Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Personální marketing a co pro Vás znamená

Personální marketing a co pro Vás znamená

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kamila Kuklová
Šetření:30. 01. 2019 - 28. 02. 2019
Počet respondentů:53
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:54,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
 jmenuji  se Kamila Kuklová a pro svou diplomovou práci na téma Personální marketing se formou tohoto formuláře snažím získat data pro praktickou část a celkové zhodnocení.
Děkuji za Váš čas při vyplňování. V případě dotazů mě můžete kontaktovat na kamila.kuklova@gmail.com

 

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4075,47 %75,47 %  
Muž1324,53 %24,53 %  

Graf

2. Jaká je Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-26 let2649,06 %49,06 %  
27-50 let2547,17 %47,17 %  
50 a více let23,77 %3,77 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3158,49 %58,49 %  
Středoškolské s maturitou1935,85 %35,85 %  
Středoškolské s výučním listem35,66 %5,66 %  

Graf

4. Máte stálou práci na HPP či zkrácený úvazek při studiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stálá práce3464,15 %64,15 %  
Zkrácený úvazek611,32 %11,32 %  
Nepracuji a v současné době si práci nehledám59,43 %9,43 %  
Jiné47,55 %7,55 %  
Hledám si práci23,77 %3,77 %  
Pracuji na IČO23,77 %3,77 %  

Graf

5. Podle kterých základních znaků jste si vybíral (či vybíráte) svého zaměstnavatele? Max. 3 odpovědi

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle finačního ohodnocení3370,21 %62,26 %  
Podle toho, že společnost působí v sektoru, o který mám vážný zájem2961,7 %54,72 %  
Podle toho, že společnosti sídlí v dobré lokalitě a je velmi dobře dostupná2144,68 %39,62 %  
Podle dobrého jména a dobrých recenzí na společnost1531,91 %28,3 %  
Podle toho, zda je možný na pozici kariérní růst919,15 %16,98 %  
Podle veřejně nabízených hmotných a nehmotných benefitů817,02 %15,09 %  
Podle toho, že ve společnosti někoho osobně znám714,89 %13,21 %  
Podle velikosti společnosti24,26 %3,77 %  

Graf

6. V jakém oboru hledáte či máte zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné1528,3 %28,3 %  
Administrativa1018,87 %18,87 %  
IT59,43 %9,43 %  
Služby47,55 %7,55 %  
Personalistika47,55 %7,55 %  
Finance47,55 %7,55 %  
Výroba a provoz35,66 %5,66 %  
Střední a vyšší management35,66 %5,66 %  
Zdravotnictví23,77 %3,77 %  
Právo11,89 %1,89 %  
Gastonomie a hotelnictví11,89 %1,89 %  
Věda a výzkum11,89 %1,89 %  

Graf

7. Postřehli jste v nedávné době kolem Vás nabídky se zaměstnáním? Pokud ano, co v nabídce převládalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Motivační finanční ohodnocení (náborový příspěvek, 13. plat,...)2659,09 %49,06 %  
Nabídka přátelského kolektivu a příjemného pracovního prostředí2556,82 %47,17 %  
Nadstandartní nabídka nehmotných benefitů (dovolená navíc, flexibilní časová doba,..)2352,27 %43,4 %  
Snaha nalákat na jméno a velikost společnosti ("pojďte pracovat do nejlepší a největší společnosti..."1329,55 %24,53 %  
Nadstandartní nabídka hmotných benefitů (služební automobil, stravenky,...)920,45 %16,98 %  
Jiné36,82 %5,66 %  

Graf

8. Pokud jste ve Vašem současném zaměstnání déle než šest měsíců, jak hodnotíte nástupní podmínky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Společnost splnila téměř vše, co mi bylo při nástupu přislíbeno2148,84 %39,62 %  
Společnost splnila vše, co mi bylo při nástupu přislíbeno1739,53 %32,08 %  
Společnost nesplnila téměř nic z toho, co mi bylo při nástupu přislíbeno511,63 %9,43 %  

Graf

9. Co byste ocenili, aby společnosti začaly nabízet svým zaměstnancům?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více hmotných a nehmotných benefitů (dovolená navíc, stravenky, flexibilní pracovní doba,...)1736,96 %32,08 %  
Méně okolních benefitů a přidání na finanční odměně1532,61 %28,3 %  
Zapracování na firemní kultuře a hodnotách v rámci motivace a komunikace817,39 %15,09 %  
Možnost komunikovat s vedením firmy a vyjadřovat svůj názor613,04 %11,32 %  

Graf

10. Co na svém současném zaměsntavateli oceňujete? Které jeho aktivity považujete za pozitivní?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic27,69 %3,77 %  
loni nám navýšili hodnotu stravenek, odborníci z naší fi. poskytují zdarma rady soukromým zemědělcům13,85 %1,89 %  
Nechová se nadřazeně. Snaží se o férové jednání.13,85 %1,89 %  
spolupráce se společností ,,Pomocné tlapky", snaha začlenit osoby s invaliditou do kolektivu, přispívání na charitu 13,85 %1,89 %  
platí podle smlouvy13,85 %1,89 %  
stravenky, dovolená navíc, flexibilní pracovní doba13,85 %1,89 %  
Flexibilní pracovní doba 13,85 %1,89 %  
žádné, ani nedodržuje zákoník práce, stanley black and decker13,85 %1,89 %  
Oceňuji flexibilní pracovní dobu a dobré vztah na pracovišti. Taktéž oceňuji modernizací všech prostor. 13,85 %1,89 %  
mapování spokojenosti zaměstnanců není uloženo do šuplíku, pracuje se s výsledky13,85 %1,89 %  
ostatní odpovědi Dobré jméno, dobrý klientský přístup, vzdělávání, neformální vztahy
nedokážu posoudit po zkušební době
Zaměření organizace
posílá haléře na děti (nadace)
více dnů dovolené, benefit stravenky
přátelská firemní kultura, dobrá komunikace s klienty
Mala firma, homeoffice kdykoliv
Volná pracovní doba, lákavé mzdové ohodnocení, příjemné prac. prostředí.
jsem doma se svojí dcerou
Spolehlivost
Přátelská atmosféra, příjemné prostředí, dobré finanční ohodnocení
Významné postavení ve vědě
-
stará ae o občany
Možnost podílet se na různých procesech, rozvoj benefitů
1557,69 %28,3 % 

Graf

11. Pokud hledáte zaměstnání, co byste od zaměstnavatele především ocenili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13.+14.plat, dovolená navíc, auto i k soukromým účelům, příspěvek na dojíždění do zaměstn.14,17 %1,89 %  
Aby se nechoval nadřazeně, férové jednání.14,17 %1,89 %  
kvalitní zaučení, plat vyšší než 15 tisíc čistého 14,17 %1,89 %  
perspektivu14,17 %1,89 %  
Zkrácený úvazek 14,17 %1,89 %  
dodržování zákonů, férové jednání, poctivá odměna za práci14,17 %1,89 %  
Nabídka pružné pracovní doby, finanční odměny.14,17 %1,89 %  
Flexibilní pracovní dobu, řádné a jasné zaškolení pro danou pracovní pozici, smlouvu na dobu neurčitou a HPP.14,17 %1,89 %  
dobrou náplň práce14,17 %1,89 %  
Neformální vztahy, benefity, vzdělávání, supervize14,17 %1,89 %  
ostatní odpovědi možnost homeoffice
Kvalitní komunikaci horizontálně i vertikálně
úpřímné jednání, pochopení pro rodinný život
Férovost
možnost kariérního růstu, seberealizace
Přátelské prostředí
Finance
Tvůrčí svobodu
flexibilitu ohledně rodiny
Komunikaci
Dobré finanční podmínky, časovou flexibilitu, dostupnost, nehmotné benefity
Možnost flexibilní práce
-
Empatii
1458,33 %26,42 % 

Graf

12. Představíte si něco pod pojmem značka zaměstnavatele či employer brand?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2954,72 %54,72 %  
Ano2445,28 %45,28 %  

Graf

13. Pokud jste v předchozí otázce zaškrtli ano, můžete prosím definovat, jak vnímáte značku Vašeho současného či minulého zaměstnavatele na trhu práce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne917,31 %16,98 %  
...35,77 %5,66 %  
.35,77 %5,66 %  
zaškrtla jsem ne23,85 %3,77 %  
-23,85 %3,77 %  
nevím23,85 %3,77 %  
můj zaměstnavatel je určitá jistota práce do budoucna11,92 %1,89 %  
Pojem neznám.11,92 %1,89 %  
neutrální postoj11,92 %1,89 %  
Nijak zvlášť 11,92 %1,89 %  
ostatní odpovědi Zaškrtla jsem ne.
Dala jsem Ne.
špatně
Značka mého nynějšího zaměstnavatele je dostatečná v kruzích uživatelů námi nabízených služeb. Pro širokou veřejnost je značka málo propagována.
nepříliš dobrá
značka firmy jako taková, práce PR oddělení (nejde pouze o trh práce)
Dobre
Za
Nevalně
chtěla jsem zaškrtnout ne, pardon
na předchozí otázku odpovězeno NE
Celkem dobrá. 80%
zaměstnavatel, který má dobrou pověst na trhu práce
Zaskrtla jsem ne
nezašrktl jsem ano
hruza
Práce na dalším inovativním produktu velmi úspěšného zakladatele
Velká nadnárodní společnost, jehož frenšízy každý zná a navštěvuje.
Neutrálně - veřejnosti neznámá společnost
Značka zaměstnání
Mezi svou konkurencí si vede velmi solidně, má dobré jméno. Ovšem produkt, který nabízí je finančně náročnější a osloví poměrně malou cílovou skupinu
Velmi vysoce postavená společnost
označila jsem odpověď NE
nebyla jsem zaměstnaná
Vnímám jí jako buď pozitivní nebo negativní image zaměstnavatele
Několikaleté zkušenosti na trhu
Blbě
2751,92 %50,94 % 

Graf

14. Máte za to, že by se společnost, ve které pracujete mohla lépe prezentovat a dávat o sobě více vědět?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1632,65 %30,19 %  
Spíše ano1428,57 %26,42 %  
Spíše ne816,33 %15,09 %  
Nevím816,33 %15,09 %  
Ne36,12 %5,66 %  

Graf

15. Uveďte prosím název Vašeho "vysněného" zaměstnavatele a uveďte důvody Vaší volby.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

???

.

.

.

.

.

.

...

Akademie věd

Ambiente, protože jídlo, pivo a lidé

BaseCamp kvůli jedinečné firemní kultuře

ČEZ - generální ředitel a předseda představenstva - finanční ohodnocení :-)

Férový zaměstnavatel, se kterým se dá rozumně mluvit.

Finanční managment

Ggf

Google - dobre prachy

chci podnikat, nechci být zaměstnaná

Inspekce sociálních služeb

Já sama, chtěla bych rozjet podnikání a rozhodovat sama o sobě, bohužel na to nejsou peníze

Konkrétního zaměstnavatele nemám, ale důvody by byly, aby byla náležitě oceněna moje práce, jak finančně tak slovně, možnost podílet se na rozhodnutích ve firmě a dobrý kolektiv

Letiště Ruzyně - mám k tomu vzhledem ke vzdělání nejblíže

Mám sice představu, v jakém oboru bych chtěl pracovat, ale určitě nemám "vysněného" zaměstnavatele :)

Microsoft - mají nádherné pracovní prostředí a skvělé benefity

název je úplně jedno

Nemám

nemám

Nemám

nemám "vysněného" zaměstnavatele, jsem aktuálně spokojená

nemám vysněného zaměstnavatele

Nemám vysněného zaměstnavatele

Nemám vysněného zaměstnavatele

Nemám vysněného zaměstnavatele

nemám vysněného zaměstnavatele

nemám vysněného zaměstnavatele

nemám vysněného zaměstnavatele. Vždy mi záleží na tom, co budu dělat.

NEVÍM

Nic takového nemám.

nvm

Nwm

rozpočtové organizace pod ministerstvem zemědělství - vyšší jistota práce než jinde protože to jsou státní podniky a jistota, že Vám vyplatí mzdu včas na Váš účet

Satan? ... proč název?

Senát ČR - dobře platí a nemusí se tam nic dělat

Svoboda Williams

Určitě nějaký větší podnik se zaběhnutým systémem, dobrou nabídkou benefitů, jistotou zaměstnání.

vogue

Vydavatelství, například Euromedia nebo Albatros Media. Knihy jsou mým největším koníčkem.

Vysneneho zaměstnavatele nemám.

zatím nevím

Zemědělské družstvo. Práce v přírodě, s přírodou.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví

2. Jaká je Vaše věková kategorie?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Máte stálou práci na HPP či zkrácený úvazek při studiu?

5. Podle kterých základních znaků jste si vybíral (či vybíráte) svého zaměstnavatele? Max. 3 odpovědi

6. V jakém oboru hledáte či máte zaměstnání?

7. Postřehli jste v nedávné době kolem Vás nabídky se zaměstnáním? Pokud ano, co v nabídce převládalo?

8. Pokud jste ve Vašem současném zaměstnání déle než šest měsíců, jak hodnotíte nástupní podmínky?

9. Co byste ocenili, aby společnosti začaly nabízet svým zaměstnancům?

12. Představíte si něco pod pojmem značka zaměstnavatele či employer brand?

14. Máte za to, že by se společnost, ve které pracujete mohla lépe prezentovat a dávat o sobě více vědět?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví

2. Jaká je Vaše věková kategorie?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Máte stálou práci na HPP či zkrácený úvazek při studiu?

5. Podle kterých základních znaků jste si vybíral (či vybíráte) svého zaměstnavatele? Max. 3 odpovědi

6. V jakém oboru hledáte či máte zaměstnání?

7. Postřehli jste v nedávné době kolem Vás nabídky se zaměstnáním? Pokud ano, co v nabídce převládalo?

8. Pokud jste ve Vašem současném zaměstnání déle než šest měsíců, jak hodnotíte nástupní podmínky?

9. Co byste ocenili, aby společnosti začaly nabízet svým zaměstnancům?

12. Představíte si něco pod pojmem značka zaměstnavatele či employer brand?

14. Máte za to, že by se společnost, ve které pracujete mohla lépe prezentovat a dávat o sobě více vědět?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kuklová, K.Personální marketing a co pro Vás znamená (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://personalni-marketing-a-co-pr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.