedu kolem11,96 %1,96 %  
dostupnost - tzn pokud je zrovna poblíž11,96 %1,96 %  
pracuji tam, kupuji si proto svačiny :)11,96 %1,96 %  
je blizkok memu bydlisti11,96 %1,96 %  
nenakupuji tam11,96 %1,96 %  
vůbec tam nenakupuji11,96 %1,96 %  
jdu okolo11,96 %1,96 %  
kvalita výrobků11,96 %1,96 %  
blízko bydliště11,96 %1,96 %  
blízkost bydliště11,96 %1,96 %  
zboží v akci11,96 %1,96 %  
akce11,96 %1,96 %  
náhodou jedu kolem a potřebuji nakoupit11,96 %1,96 %  

Graf

6. V jakém městě navštěvujete nebo jste navštívili Penny Market?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chotěboř611,76 %11,76 %  
české budějovice23,92 %3,92 %  
Tábor23,92 %3,92 %  
Hodonín23,92 %3,92 %  
benešov23,92 %3,92 %  
Veselí nad Lužnicí 11,96 %1,96 %  
Náměšť nad Oslavou, České Budějovice, Ivančice11,96 %1,96 %  
Český Krumlov, České Budějovice11,96 %1,96 %  
Horaždovice11,96 %1,96 %  
Sušice11,96 %1,96 %  
ostatní odpovědi nevím
Pelhřimov
Vlašim, Ledeč nad Sázavou, Pelhřimov, Humpolec
Lysá nad Labem
Břeclav
neratovice
Havl. Brod, Chotěboř
Chrudim
Litvínov
Ostrava
strážnice
Ledeč nad Sázavou
Havlíčkův Brod
Kamenice nad Lipou
poděbrady (asi 2x v životě)
Chotěboř, Žďár nad Sázavou
Ostrov
Zlín
Jirkov
Praha, Turnov
Černošice
Písek
Praha, Kamenice nad Lipou, Tábor
Frenštát pod Radhoštěm
Blatná
Hlinsko
Domažlice
Český Krumlov
Brno
Vrchlabí
Židlochovice JM kraj
Třebíč
3262,75 %62,75 % 

Graf

7. Co by se muselo v Penny Marketu změnit, abyste tam začali chodit nebo abyste tam chodili více??

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sortiment zboží2447,06 %47,06 %  
kvalita zboží1937,25 %37,25 %  
uspořádání sortimentu1325,49 %25,49 %  
přístup personálu k zákazníkům1223,53 %23,53 %  
ceny zboží1019,61 %19,61 %  
otevírací doba35,88 %5,88 %  
placení stravenkami11,96 %1,96 %  
muselo by být blíž mému bytu, než ostatní obchody11,96 %1,96 %  
nebýt tak stranou od města11,96 %1,96 %  
asi nic,nakupovat tam nebudu11,96 %1,96 %  
nic11,96 %1,96 %  
větší počet obchodů v Praze11,96 %1,96 %  
systém placení - viz bod 411,96 %1,96 %  
blízkost bydlišti11,96 %1,96 %  

Graf

8. Jaké zboží nejčastěji v Penny Marketu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pečivo2956,86 %56,86 %  
mléčné výrobky2345,1 %45,1 %  
sladkosti1835,29 %35,29 %  
nealkoholické nápoje1325,49 %25,49 %  
alkoholické nápoje1121,57 %21,57 %  
ovoce, zeleninu917,65 %17,65 %  
masné výrobky713,73 %13,73 %  
drogistické výrobky59,8 %9,8 %  
žádné23,92 %3,92 %  
Co je potřeba.11,96 %1,96 %  
potraviny rychlého občerstvení jako bagety, tortil11,96 %1,96 %  
nic11,96 %1,96 %  
cokoli, když mám rychlou nouzi, jinak nic11,96 %1,96 %  
nenakupuji11,96 %1,96 %  

Graf

9. Vyhovuje Vám v Penny Marketu poměr mezi cenou a kvalitou výrobků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3262,75 %62,75 %  
ne1937,25 %37,25 %  

Graf

10. Odůvodněte svoji předchozí otázku.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Cena odpovídá kvalitě.

Je zde poměrně levně a relativně dobré zboží.

Jiné obchody jsou i levnější (např. Albert)

když tam asi nenakupuji,tak to je těžký potom...

kvalita nízká, cena vysoká

kvalita výrobku odpoídá jeho ceně

levné a méně kvalitní zboží

mnou bezne kupovane vyrobky odpovidaji cenam z jinych obchodu

Myslím si, že mají velice málo českých výrobků. Podle mě jsou české výrobky jedny z nejkvalitnějších na trhu.

něco je ve velkém nepoměru

nízká kvalita za moc peněz

Nízké ceny

Obojí nízké, co dodat.

podle mě cena odpovídá kvalitě a pokud je zboží v akci, tak je to ještě pozitivnější

Prodávají zde zboží známých značek za rozumné ceny

v Globusu je to lepší

11. Vyhovuje Vám sortiment, který nabízí Penny Market?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2752,94 %52,94 %  
ano2447,06 %47,06 %  

Graf

12. Odpovězte, pokud jste odpověděli na předchozí otázku ne. Jaký sortiment podle Vás chybí v Penny Marketu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

celkově rozšířit sortiment

co nemá penny, koupí se jinde

chybí známé značky, je tu málo zboří

je celkově dost malý, od každého trochu, ale pokud člověk chce nějakou konkrétní značku nebo výrobek, tak musí jít ještě do jiného obchodu

Jogurty Choceň, instantní káva Toccata, často chybí mouka nebo aspoň některá mouka (např. polohrubá), celkově je mouka v obalu, který se trhá, často chbí lepší kečup (tím myslím např. Otma), marmelády jsou nekvalitní, mléko Vian mi také nechutná. Chybí bezlepkové potraviny.

jsme zase tam, kde jsme byli...

Masné výrobky jsou prodávány vakuově balené, není možnost pultového prodeje. Dále bych požadovala převážně české výrobky a méně zahraničních.

teď momentálně mě nic nenapadá, ale vím, že jsem tam už několikrát šla pro určitou věc a oni jí vůbec nevedli..

vetsi vyber mlecnych vyrobku a chlazeneho masa

větší výběr ve výrobcích

více druhů výrobků např.. exotické koření či ovoce

více kvalitního zboží

13. Vyhovuje Vám uspořádání zboží v Penny Marketu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3160,78 %60,78 %  
ne2039,22 %39,22 %  

Graf

14. Odpovězte, pokud jste odpověděli na předchozí otázku ne. Jak byste uspořádání zboží změnili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:-)))

Drogerii do jednoho regálu. V pelhřimovském Penny marketu je část drogerie v jedné uličce, část ve druhé, vedle pití a alkoholu.

Mně je to vcelku jedno, jen se strašně nachodím, ale pro matky malých dětí není optimální začínat sladkostmi, děti je chtějí hned a jsou z toho stálé spory... a matky pak opouštějí obchody bez nákupu nebo s menším nákupem než zamýšlely. Nevyhovuje mi umístění mouky k pečivu, hledám ji vždycky u suchých potravin jako je rýže, těstoviny... apod, zrovna tak koření, prášky do pečiva, polevy... opakovaně hledám.

Pokud jdu pro potraviny, nechci procházet regály se zbytečnostmi

prodejny jsou malé

více upravené v regálu

Vyhovuje jen v Penny Marketech s vlastní pekárnou. Bez pekárny docela chaos .- někde

začínat ovoce zelenina, pečivo, mléko, maso....

15. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4384,31 %84,31 %  
muž815,69 %15,69 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 26 let3874,51 %74,51 %  
27 - 40 let815,69 %15,69 %  
40 - 59 let47,84 %7,84 %  
do 18 let11,96 %1,96 %  

Graf

17. Místo trvalého bydliště

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chotěboř59,8 %9,8 %  
praha59,8 %9,8 %  
české budějovice35,88 %5,88 %  
Český Krumlov23,92 %3,92 %  
benešov23,92 %3,92 %  
Veselí nad Lužnicí 11,96 %1,96 %  
Hrotovice11,96 %1,96 %  
Horní Krupá11,96 %1,96 %  
Tábor11,96 %1,96 %  
Sušice11,96 %1,96 %  
ostatní odpovědi Pelhřimov
Čechtice
Lysá nad Labem
Lanžhot
Mutěnice
Jihomoravský kraj.
Chýnov
neratovice
Bezděkov
Zájčice
Litvínov
Slovensko
Strážnice
Hněvkovice u Ledče nad Sázavou
Středočeský kraj
Kamenice nad Lipou
Jakubov
Zlín
Jirkov
Praha-západ
Černošice
Písek
Frenštát pod Rahoštěm
Lnáře (okres Strakonice)
Domažlice
Brno
Vrchlabí
Těšany, JM kraj
Třebíč
2956,86 %56,86 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Vyhovuje Vám sortiment, který nabízí Penny Market?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nealkoholické nápoje na otázku 8. Jaké zboží nejčastěji v Penny Marketu nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Co zohledňujete při nákupu?

3. Jak často nakupujete v Penny Marketu?

4. Pokud nenakupujete v Penny Marketu, proč si vybíráte jiné obchody?

5. Když si k nákupu vybíráte Penny Market, co vás k tomu vede?

7. Co by se muselo v Penny Marketu změnit, abyste tam začali chodit nebo abyste tam chodili více??

8. Jaké zboží nejčastěji v Penny Marketu nakupujete?

9. Vyhovuje Vám v Penny Marketu poměr mezi cenou a kvalitou výrobků?

11. Vyhovuje Vám sortiment, který nabízí Penny Market?

13. Vyhovuje Vám uspořádání zboží v Penny Marketu?

15. Vaše pohlaví

16. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Co zohledňujete při nákupu?

3. Jak často nakupujete v Penny Marketu?

4. Pokud nenakupujete v Penny Marketu, proč si vybíráte jiné obchody?

5. Když si k nákupu vybíráte Penny Market, co vás k tomu vede?

7. Co by se muselo v Penny Marketu změnit, abyste tam začali chodit nebo abyste tam chodili více??

8. Jaké zboží nejčastěji v Penny Marketu nakupujete?

9. Vyhovuje Vám v Penny Marketu poměr mezi cenou a kvalitou výrobků?

11. Vyhovuje Vám sortiment, který nabízí Penny Market?

13. Vyhovuje Vám uspořádání zboží v Penny Marketu?

15. Vaše pohlaví

16. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Palánová, M.Penny Market s.r.o. (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://penny-market-s-r-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.