Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pilsner Urquell

Pilsner Urquell

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Kofroňová
Šetření:29. 11. 2009 - 01. 12. 2009
Počet respondentů:10
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

hojky, chutná Vám pivo pilsner? Tak nám to ukažte v tomhle dotazníku :-)

Je to velmi jednoduché a zabere Vám to jen chviličku

Odpovědi respondentů

1. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Jiné550 %50 %  
• Gambrinus550 %50 %  
• Pilsner Urquell550 %50 %  

Graf

2. Jste spokojeni s kvalitou piva Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano880 %80 %  
nevím110 %10 %  
ne110 %10 %  

Graf

3. Považujete značku Pilsner Urquell za nejlepší mezi pivy na českém trhu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano550 %50 %  
ne330 %30 %  
nevím220 %20 %  

Graf

4. Jak často konzumujete pivo Pilsner Urquell

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Méně často770 %70 %  
• 8 – 14 piv týdně220 %20 %  
• 1 – 7 piv týdně110 %10 %  

Graf

5. Jak hodnotíte cenu piva Pilsner Urquell

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Vysoká, pivo je drahé550 %50 %  
• Průměrná550 %50 %  

Graf

6. Jaká je průměrná týdenní částka, kterou za Pilsner Urquell utratíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Méně660 %60 %  
• 30 – 249,- Kč440 %40 %  
• 250 – 499,- Kč110 %10 %  

Graf

7. Kde nejčasteěji konzumujete pivo Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• V restauraci880 %80 %  
• Na koncertě440 %40 %  
• Na diskotíce 110 %10 %  
• Jinde110 %10 %  

Graf

8. Je pro Vás zajímavá myšlenka konzumace točeného piva v pohodlí domova?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne880 %80 %  
ano220 %20 %  

Graf

9. Vyzkoušel(a) jste již pětilitrový soudek Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Ne, ale vím o této možnosti660 %60 %  
• Ne, ani o této možnosti nevím440 %40 %  

Graf

10. Myslíte si, že Pilsner Urquell je dostatečně propagován?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10100 %100 %  

Graf

11. Viděl(a) jste v posledním měsíci TV reklamu na Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne880 %80 %  
ano220 %20 %  

Graf

12. Pokuste se popsat, o co v reklamě jde, co Vás v ní zaujalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo jako inspirace pro obrazy Alfonse Muchy1100 %10 %  

Graf

13. Viděl(a) jste i jinou formu propagace? Jakou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o Pivní tacky a podobná forma propagace v restauračních zařízeních10100 %100 %  
o Billboard880 %80 %  
o Internetová reklama550 %50 %  
o Jiné330 %30 %  

Graf

14. Která z Vámi zmíněných forem propagace se Vám nejvíce líbila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Propagace v restauracích, klubech660 %60 %  
• Billboard550 %50 %  

Graf

15. V jaké formě si Pilsner Urquell nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Točené990 %90 %  
• V lahvi110 %10 %  
• V plechovce110 %10 %  

Graf

16. Kde Pilsner Urquell nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Hospoda, restaurace990 %90 %  
• Hudební a jiné festivaly550 %50 %  
• Klub, diskotéka110 %10 %  
• Supermarkety, hypermarkety110 %10 %  
• Menší maloobchodní jednotky110 %10 %  

Graf

17. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Žena770 %70 %  
• Muž330 %30 %  

Graf

18. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• 18 – 26 let10100 %100 %  

Graf

19. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Praha550 %50 %  
• Venkov330 %30 %  
• Město do 100 000 obyvatel220 %20 %  

Graf

20. Čistý měsíční příjem respondenta

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
• Do 10 000 ,- Kč880 %80 %  
• 20 001 – 30 000 ,- Kč220 %20 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kofroňová, H.Pilsner Urquell (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://pilsner-urquell.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.