Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výrobky Lay's - Lay's STRONG

Výrobky Lay's - Lay's STRONG

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Kolaja
Šetření:21. 04. 2013 - 26. 04. 2013
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.82
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Seminární práce do předmětu Marketing, SŠ Hotelové. Úkolem je si vzít jakoukoli existující firmu za vlastní a provést rozbor a marketingový průzkum jednoho výrobku. Text který je tedy níže nepokládejte za oficiální dané firmy. Děkuji

 

Vážený respondente, velice děkujeme za Váš čas, který jste se rozhodl věnovat pro vyplnění našeho dotazníku, mající za úkol zjistit obeznámenost veřejnosti s určitým výrobkem společnosti PEPSICO CZ, s.r.o., jeho vliv na eventuální zákazníky a samotnou spokojenost zákazníků.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4059,7 %59,7 %  
Muž2740,3 %40,3 %  

Graf

2. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 264262,69 %62,69 %  
27 - 401116,42 %16,42 %  
16 - 19913,43 %13,43 %  
do 1534,48 %4,48 %  
41 - 6022,99 %2,99 %  

Graf

3. Znáte značku bramborových lupínků Lay's?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6394,03 %94,03 %  
ne45,97 %5,97 %  

Graf

4. Slyšeli jste už o nové produktové řadě Lay's – Lay's Strong?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, NEotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4973,13 %73,13 %  
NE1826,87 %26,87 %  

Graf

5. Kde jste se o ní dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV2346,94 %34,33 %  
V obchodě2040,82 %29,85 %  
Na základě doporučení známého/známých36,12 %4,48 %  
jiné36,12 %4,48 %  

Graf

6. Měli jste už možnost některý z nových produktů Lay's Strong (Chilli & Lime, Piri Piri, Wasabi) ochutnat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4364,18 %64,18 %  
NE2435,82 %35,82 %  

Graf

7. Chtěli byste některý z výše zmíněných výrobků ochutnat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1041,67 %14,93 %  
ano1041,67 %14,93 %  
nevím416,67 %5,97 %  

Graf

8. Co říkáte na rozšiřování výrobků Lay's s jinými, netypickými příchutěmi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3247,76 %47,76 %  
spíše souhlasím1522,39 %22,39 %  
nevím1319,4 %19,4 %  
spíše nesouhlasím57,46 %7,46 %  
nesouhlasím22,99 %2,99 %  

Graf

9. Vyhovuje Vám velikost balení (77 g), které Lay's obvykle nabízí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3653,73 %53,73 %  
ne3146,27 %46,27 %  

Graf

10. Jaký je Váš názor na průměrnou velkoobchodní cenu Lay's Strong v poměru k základní gramáži? (30Kč / 77g)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mohla by být nižší2841,79 %41,79 %  
trochu vysoká1623,88 %23,88 %  
vysoká1319,4 %19,4 %  
přiměřená913,43 %13,43 %  
nízká11,49 %1,49 %  

Graf

11. Je pro Vás při výběru „chipsů“ stěžejní jejich značka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3653,73 %53,73 %  
ano3146,27 %46,27 %  

Graf

12. Jak často nakupujete „chipsy“? (jakékoli značky)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pákrát do roka3146,27 %46,27 %  
několikrát do měsíce (ne více než 4×)2638,81 %38,81 %  
několikrát týdně68,96 %8,96 %  
jednou týdně45,97 %5,97 %  

Graf

13. Dáváte přednost naším výrobkům, nebo výrobkům konkurence?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Lay's → konec dotazníku, konkurenceotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
konkurence4973,13 %73,13 %  
Lay's1826,87 %26,87 %  

Graf

14. Z jakého důvodu volíte konkurenci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenově dostupnější2448,98 %35,82 %  
zvyk2448,98 %35,82 %  
chuťově lepší2040,82 %29,85 %  
jiný důvod918,37 %13,43 %  
vzhledově přijatelnější24,08 %2,99 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Měli jste už možnost některý z nových produktů Lay's Strong (Chilli & Lime, Piri Piri, Wasabi) ochutnat?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V obchodě na otázku 5. Kde jste se o ní dozvěděli?
  • odpověď NE:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Chtěli byste některý z výše zmíněných výrobků ochutnat?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Chtěli byste některý z výše zmíněných výrobků ochutnat?

9. Vyhovuje Vám velikost balení (77 g), které Lay's obvykle nabízí?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká na otázku 10. Jaký je Váš názor na průměrnou velkoobchodní cenu Lay's Strong v poměru k základní gramáži? (30Kč / 77g)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věková kategorie:

3. Znáte značku bramborových lupínků Lay's?

4. Slyšeli jste už o nové produktové řadě Lay's – Lay's Strong?

5. Kde jste se o ní dozvěděli?

6. Měli jste už možnost některý z nových produktů Lay's Strong (Chilli & Lime, Piri Piri, Wasabi) ochutnat?

7. Chtěli byste některý z výše zmíněných výrobků ochutnat?

8. Co říkáte na rozšiřování výrobků Lay's s jinými, netypickými příchutěmi?

9. Vyhovuje Vám velikost balení (77 g), které Lay's obvykle nabízí?

10. Jaký je Váš názor na průměrnou velkoobchodní cenu Lay's Strong v poměru k základní gramáži? (30Kč / 77g)

11. Je pro Vás při výběru „chipsů“ stěžejní jejich značka?

12. Jak často nakupujete „chipsy“? (jakékoli značky)

13. Dáváte přednost naším výrobkům, nebo výrobkům konkurence?

14. Z jakého důvodu volíte konkurenci?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věková kategorie:

3. Znáte značku bramborových lupínků Lay's?

4. Slyšeli jste už o nové produktové řadě Lay's – Lay's Strong?

5. Kde jste se o ní dozvěděli?

6. Měli jste už možnost některý z nových produktů Lay's Strong (Chilli & Lime, Piri Piri, Wasabi) ochutnat?

7. Chtěli byste některý z výše zmíněných výrobků ochutnat?

8. Co říkáte na rozšiřování výrobků Lay's s jinými, netypickými příchutěmi?

9. Vyhovuje Vám velikost balení (77 g), které Lay's obvykle nabízí?

10. Jaký je Váš názor na průměrnou velkoobchodní cenu Lay's Strong v poměru k základní gramáži? (30Kč / 77g)

11. Je pro Vás při výběru „chipsů“ stěžejní jejich značka?

12. Jak často nakupujete „chipsy“? (jakékoli značky)

13. Dáváte přednost naším výrobkům, nebo výrobkům konkurence?

14. Z jakého důvodu volíte konkurenci?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kolaja, D.Výrobky Lay's - Lay's STRONG (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://pepsico-lays-strong.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.