Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Písemná a elektronická komunikace

Písemná a elektronická komunikace

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Machková
Šetření:24. 03. 2010 - 08. 04. 2010
Počet respondentů:255
Počet otázek (max/průměr):25 / 14.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

žádám Vás o pomoc při jednoduchém průzkumu, který je součástí závěrečné práce na téma „ICT ve výuce písemné a elektronické komunikace“ v rámci rozšiřovacího studia informatiky na Katedře informatiky, Pedagogické fakulty, Univerzity Hradec Králové.

Dotazník je určen pro širokou veřejnost a jeho hlavním cílem je zjistit, jaký software je nejčastěji využíván pro nácvik ovládání klávesnice hmatovou metodou, pro tvorbu písemností a pro elektronickou komunikaci.

Dotazník Vám nezabere příliš mnoho času, odpovíte maximálně na 20 otázek.

Za odpovědi i za čas, který dotazníku věnujete, Vám předem děkuji.
 

Odpovědi respondentů

1. Jak často pracujete s počítačem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně23491,41 %91,76 %  
několikrát týdně228,59 %8,63 %  

Graf

2. Kde využíváte počítač?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma23692,19 %92,55 %  
v práci17869,53 %69,8 %  
ve škole6425 %25,1 %  
jinde238,98 %9,02 %  

Graf

3. Umíte ovládat klávesnici hmatovou metodou (všemi deseti prsty)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15962,11 %62,35 %  
ano9737,89 %38,04 %  

Graf

4. Kde jste se naučil(a) ovládat klávesnici hmatovou metodou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na střední škole6971,13 %27,06 %  
jako samouk1616,49 %6,27 %  
v kurzu77,22 %2,75 %  
na základní škole44,12 %1,57 %  
jinde11,03 %0,39 %  

Graf

5. Využíval(a) jste při nácviku psaní všemi deseti výukový program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5859,79 %22,75 %  
ano3940,21 %15,29 %  

Graf

6. Který výukový program jste využíval(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ZAVotázka č. 7, All Ten Fingers - ATFotázka č. 8, Deseti prstyotázka č. 9, Mount Blueotázka č. 10, Psaní všemi 10 prstyotázka č. 11, Učitel psaníotázka č. 12, jiný programotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ZAV1333,33 %5,1 %  
Psaní všemi 10 prsty1025,64 %3,92 %  
Učitel psaní717,95 %2,75 %  
jiný program512,82 %1,96 %  
Deseti prsty25,13 %0,78 %  
All Ten Fingers - ATF25,13 %0,78 %  

Graf

7. Vlastnosti výukového programu ZAV ohodnoťte známkou 1 až 5:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
efektivita výuky1.50.75
srozumitelnost instrukcí1.50.417
různorodost cvičení2.4171.41
učení bez stresu, učení hrou2.8331.639
hodnocení výkonů, zpětná vazba1.751.021
grafika programu2.8331.139
ovládání programu1.5830.576

Graf

8. Vlastnosti výukového programu ATF ohodnoťte známkou 1 až 5:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
efektivita výuky10
srozumitelnost instrukcí10
různorodost cvičení30
učení bez stresu, učení hrou10
hodnocení výkonů, zpětná vazba10
grafika programu20
ovládání programu10

Graf

9. Vlastnosti výukového programu Deseti prsty ohodnoťte známkou 1 až 5:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
efektivita výuky2.52.25
srozumitelnost instrukcí10
různorodost cvičení1.50.25
učení bez stresu, učení hrou1.50.25
hodnocení výkonů, zpětná vazba10
grafika programu10
ovládání programu10

Graf

10. Vlastnosti výukového programu Mount Blue ohodnoťte známkou 1 až 5:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
efektivita výuky00
srozumitelnost instrukcí00
různorodost cvičení00
učení bez stresu, učení hrou00
hodnocení výkonů, zpětná vazba00
grafika programu00
ovládání programu00

Graf

11. vlastnosti výukového programu Psaní všemi 10 prsty ohodnoťte známkou 1 až 5:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
efektivita výuky20.6
srozumitelnost instrukcí1.80.96
různorodost cvičení2.31.21
učení bez stresu, učení hrou21.2
hodnocení výkonů, zpětná vazba2.40.64
grafika programu2.61.44
ovládání programu21.4

Graf

12. Vlastnosti výukového programu Učitel psaní ohodnoťte známkou 1 až 5:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
efektivita výuky2.20.16
srozumitelnost instrukcí2.40.64
různorodost cvičení2.40.64
učení bez stresu, učení hrou2.42.24
hodnocení výkonů, zpětná vazba2.21.36
grafika programu2.20.56
ovládání programu20.8

Graf

13. Uveďte, jaký program jste využíval(a):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Písemná elektronická Komunikace 133,33 %0,39 %  
nepamatuji se133,33 %0,39 %  
byl to školní program, nepamatuji si název133,33 %0,39 %  

Graf

14. Myslíte si, že výukové programy nácvik psaní všemi deseti usnadňují a zrychlují.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4445,36 %17,25 %  
spíše souhlasím2727,84 %10,59 %  
nevím2525,77 %9,8 %  
nesouhlasím11,03 %0,39 %  

Graf

15. Myslíte si, že výuka psaní všemi deseti je díky výukovému programu zábavnější?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3435,05 %13,33 %  
nevím3232,99 %12,55 %  
spíše souhlasím2727,84 %10,59 %  
nesouhlasím22,06 %0,78 %  
spíše nesouhlasím22,06 %0,78 %  

Graf

16. Myslíte si, že ovládání klávesnice všemi deseti prsty práci na počítači usnadňuje, zrychluje a zefektivňuje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím16765,23 %65,49 %  
spíše souhlasím6826,56 %26,67 %  
nevím103,91 %3,92 %  
spíše nesouhlasím93,52 %3,53 %  
nesouhlasím20,78 %0,78 %  

Graf

17. S výukou psaní na klávesnici hmatovou metodou by se podle vás mělo začínat

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na základní škole (2. stupeň)15259,38 %59,61 %  
na střední škole7529,3 %29,41 %  
na základní škole (1. stupeň)218,2 %8,24 %  
do programu škol toto téma nepatří83,13 %3,14 %  

Graf

18. Pro tvorbu písemností (dopis, životopis, faktura, ...) využívám produkty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MS Office (Word, Excel)23190,23 %90,59 %  
Open Office (Writer, Calc)166,25 %6,27 %  
písemnosti na počítači netvořím51,95 %1,96 %  
nic41,56 %1,57 %  

Graf

19. Celosvětovou síť Internet využívám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jako zdroj informací25097,66 %98,04 %  
jako komunikační prostředek (e-mail, chat, fórum atp.)23190,23 %90,59 %  
jako prostředek pro správu účtu (internetbanking)16062,5 %62,75 %  
jako prostor pro obchodování (e-shop, aukce atp.)15460,16 %60,39 %  
jako vzdělávací prostředek (e-learning)12950,39 %50,59 %  
jako prostor pro publikování informací (blog, vlastní www)5621,88 %21,96 %  
jinak3614,06 %14,12 %  

Graf

20. Pro prohlížení www stránek nejčastěji využívám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Windows Internet Explorer11042,97 %43,14 %  
Mozilla Firefox10842,19 %42,35 %  
Google Chrome228,59 %8,63 %  
Opera145,47 %5,49 %  
Safari10,39 %0,39 %  
jiný prohlížeč10,39 %0,39 %  

Graf

21. Pro správu elektronické pošty využívám

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové rozhraní13954,3 %54,51 %  
MS Outlook5822,66 %22,75 %  
MS Outlook Express3312,89 %12,94 %  
jiná odpověď207,81 %7,84 %  
elektronickou poštu nevyužívám62,34 %2,35 %  

Graf

22. Využíváte synchronní komunikaci? Vyberte nebo uveďte nástroj, který využíváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skype15460,16 %60,39 %  
ICQ11846,09 %46,27 %  
tento typ komunikace nevyužívám4517,58 %17,65 %  
Qip238,98 %9,02 %  
Miranda124,69 %4,71 %  
facebook41,56 %1,57 %  
MSN Messenger20,78 %0,78 %  
irc20,78 %0,78 %  
meebo10,39 %0,39 %  
jabber10,39 %0,39 %  
no taky nějakej KVALITNÍ soukromej čet :D10,39 %0,39 %  
jaber10,39 %0,39 %  
facebook chat10,39 %0,39 %  
msn10,39 %0,39 %  
GADU-GADU Polský komunikační nástroj10,39 %0,39 %  
pro práci ve dvou či více lidech - dropbox10,39 %0,39 %  

Graf

23. Vaše věková kategorie je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 až 45 let9436,72 %36,86 %  
21 až 30 let9235,94 %36,08 %  
46 až 60 let3915,23 %15,29 %  
15 až 20 let218,2 %8,24 %  
více než 60 let93,52 %3,53 %  
méně než 15 let10,39 %0,39 %  

Graf

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské11544,92 %45,1 %  
střední s maturitou11444,53 %44,71 %  
základní176,64 %6,67 %  
střední s výučním listem103,91 %3,92 %  

Graf

25. Vyberte kraj, ve kterém žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Královéhradecký6224,22 %24,31 %  
Plzeňský4718,36 %18,43 %  
Praha3413,28 %13,33 %  
Pardubický2610,16 %10,2 %  
Jihomoravský187,03 %7,06 %  
Olomoucký166,25 %6,27 %  
Jihočeský124,69 %4,71 %  
Liberecký103,91 %3,92 %  
Vysočina93,52 %3,53 %  
Moravskoslezský51,95 %1,96 %  
Ústecký51,95 %1,96 %  
Zlínský51,95 %1,96 %  
mimo ČR41,56 %1,57 %  
Karlovarský31,17 %1,18 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Umíte ovládat klávesnici hmatovou metodou (všemi deseti prsty)?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jako samouk na otázku 4. Kde jste se naučil(a) ovládat klávesnici hmatovou metodou?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na střední škole na otázku 4. Kde jste se naučil(a) ovládat klávesnici hmatovou metodou?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Využíval(a) jste při nácviku psaní všemi deseti výukový program?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Využíval(a) jste při nácviku psaní všemi deseti výukový program?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Psaní všemi 10 prsty na otázku 6. Který výukový program jste využíval(a)?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZAV na otázku 6. Který výukový program jste využíval(a)?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Myslíte si, že výukové programy nácvik psaní všemi deseti usnadňují a zrychlují.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 14. Myslíte si, že výukové programy nácvik psaní všemi deseti usnadňují a zrychlují.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 14. Myslíte si, že výukové programy nácvik psaní všemi deseti usnadňují a zrychlují.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. Myslíte si, že výuka psaní všemi deseti je díky výukovému programu zábavnější?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 15. Myslíte si, že výuka psaní všemi deseti je díky výukovému programu zábavnější?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 15. Myslíte si, že výuka psaní všemi deseti je díky výukovému programu zábavnější?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Olomoucký na otázku 25. Vyberte kraj, ve kterém žijete:

5. Využíval(a) jste při nácviku psaní všemi deseti výukový program?

  • odpověď ano:
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Psaní všemi 10 prsty na otázku 6. Který výukový program jste využíval(a)?
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZAV na otázku 6. Který výukový program jste využíval(a)?
  • odpověď ne:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Myslíte si, že výukové programy nácvik psaní všemi deseti usnadňují a zrychlují.

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď vysokoškolské:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Miranda na otázku 22. Využíváte synchronní komunikaci? Vyberte nebo uveďte nástroj, který využíváte:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často pracujete s počítačem?

2. Kde využíváte počítač?

3. Umíte ovládat klávesnici hmatovou metodou (všemi deseti prsty)?

4. Kde jste se naučil(a) ovládat klávesnici hmatovou metodou?

5. Využíval(a) jste při nácviku psaní všemi deseti výukový program?

6. Který výukový program jste využíval(a)?

14. Myslíte si, že výukové programy nácvik psaní všemi deseti usnadňují a zrychlují.

15. Myslíte si, že výuka psaní všemi deseti je díky výukovému programu zábavnější?

16. Myslíte si, že ovládání klávesnice všemi deseti prsty práci na počítači usnadňuje, zrychluje a zefektivňuje?

17. S výukou psaní na klávesnici hmatovou metodou by se podle vás mělo začínat

18. Pro tvorbu písemností (dopis, životopis, faktura, ...) využívám produkty:

19. Celosvětovou síť Internet využívám:

20. Pro prohlížení www stránek nejčastěji využívám:

21. Pro správu elektronické pošty využívám

22. Využíváte synchronní komunikaci? Vyberte nebo uveďte nástroj, který využíváte:

23. Vaše věková kategorie je

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Vyberte kraj, ve kterém žijete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často pracujete s počítačem?

2. Kde využíváte počítač?

3. Umíte ovládat klávesnici hmatovou metodou (všemi deseti prsty)?

4. Kde jste se naučil(a) ovládat klávesnici hmatovou metodou?

5. Využíval(a) jste při nácviku psaní všemi deseti výukový program?

6. Který výukový program jste využíval(a)?

14. Myslíte si, že výukové programy nácvik psaní všemi deseti usnadňují a zrychlují.

15. Myslíte si, že výuka psaní všemi deseti je díky výukovému programu zábavnější?

16. Myslíte si, že ovládání klávesnice všemi deseti prsty práci na počítači usnadňuje, zrychluje a zefektivňuje?

17. S výukou psaní na klávesnici hmatovou metodou by se podle vás mělo začínat

18. Pro tvorbu písemností (dopis, životopis, faktura, ...) využívám produkty:

19. Celosvětovou síť Internet využívám:

20. Pro prohlížení www stránek nejčastěji využívám:

21. Pro správu elektronické pošty využívám

22. Využíváte synchronní komunikaci? Vyberte nebo uveďte nástroj, který využíváte:

23. Vaše věková kategorie je

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

25. Vyberte kraj, ve kterém žijete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Machková, V.Písemná a elektronická komunikace (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pisemna-a-elektronicka-komunikace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.