Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pilsner Urquell

Pilsner Urquell

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Kofroňová
Šetření:29. 11. 2009 - 01. 12. 2009
Počet respondentů:10
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

hojky, chutná Vám pivo pilsner? Tak nám to ukažte v tomhle dotazníku :-)

Je to velmi jednoduché a zabere Vám to jen chviličku

Odpovědi respondentů

1. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Jiné550 %50 %  
• Gambrinus550 %50 %  
• Pilsner Urquell550 %50 %  

Graf

2. Jste spokojeni s kvalitou piva Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano880 %80 %  
nevím110 %10 %  
ne110 %10 %  

Graf

3. Považujete značku Pilsner Urquell za nejlepší mezi pivy na českém trhu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano550 %50 %  
ne330 %30 %  
nevím220 %20 %  

Graf

4. Jak často konzumujete pivo Pilsner Urquell

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Méně často770 %70 %  
• 8 – 14 piv týdně220 %20 %  
• 1 – 7 piv týdně110 %10 %  

Graf

5. Jak hodnotíte cenu piva Pilsner Urquell

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Vysoká, pivo je drahé550 %50 %  
• Průměrná550 %50 %  

Graf

6. Jaká je průměrná týdenní částka, kterou za Pilsner Urquell utratíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Méně660 %60 %  
• 30 – 249,- Kč440 %40 %  
• 250 – 499,- Kč110 %10 %  

Graf

7. Kde nejčasteěji konzumujete pivo Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• V restauraci880 %80 %  
• Na koncertě440 %40 %  
• Na diskotíce 110 %10 %  
• Jinde110 %10 %  

Graf

8. Je pro Vás zajímavá myšlenka konzumace točeného piva v pohodlí domova?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne880 %80 %  
ano220 %20 %  

Graf

9. Vyzkoušel(a) jste již pětilitrový soudek Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Ne, ale vím o této možnosti660 %60 %  
• Ne, ani o této možnosti nevím440 %40 %  

Graf

10. Myslíte si, že Pilsner Urquell je dostatečně propagován?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10100 %100 %  

Graf

11. Viděl(a) jste v posledním měsíci TV reklamu na Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne880 %80 %  
ano220 %20 %  

Graf

12. Pokuste se popsat, o co v reklamě jde, co Vás v ní zaujalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo jako inspirace pro obrazy Alfonse Muchy1100 %10 %  

Graf

13. Viděl(a) jste i jinou formu propagace? Jakou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o Pivní tacky a podobná forma propagace v restauračních zařízeních10100 %100 %  
o Billboard880 %80 %  
o Internetová reklama550 %50 %  
o Jiné330 %30 %  

Graf

14. Která z Vámi zmíněných forem propagace se Vám nejvíce líbila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Propagace v restauracích, klubech660 %60 %  
• Billboard550 %50 %  

Graf

15. V jaké formě si Pilsner Urquell nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Točené990 %90 %  
• V lahvi110 %10 %  
• V plechovce110 %10 %  

Graf

16. Kde Pilsner Urquell nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Hospoda, restaurace990 %90 %  
• Hudební a jiné festivaly550 %50 %  
• Klub, diskotéka110 %10 %  
• Supermarkety, hypermarkety110 %10 %  
• Menší maloobchodní jednotky110 %10 %  

Graf

17. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Žena770 %70 %  
• Muž330 %30 %  

Graf

18. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• 18 – 26 let10100 %100 %  

Graf

19. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Praha550 %50 %  
• Venkov330 %30 %  
• Město do 100 000 obyvatel220 %20 %  

Graf

20. Čistý měsíční příjem respondenta

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Do 10 000 ,- Kč880 %80 %  
• 20 001 – 30 000 ,- Kč220 %20 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (75,8 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kofroňová, H.Pilsner Urquell (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://pilsner-urquell.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.