Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pivní koupele

Pivní koupele

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Baranová
Šetření:09. 03. 2009 - 23. 03. 2009
Počet respondentů:130
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:32,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

prosím o vyplnění následujícícho dotazníku, který slouží pro mou vysokoškolskou práci pro nejmenovaný hotel. Cílem průzkumu je zjištění spotřebitelských preferencí a přání z oblasti wellness v hotelnictví. V rámci této práce se jedná o zavedení pivních lázní do nabídky hotelu.

Pivní lázně jsou považovány za originální rekondiční lázeňskou terapii. Pivní lázně poskytují nejen zážitek, zábavu, ale také relaxaci, uvolnění a napomáhá dobrému zdravotnímu stavu.

Děkuji za Váš čas a pomoc.

 

Odpovědi respondentů

1. Je pro Vás nabídka hotelové služby"pivních lázní" lákavá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9472,31 %72,31 %  
ne3627,69 %27,69 %  

Graf

2. Využili byste tuto službu hotelu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7860 %60 %  
nevím4030,77 %30,77 %  
ne129,23 %9,23 %  

Graf

3. Jakou cestou by měla být tato služba nabízená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupná pro širokou veřejnost za úplatu (neubytovaní v hotelu)8968,46 %68,46 %  
V rámci speciálních balíčků služeb hotelu4534,62 %34,62 %  
Pouze hotelovým hostům za úplatu129,23 %9,23 %  

Graf

4. Z jakého důvodu byste využili služby "pivních lázní"?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zažít něco nového8666,67 %66,15 %  
Relaxace, uvolnění6248,06 %47,69 %  
Zdravotní důvody1612,4 %12,31 %  
Jiná možnost53,88 %3,85 %  
Módní trend43,1 %3,08 %  

Graf

5. Vyzkoušeli jste již někdy "pivní lázně"?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12396,85 %94,62 %  
ano43,15 %3,08 %  

Graf

6. Pokud jste již někdy absolvovali kúru v pivních lázní, prosím uveďte její klady či zápory.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

:

.

ještě jsem ji neabsolvovala

klady - odpocinek, novy zazitek

Klady: netradicni zazitek, moznost byt v kadi s mladinou a cepovat si k tomu pivo, relax na posteli z obili, kad muze byt pro vice osob - zazitek i s partnerkou/partnerem Zapory: cena, zapach na cloveku drzi mnoho hodin

Klady: příjemná relaxace, společná vana, netradiční způsob uvolnění Zápory: nepříjemný zápach, nedostatek takových zařízení v regionu

kúru jsem ještě neabsolvovala

lázně jsem nikdy nenavštívila

ne

neabsolvoval

neabsolvoval

neabsolvoval

neabsolvoval

Neabsolvoval

neabsolvoval

neabsolvoval jsem pivní lázeň

neabsolvoval..

Neabsolvovala

neabsolvovala

neabsolvovala

neabsolvovala

neabsolvovala

neabsolvovala

neabsolvovala

neabsolvovala jsem

neabsolvovala jsem zadnou kuru zatim...

neabsolvovala jsem, ale chtěla bych

Neabsolvovala..

NIKDY

Nikdy jsem kúru neabsolvovala.

nikdy sem neabsoloval pivní lázeň ale rád bych :)

Pivní zápach na kůži, absence masáže

Tato otázka by měla být nejspíše nepovinná...

Zápor-zápach

7. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8363,85 %63,85 %  
Muž4736,15 %36,15 %  

Graf

8. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 308061,54 %61,54 %  
31 - 402116,15 %16,15 %  
41 - 501310 %10 %  
0 - 20107,69 %7,69 %  
0 - 2043,08 %3,08 %  
51 - 6010,77 %0,77 %  
60 a více10,77 %0,77 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Je pro Vás nabídka hotelové služby"pivních lázní" lákavá?

  • odpověď ne:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Využili byste tuto službu hotelu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je pro Vás nabídka hotelové služby"pivních lázní" lákavá?

2. Využili byste tuto službu hotelu?

3. Jakou cestou by měla být tato služba nabízená?

4. Z jakého důvodu byste využili služby "pivních lázní"?

5. Vyzkoušeli jste již někdy "pivní lázně"?

7. Pohlaví

8. Věková kategorie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je pro Vás nabídka hotelové služby"pivních lázní" lákavá?

2. Využili byste tuto službu hotelu?

3. Jakou cestou by měla být tato služba nabízená?

4. Z jakého důvodu byste využili služby "pivních lázní"?

5. Vyzkoušeli jste již někdy "pivní lázně"?

7. Pohlaví

8. Věková kategorie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Baranová, L.Pivní koupele (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://pivni-koupele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.