Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
tento průzkum je zaměřen na studenty a čerstvé absolventy VŠ a SŠ, cílem dotazníku je především zjistit postoje a očekávání vůči "prvnímu" zaměstnavateli a zároveň zmapovat, jakým způsobem je vybraná banka vnímána mezi studenty, případně jestli jsou její aktivity personálního marketingu mezi studenty známé a rozšířené.
Vaše odpovědi budou použity při zpracování diplomové práce na téma "Personální marketing". Za všechny Vaše odpovědi předem moc děkuji.
Přeji Vám krásné a pohodové léto,
Alena Ripelová
Odpovědi respondentů
1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Air Bank
40
54,05 %
25,16 %
Komerční banka
29
39,19 %
18,24 %
Česká spořitelna
25
33,78 %
15,72 %
Raiffeisenbank
22
29,73 %
13,84 %
GE Money Bank
18
24,32 %
11,32 %
UniCredit Bank
17
22,97 %
10,69 %
ING Bank
16
21,62 %
10,06 %
Fio banka
9
12,16 %
5,66 %
HSBC Bank
9
12,16 %
5,66 %
Citibank
7
9,46 %
4,4 %
mBank
6
8,11 %
3,77 %
Zuno
6
8,11 %
3,77 %
Sberbank CZ
6
8,11 %
3,77 %
Equa bank
4
5,41 %
2,52 %
2. Znáte společnost Komerční banka, a.s. (dále jen KB)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
156
98,11 %
98,11 %
Ne
3
1,89 %
1,89 %
3. Co se Vám ihned asociuje ve spojení s Komerční Bankou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Poplatky
12
7,55 %
7,55 %
peníze
8
5,03 %
5,03 %
Nic
5
3,14 %
3,14 %
reklama
3
1,89 %
1,89 %
účet
3
1,89 %
1,89 %
Banka
3
1,89 %
1,89 %
úroky
3
1,89 %
1,89 %
práce
3
1,89 %
1,89 %
vysoké poplatky
3
1,89 %
1,89 %
logo
2
1,26 %
1,26 %
ostatní odpovědi
kongresové centrum cervena barva kontokorent budova Hypoteka studentský účet Na partnerství záleží Vtipné reklamy G2 červené logo metro taška Stabilita Velká a drahá červenobílé logo Zastaralost osobní účet červený nadpis Největší banka v ČR drahá, spíše pro podnikatele logo a hypoteka jedna ze 3 nejvetsich bank v cr kocour Jedna z nejvyužívanějších a ve společnosti nejznámějších českých bank. Bankovní účet síla její pozice na trhu, jistá neprostupnost a zkostnatělost dobrá spolupráce její barvy Société Générale moloch, kde vše dlouho trvá kradeze v SocieteGeneral, fotbal, vysoke poplatky původní Státní banka Československá Société Générale, Zajímavé televizní reklamy, můj první bankovní účet Societé General tradice drahý studentský účet Spoření Drahá Reklama na metru zaměstnání reklama v metru levná banka, co se týče poplatků Stara banka, nic noveho neprinasi Velká červeno-černé logo Cervena a cerna barva nic určitého vysoké bankovní poplatky odchod otce jinam (z banky) nic specifického červenočerné logo Můj bankovní účet stavební spoření česká banka Moc o tom nevím, jsem u ČSOB. Ale KB mi přijde v pohodě. Můj první účet zloději Velká, stabilní banka spolehlivost reklama kocour v zimě můj účet tlusťoch v reklamě na air bank modrá pyramida, drahé vedení účtu lord vlastní účet červená a černá barva Reklamace z KB, které vyřizuji. Obecně nic. nekvalitní služby vysoké poplatky, vysoké úroky u úvěrů neschopnost červenočerná barva Můj první zaměstnavatel černá, červená Černo-červená barva G2 student konto Ochota studentské konto Reklama v televizi Moje konto drahé bankovní služby serióznost její atypická budova na Arbesově náměstí Její logo červená barva Velká instituce, nepříjemné jednání, nevtipné reklamy Jdens z klasickejch bank, ale ne tak moc klasická jako ČS nebo CSOB Tradiční banka. Vysoká hodnota akcií Banka, ktera jiz dlouho funguje na trhu reklamy zaměřené na luxus červená Normální banka jako všechny ostatní Perspektivní zaměstnavatel nevhodný název KB, cervenocerna barva Rušení kvalitních vkladních knížek, neschopný personál - princezny, které nic neumí, neschopní nadřízení reklama manchestrem Reklama v TV Vysoké poplatky za služby Běžná standardní banka, všude dostupná, proklienstká trochu staromódní banka Francouzstina Oblé červené logo KB Banka, kterou využívá příítel - musí volat pro povolení internetového převodu iba ďalšia banka na trhu pujcka, uver Bankovní společnost Silná a stabilní banka Logo a drahé produkty
114
71,7 %
71,7 %
4. Jakou barvu nebo více barev si spojíte s Komerční bankou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
červená
150
94,34 %
94,34 %
černá
116
72,96 %
72,96 %
bílá
38
23,9 %
23,9 %
zlatá
3
1,89 %
1,89 %
stříbrná
3
1,89 %
1,89 %
žlutá
2
1,26 %
1,26 %
zelená
2
1,26 %
1,26 %
modrá
2
1,26 %
1,26 %
růžová
1
0,63 %
0,63 %
5. Dokážete si vybavit firemní logo KB?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
134
84,28 %
84,28 %
Ne
25
15,72 %
15,72 %
6. Líbí se Vám firemní logo a barvy KB?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líbí se mi logo i barvy KB
69
43,4 %
43,4 %
Logo ani zvolené barvy mi nepřijdou zajímavé
57
35,85 %
35,85 %
Líbí se mi barvy, ale logo ne
30
18,87 %
18,87 %
Líbí se mi logo, ale barvy ne
3
1,89 %
1,89 %
7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reklama v TV nebo na internetu
102
64,15 %
64,15 %
Reklamy v novinách a časopisech
28
17,61 %
17,61 %
Společensky odpovědná firma
12
7,55 %
7,55 %
Typická znělka reklam
10
6,29 %
6,29 %
Firma, nabízející kvalitní služby, profesionální přístup, nízké úrokové sazby
10
6,29 %
6,29 %
Billboardy u silnic
8
5,03 %
5,03 %
Reklama v metru
2
1,26 %
1,26 %
metro
2
1,26 %
1,26 %
pracuji zde
2
1,26 %
1,26 %
Je tu dlouho
1
0,63 %
0,63 %
pro jejich PR ke studentskému účtu
1
0,63 %
0,63 %
měla jsem tam účet
1
0,63 %
0,63 %
Měla jsem u nich účet
1
0,63 %
0,63 %
logo
1
0,63 %
0,63 %
Pobočka
1
0,63 %
0,63 %
z obecné komunikace
1
0,63 %
0,63 %
Metro, Vyšehrad
1
0,63 %
0,63 %
zlodejina, nuda, fotbal
1
0,63 %
0,63 %
bydlím u ní
1
0,63 %
0,63 %
Tradice, velký počet klientů
1
0,63 %
0,63 %
metro, kongresové centrum
1
0,63 %
0,63 %
Budovy
1
0,63 %
0,63 %
pracuje tam člen rodiny
1
0,63 %
0,63 %
špatné zkušenosti
1
0,63 %
0,63 %
viz 3
1
0,63 %
0,63 %
Société Générale
1
0,63 %
0,63 %
pobočky
1
0,63 %
0,63 %
mám blízko pobočku
1
0,63 %
0,63 %
Můj účet
1
0,63 %
0,63 %
rada od známých
1
0,63 %
0,63 %
Má pobočku u nás ve městě
1
0,63 %
0,63 %
kb ? co to je ?
1
0,63 %
0,63 %
pracuji vedle KB
1
0,63 %
0,63 %
reklama air bank
1
0,63 %
0,63 %
reklama na metru
1
0,63 %
0,63 %
pracuje zde známá
1
0,63 %
0,63 %
čistě subjektivní asociace
1
0,63 %
0,63 %
Banku odpouštím, kvalita služeb šla dolů
1
0,63 %
0,63 %
příjemný personál, ale služby banky mě nikdy nenadchly
1
0,63 %
0,63 %
vyřizování, kdy všechno se muselo řešit opakovanými návštěvami, protože nedokázali postkytnout jasné inforamce, a to vše opakovavaně, velmi zatěžující, zrušil jsem tam vše
1
0,63 %
0,63 %
můj první zaměstnavatel
1
0,63 %
0,63 %
Využívám její služby
1
0,63 %
0,63 %
Mám zde účet
1
0,63 %
0,63 %
Vyuzivam jejich sluzeb od stredni skoly
1
0,63 %
0,63 %
Hledáme hypotéku a s KB jednáme. Její současné marketingová aktivity si nyní bohužel nedokáži vybavit.
1
0,63 %
0,63 %
Osobní zkušenost
1
0,63 %
0,63 %
budovy KB
1
0,63 %
0,63 %
Na KB vůbec nemyslím a ani si nevybavuji nic společného s ní
1
0,63 %
0,63 %
pobočka v místě bydliště
1
0,63 %
0,63 %
mela jsem u KB ucet, ale z reklam si ji vubec nepamatuju
1
0,63 %
0,63 %
chodím okolo budovy KB každý den
1
0,63 %
0,63 %
Chodím okolo
1
0,63 %
0,63 %
zavedená stálá firma
1
0,63 %
0,63 %
mám u ní účet
1
0,63 %
0,63 %
Kamaradky tam pracovaly/pracuji
1
0,63 %
0,63 %
8. Znáte některou z reklam KB?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10, Nejsem si jistý/á → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
92
57,86 %
57,86 %
Nejsem si jistý/á
48
30,19 %
30,19 %
Ne
19
11,95 %
11,95 %
9. Jak tyto reklamy vnímáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Některé jsou dobré, jiné ne
45
48,91 %
28,3 %
Líbí se mi
37
40,22 %
23,27 %
Nelíbí se mi
10
10,87 %
6,29 %
10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pozitivní
62
38,99 %
38,99 %
Ani pozitivní, ani negativní
58
36,48 %
36,48 %
Velmi pozitivní
28
17,61 %
17,61 %
Negativní
10
6,29 %
6,29 %
Velmi negativní
1
0,63 %
0,63 %
11. Jakou image mají podle Vás v České republice bankovní instituce obecně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Negativní
62
38,99 %
38,99 %
Ani pozitivní, ani negativní
62
38,99 %
38,99 %
Pozitivní
27
16,98 %
16,98 %
Velmi negativní
6
3,77 %
3,77 %
Velmi pozitivní
2
1,26 %
1,26 %
12. Co konkrétně se Vám líbí na společnosti KB? (otevřená otázka)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
- nic
..
Akcie.
Akorát tak možná síť poboček a bankomatů
banku jsem nikdy nepoužívala. Nemohu tedy hodnotit..
Bohužel kromě firemních barev a loga nic.
Dětské konto
dlouho fungující banka
Dotazník je velmi prapodivně a nelogicky členěný, obsahuje gramatické chyby, nepříjemně dlouhý.....
důvěřoval bych jí, působí na trhu již dlouho
hezké logo, věrohodně působící společnost
historie firmy
historie, velikost, prosperita
Hlavne stale celkem dobre jmeno a stabilita
jak pečuje o své zaměstnance
jakou má historii, je to profík ve svém oboru
je na trhu už dloho
Je to profesionál v oboru.
její celkový přístup ke klientům a zaměstnancům, její forma komunikace
její dlouholetá historie, jméno firmy
Její historie
její hostire a velikost firmy, vybudované jméno
její komunikace, filozofie firmy, přístup ke klientům
její marketingová komunikace
její marketingová komunikace, např. v metru atd.
Její možnosti
její profesionální přístup ke klientům a péče o zaměstnance
její přístup k zaměstnancům a klientům
její přístup ke klientům
její přístup ke klientům a k zákazníkům
její reklamy
její služby
její velikost, prosperita a stabilní prostředí
jistota
Již několik let mám u této banky účet a zatim s touto společností nebyly žádné problémy.
jsem u jine banky, takze nejspise nic
komplexnost nabízených služeb
Logo :)
Má pobočky v mém městě.
marketingová komunikace
Myslím, že nic.
Nabidka sluzeb
Nabídka služeb pro studenty
Nedokazu rict. Neprisla jsem s ni do kontaktu.
nedokážu odpovědět, využívám služby jiných banek
nejsem klient, nemůžu posoudit
nejsem si jistá, že se mi něco na KB líbí.... Více zaměřena na podnikatele, než na fyzické osoby
Nejsem si vědoma důvodu, kvůli kterému by mi KB mohla být bližší, než jakákoli jiná banka jejímž nejsem klientem.
Nemám možnost posoudit
Nemám zkušenost
Nemůžu hodnotit z důvodu nevyužívání služeb této instituce.
Nepoznám spoločnosť natoľko, aby som ju mohol súdiť.
Nesnaží se své klienty zaujmout vtipnými reklamami, ale žije ze své pověsti.
neutrální postoj
neviem
nevím
nevím
nevím
Nevim
nevím
nevim
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím, nezajímám se
Nevnucuje se.
Nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
Nic
nic
Nic mě nenapadá
nic mne nezaujalo, nemám zkušenost s KB
Nic si nevybavuji.
nic, já jsem u konkurence
nic, mám pouze špatné zkušenosti
Orientace na podnikovou klientelu
pobočková síť
Pocit stability - silný zahraniční vlastník, široké portofilio služeb, velká pobočková síť a síť bankomatů, tradice atd
Poloha mojí pobočky
Pozitivní a individuální přístup
prakticky nic
profesionální přístup, její velikost, prosperiat
Promyšlené reklamy
prosperující firma
prozákaznický přístup
Přehledné on-line bankovnictví
Příjemné vystupování zamestnanců
Přístup k lidem
přístup k zaměstnancům a klientům, snaha o inovativní přístup
přístup ke klientům a zaměstnancům
Přístup lidí jako pracovníků k zákazníkům.
přístup zaměstnanců
Přístupnost
působí důvěryhodně, díky své dlouhodobé historii
působí stabilně
reklamy v televizi
Relativne nizky uroky.
representativní a důveryhodná image, zaměření na studenty
rychlá spolupráce
S KB nemám zkušenosti takže nevím
Sama tam nemám účet, takže těžko hodnotit
Seriózní instituce
Siroka nabidka bankovnich produktu.
síť poboček
Snad jen záruka stabilita a tudíž důvěra v její budoucí existenci
Snaží se být moderní
Snaží se jít s dobou
spolehlivost
spolehlivost
spolehlivost
Spousta poboček a bankomatů.
Stabilita
Stabilita
Stabilita
Stabilní banka
Studentské konto
Stabilní společnost
stálá banka, žádný nováček, člověk ví, co čekat
Studentské účty
styl její komunikace
široká nabídka služeb
Široká paleta bankovních produktů včetně partnerských firem (pojištění, slevy atd.)
Široké portfolio produktů
Těžko říct.
to jak je veliká
to, že je to velká banka, její stabilita a prosperita
transparentnost pro větší klienty
V centrále na Václavském náměstí mají paternoster!
V soucasne chvili nabizi nejnizsi sazby na hypoteku v ramci projektu, ktery budeme kupovat
velikost firmy
velikost, tradice
Velká společnost, pevná základna
Velmi proaktivní přístup ke klientovi
Rozsáhlé portfolio služeb pro firemní klientelu
vstřícný personál
všechno - služby, komunikace, přístup
všeobecně bynky pro mě znamenají finanční zátěž a zbytečná ztráta času, kdyby před lety nebyla povinnost u zaměstnavatele mít účet, nemám jej a neschází mi.
výběr z mnoha produktů
Výhody pro studenty. Dostupnost bankomatů.
vysoká míra zabezpečení
významné postavení mezi ostatními bankami
zavedena firmy, mala sance na krach
Zavedena spolecnost, ktera pusobi duveryhodne
že je to velká stabilní firma, které se daří
13. Co konkrétně se Vám nelíbí na společnosti KB? (otevřená otázka)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
- přehnaně vysoké poplatky
..
"zastaralé" služby
*
absurdní poplatky (vedení účtu, výběr z bankomatu), vtíravé chování bankovních poradců
banda zlodéjů
banku jsem nikdy nepoužívala. Nemohu tedy hodnotit..
běžní poradci nemají příliš přehled ve srovnání s jinými institucemi v ČR, každá změna je problém (změnit přímení po svatbě byl pro poradkyni skoro neřešitelný problém, který se vlekl 3 týdny a nakonec jsem radši po 12-ti letech změnila banku)
byrokracie
byrokracie uvnitř
byrokracie uvnitř firmy
byrokracie uvnitř firmy
byrokracie uvnitř firmy
byrokratické prostředí
byrokratický přístup
celkově nemám rád bankovní sektor
cena služeb
často zdlouhavé procesy schvalování půjček nebo úvěrů
Drahe sluzby
Francouzstina
jakási zostalost, nemodernost
Jednání a ochota pracovnic na pobočkách
její velikost, vysoké sazby
její vysoká úroveň sazeb
jiné banky nabízí víc a za lepších podmínek
jsem spoikojena
KB je stálým hráčem v Česku, ale když jsme se byla ptát na účty, neměli mi co nabídnou. Pokud je trh plný dalších institucí, měla by se velká banka tomuto přizpůsobit.
Konzervativní, těžkopádná a zastaralá společnost, která nepříliš pružně reaguje na změny v tomto segmentu, kde díky novým bankám prudce vzrostla konkurence.
Málo bankomatů.
Malo zajimava, neinovativni
mám špatnou zkušenost z pobočky. Neochota a nepružnost.
Měli vysoké poplatky za vedení běžného účtu.
Mnoho produktů a těžko se v nich orientuji
Momentálně mě nic nenapadá.
Nebyla jsem spokojená s přístupem zaměstnanců, neosobní, málo individuální přístup...
Nedokazu rict. Neprisla jsem s ni do kontaktu.
nedostatečná průhlednost
nejsem klient, nemůžu posoudit
nejsem si jistá, že se mi něco na KB líbí / nelíbí .... Více zaměřena na podnikatele, než na fyzické osoby
nelíbí se mi poslední "reklama", resp. plakát na KB, kdy je na něm vyobrazeno dítě silně připomínající Steva Jobse. Je to nechutné
nemám co vytknout
nemám co vytknout
Nemám možnost posoudit
nemám názor
nemám nic proti
Nemám rád bankovní prostředí, byrokracii apod.
Nemám zkušenost
Nemám, co by se mi vyloženě nelíbilo.
nemohu posoudit, nejsem klientem KB
Nemůžu hodnotit z důvodu nevyužívání služeb této instituce.
nenabizi studentske konto,zbytecne poplatky
není vidět
Neni videt, neprinasi nove produkty pro FO, alespon viditelne
neosobnost
Nepoznám spoločnosť natoľko, aby som ju mohol súdiť.
Neprofesialni pristup meho bankovniho poradce
Neprofesionalita pracovníků na přepážce
Nepropracovanost inernetového bankovnictví (z referencí od přátel)
nepřijde mi, že by byla nějakým inovátorem
neutrální postoj
neviem
Nevím
nevím
nevím
nevím
Nevim
nevím
nevim
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím o ničem
nevím, nemám nic proti, možná výše sazeb
nezajímavé pro nižší příjmovou skupinu obyvatel
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
Nic
Nic
nic konkretniho. Vnimam ji jako jakoukolv jinou banku s "chladnym" pristupem (nemyslim tim neprijemnym, ale spise s ne tak pratelskym, jako se prezentuje napr. Air bank)
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
Nic mě nenapadá.
Nic mě nenapadá.
nic mne ani neodrazuje, nemám zkušenost s KB
Nic mně nenapadá
Nic mne teď nenapadá
nic nemůžu vytknout
Nikdy mě nazaujala
obor činnosti
obor podnikání
papírování
pokud vím, tak má docela vysoké poplatky za služby
pomalost
poplatky
Poplatky
poplatky
poplatky
Poplatky
Poplatky i u kont, které klient aktivně využívá (poplatek za odchozí transakce).
Poplatky na účtech
Poplatky spojené s bankovním účtem
Poplatky za položky na studentském účtu
Poplatky za spravu beznych uctu.
Poplatky, neosobni pristup, papirovani
poplatky, úrokové sazby
Poplatky.
Pracuje tam banda arogantních kreténů
Pristup personalu a nektere podminky u produktu.
přehnaná byrokracie, která je ale typická pro toto prostředí
přístup k zaměstnancům na úrovni poboček
Přístup ke klientům
Rigidita
Roztříštěná komunikace směrem k CS, vulgární reklamy, snaha prosadit se a upoutat za každou cenu, neprofesionální přístup personálu na pobočkách, nevýhodné produkty a produktové podmínky.
S KB nemám zkušenosti takže nevím
Sama tam nemám účet, takže těžko hodnotit
složitost, nepřehlednost služeb a jejich hierarchie
Statičnost způsobená velikostí společnosti, bankovní poplatky, ESSOX!
Taky těžko říct.
to co na jiných bankách - finanční instituce jsou jednoduše podvodníci
Totálně neschopní lidé včetně nadřízených
účelově špatné odhady nemovitostí a tím účelové navyšování úrokových sazeb
Velice chladná image
Velká a drahá. Není sexy a nemá obdobu Erste premier
viz výše
viz. horní komentář
vysoké ceny a poplatky
vysoké poplatky
vysoké poplatky, problémy s vyřizováním úvěrům pro bytová družstva a společenstva vlastníků
Vysoké poplatky. Konzervativní.
Vysoké sazby
vysoke uroky
Zaměstnanci
zbytečné poplatky skoro za vše, nemožnost dostat se na účet z jiného pc (nutnost mít nainstalovaný certifikát)
ze maji prachy
způsob chování ke klientům
drahé služby, poplatky
drahý studentský účet
v bankomatu lze vybírat pouze částky dělitelné 500 Kč
Že se nám musí něco líbit (viz povinná předchozí otázka)
14. Myslíte si, že produkty a služby nabízené KB jsou kvalitní a inovativní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
94
59,12 %
59,12 %
Ne
65
40,88 %
40,88 %
15. Považuejte KB za společensky odpovědnou fitmu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
98
61,64 %
61,64 %
Ne
61
38,36 %
38,36 %
16. Vybavujete si některé charitativní projekty, do kterých se KB v současnosti nebo v minulosti zapojila? Případně nějaké kulturní či sportovní akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
146
91,82 %
91,82 %
Nadace Jistota
6
3,77 %
3,77 %
Sponzor ZOO Praha :)
1
0,63 %
0,63 %
sponzor UEFA
1
0,63 %
0,63 %
ZOO, akce do práce na kole
1
0,63 %
0,63 %
např. akce do práce na kole
1
0,63 %
0,63 %
koncert
1
0,63 %
0,63 %
nadace Jistota, Modrý klíč
1
0,63 %
0,63 %
ZOO
1
0,63 %
0,63 %
17. Co by podle Vás měla KB změnit, aby byla mezi veřejností vnímána lépe? (otevřená otázka)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- snížit poplatky
aby byla víc vidět v charitativní oblasti
Být pružnější
Být více transparentní.
Být více vidět
celkový přístup
Flexibilnost, komunikaci s klientem
Inspirovat se u internetových bank
KB je vnímána ve společnosti dobře. KB nepotřebuje ,,výraznou" reklamu. Pokud lidé budou hledat stabilní a kvalitní banku, bude KB mezi prvníma, které si vybaví.
Lepsi reklamy, snizit poplatky, vice transparentnosti ve smlouvach
lepší příštup ke klientům; férové jednání
lepší vlastní služby. Společenská odpovědnost veřejnost moc nezajímá
Líbí se mi přístup Air Bank jako banky pro klienty, jednoduché smlouvy, vyšší úroky a celkově se chovají ke klientům přátelsky a ne z pozice moci
Marketingovou agenturu a brand managera
Mela by byt nekde videt, nove zajimave produkty
měla by být pro běžné občany snadněji a lépe uchopitelná, měla by slevit ze svých nároků a zlevnit své produkty tak jako ostatní instituce
měla by být víc přístupnější klientům, jiné banky to umí
Měla by cílit i na osoby nepodnikatele.
Měli by se bankovní úředníci chovat jako lidi a také by mohla snížit poplatky.
Merchandising a spravne produkty lidem
modernější přístup k zákazníkům
Myslim, ze toto je beh na dlouhou trat. Obecne kazdy produkt ci sluzba je pozitivne vnimana predevsim na zaklade kladnych zkusenosti znamych, pratel, kolegu. Kdybych od nich slysela, jak tam byli spokojeni, urcite by to pomohlo.
Najmout mě jako PR managera
www.jakubvojta.cz
nebýt zloději
Nehnat se jen za penezi, ale brat svuj bussiness trochu lidsky, ze strany klientu. Rozkrikne se to a pak bude klientu a tim padem i penez vic :)
nejsem příznivcem bank
Nemám nápad.
Nemohu posoudit
Nepoznám spoločnosť natoľko, aby som ju mohol súdiť.
nevím
Nevím, možná více reklamy, ale zase na druhou stranu, tento marketingový tah využívá mnoho společností a otázkou pak je, jestli to je dostatečně efektivní.
Nevybírat nové zaměstnance podle životopisu, nefungovat jako zajišťovací ústav pro bývalé modelky, nevnucovat lidem nekvalitní produkty, naučit zaměstnance diskrétnosti a slušnému chování
nic
Nic mě nenapadá
nižší cena služeb
Nižší poplatky.
Odbourat poplatky za vedeni beznych uctu pro fyzicke osoby nepodnikatele
podpora lokálních projektů ve městech s pobočkami
Podpořit více viditelných prohektů
poplatky
poplatky
Proboha hlavně ne růzkě eko-zyklo-bio výmysly
přispívat na nemocné děti
Přístup a chování k zákazníkovi. Soustředit se na Customer realition ship marketing.
přístup k menším klientum, odbourání administrativy a zjednodušení internetbankingu
přístup ke klientům
rozdavat prachy
snížit poplatky
snižování poplatků
své bankovní podmínky
Svou zkostnatělou image a produkty
těžko říct, protože žádná banka na mě nepůsobí nijak zvlášť pozitivně.
V dnešním pohledu je podstatné téma vlastně jen jediné - poplatky, zbytečné poplatky, nesmyslné poplatky atd. Práce v tomto ohledu jistě přidá mnohem více bodů než jakýkoli CSR apod.
více aktivit v oblasti charity
více se zaměřovat na veřejné akce, charity, společenskou odpovědnost apod.
Více se zapojovat do různých např. sportovních akcí, aby byla více na očích
více veřejných dobročiných akcí
Vice zapojit klienty
Viz otázka výše. Změna PR, zatraktivnění celé společnosti zejména pro mladší klienty atd.
Viz výše.. Dinamika reakcí na potřeby trhu jsou ovšem u velkých společností obecně slabší.
výši bankovních poplatků, někeré zaměstnanec, jejich vzdělání, informovanost, schopnost komunikovat s klientem a pracovními systémy
vzít si za vzor airbanku komunikací i možnostmi
Začít hrát fair play. Přestat lidi odírat a nepsat podmínky písmem vel. 5. Sjednotit komunikaci. Postavit brand na kvalitě produktu a služeb, nikoliv na budgetu marketingového oddělení.
zajistit školení v oblasti kvantitativního výzkumu :)
Zaměření se do budoucna na segment trhu který bude přebývat. Lidé nad 55 let a důchodového věku.
Zjednodušit nabídku a transparentnější podmínky
zjednodušit papírování, větší náhled do vnitřních pravidel firmy
Zkvalitnit zákaznický servis, zrušení přeživších poplatků
Zrusit poplatky
Zrušit "nesmyslné" poplatky v rámci bankovních účtů
zrušit skryté a absurdní poplatky
celkově zlevnit své produkty
18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
81
50,94 %
50,94 %
Ano
78
49,06 %
49,06 %
19. Vnímáte společnost KB jako atraktivního zaměstnavatele?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
97
61,01 %
61,01 %
Ne
62
38,99 %
38,99 %
20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 21, Ne → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
145
91,19 %
91,19 %
Ano
14
8,81 %
8,81 %
21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
14
100 %
8,81 %
22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
11
78,57 %
6,92 %
Ne
3
21,43 %
1,89 %
23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Komerční banka
48
30,19 %
30,19 %
Česká spořitelna
45
28,3 %
28,3 %
ČSOB
33
20,75 %
20,75 %
Raiffeisenbank
21
13,21 %
13,21 %
UniCredit Bank
12
7,55 %
7,55 %
24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Stabilita vs. Nestabilita
2-1-0-1-2
-1.377
0.612
Leader na trhu vs. Jedna z mnoha
2-1-0-1-2
-0.082
1.735
Zajímavý zaměstnavatel vs. Neutrální zaměstnavatel
2-1-0-1-2
-0.327
1.83
Prozákaznický přístup vs. Nezajímá se o své zákazníky
2-1-0-1-2
-0.277
1.684
Inovativní vs. Zaostává za konkurencí
2-1-0-1-2
-0.031
1.464
Oblíbená vs. Neoblíbená
2-1-0-1-2
-0.333
1.329
Příležitosti pro studenty vs. Necílí na studenty
2-1-0-1-2
-0.415
1.375
Je o ní slyšet vs. Není o ní slyšet
2-1-0-1-2
-0.868
1.209
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Atmosféra ve firmě
4.818
7.357
Plat
4.73
7.405
Možnost vycestovat, zahraniční stáže
6.673
8.371
Zlepšování svých dovedností
5.239
7.905
Být podporován zaměstnavatelem
5.95
6.111
Kariérní postup
5.314
6.87
Rovnováha Work-life balance
5.541
8.336
Pracovat nezávisle
6.019
8.861
Nastartování slibné kariéry
4.717
8.668
Jméno (brand) zaměstnavatele
6
8.742
26. Zajímáte se o trainee programy určené pro studenty a absolventy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
100
62,89 %
62,89 %
Ano
59
37,11 %
37,11 %
27. Slyšeli jste o rozvojovém trainee programu KB Connecting+?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
134
84,28 %
84,28 %
v KB
8
5,03 %
5,03 %
od známé
3
1,89 %
1,89 %
ve škole
3
1,89 %
1,89 %
veletrh Šance
2
1,26 %
1,26 %
WEB
2
1,26 %
1,26 %
Šance na VŠE
1
0,63 %
0,63 %
Od kamarádky
1
0,63 %
0,63 %
v práci v KB
1
0,63 %
0,63 %
šance
1
0,63 %
0,63 %
v práci
1
0,63 %
0,63 %
Škola
1
0,63 %
0,63 %
Internet
1
0,63 %
0,63 %
28. Věděli jste o inovativní soutěži „Dejte hlavy dohromady“, kterou letos KB pořádala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
121
76,1 %
76,1 %
Ve škole
7
4,4 %
4,4 %
v KB
3
1,89 %
1,89 %
od známé
2
1,26 %
1,26 %
facebook
2
1,26 %
1,26 %
v práci
2
1,26 %
1,26 %
plakát ve škole
1
0,63 %
0,63 %
leták ve škole
1
0,63 %
0,63 %
leták
1
0,63 %
0,63 %
letáček ve škole
1
0,63 %
0,63 %
na veletrhu šance
1
0,63 %
0,63 %
na internetu
1
0,63 %
0,63 %
internet
1
0,63 %
0,63 %
nevím, asi na internetu
1
0,63 %
0,63 %
na nástěnce školy
1
0,63 %
0,63 %
skola
1
0,63 %
0,63 %
veletrh šance
1
0,63 %
0,63 %
intranet
1
0,63 %
0,63 %
šance
1
0,63 %
0,63 %
plakáty, internet
1
0,63 %
0,63 %
noviny
1
0,63 %
0,63 %
nástěnka ve škole
1
0,63 %
0,63 %
ve škole a v KB
1
0,63 %
0,63 %
školní nástěnka
1
0,63 %
0,63 %
v práci a od známé
1
0,63 %
0,63 %
Reklama
1
0,63 %
0,63 %
VŠE
1
0,63 %
0,63 %
škola
1
0,63 %
0,63 %
29. Víte, že KB nabízí možnost spolupráce na diplomové či bakalářské práci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
97
61,01 %
61,01 %
Ano
62
38,99 %
38,99 %
30. Je Vám:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 – 30 let
131
82,39 %
82,39 %
31 a více
17
10,69 %
10,69 %
Do 20 let
11
6,92 %
6,92 %
31. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
88
55,35 %
55,35 %
Muž
71
44,65 %
44,65 %
32. V současné době jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
93
58,49 %
58,49 %
Zaměstnaný
92
57,86 %
57,86 %
Podnikatel
17
10,69 %
10,69 %
Nezaměstnaný
13
8,18 %
8,18 %
33. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské bakalářské
72
45,28 %
45,28 %
Vysokoškolské navazující
41
25,79 %
25,79 %
Středoškolské s maturitou
40
25,16 %
25,16 %
Základní
4
2,52 %
2,52 %
Středoškolské s vyučením
2
1,26 %
1,26 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
8. Znáte některou z reklam KB?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi na otázku 9. Jak tyto reklamy vnímáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některé jsou dobré, jiné ne na otázku 9. Jak tyto reklamy vnímáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi na otázku 9. Jak tyto reklamy vnímáte?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 13. Co konkrétně se Vám nelíbí na společnosti KB? (otevřená otázka)
14. Myslíte si, že produkty a služby nabízené KB jsou kvalitní a inovativní?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma, nabízející kvalitní služby, profesionální přístup, nízké úrokové sazby na otázku 7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jméno (brand) zaměstnavatele=4 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komerční banka na otázku 1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitosti pro studenty [2-1-0-1-2] Necílí na studenty: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pozitivní na otázku 10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leader na trhu [2-1-0-1-2] Jedna z mnoha: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
odpověď Ne:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Negativní na otázku 10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
15. Považuejte KB za společensky odpovědnou fitmu?
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitosti pro studenty [2-1-0-1-2] Necílí na studenty: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vycestovat, zahraniční stáže=6 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?
odpověď Ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
odpověď Ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Negativní na otázku 10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavý zaměstnavatel [2-1-0-1-2] Neutrální zaměstnavatel: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
19. Vnímáte společnost KB jako atraktivního zaměstnavatele?
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komerční banka na otázku 1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavý zaměstnavatel [2-1-0-1-2] Neutrální zaměstnavatel: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pozitivní na otázku 10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
odpověď Ne:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavý zaměstnavatel [2-1-0-1-2] Neutrální zaměstnavatel: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
odpověď Ano:
11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
odpověď Ano:
11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?
odpověď Komerční banka:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
odpověď Je o ní slyšet [2-1-0-1-2] Není o ní slyšet: -2:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
odpověď Leader na trhu [2-1-0-1-2] Jedna z mnoha: -2:
6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
odpověď Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: -2:
8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
odpověď Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: -2:
5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
odpověď Příležitosti pro studenty [2-1-0-1-2] Necílí na studenty: -2:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
odpověď Stabilita [2-1-0-1-2] Nestabilita: -2:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jméno (brand) zaměstnavatele=4 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
29. Víte, že KB nabízí možnost spolupráce na diplomové či bakalářské práci?
odpověď Ano:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
31. Pohlaví:
odpověď Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
32. V současné době jste:
odpověď Student:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rovnováha Work-life balance=8 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 20 let na otázku 30. Je Vám:
odpověď Zaměstnaný:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi UniCredit Bank na otázku 23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jméno (brand) zaměstnavatele=4 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.
2. Znáte společnost Komerční banka, a.s. (dále jen KB)?
3. Co se Vám ihned asociuje ve spojení s Komerční Bankou?
4. Jakou barvu nebo více barev si spojíte s Komerční bankou?
5. Dokážete si vybavit firemní logo KB?
6. Líbí se Vám firemní logo a barvy KB?
7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?
8. Znáte některou z reklam KB?
9. Jak tyto reklamy vnímáte?
10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
11. Jakou image mají podle Vás v České republice bankovní instituce obecně?
12. Co konkrétně se Vám líbí na společnosti KB? (otevřená otázka)
13. Co konkrétně se Vám nelíbí na společnosti KB? (otevřená otázka)
14. Myslíte si, že produkty a služby nabízené KB jsou kvalitní a inovativní?
15. Považuejte KB za společensky odpovědnou fitmu?
16. Vybavujete si některé charitativní projekty, do kterých se KB v současnosti nebo v minulosti zapojila? Případně nějaké kulturní či sportovní akce?
18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?
19. Vnímáte společnost KB jako atraktivního zaměstnavatele?
20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?
24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
26. Zajímáte se o trainee programy určené pro studenty a absolventy?
27. Slyšeli jste o rozvojovém trainee programu KB Connecting+?
28. Věděli jste o inovativní soutěži „Dejte hlavy dohromady“, kterou letos KB pořádala?
29. Víte, že KB nabízí možnost spolupráce na diplomové či bakalářské práci?
30. Je Vám:
31. Pohlaví:
32. V současné době jste:
33. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.
2. Znáte společnost Komerční banka, a.s. (dále jen KB)?
3. Co se Vám ihned asociuje ve spojení s Komerční Bankou?
4. Jakou barvu nebo více barev si spojíte s Komerční bankou?
5. Dokážete si vybavit firemní logo KB?
6. Líbí se Vám firemní logo a barvy KB?
7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?
8. Znáte některou z reklam KB?
9. Jak tyto reklamy vnímáte?
10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
11. Jakou image mají podle Vás v České republice bankovní instituce obecně?
12. Co konkrétně se Vám líbí na společnosti KB? (otevřená otázka)
13. Co konkrétně se Vám nelíbí na společnosti KB? (otevřená otázka)
14. Myslíte si, že produkty a služby nabízené KB jsou kvalitní a inovativní?
15. Považuejte KB za společensky odpovědnou fitmu?
16. Vybavujete si některé charitativní projekty, do kterých se KB v současnosti nebo v minulosti zapojila? Případně nějaké kulturní či sportovní akce?
18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?
19. Vnímáte společnost KB jako atraktivního zaměstnavatele?
20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?
24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
26. Zajímáte se o trainee programy určené pro studenty a absolventy?
27. Slyšeli jste o rozvojovém trainee programu KB Connecting+?
28. Věděli jste o inovativní soutěži „Dejte hlavy dohromady“, kterou letos KB pořádala?
29. Víte, že KB nabízí možnost spolupráce na diplomové či bakalářské práci?
30. Je Vám:
31. Pohlaví:
32. V současné době jste:
33. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.