Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Personální marketing vybrané bankovní instituce

Personální marketing vybrané bankovní instituce

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alena Ripelová
Šetření:05. 08. 2015 - 15. 08. 2015
Počet respondentů:159
Počet otázek (max/průměr):33 / 29.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti a repondentky,

tento průzkum je zaměřen na studenty a čerstvé absolventy VŠ a SŠ, cílem dotazníku je především zjistit postoje a očekávání vůči "prvnímu" zaměstnavateli a zároveň zmapovat, jakým způsobem je vybraná banka vnímána mezi studenty, případně jestli jsou její aktivity personálního marketingu mezi studenty známé a rozšířené.

Vaše odpovědi budou použity při zpracování diplomové práce na téma "Personální marketing". Za všechny Vaše odpovědi předem moc děkuji.

 

Přeji Vám krásné a pohodové léto,

Alena Ripelová

Odpovědi respondentů

1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Air Bank4054,05 %25,16 %  
Komerční banka2939,19 %18,24 %  
Česká spořitelna2533,78 %15,72 %  
Raiffeisenbank2229,73 %13,84 %  
GE Money Bank1824,32 %11,32 %  
UniCredit Bank1722,97 %10,69 %  
ING Bank1621,62 %10,06 %  
Fio banka912,16 %5,66 %  
HSBC Bank912,16 %5,66 %  
Citibank79,46 %4,4 %  
mBank68,11 %3,77 %  
Zuno68,11 %3,77 %  
Sberbank CZ68,11 %3,77 %  
Equa bank45,41 %2,52 %  

Graf

2. Znáte společnost Komerční banka, a.s. (dále jen KB)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15698,11 %98,11 %  
Ne31,89 %1,89 %  

Graf

3. Co se Vám ihned asociuje ve spojení s Komerční Bankou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poplatky127,55 %7,55 %  
peníze85,03 %5,03 %  
Nic53,14 %3,14 %  
reklama31,89 %1,89 %  
účet31,89 %1,89 %  
Banka31,89 %1,89 %  
úroky31,89 %1,89 %  
práce31,89 %1,89 %  
vysoké poplatky31,89 %1,89 %  
logo21,26 %1,26 %  
ostatní odpovědi kongresové centrum
cervena barva
kontokorent
budova
Hypoteka
studentský účet
Na partnerství záleží
Vtipné reklamy
G2
červené logo
metro
taška
Stabilita
Velká a drahá
červenobílé logo
Zastaralost
osobní účet
červený nadpis
Největší banka v ČR
drahá, spíše pro podnikatele
logo a hypoteka
jedna ze 3 nejvetsich bank v cr
kocour
Jedna z nejvyužívanějších a ve společnosti nejznámějších českých bank.
Bankovní účet
síla její pozice na trhu, jistá neprostupnost a zkostnatělost
dobrá spolupráce
její barvy
Société Générale
moloch, kde vše dlouho trvá
kradeze v SocieteGeneral, fotbal, vysoke poplatky
původní Státní banka Československá
Société Générale, Zajímavé televizní reklamy, můj první bankovní účet
Societé General
tradice
drahý studentský účet
Spoření
Drahá
Reklama na metru
zaměstnání
reklama v metru
levná banka, co se týče poplatků
Stara banka, nic noveho neprinasi
Velká
červeno-černé logo
Cervena a cerna barva
nic určitého
vysoké bankovní poplatky
odchod otce jinam (z banky)
nic specifického
červenočerné logo
Můj bankovní účet
stavební spoření
česká banka
Moc o tom nevím, jsem u ČSOB. Ale KB mi přijde v pohodě.
Můj první účet
zloději
Velká, stabilní banka
spolehlivost
reklama kocour v zimě
můj účet
tlusťoch v reklamě na air bank
modrá pyramida, drahé vedení účtu
lord
vlastní účet
červená a černá barva
Reklamace z KB, které vyřizuji. Obecně nic.
nekvalitní služby
vysoké poplatky, vysoké úroky u úvěrů
neschopnost
červenočerná barva
Můj první zaměstnavatel
černá, červená
Černo-červená barva
G2 student konto
Ochota
studentské konto
Reklama v televizi
Moje konto
drahé bankovní služby
serióznost
její atypická budova na Arbesově náměstí
Její logo
červená barva
Velká instituce, nepříjemné jednání, nevtipné reklamy
Jdens z klasickejch bank, ale ne tak moc klasická jako ČS nebo CSOB
Tradiční banka. Vysoká hodnota akcií
Banka, ktera jiz dlouho funguje na trhu
reklamy zaměřené na luxus
červená
Normální banka jako všechny ostatní
Perspektivní zaměstnavatel
nevhodný název
KB, cervenocerna barva
Rušení kvalitních vkladních knížek, neschopný personál - princezny, které nic neumí, neschopní nadřízení
reklama manchestrem
Reklama v TV
Vysoké poplatky za služby
Běžná standardní banka, všude dostupná, proklienstká
trochu staromódní banka
Francouzstina
Oblé červené logo KB
Banka, kterou využívá příítel - musí volat pro povolení internetového převodu
iba ďalšia banka na trhu
pujcka, uver
Bankovní společnost
Silná a stabilní banka
Logo a drahé produkty
11471,7 %71,7 % 

Graf

4. Jakou barvu nebo více barev si spojíte s Komerční bankou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
červená15094,34 %94,34 %  
černá11672,96 %72,96 %  
bílá3823,9 %23,9 %  
zlatá31,89 %1,89 %  
stříbrná31,89 %1,89 %  
žlutá21,26 %1,26 %  
zelená21,26 %1,26 %  
modrá21,26 %1,26 %  
růžová10,63 %0,63 %  

Graf

5. Dokážete si vybavit firemní logo KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13484,28 %84,28 %  
Ne2515,72 %15,72 %  

Graf

6. Líbí se Vám firemní logo a barvy KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi logo i barvy KB6943,4 %43,4 %  
Logo ani zvolené barvy mi nepřijdou zajímavé5735,85 %35,85 %  
Líbí se mi barvy, ale logo ne3018,87 %18,87 %  
Líbí se mi logo, ale barvy ne31,89 %1,89 %  

Graf

7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v TV nebo na internetu10264,15 %64,15 %  
Reklamy v novinách a časopisech2817,61 %17,61 %  
Společensky odpovědná firma127,55 %7,55 %  
Typická znělka reklam106,29 %6,29 %  
Firma, nabízející kvalitní služby, profesionální přístup, nízké úrokové sazby106,29 %6,29 %  
Billboardy u silnic85,03 %5,03 %  
Reklama v metru21,26 %1,26 %  
metro21,26 %1,26 %  
pracuji zde21,26 %1,26 %  
Je tu dlouho10,63 %0,63 %  
pro jejich PR ke studentskému účtu10,63 %0,63 %  
měla jsem tam účet10,63 %0,63 %  
Měla jsem u nich účet10,63 %0,63 %  
logo10,63 %0,63 %  
Pobočka10,63 %0,63 %  
z obecné komunikace10,63 %0,63 %  
Metro, Vyšehrad10,63 %0,63 %  
zlodejina, nuda, fotbal10,63 %0,63 %  
bydlím u ní10,63 %0,63 %  
Tradice, velký počet klientů10,63 %0,63 %  
metro, kongresové centrum10,63 %0,63 %  
Budovy10,63 %0,63 %  
pracuje tam člen rodiny10,63 %0,63 %  
špatné zkušenosti10,63 %0,63 %  
viz 310,63 %0,63 %  
Société Générale10,63 %0,63 %  
pobočky10,63 %0,63 %  
mám blízko pobočku10,63 %0,63 %  
Můj účet10,63 %0,63 %  
rada od známých10,63 %0,63 %  
Má pobočku u nás ve městě10,63 %0,63 %  
kb ? co to je ?10,63 %0,63 %  
pracuji vedle KB10,63 %0,63 %  
reklama air bank10,63 %0,63 %  
reklama na metru10,63 %0,63 %  
pracuje zde známá10,63 %0,63 %  
čistě subjektivní asociace10,63 %0,63 %  
Banku odpouštím, kvalita služeb šla dolů10,63 %0,63 %  
příjemný personál, ale služby banky mě nikdy nenadchly10,63 %0,63 %  
vyřizování, kdy všechno se muselo řešit opakovanými návštěvami, protože nedokázali postkytnout jasné inforamce, a to vše opakovavaně, velmi zatěžující, zrušil jsem tam vše10,63 %0,63 %  
můj první zaměstnavatel10,63 %0,63 %  
Využívám její služby10,63 %0,63 %  
Mám zde účet10,63 %0,63 %  
Vyuzivam jejich sluzeb od stredni skoly10,63 %0,63 %  
Hledáme hypotéku a s KB jednáme. Její současné marketingová aktivity si nyní bohužel nedokáži vybavit.10,63 %0,63 %  
Osobní zkušenost10,63 %0,63 %  
budovy KB10,63 %0,63 %  
Na KB vůbec nemyslím a ani si nevybavuji nic společného s ní10,63 %0,63 %  
pobočka v místě bydliště10,63 %0,63 %  
mela jsem u KB ucet, ale z reklam si ji vubec nepamatuju10,63 %0,63 %  
chodím okolo budovy KB každý den10,63 %0,63 %  
Chodím okolo10,63 %0,63 %  
zavedená stálá firma10,63 %0,63 %  
mám u ní účet10,63 %0,63 %  
Kamaradky tam pracovaly/pracuji10,63 %0,63 %  

Graf

8. Znáte některou z reklam KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10, Nejsem si jistý/áotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9257,86 %57,86 %  
Nejsem si jistý/á4830,19 %30,19 %  
Ne1911,95 %11,95 %  

Graf

9. Jak tyto reklamy vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Některé jsou dobré, jiné ne4548,91 %28,3 %  
Líbí se mi3740,22 %23,27 %  
Nelíbí se mi1010,87 %6,29 %  

Graf

10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní6238,99 %38,99 %  
Ani pozitivní, ani negativní5836,48 %36,48 %  
Velmi pozitivní2817,61 %17,61 %  
Negativní106,29 %6,29 %  
Velmi negativní10,63 %0,63 %  

Graf

11. Jakou image mají podle Vás v České republice bankovní instituce obecně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Negativní6238,99 %38,99 %  
Ani pozitivní, ani negativní6238,99 %38,99 %  
Pozitivní2716,98 %16,98 %  
Velmi negativní63,77 %3,77 %  
Velmi pozitivní21,26 %1,26 %  

Graf

12. Co konkrétně se Vám líbí na společnosti KB? (otevřená otázka)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

- nic

..

Akcie.

Akorát tak možná síť poboček a bankomatů

banku jsem nikdy nepoužívala. Nemohu tedy hodnotit..

Bohužel kromě firemních barev a loga nic.

Dětské konto

dlouho fungující banka

Dotazník je velmi prapodivně a nelogicky členěný, obsahuje gramatické chyby, nepříjemně dlouhý.....

důvěřoval bych jí, působí na trhu již dlouho

hezké logo, věrohodně působící společnost

historie firmy

historie, velikost, prosperita

Hlavne stale celkem dobre jmeno a stabilita

jak pečuje o své zaměstnance

jakou má historii, je to profík ve svém oboru

je na trhu už dloho

Je to profesionál v oboru.

její celkový přístup ke klientům a zaměstnancům, její forma komunikace

její dlouholetá historie, jméno firmy

Její historie

její hostire a velikost firmy, vybudované jméno

její komunikace, filozofie firmy, přístup ke klientům

její marketingová komunikace

její marketingová komunikace, např. v metru atd.

Její možnosti

její profesionální přístup ke klientům a péče o zaměstnance

její přístup k zaměstnancům a klientům

její přístup ke klientům

její přístup ke klientům a k zákazníkům

její reklamy

její služby

její velikost, prosperita a stabilní prostředí

jistota

Již několik let mám u této banky účet a zatim s touto společností nebyly žádné problémy.

jsem u jine banky, takze nejspise nic

komplexnost nabízených služeb

Logo :)

Má pobočky v mém městě.

marketingová komunikace

Myslím, že nic.

Nabidka sluzeb

Nabídka služeb pro studenty

Nedokazu rict. Neprisla jsem s ni do kontaktu.

nedokážu odpovědět, využívám služby jiných banek

nejsem klient, nemůžu posoudit

nejsem si jistá, že se mi něco na KB líbí.... Více zaměřena na podnikatele, než na fyzické osoby

Nejsem si vědoma důvodu, kvůli kterému by mi KB mohla být bližší, než jakákoli jiná banka jejímž nejsem klientem.

Nemám možnost posoudit

Nemám zkušenost

Nemůžu hodnotit z důvodu nevyužívání služeb této instituce.

Nepoznám spoločnosť natoľko, aby som ju mohol súdiť.

Nesnaží se své klienty zaujmout vtipnými reklamami, ale žije ze své pověsti.

neutrální postoj

neviem

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím, nezajímám se

Nevnucuje se.

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

Nic

nic

Nic mě nenapadá

nic mne nezaujalo, nemám zkušenost s KB

Nic si nevybavuji.

nic, já jsem u konkurence

nic, mám pouze špatné zkušenosti

Orientace na podnikovou klientelu

pobočková síť

Pocit stability - silný zahraniční vlastník, široké portofilio služeb, velká pobočková síť a síť bankomatů, tradice atd

Poloha mojí pobočky

Pozitivní a individuální přístup

prakticky nic

profesionální přístup, její velikost, prosperiat

Promyšlené reklamy

prosperující firma

prozákaznický přístup

Přehledné on-line bankovnictví

Příjemné vystupování zamestnanců

Přístup k lidem

přístup k zaměstnancům a klientům, snaha o inovativní přístup

přístup ke klientům a zaměstnancům

Přístup lidí jako pracovníků k zákazníkům.

přístup zaměstnanců

Přístupnost

působí důvěryhodně, díky své dlouhodobé historii

působí stabilně

reklamy v televizi

Relativne nizky uroky.

representativní a důveryhodná image, zaměření na studenty

rychlá spolupráce

S KB nemám zkušenosti takže nevím

Sama tam nemám účet, takže těžko hodnotit

Seriózní instituce

Siroka nabidka bankovnich produktu.

síť poboček

Snad jen záruka stabilita a tudíž důvěra v její budoucí existenci

Snaží se být moderní

Snaží se jít s dobou

spolehlivost

spolehlivost

spolehlivost

Spousta poboček a bankomatů.

Stabilita

Stabilita

Stabilita

Stabilní banka Studentské konto

Stabilní společnost

stálá banka, žádný nováček, člověk ví, co čekat

Studentské účty

styl její komunikace

široká nabídka služeb

Široká paleta bankovních produktů včetně partnerských firem (pojištění, slevy atd.)

Široké portfolio produktů

Těžko říct.

to jak je veliká

to, že je to velká banka, její stabilita a prosperita

transparentnost pro větší klienty

V centrále na Václavském náměstí mají paternoster!

V soucasne chvili nabizi nejnizsi sazby na hypoteku v ramci projektu, ktery budeme kupovat

velikost firmy

velikost, tradice

Velká společnost, pevná základna

Velmi proaktivní přístup ke klientovi Rozsáhlé portfolio služeb pro firemní klientelu

vstřícný personál

všechno - služby, komunikace, přístup

všeobecně bynky pro mě znamenají finanční zátěž a zbytečná ztráta času, kdyby před lety nebyla povinnost u zaměstnavatele mít účet, nemám jej a neschází mi.

výběr z mnoha produktů

Výhody pro studenty. Dostupnost bankomatů.

vysoká míra zabezpečení

významné postavení mezi ostatními bankami

zavedena firmy, mala sance na krach

Zavedena spolecnost, ktera pusobi duveryhodne

že je to velká stabilní firma, které se daří

13. Co konkrétně se Vám nelíbí na společnosti KB? (otevřená otázka)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

- přehnaně vysoké poplatky

..

"zastaralé" služby

*

absurdní poplatky (vedení účtu, výběr z bankomatu), vtíravé chování bankovních poradců

banda zlodéjů

banku jsem nikdy nepoužívala. Nemohu tedy hodnotit..

běžní poradci nemají příliš přehled ve srovnání s jinými institucemi v ČR, každá změna je problém (změnit přímení po svatbě byl pro poradkyni skoro neřešitelný problém, který se vlekl 3 týdny a nakonec jsem radši po 12-ti letech změnila banku)

byrokracie

byrokracie uvnitř

byrokracie uvnitř firmy

byrokracie uvnitř firmy

byrokracie uvnitř firmy

byrokratické prostředí

byrokratický přístup

celkově nemám rád bankovní sektor

cena služeb

často zdlouhavé procesy schvalování půjček nebo úvěrů

Drahe sluzby

Francouzstina

jakási zostalost, nemodernost

Jednání a ochota pracovnic na pobočkách

její velikost, vysoké sazby

její vysoká úroveň sazeb

jiné banky nabízí víc a za lepších podmínek

jsem spoikojena

KB je stálým hráčem v Česku, ale když jsme se byla ptát na účty, neměli mi co nabídnou. Pokud je trh plný dalších institucí, měla by se velká banka tomuto přizpůsobit.

Konzervativní, těžkopádná a zastaralá společnost, která nepříliš pružně reaguje na změny v tomto segmentu, kde díky novým bankám prudce vzrostla konkurence.

Málo bankomatů.

Malo zajimava, neinovativni

mám špatnou zkušenost z pobočky. Neochota a nepružnost.

Měli vysoké poplatky za vedení běžného účtu.

Mnoho produktů a těžko se v nich orientuji

Momentálně mě nic nenapadá.

Nebyla jsem spokojená s přístupem zaměstnanců, neosobní, málo individuální přístup...

Nedokazu rict. Neprisla jsem s ni do kontaktu.

nedostatečná průhlednost

nejsem klient, nemůžu posoudit

nejsem si jistá, že se mi něco na KB líbí / nelíbí .... Více zaměřena na podnikatele, než na fyzické osoby

některé procesy, přehnaná byrokracie

Nekvalitní služby, neoprávněně účtování poplatky...

nelíbí se mi poslední "reklama", resp. plakát na KB, kdy je na něm vyobrazeno dítě silně připomínající Steva Jobse. Je to nechutné

nemám co vytknout

nemám co vytknout

Nemám možnost posoudit

nemám názor

nemám nic proti

Nemám rád bankovní prostředí, byrokracii apod.

Nemám zkušenost

Nemám, co by se mi vyloženě nelíbilo.

nemohu posoudit, nejsem klientem KB

Nemůžu hodnotit z důvodu nevyužívání služeb této instituce.

nenabizi studentske konto,zbytecne poplatky

není vidět

Neni videt, neprinasi nove produkty pro FO, alespon viditelne

neosobnost

Nepoznám spoločnosť natoľko, aby som ju mohol súdiť.

Neprofesialni pristup meho bankovniho poradce

Neprofesionalita pracovníků na přepážce

Nepropracovanost inernetového bankovnictví (z referencí od přátel)

nepřijde mi, že by byla nějakým inovátorem

neutrální postoj

neviem

Nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím o ničem

nevím, nemám nic proti, možná výše sazeb

nezajímavé pro nižší příjmovou skupinu obyvatel

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

Nic

Nic

nic konkretniho. Vnimam ji jako jakoukolv jinou banku s "chladnym" pristupem (nemyslim tim neprijemnym, ale spise s ne tak pratelskym, jako se prezentuje napr. Air bank)

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá.

Nic mě nenapadá.

nic mne ani neodrazuje, nemám zkušenost s KB

Nic mně nenapadá

Nic mne teď nenapadá

nic nemůžu vytknout

Nikdy mě nazaujala

obor činnosti

obor podnikání

papírování

pokud vím, tak má docela vysoké poplatky za služby

pomalost

poplatky

Poplatky

poplatky

poplatky

Poplatky

Poplatky i u kont, které klient aktivně využívá (poplatek za odchozí transakce).

Poplatky na účtech

Poplatky spojené s bankovním účtem

Poplatky za položky na studentském účtu

Poplatky za spravu beznych uctu.

Poplatky, neosobni pristup, papirovani

poplatky, úrokové sazby

Poplatky.

Pracuje tam banda arogantních kreténů

Pristup personalu a nektere podminky u produktu.

přehnaná byrokracie, která je ale typická pro toto prostředí

přístup k zaměstnancům na úrovni poboček

Přístup ke klientům

Rigidita

Roztříštěná komunikace směrem k CS, vulgární reklamy, snaha prosadit se a upoutat za každou cenu, neprofesionální přístup personálu na pobočkách, nevýhodné produkty a produktové podmínky.

S KB nemám zkušenosti takže nevím

Sama tam nemám účet, takže těžko hodnotit

složitost, nepřehlednost služeb a jejich hierarchie

Statičnost způsobená velikostí společnosti, bankovní poplatky, ESSOX!

Taky těžko říct.

to co na jiných bankách - finanční instituce jsou jednoduše podvodníci

Totálně neschopní lidé včetně nadřízených

účelově špatné odhady nemovitostí a tím účelové navyšování úrokových sazeb

Velice chladná image

Velká a drahá. Není sexy a nemá obdobu Erste premier

viz výše

viz. horní komentář

vysoké ceny a poplatky

vysoké poplatky

vysoké poplatky, problémy s vyřizováním úvěrům pro bytová družstva a společenstva vlastníků

Vysoké poplatky. Konzervativní.

Vysoké sazby

vysoke uroky

Zaměstnanci

zbytečné poplatky skoro za vše, nemožnost dostat se na účet z jiného pc (nutnost mít nainstalovaný certifikát)

ze maji prachy

způsob chování ke klientům drahé služby, poplatky drahý studentský účet v bankomatu lze vybírat pouze částky dělitelné 500 Kč

Že se nám musí něco líbit (viz povinná předchozí otázka)

14. Myslíte si, že produkty a služby nabízené KB jsou kvalitní a inovativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9459,12 %59,12 %  
Ne6540,88 %40,88 %  

Graf

15. Považuejte KB za společensky odpovědnou fitmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9861,64 %61,64 %  
Ne6138,36 %38,36 %  

Graf

16. Vybavujete si některé charitativní projekty, do kterých se KB v současnosti nebo v minulosti zapojila? Případně nějaké kulturní či sportovní akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14691,82 %91,82 %  
Nadace Jistota63,77 %3,77 %  
Sponzor ZOO Praha :)10,63 %0,63 %  
sponzor UEFA10,63 %0,63 %  
ZOO, akce do práce na kole10,63 %0,63 %  
např. akce do práce na kole10,63 %0,63 %  
koncert10,63 %0,63 %  
nadace Jistota, Modrý klíč10,63 %0,63 %  
ZOO10,63 %0,63 %  

Graf

17. Co by podle Vás měla KB změnit, aby byla mezi veřejností vnímána lépe? (otevřená otázka)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- snížit poplatky

aby byla víc vidět v charitativní oblasti

Být pružnější

Být více transparentní.

Být více vidět

celkový přístup

Flexibilnost, komunikaci s klientem

Inspirovat se u internetových bank

KB je vnímána ve společnosti dobře. KB nepotřebuje ,,výraznou" reklamu. Pokud lidé budou hledat stabilní a kvalitní banku, bude KB mezi prvníma, které si vybaví.

Lepsi reklamy, snizit poplatky, vice transparentnosti ve smlouvach

lepší příštup ke klientům; férové jednání

lepší vlastní služby. Společenská odpovědnost veřejnost moc nezajímá

Líbí se mi přístup Air Bank jako banky pro klienty, jednoduché smlouvy, vyšší úroky a celkově se chovají ke klientům přátelsky a ne z pozice moci

Marketingovou agenturu a brand managera

Mela by byt nekde videt, nove zajimave produkty

měla by být pro běžné občany snadněji a lépe uchopitelná, měla by slevit ze svých nároků a zlevnit své produkty tak jako ostatní instituce

měla by být víc přístupnější klientům, jiné banky to umí

Měla by cílit i na osoby nepodnikatele.

Měli by se bankovní úředníci chovat jako lidi a také by mohla snížit poplatky.

Merchandising a spravne produkty lidem

modernější přístup k zákazníkům

Myslim, ze toto je beh na dlouhou trat. Obecne kazdy produkt ci sluzba je pozitivne vnimana predevsim na zaklade kladnych zkusenosti znamych, pratel, kolegu. Kdybych od nich slysela, jak tam byli spokojeni, urcite by to pomohlo.

Najmout mě jako PR managera www.jakubvojta.cz

nebýt zloději

Nehnat se jen za penezi, ale brat svuj bussiness trochu lidsky, ze strany klientu. Rozkrikne se to a pak bude klientu a tim padem i penez vic :)

nejsem příznivcem bank

Nemám nápad.

Nemohu posoudit

Nepoznám spoločnosť natoľko, aby som ju mohol súdiť.

nevím

Nevím, možná více reklamy, ale zase na druhou stranu, tento marketingový tah využívá mnoho společností a otázkou pak je, jestli to je dostatečně efektivní.

Nevybírat nové zaměstnance podle životopisu, nefungovat jako zajišťovací ústav pro bývalé modelky, nevnucovat lidem nekvalitní produkty, naučit zaměstnance diskrétnosti a slušnému chování

nic

Nic mě nenapadá

nižší cena služeb

Nižší poplatky.

Odbourat poplatky za vedeni beznych uctu pro fyzicke osoby nepodnikatele

podpora lokálních projektů ve městech s pobočkami

Podpořit více viditelných prohektů

poplatky

poplatky

Proboha hlavně ne růzkě eko-zyklo-bio výmysly

přispívat na nemocné děti

Přístup a chování k zákazníkovi. Soustředit se na Customer realition ship marketing.

přístup k menším klientum, odbourání administrativy a zjednodušení internetbankingu

přístup ke klientům

rozdavat prachy

snížit poplatky

snižování poplatků

své bankovní podmínky

Svou zkostnatělou image a produkty

těžko říct, protože žádná banka na mě nepůsobí nijak zvlášť pozitivně.

V dnešním pohledu je podstatné téma vlastně jen jediné - poplatky, zbytečné poplatky, nesmyslné poplatky atd. Práce v tomto ohledu jistě přidá mnohem více bodů než jakýkoli CSR apod.

více aktivit v oblasti charity

více se zaměřovat na veřejné akce, charity, společenskou odpovědnost apod.

Více se zapojovat do různých např. sportovních akcí, aby byla více na očích

více veřejných dobročiných akcí

Vice zapojit klienty

Viz otázka výše. Změna PR, zatraktivnění celé společnosti zejména pro mladší klienty atd.

Viz výše.. Dinamika reakcí na potřeby trhu jsou ovšem u velkých společností obecně slabší.

výši bankovních poplatků, někeré zaměstnanec, jejich vzdělání, informovanost, schopnost komunikovat s klientem a pracovními systémy

vzít si za vzor airbanku komunikací i možnostmi

Začít hrát fair play. Přestat lidi odírat a nepsat podmínky písmem vel. 5. Sjednotit komunikaci. Postavit brand na kvalitě produktu a služeb, nikoliv na budgetu marketingového oddělení.

zajistit školení v oblasti kvantitativního výzkumu :)

Zaměření se do budoucna na segment trhu který bude přebývat. Lidé nad 55 let a důchodového věku.

Zjednodušit nabídku a transparentnější podmínky

zjednodušit papírování, větší náhled do vnitřních pravidel firmy

Zkvalitnit zákaznický servis, zrušení přeživších poplatků

Zrusit poplatky

Zrušit "nesmyslné" poplatky v rámci bankovních účtů

zrušit skryté a absurdní poplatky celkově zlevnit své produkty

18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8150,94 %50,94 %  
Ano7849,06 %49,06 %  

Graf

19. Vnímáte společnost KB jako atraktivního zaměstnavatele?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9761,01 %61,01 %  
Ne6238,99 %38,99 %  

Graf

20. Jste v pracovním poměru se společností KB?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14591,19 %91,19 %  
Ano148,81 %8,81 %  

Graf

21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14100 %8,81 %  

Graf

22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1178,57 %6,92 %  
Ne321,43 %1,89 %  

Graf

23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komerční banka4830,19 %30,19 %  
Česká spořitelna4528,3 %28,3 %  
ČSOB3320,75 %20,75 %  
Raiffeisenbank2113,21 %13,21 %  
UniCredit Bank127,55 %7,55 %  

Graf

24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Stabilita vs. Nestabilita2-1-0-1-2-1.3770.612
Leader na trhu vs. Jedna z mnoha2-1-0-1-2-0.0821.735
Zajímavý zaměstnavatel vs. Neutrální zaměstnavatel2-1-0-1-2-0.3271.83
Prozákaznický přístup vs. Nezajímá se o své zákazníky2-1-0-1-2-0.2771.684
Inovativní vs. Zaostává za konkurencí2-1-0-1-2-0.0311.464
Oblíbená vs. Neoblíbená2-1-0-1-2-0.3331.329
Příležitosti pro studenty vs. Necílí na studenty2-1-0-1-2-0.4151.375
Je o ní slyšet vs. Není o ní slyšet2-1-0-1-2-0.8681.209

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Atmosféra ve firmě4.8187.357
Plat4.737.405
Možnost vycestovat, zahraniční stáže6.6738.371
Zlepšování svých dovedností5.2397.905
Být podporován zaměstnavatelem5.956.111
Kariérní postup5.3146.87
Rovnováha Work-life balance5.5418.336
Pracovat nezávisle6.0198.861
Nastartování slibné kariéry4.7178.668
Jméno (brand) zaměstnavatele68.742

Graf

26. Zajímáte se o trainee programy určené pro studenty a absolventy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10062,89 %62,89 %  
Ano5937,11 %37,11 %  

Graf

27. Slyšeli jste o rozvojovém trainee programu KB Connecting+?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13484,28 %84,28 %  
v KB85,03 %5,03 %  
od známé31,89 %1,89 %  
ve škole31,89 %1,89 %  
veletrh Šance21,26 %1,26 %  
WEB21,26 %1,26 %  
Šance na VŠE10,63 %0,63 %  
Od kamarádky10,63 %0,63 %  
v práci v KB10,63 %0,63 %  
šance10,63 %0,63 %  
v práci10,63 %0,63 %  
Škola10,63 %0,63 %  
Internet10,63 %0,63 %  

Graf

28. Věděli jste o inovativní soutěži „Dejte hlavy dohromady“, kterou letos KB pořádala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12176,1 %76,1 %  
Ve škole74,4 %4,4 %  
v KB31,89 %1,89 %  
od známé21,26 %1,26 %  
facebook21,26 %1,26 %  
v práci21,26 %1,26 %  
plakát ve škole10,63 %0,63 %  
leták ve škole10,63 %0,63 %  
leták10,63 %0,63 %  
letáček ve škole10,63 %0,63 %  
na veletrhu šance10,63 %0,63 %  
na internetu10,63 %0,63 %  
internet10,63 %0,63 %  
nevím, asi na internetu10,63 %0,63 %  
na nástěnce školy10,63 %0,63 %  
skola10,63 %0,63 %  
veletrh šance10,63 %0,63 %  
intranet10,63 %0,63 %  
šance10,63 %0,63 %  
plakáty, internet10,63 %0,63 %  
noviny10,63 %0,63 %  
nástěnka ve škole10,63 %0,63 %  
ve škole a v KB10,63 %0,63 %  
školní nástěnka10,63 %0,63 %  
v práci a od známé10,63 %0,63 %  
Reklama10,63 %0,63 %  
VŠE10,63 %0,63 %  
škola10,63 %0,63 %  

Graf

29. Víte, že KB nabízí možnost spolupráce na diplomové či bakalářské práci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9761,01 %61,01 %  
Ano6238,99 %38,99 %  

Graf

30. Je Vám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 30 let13182,39 %82,39 %  
31 a více1710,69 %10,69 %  
Do 20 let116,92 %6,92 %  

Graf

31. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8855,35 %55,35 %  
Muž7144,65 %44,65 %  

Graf

32. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student9358,49 %58,49 %  
Zaměstnaný9257,86 %57,86 %  
Podnikatel1710,69 %10,69 %  
Nezaměstnaný138,18 %8,18 %  

Graf

33. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské bakalářské7245,28 %45,28 %  
Vysokoškolské navazující4125,79 %25,79 %  
Středoškolské s maturitou4025,16 %25,16 %  
Základní42,52 %2,52 %  
Středoškolské s vyučením21,26 %1,26 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?

  • odpověď Reklama v TV nebo na internetu:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Typická znělka reklam na otázku 7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

8. Znáte některou z reklam KB?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi na otázku 9. Jak tyto reklamy vnímáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některé jsou dobré, jiné ne na otázku 9. Jak tyto reklamy vnímáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi na otázku 9. Jak tyto reklamy vnímáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 13. Co konkrétně se Vám nelíbí na společnosti KB? (otevřená otázka)

14. Myslíte si, že produkty a služby nabízené KB jsou kvalitní a inovativní?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma, nabízející kvalitní služby, profesionální přístup, nízké úrokové sazby na otázku 7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jméno (brand) zaměstnavatele=4 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komerční banka na otázku 1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitosti pro studenty [2-1-0-1-2] Necílí na studenty: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pozitivní na otázku 10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Leader na trhu [2-1-0-1-2] Jedna z mnoha: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
  • odpověď Ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Negativní na otázku 10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

15. Považuejte KB za společensky odpovědnou fitmu?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitosti pro studenty [2-1-0-1-2] Necílí na studenty: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vycestovat, zahraniční stáže=6 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.

18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
  • odpověď Ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Negativní na otázku 10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavý zaměstnavatel [2-1-0-1-2] Neutrální zaměstnavatel: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

19. Vnímáte společnost KB jako atraktivního zaměstnavatele?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komerční banka na otázku 1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavý zaměstnavatel [2-1-0-1-2] Neutrální zaměstnavatel: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pozitivní na otázku 10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?
  • odpověď Ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavý zaměstnavatel [2-1-0-1-2] Neutrální zaměstnavatel: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

20. Jste v pracovním poměru se společností KB?

  • odpověď Ano:
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?

21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?

  • odpověď Ano:
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?

23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?

  • odpověď Komerční banka:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?

24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

  • odpověď Je o ní slyšet [2-1-0-1-2] Není o ní slyšet: -2:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
  • odpověď Leader na trhu [2-1-0-1-2] Jedna z mnoha: -2:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
  • odpověď Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: -2:
    • 8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
  • odpověď Prozákaznický přístup [2-1-0-1-2] Nezajímá se o své zákazníky: -2:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
  • odpověď Příležitosti pro studenty [2-1-0-1-2] Necílí na studenty: -2:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
  • odpověď Stabilita [2-1-0-1-2] Nestabilita: -2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jméno (brand) zaměstnavatele=4 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
  • odpověď Zajímavý zaměstnavatel [2-1-0-1-2] Neutrální zaměstnavatel: -2:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inovativní [2-1-0-1-2] Zaostává za konkurencí: -2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

29. Víte, že KB nabízí možnost spolupráce na diplomové či bakalářské práci?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?

31. Pohlaví:

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblíbená [2-1-0-1-2] Neoblíbená: 2 na otázku 24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

32. V současné době jste:

  • odpověď Student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rovnováha Work-life balance=8 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 20 let na otázku 30. Je Vám:
  • odpověď Zaměstnaný:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Jste v pracovním poměru se společností KB?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi UniCredit Bank na otázku 23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jméno (brand) zaměstnavatele=4 na otázku 25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.

2. Znáte společnost Komerční banka, a.s. (dále jen KB)?

3. Co se Vám ihned asociuje ve spojení s Komerční Bankou?

4. Jakou barvu nebo více barev si spojíte s Komerční bankou?

5. Dokážete si vybavit firemní logo KB?

6. Líbí se Vám firemní logo a barvy KB?

7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?

8. Znáte některou z reklam KB?

9. Jak tyto reklamy vnímáte?

10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?

11. Jakou image mají podle Vás v České republice bankovní instituce obecně?

12. Co konkrétně se Vám líbí na společnosti KB? (otevřená otázka)

13. Co konkrétně se Vám nelíbí na společnosti KB? (otevřená otázka)

14. Myslíte si, že produkty a služby nabízené KB jsou kvalitní a inovativní?

15. Považuejte KB za společensky odpovědnou fitmu?

16. Vybavujete si některé charitativní projekty, do kterých se KB v současnosti nebo v minulosti zapojila? Případně nějaké kulturní či sportovní akce?

18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?

19. Vnímáte společnost KB jako atraktivního zaměstnavatele?

20. Jste v pracovním poměru se společností KB?

21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?

22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?

23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?

24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.

26. Zajímáte se o trainee programy určené pro studenty a absolventy?

27. Slyšeli jste o rozvojovém trainee programu KB Connecting+?

28. Věděli jste o inovativní soutěži „Dejte hlavy dohromady“, kterou letos KB pořádala?

29. Víte, že KB nabízí možnost spolupráce na diplomové či bakalářské práci?

30. Je Vám:

31. Pohlaví:

32. V současné době jste:

33. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Chtěl/a byste pracovat v některé z následujících bankovních společností, pokud by k tomu byla příležitost? Pokud ne, přejděte na další otázku.

2. Znáte společnost Komerční banka, a.s. (dále jen KB)?

3. Co se Vám ihned asociuje ve spojení s Komerční Bankou?

4. Jakou barvu nebo více barev si spojíte s Komerční bankou?

5. Dokážete si vybavit firemní logo KB?

6. Líbí se Vám firemní logo a barvy KB?

7. Díky čemu si vybavíte společnost KB?

8. Znáte některou z reklam KB?

9. Jak tyto reklamy vnímáte?

10. Jakou image má podle Vás KB v České republice?

11. Jakou image mají podle Vás v České republice bankovní instituce obecně?

12. Co konkrétně se Vám líbí na společnosti KB? (otevřená otázka)

13. Co konkrétně se Vám nelíbí na společnosti KB? (otevřená otázka)

14. Myslíte si, že produkty a služby nabízené KB jsou kvalitní a inovativní?

15. Považuejte KB za společensky odpovědnou fitmu?

16. Vybavujete si některé charitativní projekty, do kterých se KB v současnosti nebo v minulosti zapojila? Případně nějaké kulturní či sportovní akce?

18. Myslíte si, že je společnost KB dostatečně „atraktivní“ pro to, aby zaujala nové zákazníky?

19. Vnímáte společnost KB jako atraktivního zaměstnavatele?

20. Jste v pracovním poměru se společností KB?

21. Pokud pracujete ve společnosti KB, jste spokojený zaměstnanec?

22. Pokud pracujete ve společnosti KB, zapojujete se do aktivit společnosti pro zaměstnance např. Do práce na kole s charitou, darování krve apod.?

23. Pokud by všechny níže vypsané bankovní instituce měly stejné sazby a ceny služeb, koho byste si vybrali?

24. Ke kterým z následujících pojmů se v souvislosti s KB nejvíce přikláníte? Pro lepší vyhodnocení prosím využijte pouze škály o čtyřech možnostech a nezaškrtávejte tedy střední - indiferentní volbu (0).

25. Co je pro vás nejdůležitější věc při hledání "prvního" zaměstnání? Odpovědi seřaďte vzestupně od nejdůležitějšího faktoru.

26. Zajímáte se o trainee programy určené pro studenty a absolventy?

27. Slyšeli jste o rozvojovém trainee programu KB Connecting+?

28. Věděli jste o inovativní soutěži „Dejte hlavy dohromady“, kterou letos KB pořádala?

29. Víte, že KB nabízí možnost spolupráce na diplomové či bakalářské práci?

30. Je Vám:

31. Pohlaví:

32. V současné době jste:

33. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ripelová, A.Personální marketing vybrané bankovní instituce (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://personalni-marketing-vybrane.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.