Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pilsner Urquell
Pilsner Urquell
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana Kofroňová |
---|---|
Šetření: | 29. 11. 2009 - 01. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 10 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 19.1 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:47 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
hojky, chutná Vám pivo pilsner? Tak nám to ukažte v tomhle dotazníku :-)
Je to velmi jednoduché a zabere Vám to jen chviličku
Odpovědi respondentů
1. Jakou značku piva pijete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Jiné | 5 | 50 % | 50 % |
• Gambrinus | 5 | 50 % | 50 % |
• Pilsner Urquell | 5 | 50 % | 50 % |
2. Jste spokojeni s kvalitou piva Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 8 | 80 % | 80 % |
nevím | 1 | 10 % | 10 % |
ne | 1 | 10 % | 10 % |
3. Považujete značku Pilsner Urquell za nejlepší mezi pivy na českém trhu
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 5 | 50 % | 50 % |
ne | 3 | 30 % | 30 % |
nevím | 2 | 20 % | 20 % |
4. Jak často konzumujete pivo Pilsner Urquell
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Méně často | 7 | 70 % | 70 % |
• 8 – 14 piv týdně | 2 | 20 % | 20 % |
• 1 – 7 piv týdně | 1 | 10 % | 10 % |
5. Jak hodnotíte cenu piva Pilsner Urquell
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Vysoká, pivo je drahé | 5 | 50 % | 50 % |
• Průměrná | 5 | 50 % | 50 % |
6. Jaká je průměrná týdenní částka, kterou za Pilsner Urquell utratíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Méně | 6 | 60 % | 60 % |
• 30 – 249,- Kč | 4 | 40 % | 40 % |
• 250 – 499,- Kč | 1 | 10 % | 10 % |
7. Kde nejčasteěji konzumujete pivo Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• V restauraci | 8 | 80 % | 80 % |
• Na koncertě | 4 | 40 % | 40 % |
• Na diskotíce | 1 | 10 % | 10 % |
• Jinde | 1 | 10 % | 10 % |
8. Je pro Vás zajímavá myšlenka konzumace točeného piva v pohodlí domova?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 8 | 80 % | 80 % |
ano | 2 | 20 % | 20 % |
9. Vyzkoušel(a) jste již pětilitrový soudek Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Ne, ale vím o této možnosti | 6 | 60 % | 60 % |
• Ne, ani o této možnosti nevím | 4 | 40 % | 40 % |
10. Myslíte si, že Pilsner Urquell je dostatečně propagován?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 10 | 100 % | 100 % |
11. Viděl(a) jste v posledním měsíci TV reklamu na Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 8 | 80 % | 80 % |
ano | 2 | 20 % | 20 % |
12. Pokuste se popsat, o co v reklamě jde, co Vás v ní zaujalo?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pivo jako inspirace pro obrazy Alfonse Muchy | 1 | 100 % | 10 % |
13. Viděl(a) jste i jinou formu propagace? Jakou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
o Pivní tacky a podobná forma propagace v restauračních zařízeních | 10 | 100 % | 100 % |
o Billboard | 8 | 80 % | 80 % |
o Internetová reklama | 5 | 50 % | 50 % |
o Jiné | 3 | 30 % | 30 % |
14. Která z Vámi zmíněných forem propagace se Vám nejvíce líbila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Propagace v restauracích, klubech | 6 | 60 % | 60 % |
• Billboard | 5 | 50 % | 50 % |
15. V jaké formě si Pilsner Urquell nejčastěji kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Točené | 9 | 90 % | 90 % |
• V lahvi | 1 | 10 % | 10 % |
• V plechovce | 1 | 10 % | 10 % |
16. Kde Pilsner Urquell nejčastěji kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Hospoda, restaurace | 9 | 90 % | 90 % |
• Hudební a jiné festivaly | 5 | 50 % | 50 % |
• Klub, diskotéka | 1 | 10 % | 10 % |
• Supermarkety, hypermarkety | 1 | 10 % | 10 % |
• Menší maloobchodní jednotky | 1 | 10 % | 10 % |
17. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Žena | 7 | 70 % | 70 % |
• Muž | 3 | 30 % | 30 % |
18. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• 18 – 26 let | 10 | 100 % | 100 % |
19. Bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Praha | 5 | 50 % | 50 % |
• Venkov | 3 | 30 % | 30 % |
• Město do 100 000 obyvatel | 2 | 20 % | 20 % |
20. Čistý měsíční příjem respondenta
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
• Do 10 000 ,- Kč | 8 | 80 % | 80 % |
• 20 001 – 30 000 ,- Kč | 2 | 20 % | 20 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (75,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.