Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pivní obaly

Pivní obaly

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Starečková
Šetření:10. 12. 2012 - 14. 12. 2012
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní / Vážený pane,
cílem naší společnosti je zkvalitňování nabízených služeb. Abychom mohli zlepšení dosáhnout každý rok, provádíme průběžné průzkumy spokojenosti našich spotřebitelů. Na základě zjištěných údajů se snažíme co nejvíce přiblížit Vašim potřebám.

Touto cestou bychom Vás rádi požádali o vyplnění našeho krátkého dotazníku, abyste i vy mohli být spokojenější s našimi produkty.

Odpovědi respondentů

1. Jste spokojeni se současnou nabídkou pivních obalů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9794,17 %94,17 %  
ne65,83 %5,83 %  

Graf

2. Pivo nakupuji nejčastěji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve skleněných lahvích7067,96 %67,96 %  
v plechovkách3231,07 %31,07 %  
v PET lahvích1615,53 %15,53 %  

Graf

3. Mění se Vaše preference pivních obalů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7067,96 %67,96 %  
nevím1918,45 %18,45 %  
ano1413,59 %13,59 %  

Graf

4. Který druh pivního obalu je pro Vás při konzumaci nejpříjemnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skleněná láhev7370,87 %70,87 %  
plechovka2322,33 %22,33 %  
PET lahev76,8 %6,8 %  

Graf

5. Který druh pivního obalu preferujete při cestování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plechovka6664,08 %64,08 %  
PET lahev2221,36 %21,36 %  
skleněná láhev1514,56 %14,56 %  

Graf

6. Který druh pivního obalu preferujete při domácí spotřebě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skleněná láhev6866,02 %66,02 %  
plechovka1918,45 %18,45 %  
PET lahev1615,53 %15,53 %  

Graf

7. Ve kterém období preferujete nákup piva ve skleněném obalu?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
jaro2.1170.899
léto2.2141.43
podzim2.650.402
zima3.0191.747

Graf

8. Ve kterém období preferujete nákup piva v plechovém obalu?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
jaro2.2231.164
léto2.0581.103
podzim2.650.577
zima3.0681.539

Graf

9. Ve kterém období preferujete nákup piva v plastovém obalu?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
jaro2.321.169
léto2.1551.083
podzim2.6020.57
zima2.9221.839

Graf

10. Která velikost balení piva Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0,5 litru8380,58 %80,58 %  
1 litr1918,45 %18,45 %  
1,5 litru1716,5 %16,5 %  
0,3 litru1514,56 %14,56 %  
2 litry1413,59 %13,59 %  

Graf

11. Je pro Vás rozhodující při výběru piva jeho cena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5351,46 %51,46 %  
ano4038,83 %38,83 %  
nevím109,71 %9,71 %  

Graf

12. Prázdný skleněný obal:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vracím v obchodě7774,76 %74,76 %  
vyhodím do separovaného odpadu1312,62 %12,62 %  
vyhodím do komunálního odpadu1312,62 %12,62 %  

Graf

13. Prázdný plechový obal:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhodím do komunálního odpadu7572,82 %72,82 %  
odnesu do sběrny surovin2827,18 %27,18 %  

Graf

14. Prázdný plastový obal:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhodím do separovaného odpadu7471,84 %71,84 %  
vyhodím do komunálního odpadu2928,16 %28,16 %  

Graf

15. Při výběru pivního obalu rozhoduje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tradičnost obalu5149,51 %49,51 %  
skladnost obalu4947,57 %47,57 %  
vratnost obalu3533,98 %33,98 %  
trend obalu1918,45 %18,45 %  

Graf

16. Za poslední dva roky nejvíce nakupuji pivo:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve skleněném obalu6462,14 %62,14 %  
v plechovém obalu2524,27 %24,27 %  
v plastovém obalu1413,59 %13,59 %  

Graf

17. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5553,4 %53,4 %  
žena4846,6 %46,6 %  

Graf

18. Váš Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let6058,25 %58,25 %  
26 – 35 let2019,42 %19,42 %  
36 – 45 let1413,59 %13,59 %  
46 – 55 let87,77 %7,77 %  
nad 66 let10,97 %0,97 %  

Graf

19. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou3937,86 %37,86 %  
vysokošlolské3332,04 %32,04 %  
vyšší odborné109,71 %9,71 %  
učební obor s maturitou109,71 %9,71 %  
učební obor bez maturity65,83 %5,83 %  
základní54,85 %4,85 %  

Graf

20. Průměrný hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 - 30 000,-2928,16 %28,16 %  
do 10 000,-2019,42 %19,42 %  
10 001 - 20 000,-1817,48 %17,48 %  
30 001 - 40 000,-1514,56 %14,56 %  
40 001 - 50 000,-1110,68 %10,68 %  
50 001,- a více65,83 %5,83 %  
20 001 - 25 000,-21,94 %1,94 %  
10 001 - 15 000,-10,97 %0,97 %  
25 001,- a více10,97 %0,97 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Ve kterém období preferujete nákup piva v plechovém obalu?

  • odpověď jaro=1:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi léto=2 na otázku 8. Ve kterém období preferujete nákup piva v plechovém obalu?
  • odpověď zima=4:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi podzim=3 na otázku 8. Ve kterém období preferujete nákup piva v plechovém obalu?

9. Ve kterém období preferujete nákup piva v plastovém obalu?

  • odpověď zima=1:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi léto=4 na otázku 9. Ve kterém období preferujete nákup piva v plastovém obalu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste spokojeni se současnou nabídkou pivních obalů?

2. Pivo nakupuji nejčastěji:

3. Mění se Vaše preference pivních obalů?

4. Který druh pivního obalu je pro Vás při konzumaci nejpříjemnější?

5. Který druh pivního obalu preferujete při cestování?

6. Který druh pivního obalu preferujete při domácí spotřebě?

7. Ve kterém období preferujete nákup piva ve skleněném obalu?

8. Ve kterém období preferujete nákup piva v plechovém obalu?

9. Ve kterém období preferujete nákup piva v plastovém obalu?

10. Která velikost balení piva Vám nejvíce vyhovuje?

11. Je pro Vás rozhodující při výběru piva jeho cena?

12. Prázdný skleněný obal:

13. Prázdný plechový obal:

14. Prázdný plastový obal:

15. Při výběru pivního obalu rozhoduje?

16. Za poslední dva roky nejvíce nakupuji pivo:

17. Vaše pohlaví:

18. Váš Věk:

19. Nejvyšší dosažené vzdělání:

20. Průměrný hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste spokojeni se současnou nabídkou pivních obalů?

2. Pivo nakupuji nejčastěji:

3. Mění se Vaše preference pivních obalů?

4. Který druh pivního obalu je pro Vás při konzumaci nejpříjemnější?

5. Který druh pivního obalu preferujete při cestování?

6. Který druh pivního obalu preferujete při domácí spotřebě?

7. Ve kterém období preferujete nákup piva ve skleněném obalu?

8. Ve kterém období preferujete nákup piva v plechovém obalu?

9. Ve kterém období preferujete nákup piva v plastovém obalu?

10. Která velikost balení piva Vám nejvíce vyhovuje?

11. Je pro Vás rozhodující při výběru piva jeho cena?

12. Prázdný skleněný obal:

13. Prázdný plechový obal:

14. Prázdný plastový obal:

15. Při výběru pivního obalu rozhoduje?

16. Za poslední dva roky nejvíce nakupuji pivo:

17. Vaše pohlaví:

18. Váš Věk:

19. Nejvyšší dosažené vzdělání:

20. Průměrný hrubý měsíční příjem Vaší domácnosti:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Starečková, M.Pivní obaly (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://pivni-obaly.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.