Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentem Vysoké školy obchodní, o. p. s. a rád bych Vás požádal o vyplnění tohoto dotazníku pro účely praktické části mé bakalářské práce na téma "Chování spotřebitele na trhu vybraného produktu pivovaru Pilsner Urquell". Cílem daného dotazníku je zjistit, zda se trendy na trhu s pivem dotkly i piva Pilsner Urquell. V dnešním silně konkurenčním prostředí mě také zajímalo, jak respondenti pohlíží na tuto značku a zda jsou stále věrni legendárnímu plzeňskému ležáku. Dotazník se také okrajově dotýká samotného pivovaru Pilsner Urquell.
Předem děkuji za Váš čas strávený nad mým dotazníkem
Pivu zdar!
A. K.
Odpovědi respondentů
1. Pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
164
93,71 %
93,71 %
ne
11
6,29 %
6,29 %
2. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli NE, jaký máte důvod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Abstinent → otázka č. 27, Dávám přednost jinému alkoholu → otázka č. 27].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dávám přednost jinému alkoholu
9
81,82 %
5,14 %
Abstinent
2
18,18 %
1,14 %
3. Jak často pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát do měsíce
76
46,34 %
43,43 %
Několikrát týdně
53
32,32 %
30,29 %
Jen výjimečně
26
15,85 %
14,86 %
Každý den
8
4,88 %
4,57 %
1x týdně
1
0,61 %
0,57 %
4. Pijete pivo Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
134
81,71 %
76,57 %
ne
30
18,29 %
17,14 %
5. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli NE, jaký máte důvod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Moc drahé → otázka č. 25, Nechutná mi → otázka č. 25, Není dostupné → otázka č. 25, Preferuji jinou značku → otázka č. 25].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Preferuji jinou značku
11
36,67 %
6,29 %
Nechutná mi
10
33,33 %
5,71 %
Moc drahé
8
26,67 %
4,57 %
Není dostupné
1
3,33 %
0,57 %
6. Považujete pivo Pilsner Urquell za součást české kultury?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
124
92,54 %
70,86 %
ne
10
7,46 %
5,71 %
7. Jste věrni této značce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
88
65,67 %
50,29 %
ano
46
34,33 %
26,29 %
8. Bylo by pro Vás Pilsner Urquell preferovanou značkou i v případě, že by pivo, které hodnotíte obdobně, bylo za sníženou cenu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
34
73,91 %
19,43 %
ne
12
26,09 %
6,86 %
9. Co se Vám vybaví, když se řekne pivo Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
specifická chuť piva
59
44,03 %
33,71 %
tradice
50
37,31 %
28,57 %
reklamní kampaně
7
5,22 %
4 %
nic
6
4,48 %
3,43 %
Plzeň
2
1,49 %
1,14 %
prvni vec, ktera se mi vybavi je uzasne vypadajici plechovka plzenskeho piva
1
0,75 %
0,57 %
už to dávno není to, co to bývalo.
1
0,75 %
0,57 %
ledviny
1
0,75 %
0,57 %
domov
1
0,75 %
0,57 %
dražší, poměrně pitelné pivo s neuvěřitelnou reklamní masáží. Prostš není tak úžasné, jak se snaží tvrdit.
1
0,75 %
0,57 %
Česká republika
1
0,75 %
0,57 %
vysoká cena
1
0,75 %
0,57 %
Specifická chuť, tradice a jediné zásadité české pivo
1
0,75 %
0,57 %
mé rodné město
1
0,75 %
0,57 %
zelenozlatá etiketa
1
0,75 %
0,57 %
10. Jak je pro Vás důležitá značka piva při výběru restauračního zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 14, ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
106
79,1 %
60,57 %
ano
28
20,9 %
16 %
12. Hodláte navštívit areál pivovaru a seznámit se s historií a postupy výroby piva Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
71
66,98 %
40,57 %
ano
35
33,02 %
20 %
13. Víte o tom, že Plzeňský Prazdroj pořádá každým rokem Pilsner Fest?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, navštívil → otázka č. 14, ano, nenavštívil → otázka č. 15, nevím → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
59
55,66 %
33,71 %
ano, nenavštívil
42
39,62 %
24 %
ano, navštívil
5
4,72 %
2,86 %
14. Navštívili jste v rámci návštevy pivovaru/festivalu také jiné objekty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zoologická zahrada Plzeň → otázka č. 15, Dinopark Plzeň → otázka č. 15, Západočeské muzeum v Plzni → otázka č. 15, Techmania Centrum Plzeň → otázka č. 15, Jen pivovar či festival / Navštívili, ale bez vazby na návštěvu pivovaru nebo festivalu. → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jen pivovar či festival / Navštívili, ale bez vazby na návštěvu pivovaru nebo festivalu.
17
51,52 %
9,71 %
Zoologická zahrada Plzeň
12
36,36 %
6,86 %
Techmania Centrum Plzeň
2
6,06 %
1,14 %
Západočeské muzeum v Plzni
2
6,06 %
1,14 %
15. Absolvovali jste již někdy pivní stezku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
70
52,24 %
40 %
Neznám pojem pivní stezka
59
44,03 %
33,71 %
ano
5
3,73 %
2,86 %
16. Cestovali byste do jiné země kvůli konkrétní značce piva?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
119
88,81 %
68 %
ano
15
11,19 %
8,57 %
17. Jaká země, případně značka by to byla?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Guiness
2
13,33 %
1,14 %
pivo Guinness
1
6,67 %
0,57 %
Nizozemsko, Heineken
1
6,67 %
0,57 %
Holandsko
1
6,67 %
0,57 %
Bintang Indonésie
1
6,67 %
0,57 %
ČR - cestovala bych za Plzní :-)
1
6,67 %
0,57 %
nevím
1
6,67 %
0,57 %
Velká Británie - Guiness beer
1
6,67 %
0,57 %
Zatím nevím
1
6,67 %
0,57 %
německo
1
6,67 %
0,57 %
ostatní odpovědi
Německo - Paulaner, Franziskaren; Irsko - Guinnness Stella Artoa, Belgie Belgie Německo pro Pilsner Urquell&Budějovický Budvar
4
26,67 %
2,29 %
18. Dáváte přednost konzumaci lahvového piva doma před konzumací piva točeného v restauračním zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
restaurační zařízení
115
85,82 %
65,71 %
lahvové
19
14,18 %
10,86 %
19. Jak často konzumujete pivo v restauračním zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát do měsíce
74
55,22 %
42,29 %
Jen výjimečně
36
26,87 %
20,57 %
Několikrát týdně
23
17,16 %
13,14 %
Každý den
1
0,75 %
0,57 %
20. Kde nejčastěji pijete pivo Pilsner Urquell
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v restauracích
89
66,42 %
50,86 %
doma
26
19,4 %
14,86 %
venku
15
11,19 %
8,57 %
tohle pivo nepiju
1
0,75 %
0,57 %
U zigoše
1
0,75 %
0,57 %
nezaleži
1
0,75 %
0,57 %
v klubech
1
0,75 %
0,57 %
21. Uvítali byste pivo Pilsner Urquell v PET lahvích ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 23, ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
118
88,06 %
67,43 %
ano
16
11,94 %
9,14 %
22. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli NE, jaký máte důvod?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sklo je sklo
4
3,42 %
2,29 %
tradice
4
3,42 %
2,29 %
je mi to jedno
2
1,71 %
1,14 %
Pivo ma byt ve skle ne v plastu
1
0,85 %
0,57 %
Pivo má být prostě jednoznačně ve skle.
1
0,85 %
0,57 %
nebyla tam moznost, ze mi to je jedno
1
0,85 %
0,57 %
cokoli je z plastu a v plastové láhvi mi vadí z ekologického hlediska, kdyby plastová láhev byla vratná jako v ostatních zápádních zemích, nevadilo by mi to.
1
0,85 %
0,57 %
raději si ho do pet lahve nechám natočit
1
0,85 %
0,57 %
pivo z petky je barbarstvi!!!
1
0,85 %
0,57 %
davam přednost točenému a správně chlazenému.
1
0,85 %
0,57 %
ostatní odpovědi
Dávám přednost čepovanému pivu, případně skleněným lahvím. tento způsob balení nemůže pivu zachovat jeho čerstvou chuť nepovim PU se do petky nehodí Protoze Pilsner znamena tradice a k tomu patri sklenene lahve, uvital bych tento zlatavy mok ve vetsi sklene lahvi (1-1,5 l)s pakovym uzaverem. v plast. láhvích vypadá tak dobré pivo lacině, navíc se z některých plastů může uvolňovat ftalát plastová lahev není pro distribuci piva vhodná nejlepší je natočená na značce piva mi moc nezáleží, navíc piji pivo jen hospodě, ne doma z petky Pivo z PET flašek mi nechutná. Z plastu nechutna tak jako tocene. dle meho nazoru tim ztraci chut Plasty jsou nezdrave Pivo v plastu je jako mlíko v sáčku! Stejně hnusné. Přijde mi, že by mohlo ztatit na své kvalitě. Pro uchování piva v jeho obalu je nejspíš potřeba ho i k tomu upravit. Kvůli tradici, pivo nemá v plastu co dělat Nepiji piva tolik, abych ho potrebovala skladovat doma v PET lahvich. z plastu to není ono Pivo v PET lahvích mi přijde nekulturní a barbarské. obávala bych se ztráty kvality piva pivo v plastu?to snad ne myslím si že už to není taková kvalita nevim nekupuji pivo v pet lahvích hnus radsi jdu na toceny nemám ráda PET lahve pivo v PET lahvích nemá úroveň, a tu by Plzeň mít měla ztrácí to punc exkluzivity Pivo nepatří do plastu,kazí nto chut. Pivo nepatří do PET LAHVÍ Nemám důvod. Sklo vyhovuje. myslim ,ze by se tim snizila kvalita piva i celkovy dojem. Ani nevim proč ale přijde mi, že pivo má jinou chuť. veškeré pivo v PETkách bylo zatím milionkrát horší než než v lahvích skleněných a to nesrovnávám s pivem z tanku... PETkama bych prostě Plzeň neprznila... chuť piva ze skla je lepší než z plastu, ekologie výroba skla je stejná tradice, jako výroba piva, umělá hmota je nechutná stejně jako bych nikdy nejedl bažanta na víně z plastového tácku v plastu nemá pivo tu správnou chuť Protože pivo z plastu je nedobré. Opravdu nedobré. nebylo by tak dobré, určitě pet lahev je pro mou spotřebu příliš velké množství - nejčastěji se takto piva prodávají o objemu cca 2 litry pivo do plastu nepatří Ano Pivo v pet lahvích mě neláká Pivo do petky prostě nepatří. Dobře, nějaký Zlatopramen, ale Plzeň? A kolik by ta petka stála, 150? :D dehonestace tradice a znacky prcání tradice Pivo v PET lahvích není tak dobré. Myslím si že plzeň je moc dobrá a kvalitní značka na to aby se její pivo prodávalo v petkách. mam radeji sklnenou klasiku jedině sklo, znehodnocení chutě v PET lahvích 2L Pet lahve pro mě nejsou přesvědčivé - působí to lacině do pet lahve se plzeň nehodí,jen do skla nepovazuji pivo v PET lahvi za kvalitni. plast Pivo jedině ve skle. Z důvodu chutě a ekologie. nechutna mi pivo z pet lahvi dle mého názoru ani Plzeň v lahvi nechutná tak dobře jako točená, natož ještě v plastu. Možná také proto, že piva v plastu vnímám jako výrazně méně kvalitní zátěž přírody, vyšší cena piva v PET než ve skle, nižší stabilita piva v PET než ve skle Vypadá to lacině a tím bych klesla značka Pivo v plastové lahvi nemá takovou "hodnotu" a pivo prostě musí být v lahvi K Pilsneru se plast nehodí - je to výjimečné pivo, takže by nemělo být za ovci a jít s davem. Plast pivu nesluší. Je to laciné je to hnus Podle me by chut ztratila svoji spravnou chut pivo pouze ve skleněné lahvi prijde mi to lacine nehodí se to považuji to za degradaci Obecně beru pivo z PET lahve jako nouzovku na nějakej výlet takže mi bohatě stačí v nižší kvalitě s nízkou cenou nechutná mi z pet lahve Prazdroj nepatří do plastu konzervatrivní pivní značka Domnívám se, že tak tradiční pivo jako je PU je škoda kazit stáčením do PET lahví. Navíc si myslím, že jeho cennová dostupnost by byla pro mnohé špatná. Plzeň má být ve skle nebo v tanku. Celkově mě piva z pet lahví odrazují, nekoupila bych ho. zbytečné kažení piva pilsner urquell Lahve mám na doma, a dám si jen jedno Pivo uchovávené v PET lahvích má jinou chuť Jednoduše - pivo v plastu je projevem absolutní ignorace našeho českého klenotu a jeho historického odkazu. PET vnímám jako balení pro piva nízké kvality. točený je lepší plastové obaly jako takové neschvaluji nepiju pivo z Pet lahví je to humus Plzeň v obchodě prakticky nekupuji. nejsem takový pivař Pokud mám chuť pít pivo doma/jinde než v restauraci, plechovka mi vyhovuje. pivo v PET? ste sa zblaznili? nevyužila bych to a nehodí se to dle meho zrovna k plzni Nepřijde mi, že by se měl Pilsner dávat do plastových lahví. I když u ostatních značek mi to nevadí. Pivo v PET lahvi mi přijde neatraktivní, bez rozdílu o jakou značku se jedná. Plzeň z PETky?!?! Prostě to k sobě nejde, Plzeň je jiná liga. Chut je vždy jiná (ve skle,v pet lahvi nebo točené chutná každé úplně jinak i když je to stejná značka) piju pivo z lahve zbytečné pivo z pet lahví není tak dobré, jako ze skleněných lahví, takže není důvod je zavádět Nejlepší je pivo točené mám raději všeobecně pivo ve skle pivo patří do skla, ne do plastu
100
85,47 %
57,14 %
23. Jak hodnotíte cenovou úroveň piva Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cena odpovídá kvalitě
78
58,21 %
44,57 %
Je drahé
44
32,84 %
25,14 %
nepamatuju si, kolik stoji
1
0,75 %
0,57 %
nevím kolik stojí
1
0,75 %
0,57 %
Mohlo by být o trošku levnější.
1
0,75 %
0,57 %
předražené
1
0,75 %
0,57 %
Záleží kde ho zrovna kupujete. Někde je přijatelné, někde je drahé
1
0,75 %
0,57 %
vždy by to všechno mohlo být levnější
1
0,75 %
0,57 %
zbytečně drahé.
1
0,75 %
0,57 %
dejme tomu
1
0,75 %
0,57 %
drahe ale stoji to za to
1
0,75 %
0,57 %
Není drahé, ale dražší
1
0,75 %
0,57 %
Cena přiměřená, kvalita ovšem lehce klesající.
1
0,75 %
0,57 %
tak mohlo by to být lepší, když na to příjde tak není to úplně ekšt
1
0,75 %
0,57 %
24. Řadíte pivo Pilsner Urquell mezi 3 nejkvalitnější značky piva, které znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 26, ne → otázka č. 25].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
119
88,81 %
68 %
ne
15
11,19 %
8,57 %
25. Jaké jsou tedy Vaše 3 preferované značky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kozel, gambrinus, svijany
1
2,22 %
0,57 %
Krušovice, Starobrno, Staropramen
1
2,22 %
0,57 %
Svijany, Rychtář, Gambrinus
1
2,22 %
0,57 %
Gambrinus, Krušovice, Staropramen
1
2,22 %
0,57 %
Birrell, Budvar, Stella Artois
1
2,22 %
0,57 %
Bernard, Radegast, Budvar
1
2,22 %
0,57 %
Svijany, Únětické Pivo, Bernard
1
2,22 %
0,57 %
Matuška, Březňák, Kocour
1
2,22 %
0,57 %
Urpiner, Kozel, Gambrinus
1
2,22 %
0,57 %
chotěboř, rybník, krkoška
1
2,22 %
0,57 %
ostatní odpovědi
kozel, branik, staropramen Hradecký votrok, gambrinus, poutník Gambrinus, Kozel, Ostatní piju dle chuti od různých pivovarů Kozel, Krušovice, Staropramen Kozel, Medlešák, Car Matuška Broumy, Břevnovský klášterní pivovar sv. Vojtěcha, Kocour Varnsdorf radegast, svijany, staropramen Svijany, Kozel, Krušovice odpověď "Ano" mě nepustila dál cokoliv od Matušky, cokoliv od Nomádů, jakýkoliv Ale Gambrinus Bernard, Unětice, Žatec Svijany. Gambrinus. Pardál. becks,svijany, gambrinus kozel,staropramen,svijany Hubert, Rebel, Svijany gambrinus, kozel, budvar Kozel, Heineken, Radegast Starobrno, Polička, Svijany včelka,faltus,chýně Budvar, Svijany, Unětice Bernard, Kozel (11), Krušovice (10) Kocour, Polička, Svijany. Svijany, Kozel, Braník primus,braník,nic Březňák, Únětice, Antoš PIlzner Urquell, Svijany, Gambrinus Kozel, Braník, Zlatopramen Sousedsky pivovar, Meissel, Velen Hoegarden, Zlatopramen, piva z domácích pivovarů Gambrinus, Kozel - Bernard,Lobkowitcz,Rychtář Gambrinus, Radegast, Plzeň
35
77,78 %
20 %
26. Obecně spíše preferujete konzumaci piva Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
točené
101
84,87 %
57,71 %
lahvové
18
15,13 %
10,29 %
27. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
98
56 %
56 %
Muž
77
44 %
44 %
28. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 – 26 let
109
62,29 %
62,29 %
27 – 39 let
45
25,71 %
25,71 %
40 – 54 let
14
8 %
8 %
55 – 64 let
5
2,86 %
2,86 %
65 a více let
2
1,14 %
1,14 %
29. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední s maturitou, VOŠ
96
54,86 %
54,86 %
vysokoškolské
66
37,71 %
37,71 %
střední
7
4 %
4 %
základní
6
3,43 %
3,43 %
30. Zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaměstnanec
84
48,28 %
48 %
student
55
31,61 %
31,43 %
podnikatel
14
8,05 %
8 %
nezaměstnaný
8
4,6 %
4,57 %
důchodce
4
2,3 %
2,29 %
student i zamestnanec zaroven
1
0,57 %
0,57 %
podnikatel/student
1
0,57 %
0,57 %
student i zaměstnanec
1
0,57 %
0,57 %
mateřská dovolená
1
0,57 %
0,57 %
rodicovska dovolena
1
0,57 %
0,57 %
zaměstnanec i student
1
0,57 %
0,57 %
vedoucí recepce
1
0,57 %
0,57 %
kombinace student-zaměstnanec
1
0,57 %
0,57 %
na mateřské dovolené
1
0,57 %
0,57 %
31. Velikost obce, kde žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
150 001 a víc
72
41,14 %
41,14 %
50 001 – 100 000
43
24,57 %
24,57 %
1 001 – 50 000
35
20 %
20 %
100 001 – 150 000
15
8,57 %
8,57 %
Do 1 000
10
5,71 %
5,71 %
32. Z jakého pocházíte kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Královehradecký
51
29,14 %
29,14 %
Hlavní město Praha
46
26,29 %
26,29 %
Středočeský
18
10,29 %
10,29 %
Pardubický
14
8 %
8 %
Plzeňský
9
5,14 %
5,14 %
Ústecký
8
4,57 %
4,57 %
Moravskoslezský
8
4,57 %
4,57 %
Zlínský
7
4 %
4 %
Olomoucký
6
3,43 %
3,43 %
Vysočina
5
2,86 %
2,86 %
Jihočeský
2
1,14 %
1,14 %
Liberecký
1
0,57 %
0,57 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 19. Jak často konzumujete pivo v restauračním zařízení?
4. Pijete pivo Pilsner Urquell?
odpověď ne:
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechutná mi na otázku 5. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli NE, jaký máte důvod?
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji jinou značku na otázku 5. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli NE, jaký máte důvod?
7. Jste věrni této značce?
odpověď ano:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Bylo by pro Vás Pilsner Urquell preferovanou značkou i v případě, že by pivo, které hodnotíte obdobně, bylo za sníženou cenu?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Bylo by pro Vás Pilsner Urquell preferovanou značkou i v případě, že by pivo, které hodnotíte obdobně, bylo za sníženou cenu?
odpověď ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Řadíte pivo Pilsner Urquell mezi 3 nejkvalitnější značky piva, které znáte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Hodláte navštívit areál pivovaru a seznámit se s historií a postupy výroby piva Pilsner Urquell?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Hodláte navštívit areál pivovaru a seznámit se s historií a postupy výroby piva Pilsner Urquell?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, nenavštívil na otázku 13. Víte o tom, že Plzeňský Prazdroj pořádá každým rokem Pilsner Fest?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Víte o tom, že Plzeňský Prazdroj pořádá každým rokem Pilsner Fest?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nedůležitá na otázku 10. Jak je pro Vás důležitá značka piva při výběru restauračního zařízení?
18. Dáváte přednost konzumaci lahvového piva doma před konzumací piva točeného v restauračním zařízení?
odpověď restaurační zařízení:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 24. Řadíte pivo Pilsner Urquell mezi 3 nejkvalitnější značky piva, které znáte?
27. Jakého jste pohlaví?
odpověď Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Pijete pivo?
28. Do jaké věkové kategorie patříte?
odpověď 18 – 26 let:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 30. Zaměstnání
29. Nejvyšší dosažené vzdělání
odpověď střední s maturitou, VOŠ:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40 – 54 let na otázku 28. Do jaké věkové kategorie patříte?
31. Velikost obce, kde žijete?
odpověď 150 001 a víc:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 32. Z jakého pocházíte kraje?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pijete pivo?
3. Jak často pijete pivo?
4. Pijete pivo Pilsner Urquell?
5. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli NE, jaký máte důvod?
6. Považujete pivo Pilsner Urquell za součást české kultury?
7. Jste věrni této značce?
8. Bylo by pro Vás Pilsner Urquell preferovanou značkou i v případě, že by pivo, které hodnotíte obdobně, bylo za sníženou cenu?
9. Co se Vám vybaví, když se řekne pivo Pilsner Urquell?
10. Jak je pro Vás důležitá značka piva při výběru restauračního zařízení?
12. Hodláte navštívit areál pivovaru a seznámit se s historií a postupy výroby piva Pilsner Urquell?
13. Víte o tom, že Plzeňský Prazdroj pořádá každým rokem Pilsner Fest?
14. Navštívili jste v rámci návštevy pivovaru/festivalu také jiné objekty?
15. Absolvovali jste již někdy pivní stezku?
16. Cestovali byste do jiné země kvůli konkrétní značce piva?
18. Dáváte přednost konzumaci lahvového piva doma před konzumací piva točeného v restauračním zařízení?
19. Jak často konzumujete pivo v restauračním zařízení?
20. Kde nejčastěji pijete pivo Pilsner Urquell
21. Uvítali byste pivo Pilsner Urquell v PET lahvích ?
23. Jak hodnotíte cenovou úroveň piva Pilsner Urquell?
24. Řadíte pivo Pilsner Urquell mezi 3 nejkvalitnější značky piva, které znáte?
26. Obecně spíše preferujete konzumaci piva Pilsner Urquell?
27. Jakého jste pohlaví?
28. Do jaké věkové kategorie patříte?
29. Nejvyšší dosažené vzdělání
30. Zaměstnání
31. Velikost obce, kde žijete?
32. Z jakého pocházíte kraje?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pijete pivo?
3. Jak často pijete pivo?
4. Pijete pivo Pilsner Urquell?
5. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli NE, jaký máte důvod?
6. Považujete pivo Pilsner Urquell za součást české kultury?
7. Jste věrni této značce?
8. Bylo by pro Vás Pilsner Urquell preferovanou značkou i v případě, že by pivo, které hodnotíte obdobně, bylo za sníženou cenu?
9. Co se Vám vybaví, když se řekne pivo Pilsner Urquell?
10. Jak je pro Vás důležitá značka piva při výběru restauračního zařízení?
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Komárek Aleš: Dobrý den, otázka je opravdu nešťastně položena a dá se vyložit více způsoby. Nicméně se chci respondetů dotázat na kraj, v kterém momentálně žíjí.